Wat heb jij uitgespookt op vakantie jongeman?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan best zwanger zijn, gezien mijn buikje![]()
![]()
Ja denk het..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das niet goed. misschen buikgriepje opgelopen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik er even liefkozend over aaien
Die ene van begin 30 hequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt op vakantie jongeman?
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Persoon naast me in de trein zit de hele tijd te wiebelen met haar been. Wat fucking irritant.
Ik wist het!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja denk het..
[..]
[..]
Die ene van begin 30 he![]()
![]()
Is het balliequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Persoon naast me in de trein zit de hele tijd te wiebelen met haar been. Wat fucking irritant.
Van het bankje afschoppen danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Irritant wel als je hetzelfde bankje deelt.
Ik denk dat deze mensen naar asielzoekerscentrum gaan dus denk het niet.quote:
Sowieso zijn mensen die naast je komen zitten in de trein irritantquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Irritant wel als je hetzelfde bankje deelt.
Oke okequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet want vind het ook irritant om te zien :p
Ik heb goede hoop dat ze volgende halte eruit gaan maar trein vertrekt laat.quote:
Heb ik zo ook nog een restje vanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
Waarom is Chinees altijd zo gruwelijk lekker
Een trein heeft geen haltes gekkiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ze volgende halte eruit gaan maar trein vertrekt laat.
Ik heb nog genoeg voor morgenquote:
Ik had het gisteren al gehaaldquote:
😡quote:
Eens.quote:
Dat snap ikquote:
quote:
Krijg ik nu een stickerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |