randementquote:
Ter verduidelijking:quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:40 schreef Tagliano het volgende:
Wij zien hier het randement van Vertessen
Kowet is wel de beste ploeg van Nederland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:47 schreef Tagliano het volgende:
PSV heeft dus nu meer tegengoals dan PEC
Alleen Kowet heeft er meer
Ah, die had ik gemist.quote:
Wat voor vlees en groenten neem je?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In kader van AVG beantwoorden we geen vragen over gezondheid van de spelers.
Sperziebonen en kip vanavond!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat voor vlees en groenten neem je?
gore gezonde gekquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sperziebonen en kip vanavond!
In het stadion.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende: Hopelijk kijkt onze goeie vriend @:Mexicanobakker niet
Wanstaltige eerste kwartier. Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het stadion.
Vanwaar deze opmerking?
Dan lijkt er structureel iets mis te gaan bij PSVquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Vanaf nu is er geen enkele Eredivisieclub met meer tegengoals dan PSV
Cambuur?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Veruit de beste verdediging van Nederlandquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Komt omdat ze Baumgartl hebben weggedaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veruit de beste verdediging van Nederland
@:Shreyas
Oja die miste ik even, excusesquote:
Leukequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Komt omdat ze Baumgartl hebben weggedaan![]()
klopt niet cambuur heeft er 25 tegenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:16 schreef Tagliano het volgende:
Al besproken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef amp25 het volgende:
[..]
klopt niet cambuur heeft er 25 tegen
Jinx het nou nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
Misschien nog een beetje vroeg, maar dat maakt me niet uit.
[ twitter ]
Sorryquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef amp25 het volgende:
[..]
klopt niet cambuur heeft er 25 tegen
Geinigquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef Shreyas het volgende:
Saillant detail:
De eerste goal van Twente en PSV werd gemaakt door een speler wiens achternaam begint met een V.
De tweede goal door een speler wiens achternaam begint met een Z.
Beetje spek op de bot'n, niks mis mee.quote:
Pizza picanto genotquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat heb je op je bord vanavond @:LordVoldermort?
GOLLLL VINI!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hahahah Carlos Vinicius
Dit KAN NIET
PSVCL vergeet wel vakerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, als dat jou zijn enorme misser doet vergeten
En weer Vini.. je hebt em wakker gemaaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, als dat jou zijn enorme misser doet vergeten
Het verval is weer ingezet, net als vorig seizoen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ron Jans zo weer viesmad natuurlijk
Als hij maar niet gaat zingen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ron Jans zo weer viesmad natuurlijk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij maar niet gaat zingen.
Die zit in voorarrest vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziek
Labyad ook voor wat het waard is
Denk dat het een paar maanden duurt voor ze bij Ajax doorhebben dat hij er überhaupt niet meer is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die zit in voorarrest vermoed ik.
Vet.quote:
Bij mij ook als Freek Jansen niet had getweet dat hij ziek wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het een paar maanden duurt voor ze bij Ajax doorhebben dat hij er überhaupt niet meer is.
'ziek'quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij ook als Freek Jansen niet had getweet dat hij ziek was
We gaan deze wedstrijd puntverlies lijden. En dit soort wedstrijden blijven er maar tussen zitten, dus inderdaad daarom:quote:
quote:
okquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We gaan deze wedstrijd puntverlies lijden. En dit soort wedstrijden blijven er maar tussen zitten, dus inderdaad daarom:
[..]
Voetbalshirtje over jasquote:
je staat in mijn sig he maatquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We gaan deze wedstrijd puntverlies lijden. En dit soort wedstrijden blijven er maar tussen zitten, dus inderdaad daarom:
[..]
Moet jij weten.quote:
De afgelopen 5-6 jaar is gebleken dat Ajax het heel lastig heeft tegen ploegen als Utrecht en Heracles en daar ook geregeld puntverlies lijdt. Toch durven ze het ieder seizoen weer om die wedstrijd in te gaan met een ''we geven 50%''-mentaliteit. Schandalig gewoon.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ajax is echt het Feyenoord van de Eredivisie. Kunnen zich alleen opladen tegen het grote PSV.
grappig domme idiootquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ajax is echt het Feyenoord van de Eredivisie. Kunnen zich alleen opladen tegen het grote PSV.
ja of je moederquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:24 schreef PSVCL het volgende:
ze hebben altijd nog de scheids mee als het niet loopt
BEN HELEMAAL NIET BOOSquote:
In Eindhoven gewoon weer klop straksquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
BEN HELEMAAL NIET BOOS
gewoon klaar met je zielige calimerogedrag
jullie zijn tering slecht
heb daar vrede mee debiel
ajax wint de cl
ajax speelde erg matig en ze winnen 5-0quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:28 schreef PSVCL het volgende:
PSV was tot de gelukkige 1-0 ook gewoon de betere..ajax is overschat
dan zijn we toch al kampioenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Eindhoven gewoon weer klop straks
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
BEN HELEMAAL NIET BOOS
ajax wint de cl
ja kan er toch niks aan doen dat die gast zo'n debiel isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:29 schreef GGMM het volgende:
Dit topic escaleert helemaal de hand uit
ja jij zit nog in de kastquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk @:Tjacka zitten dan.
Dit doet mij denken aan @klaasweetallesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
BEN HELEMAAL NIET BOOS
ajax wint de cl
wat is de overeenkomst tussen tjacka, klaasweetalles en auschwitzquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan @:klaasweetalles
En niet een beetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is de overeenkomst tussen tjacka, klaasweetalles en auschwitzMisschien moet je de meth de rest van de avond maar laten staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax is uit het ritme door die week rust.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat raar dat Heracles het alleen tegen Ajax kan
Hij heeft gelijk, dit zijn de momenten dat de grote spelers het moeten laten zien, niet als je al 3-0 voor staat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Basten kan zich komende zondag weer uitleven
Daar hebben meer clubs last vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat raar dat Heracles het alleen tegen Ajax kan
Je bent een karikatuur op jezelf aan het worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:04 schreef Shreyas het volgende:
Martinez laat maar weer eens zien dat hij een hele slechte voetballer is.
Wat een ongekend inzicht van die vriend. Even bijkomen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:08 schreef Dven het volgende:
Toevallig nog gisteren een gesprek gehad met een vriend die fan van Feyenoord is. Zijn samen tot de conclusie gekomen dat het niet erg is wanneer Ajax hier punten verspeelt. Het is niet dat er een andere club kans op het kampioenschap maakt dus dan blijft het in ieder geval nog een tijdje spannend.
Niet mee eens maar dat zegt dan een hoop over jouquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een ongekend inzicht van die vriend. Even bijkomen.
Doorgebroken speler, daar is geen discussie over mogelijkquote:
Ik denk dat 2/3 van de keepers in Nederland die bal niet had gehad.quote:
Scheelt dat PSV een idioot als trainer heeft waardoor ze in simpele wedstrijden toch punten laten liggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef Dven het volgende:
Voordeel van dit soort wedstrijden is dat je simpelweg weet dat Ajax ze niet wint en PSV in de laatste 5 minuten de winnende scoort.
Nee hoor, gewoon gebrek aan kwaliteit. Dit heeft niets te maken met pech.quote:
Al zou Ajax nog 90 minuten spelen, ze scoren toch niet. Te weinig kwaliteit in de ploeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Zouden ze weten dat ze nog maar 3 minuten hebben?
Rustig jongen, Ajax wint echt niet vandaag.quote:
Tuurlijk...Dat zal het zijn. En toch staan ze gewoon 6e. Wat zegt dat over de rest?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse heeft mazzel met de knvb steeds. Anders degradatie kandidaat hoor.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:49 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht morgen wint dan nog maar 3 puntjes tot Ajax
KAMPIOENSCHAP IS MOGLEIJK DIT JAAR VOOR UTRECHT
Droom verder. Morgen gaan jullie weer onderuit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:49 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht morgen wint dan nog maar 3 puntjes tot Ajax
KAMPIOENSCHAP IS MOGLEIJK DIT JAAR VOOR UTRECHT
Gelukkig laat Ajax het wel zien tegen Heracles. Ze gingen er 10 scoren toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:51 schreef yats het volgende:
Ik ben overigens supporter van het grootste stelletje @$%%#$ dat er is. Tegen de zwaarste tegenstanders blijven ze moeiteloos overeind maar tegen zwakke teams als Go Ahead en Heerenveen laten ze vervolgens niets zien. Je zal er maar gekd op ingezet hebben...
Als ajacied zou ik me nu ook niet best voelen inderdaad. Al verliest Ajax zo'n wedstrijd tenminste niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig laat Ajax het wel zien tegen Heracles. Ze gingen er 10 scoren toch?
Nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Droom verder. Morgen gaan jullie weer onderuit.
Bestond die dit seizoen wel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg mooi dat de AZ-bandwagon weer ontspoort.
Hoogstens na de wedstrijd tegen Utrecht. Maar de mensen die hopen dat de bandwagon ontspoort creëren vooral die bandwagon zelf. Want er is geen sprake van hosanna over AZ dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bestond die dit seizoen wel?
Goedmakertje voor de gelijkmaker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef yats het volgende:
Heerenveen ontsnapt. Dat was een penalty
Dat moet haast wel. Als je dit al niet ziet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedmakertje voor de gelijkmaker.
Ik zat niet echt op te letten en zag alleen de herhaling en dacht toen gelijk, ja dat is een penalty.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Als je dit al niet ziet...
Dit was meer een penalty dan die we vorige week tegen Go Ahead wel kregen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat niet echt op te letten en zag alleen de herhaling en dacht toen gelijk, ja dat is een penalty.
madquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef yats het volgende:
Wat is mijn ploeg toch weer eens heerlijk incapabel qua afmaken...hoeveel kansen kun je missen?
Nee hoor...1-2!!!quote:
Ja, mag ook wel een keer om zo te winnen. Vorig jaar verloren we bij Heerenveen zoals zij vandaag van ons verloren.quote:
quote:"Wat er gebeurt bij die goal? Nou, dat is wel iets waar ik van baal. Je wil natuurlijk nooit betrokken zijn bij een doelpunt als scheidsrechter. Omdat Vitesse in balbezit bleef, liet ik het spel doorgaan. Daar was het slimmer geweest om gewoon af te fluiten. Speltechnisch zit je met balbezit dat niet wijzigt, waardoor ik laat doorspelen. Ik baal ervan en het is gewoon onhandig. De regel is geen ABC-tje, maar ik had moeten fluiten. Ik ga met een klotegevoel naar huis", besluit Van den Kerkhof.
Dat gebeurt nu al een x aantal keer dit seizoenquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
Mario Been bij Feyenoord @:maxi-mus @:tagliano
Dan ben ik er ookquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
Mario Been bij Feyenoord @:maxi-mus @:tagliano
Gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:57 schreef Caland het volgende:
Sparta is een club uit Rotterdam @:zipportal
Als je dit doet mag je ook niet gemeen doen over het Aidshoven spandoekje van @kurk_droogquote:
Sorryquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dit doet mag je ook niet gemeen doen over het Aidshoven spandoekje van @:kurk_droog
Het ligt aan de scheidsrechter!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:46 schreef Keyos het volgende:
Gewoon bij alles gaan liggen, Blom fluit voor alles.
Als we een penalty versieren creëren we iig nog een kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |