SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voel je dan?
pwned had een serie op de npo over een jongen er aan verslaafd was
ja die heb ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoort worst en je wil een foto
Maar dat was GHB.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.
Ik haal nu 2 door elkaar.Verdoofd is zonder Tygo.quote:
Rondjes blijven lopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan hem binnen 365 dagen terugsturenDus wie weet val ik nog af voor die tijd
Staat je bonsai boompje al?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondjes blijven lopen
[ afbeelding ]
jaquote:
Een deelnemer aan het programma ging naar dezelfde kliniek waar ik ben geweest.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
een van die begeleiders in dat programma was een match op okcupid. Leuke jongen maar hij wilde niet op date
Klopt maar wel zelfde zender. Beide gezien en beide erg goed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik haal nu 2 door elkaar.Verdoofd is zonder Tygo.
oh joh. Na die opnames neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een deelnemer aan het programma ging naar dezelfde kliniek waar ik ben geweest.
Eenmalig gebruik ga je niet op stuk. Maar mensen die het continue nodig hebben is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
GHB staat ook op mijn no go lijstje. Maar stond het altijd al.
Psssst ... meisje wil je een foto van mijn bonsaiboompje zienquote:
Nou ik denk dat ik hem gewoon ga terugsturen en dat ik ook niet meer op zoek ga naar een nog grotere maat want er is toch niksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondjes blijven lopen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Psssst ... meisje wil je een foto van mijn bonsaiboompje zien![]()
Alcohol,ik was er voor hem.Echt een goede kliniek met top begeleiding.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh. Na die opnames neem ik aan?
Waarvoor ging jij? Als je dat wilt vertellen?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Knap dat je er af bent gekomenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alcohol,ik was er voor hem.Echt een goede kliniek met top begeleiding.
Niet helemaal,maar kan het nu wel reguleren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knap dat je er af bent gekomenIs niet makkelijk
Je drinkt nog wel? Elke dag?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet helemaal,maar kan het nu wel reguleren.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je wel een foto van een worst laten zien [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watwatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sta je nu in de rij voor de hotdog kar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet elke dag meer,en veel minder.quote:
Wil je er nog helemaal mee stoppen of gaat het zo goed?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet elke dag meer,en veel minder.
Gras, water etc.quote:
nee..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta je nu in de rij voor de hotdog kar?
De laatste tijd gaat het steeds beter om niet te drinken,hoop wel naar een nulpunt te komen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je er nog helemaal mee stoppen of gaat het zo goed?
zal je vast lukkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het steeds beter om niet te drinken,hoop wel naar een nulpunt te komen.
Gerrie de merriequote:
Thanks.quote:
Ik durf gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eenmalig gebruik ga je niet op stuk. Maar mensen die het continue nodig hebben is een ander verhaal.
Heb je al gegeten of doeje dat in hotel?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef mschol het volgende:
hotel maar eens gaan opzoeken.. wat vroeg maar ben best moe
en dan boodschapjes doen
Even de Carrefour leegtrekkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef mschol het volgende:
hotel maar eens gaan opzoeken.. wat vroeg maar ben best moe
en dan boodschapjes doen
Beter toch.quote:
Redelijk, vanacht weer boven de pot moeten hangen. Maar komt denk ik wel goed. Zullen ook wel wat spanningen tussen zitten.quote:
oh ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk, vanacht weer boven de pot moeten hangen. Maar komt denk ik wel goed. Zullen ook wel wat spanningen tussen zitten.
ga wat eten regelen uit supermarkt dus alles wat god verboden heeft enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al gegeten of doeje dat in hotel?
Ja, ik ben sinds ik thuis ben eigenlijk al niet helemaal fit. Waaronder al een aantal keren overgeven...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik heb wat gemistAan het overgeven?
hmm das niet goed. misschen buikgriepje opgelopen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds ik thuis ben eigenlijk al niet helemaal fit. Waaronder al een aantal keren overgeven...
Zal ik er even liefkozend over aaienquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan best zwanger zijn, gezien mijn buikje![]()
![]()
Wat heb jij uitgespookt op vakantie jongeman?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan best zwanger zijn, gezien mijn buikje![]()
![]()
Ja denk het..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das niet goed. misschen buikgriepje opgelopen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik er even liefkozend over aaien
Die ene van begin 30 hequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt op vakantie jongeman?
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Persoon naast me in de trein zit de hele tijd te wiebelen met haar been. Wat fucking irritant.
Ik wist het!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja denk het..
[..]
[..]
Die ene van begin 30 he![]()
![]()
Is het balliequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Persoon naast me in de trein zit de hele tijd te wiebelen met haar been. Wat fucking irritant.
Van het bankje afschoppen danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Irritant wel als je hetzelfde bankje deelt.
Ik denk dat deze mensen naar asielzoekerscentrum gaan dus denk het niet.quote:
Sowieso zijn mensen die naast je komen zitten in de trein irritantquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Irritant wel als je hetzelfde bankje deelt.
Oke okequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet want vind het ook irritant om te zien :p
Ik heb goede hoop dat ze volgende halte eruit gaan maar trein vertrekt laat.quote:
Heb ik zo ook nog een restje vanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
Waarom is Chinees altijd zo gruwelijk lekker
Een trein heeft geen haltes gekkiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ze volgende halte eruit gaan maar trein vertrekt laat.
Ik heb nog genoeg voor morgenquote:
Ik had het gisteren al gehaaldquote:
😡quote:
Eens.quote:
Dat snap ikquote:
quote:
Krijg ik nu een stickerquote:
Maar wel op het lijstje van anderenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
GHB staat ook op mijn no go lijstje. Maar stond het altijd al.
Wehe doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Niet mijn probleem haha. Ik ken niemand die het regelmatig neemt dus prima.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel op het lijstje van anderen
Ik bedoelde het meer als in: let op je glasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet mijn probleem haha. Ik ken niemand die het regelmatig neemt dus prima.
Oh maar dat doe ik altijd met feestjes al. Als ik te lang drinken buiten zicht heb gehad neem ik gewoon een nieuw drankje. Ben daar altijd al voorzichtig mee geweest.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als in: let op je glas
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
YOU...
GOT WHAT I NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
BUT U SAY HE JUST A FRIEND
OOOOOH BABY YOOOUUUU
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
YOU...
GOT WHAT I NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
OOOOOH BABY YOOOUUUU
[ afbeelding ]
Nico nieuwsgierigquote:
VUL ME!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo, jou eerst volproppen met jamdonuts
zit je in een disney hotel/the ranch of net er buitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:16 schreef mschol het volgende:
prima kamertje, zou ik altijd wel willen hebben op vakantie
Disney hotel natuurlijk. Gewoon ontbijten met Sneeuwwitje ‘s ochtendsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit je in een disney hotel/the ranch of net er buiten
nee ze waren voor mijquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja jij vooral.. propperdeprop
Het is plopperdeplopquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja jij vooral.. propperdeprop
ja zag he.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kost wat maar dan heb je ook wat..
maar wel met je borgquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk thuis, 2u aan één stuk door file
net erbuitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit je in een disney hotel/the ranch of net er buiten
het wordt er niet mooier opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kost wat maar dan heb je ook wat..
Oh dat is wel een verschil. Weet nog dat we toen ik klein was eens in zo'n Disney hotel zaten, vond het prachtigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
net erbuiten
disneyhotels waren 400 euro duurder voor 3 nachten
dat is wel een beetje overdreven veel jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
net erbuiten
Het is echt niet leuk meer. Ben bang dat ik drie jaar geleden voor het laatst was.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
net erbuiten
snap ik, voor kids is het ook leuk, ook handig voor de incidentele keer in 10 jaar (alles in 1)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel een verschil. Weet nog dat we toen ik klein was eens in zo'n Disney hotel zaten, vond het prachtig
dat jad tenminste nog karakter, dit zijn gewoon koude kille betonblokkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar alles beter dan de ouwe meuk dat er stond.
Ouwe meuk kan best mooi zijn, mits goed onderhouden. Zoals dat amfitheater wat ik vorige week zagquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar alles beter dan de ouwe meuk dat er stond.
of zoals @Haags zelf.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ouwe meuk kan best mooi zijn, mits goed onderhouden. Zoals dat amfitheater wat ik vorige week zag
Ja mwah.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ouwe meuk kan best mooi zijn, mits goed onderhouden. Zoals dat amfitheater wat ik vorige week zag
Ik ben niet oud.quote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
Meisje van de receptie zei, ooooh u heeft een hele mooie prijs en goede kamer ook nog. Was blijkbaar tijdje terug een storing, ze hadden wel mensen gemaild met een nieuwe deal maar ik was er kennelijk doorheen geschoten.
quote:
1 morgen nog verder de provincie in voor familiebezoek.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wow, lekker zeg. Groningen is een leuke stad!Hoeveel nachten?
nou nee, ben dat deug-gedoe gewoon zatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij post Thierry stiekem met jouw account in NWS
Maar het is pas net begonnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, ben dat deug-gedoe gewoon zat
Eentje maar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Patatje viel erg zwaar. Tikje misselijk nu
had je maar friet moeten pakkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Patatje viel erg zwaar. Tikje misselijk nu
Wat is dezequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
goh, weer geen alcohol vanavond. De heineken 0.0 gaat goed.
Dacht je met Corona alles te hebben gehad, krijg je een alcoholvrije Flesquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had je maar friet moeten pakken
Ik pleit voor de Quokkaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou het nationale dier van foqueville moeten worden
Ja best wel.Het zal best wel met ups en downs gaan. Maar dat komt wel goed hoor..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een goed gevoel over je verhuizing?
Heb je de buren al ontmoet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja best wel.Het zal best wel met ups en downs gaan. Maar dat komt wel goed hoor..
nee joh de rode panda tochquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou het nationale dier van foqueville moeten worden
Je UI.quote:
Zeemonsters zijn monoblauwquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:ijsdraakje
Zijn taaie beesten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Eet meer zwarte zwaan [ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)t-meer-zwarte-zwanen
Gaan Noord Korea binnen vijf jaar de Champion's League bezorgenquote:
Naar van die blikjes tonijnkattevoer maar dan met een groen papiertje in plaats van een roze.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die naar vissig spek en oude olijfolie smaken.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die naar vissig spek en oude olijfolie smaken.
Volgens Noord-Koreaanse media zijn ze dat nu alquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan Noord Korea binnen vijf jaar de Champion's League bezorgen
Nee.quote:
Ja wat daar allemaal voor fantastische dingen gebeuren man man manquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens Noord-Koreaanse media zijn ze dat nu al
Lolquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat daar allemaal voor fantastische dingen gebeuren man man manZoals deze revolutionaire treinen
![]()
[ afbeelding ]
Echt tof.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wat daar allemaal voor fantastische dingen gebeuren man man manZoals deze revolutionaire treinen
![]()
[ afbeelding ]
Praat me even bij?quote:
Zalmijs is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als zalmijs of haringpudding.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zalmijs is wel lekker hoor![]()
ooit als amuse gehad
@Fogel op je post!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
De zon deed een beetje boem gisteren:
[ afbeelding ]
Kans op noorderlicht morgen!
Ja, met de zachte g.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij een paddestoel van onder de grote rivieren?
fogel zit in noorwegenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nederland zal het moeilijk worden iets te zien. Veel bewolking in ieder geval.
even wat red bull naar binnen tikken danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Zit op een terras maar ben best moe 😀
Daarom ook dat ik de Arctische Pooltroepen even mobiliseer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[..]
In Nederland zal het moeilijk worden iets te zien. Veel bewolking in ieder geval.
quote:
Ah, waar zit die vogel? In Oslo is het ook bewolkt zo te zien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom ook dat ik de Arctische Pooltroepen even mobiliseer.
Trondheimquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Ah, waar zit die vogel? In Oslo is het ook bewolkt zo te zien.
Mja, dan moeten ze de groene lampen een beetje vroeg aanzetten, anders zitten er wolken voor...quote:
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, dan moeten ze de groene lampen een beetje vroeg aanzetten, anders zitten er wolken voor...
[ afbeelding ]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke userquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.
Dit zie je ook niet vaak gebeurenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke user
Heb het dit jaar al een paar keer gezien, maar dat waren geen X1 flares. We zien wel, of nietquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou wel even kijken. Kan spectaculair worden.
is er chocolade in huis?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het niet. heb vaak die ovengroente van de ah met pompoen. En die pompoen wordt dan zo lekker zacht![]()
Nu bleef het hard, bijna zoals appel en heb ik het niet opgegeten.
Weer honger
Recce is wel okee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zie je ook niet vaak gebeuren
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet hier vaker komen recce, je bent een leuke user
heb je het wel lang genoeg in de oven gehad?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
begrijp het niet. heb vaak die ovengroente van de ah met pompoen. En die pompoen wordt dan zo lekker zacht![]()
Weer honger
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef Recce het volgende:
De zon deed een beetje boem gisteren:
[ afbeelding ]
Kans op noorderlicht morgen!
Als er ooit nog zo'n idiote zonnestorm komt als in 1860 of zo, dan zit jij mooi eerste rang.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb het dit jaar al een paar keer gezien, maar dat waren geen X1 flares. We zien wel, of niet
Dan is Foqueville van de Aarde verdwenen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het al tijd voor die zonnevlam die alles plat legt?
Dat moet toch een keer gaan gebeuren, zou je zeggen. Ik ben benieuwd wat er dan allemaal uitvalt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan ligt waarschijnlijk internet plat en dan kan ik geen fotos plaatsen hierquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er ooit nog zo'n idiote zonnestorm komt als in 1860 of zo, dan zit jij mooi eerste rang.
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.Dat ga ik maar niet doen dus.
Jawel doe, onze eigen Brian Coxquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je piept wel anders als ik de hele dag ruimtevaartdingen ga posten.Dat ga ik maar niet doen dus.
ja denk het welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je het wel lang genoeg in de oven gehad?
zelfde soort pompoen?
We sturen wel een expeditie om het SD-kaartje op te halen dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar dan ligt waarschijnlijk internet plat en dan kan ik geen fotos plaatsen hier
Moet je eerst Apple overtuigen dat ze een SD slot in hun telefoons plaatsenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:17 schreef Recce het volgende:
[..]
We sturen wel een expeditie om het SD-kaartje op te halen dan.
oven op dezelfde temperatuur?quote:
Ballie's top 9quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?
Oh ja nee dat schiet niet op. Ik heb butterscotchquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gekke milka mellow dingen nie zo smaken
Waarom heb je het niet terug in de over gedaan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
Weer honger
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vind ik dat net zo leuk als boten?
Misschien ben ik wel de nieuwe Chriet Titulaer!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel doe, onze eigen Brian Cox
@puzziepie welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?
enjoyquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef Recce het volgende:
Ik ga even bij pa op bezoek. Die is terug van vakantie.
ja was al aan het etenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom heb je het niet terug in de over gedaan?
oh neequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk je ook die toestanden van Elon Musk dan?
kan ook zijn dat de pompoen minder rijp was. dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebbenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk het ook. Maar ergens is er dus iets anders gegaan.misschien verkeerde stand
huehuequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebben
Alleen alles dat op stroom werktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan is Foqueville van de Aarde verdwenen.
mja kan ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ook zijn dat de pompoen minder rijp was. dan blijft die wat harder en moet je het langer er in hebben
Schijnt gebeurt te zijn ergens in 1880. Was toen nog niet zo’n drama. Wat rokende telegraafpalenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet toch een keer gaan gebeuren, zou je zeggen. Ik ben benieuwd wat er dan allemaal uitvalt.
LT heeft een hard copy van Foqueville nuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen alles dat op stroom werkt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LT heeft een hard copy van Foqueville nu![]()
jarenlang geen internetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja heb ikquote:
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.quote:
gelukkig eet je de hele dag dus heb je meerdere hoogtepuntenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja kan ook![]()
meh eten is altijd zeg maar hoogtepunt van de dag
Oh je bent al verhuisd! Is het een betere woning dan hiervoor?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zijn niet echt buren. Je kan beter van huisgenoten spreken.
Komt op het volgende neer.
Ik ga in een andere begeleid woonvorm wonen dan nu . Ik deel de voordeur met ruim 20 anderen. In het pand heb ik wel een eigen appartement met aparte slaapkamer en douche/toilet.
Een aantal van hen ken ik toevallig al. De rest nog niet, net als de begeleiding daar ken ik er ook maar 2 of 3 van..
Maandag ga ik overquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je bent al verhuisd! Is het een betere woning dan hiervoor?
Wtfquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
snap ik, voor kids is het ook leuk, ook handig voor de incidentele keer in 10 jaar (alles in 1)
maar ik heb het eens gevraagd voor deze periode en als jaar pashouder kreeg ik wel 70 euro korting.. op een bedrag van bijna 800 euro voor 3 nachten..
ik had moeite ze niet uit te lachen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige echte hardcopy, goud waardquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Buufquote:
Buurmanquote:
Ook de coffeeshops Lies?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
Was leuk om even door Groningen te slenteren, veel herinneringen wel.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig eet je de hele dag dus heb je meerdere hoogtepunten
huehuehue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |