Al zou Ajax nog 90 minuten spelen, ze scoren toch niet. Te weinig kwaliteit in de ploeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Zouden ze weten dat ze nog maar 3 minuten hebben?
Rustig jongen, Ajax wint echt niet vandaag.quote:
Tuurlijk...Dat zal het zijn. En toch staan ze gewoon 6e. Wat zegt dat over de rest?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:47 schreef LordVoldermort het volgende:
Vitesse heeft mazzel met de knvb steeds. Anders degradatie kandidaat hoor.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:49 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht morgen wint dan nog maar 3 puntjes tot Ajax
KAMPIOENSCHAP IS MOGLEIJK DIT JAAR VOOR UTRECHT
Droom verder. Morgen gaan jullie weer onderuit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:49 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht morgen wint dan nog maar 3 puntjes tot Ajax
KAMPIOENSCHAP IS MOGLEIJK DIT JAAR VOOR UTRECHT
Gelukkig laat Ajax het wel zien tegen Heracles. Ze gingen er 10 scoren toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:51 schreef yats het volgende:
Ik ben overigens supporter van het grootste stelletje @$%%#$ dat er is. Tegen de zwaarste tegenstanders blijven ze moeiteloos overeind maar tegen zwakke teams als Go Ahead en Heerenveen laten ze vervolgens niets zien. Je zal er maar gekd op ingezet hebben...
Als ajacied zou ik me nu ook niet best voelen inderdaad. Al verliest Ajax zo'n wedstrijd tenminste niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelukkig laat Ajax het wel zien tegen Heracles. Ze gingen er 10 scoren toch?
Nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Droom verder. Morgen gaan jullie weer onderuit.
Bestond die dit seizoen wel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Erg mooi dat de AZ-bandwagon weer ontspoort.
Hoogstens na de wedstrijd tegen Utrecht. Maar de mensen die hopen dat de bandwagon ontspoort creëren vooral die bandwagon zelf. Want er is geen sprake van hosanna over AZ dit seizoen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bestond die dit seizoen wel?
Goedmakertje voor de gelijkmaker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef yats het volgende:
Heerenveen ontsnapt. Dat was een penalty
Dat moet haast wel. Als je dit al niet ziet...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goedmakertje voor de gelijkmaker.
Ik zat niet echt op te letten en zag alleen de herhaling en dacht toen gelijk, ja dat is een penalty.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Als je dit al niet ziet...
Dit was meer een penalty dan die we vorige week tegen Go Ahead wel kregen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat niet echt op te letten en zag alleen de herhaling en dacht toen gelijk, ja dat is een penalty.
madquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef yats het volgende:
Wat is mijn ploeg toch weer eens heerlijk incapabel qua afmaken...hoeveel kansen kun je missen?
Nee hoor...1-2!!!quote:
Ja, mag ook wel een keer om zo te winnen. Vorig jaar verloren we bij Heerenveen zoals zij vandaag van ons verloren.quote:
quote:"Wat er gebeurt bij die goal? Nou, dat is wel iets waar ik van baal. Je wil natuurlijk nooit betrokken zijn bij een doelpunt als scheidsrechter. Omdat Vitesse in balbezit bleef, liet ik het spel doorgaan. Daar was het slimmer geweest om gewoon af te fluiten. Speltechnisch zit je met balbezit dat niet wijzigt, waardoor ik laat doorspelen. Ik baal ervan en het is gewoon onhandig. De regel is geen ABC-tje, maar ik had moeten fluiten. Ik ga met een klotegevoel naar huis", besluit Van den Kerkhof.
Dat gebeurt nu al een x aantal keer dit seizoenquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
Mario Been bij Feyenoord @:maxi-mus @:tagliano
Dan ben ik er ookquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:55 schreef fetX het volgende:
Mario Been bij Feyenoord @:maxi-mus @:tagliano
Gewoon.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:57 schreef Caland het volgende:
Sparta is een club uit Rotterdam @:zipportal
Als je dit doet mag je ook niet gemeen doen over het Aidshoven spandoekje van @kurk_droogquote:
Sorryquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je dit doet mag je ook niet gemeen doen over het Aidshoven spandoekje van @:kurk_droog
Het ligt aan de scheidsrechter!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:46 schreef Keyos het volgende:
Gewoon bij alles gaan liggen, Blom fluit voor alles.
Als we een penalty versieren creëren we iig nog een kans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |