En weer Vini.. je hebt em wakker gemaaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach ja, als dat jou zijn enorme misser doet vergeten

Het verval is weer ingezet, net als vorig seizoen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ron Jans zo weer viesmad natuurlijk

Als hij maar niet gaat zingen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ron Jans zo weer viesmad natuurlijk

quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als hij maar niet gaat zingen.

Die zit in voorarrest vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ziek
Labyad ook voor wat het waard is

Denk dat het een paar maanden duurt voor ze bij Ajax doorhebben dat hij er überhaupt niet meer is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die zit in voorarrest vermoed ik.

Vet.quote:

Bij mij ook als Freek Jansen niet had getweet dat hij ziek wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat het een paar maanden duurt voor ze bij Ajax doorhebben dat hij er überhaupt niet meer is.

'ziek'quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij ook als Freek Jansen niet had getweet dat hij ziek was

We gaan deze wedstrijd puntverlies lijden. En dit soort wedstrijden blijven er maar tussen zitten, dus inderdaad daarom:quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |