SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voel je dan?
pwned had een serie op de npo over een jongen er aan verslaafd was
ja die heb ik ook gezien jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hoort worst en je wil een foto
Maar dat was GHB.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die met Tygo,dat was wel een heftige serie.
Ik haal nu 2 door elkaar.Verdoofd is zonder Tygo.quote:
Rondjes blijven lopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan hem binnen 365 dagen terugsturenDus wie weet val ik nog af voor die tijd
Staat je bonsai boompje al?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondjes blijven lopen
[ afbeelding ]
jaquote:
Een deelnemer aan het programma ging naar dezelfde kliniek waar ik ben geweest.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:47 schreef bitterbal het volgende:
een van die begeleiders in dat programma was een match op okcupid. Leuke jongen maar hij wilde niet op date
Klopt maar wel zelfde zender. Beide gezien en beide erg goed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik haal nu 2 door elkaar.Verdoofd is zonder Tygo.
oh joh. Na die opnames neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een deelnemer aan het programma ging naar dezelfde kliniek waar ik ben geweest.
Eenmalig gebruik ga je niet op stuk. Maar mensen die het continue nodig hebben is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
GHB staat ook op mijn no go lijstje. Maar stond het altijd al.
Psssst ... meisje wil je een foto van mijn bonsaiboompje zienquote:
Nou ik denk dat ik hem gewoon ga terugsturen en dat ik ook niet meer op zoek ga naar een nog grotere maat want er is toch niksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rondjes blijven lopen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Psssst ... meisje wil je een foto van mijn bonsaiboompje zien![]()
Alcohol,ik was er voor hem.Echt een goede kliniek met top begeleiding.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh. Na die opnames neem ik aan?
Waarvoor ging jij? Als je dat wilt vertellen?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Knap dat je er af bent gekomenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alcohol,ik was er voor hem.Echt een goede kliniek met top begeleiding.
Niet helemaal,maar kan het nu wel reguleren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knap dat je er af bent gekomenIs niet makkelijk
Je drinkt nog wel? Elke dag?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet helemaal,maar kan het nu wel reguleren.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je wel een foto van een worst laten zien [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
watwatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sta je nu in de rij voor de hotdog kar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:02 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet elke dag meer,en veel minder.quote:
Wil je er nog helemaal mee stoppen of gaat het zo goed?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet elke dag meer,en veel minder.
Gras, water etc.quote:
nee..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sta je nu in de rij voor de hotdog kar?
De laatste tijd gaat het steeds beter om niet te drinken,hoop wel naar een nulpunt te komen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je er nog helemaal mee stoppen of gaat het zo goed?
zal je vast lukkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het steeds beter om niet te drinken,hoop wel naar een nulpunt te komen.
Gerrie de merriequote:
Thanks.quote:
Ik durf gewoon niet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eenmalig gebruik ga je niet op stuk. Maar mensen die het continue nodig hebben is een ander verhaal.
Heb je al gegeten of doeje dat in hotel?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef mschol het volgende:
hotel maar eens gaan opzoeken.. wat vroeg maar ben best moe
en dan boodschapjes doen
Even de Carrefour leegtrekkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:24 schreef mschol het volgende:
hotel maar eens gaan opzoeken.. wat vroeg maar ben best moe
en dan boodschapjes doen
Beter toch.quote:
Redelijk, vanacht weer boven de pot moeten hangen. Maar komt denk ik wel goed. Zullen ook wel wat spanningen tussen zitten.quote:
oh ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Redelijk, vanacht weer boven de pot moeten hangen. Maar komt denk ik wel goed. Zullen ook wel wat spanningen tussen zitten.
ga wat eten regelen uit supermarkt dus alles wat god verboden heeft enzoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al gegeten of doeje dat in hotel?
Ja, ik ben sinds ik thuis ben eigenlijk al niet helemaal fit. Waaronder al een aantal keren overgeven...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ik heb wat gemistAan het overgeven?
hmm das niet goed. misschen buikgriepje opgelopen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds ik thuis ben eigenlijk al niet helemaal fit. Waaronder al een aantal keren overgeven...
Zal ik er even liefkozend over aaienquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan best zwanger zijn, gezien mijn buikje![]()
![]()
Wat heb jij uitgespookt op vakantie jongeman?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kan best zwanger zijn, gezien mijn buikje![]()
![]()
Ja denk het..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das niet goed. misschen buikgriepje opgelopen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal ik er even liefkozend over aaien
Die ene van begin 30 hequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heb jij uitgespookt op vakantie jongeman?
Dat doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Persoon naast me in de trein zit de hele tijd te wiebelen met haar been. Wat fucking irritant.
Ik wist het!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja denk het..
[..]
[..]
Die ene van begin 30 he![]()
![]()
Is het balliequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Persoon naast me in de trein zit de hele tijd te wiebelen met haar been. Wat fucking irritant.
Van het bankje afschoppen danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Irritant wel als je hetzelfde bankje deelt.
Ik denk dat deze mensen naar asielzoekerscentrum gaan dus denk het niet.quote:
Sowieso zijn mensen die naast je komen zitten in de trein irritantquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Irritant wel als je hetzelfde bankje deelt.
Oke okequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat doe ik niet want vind het ook irritant om te zien :p
Ik heb goede hoop dat ze volgende halte eruit gaan maar trein vertrekt laat.quote:
Heb ik zo ook nog een restje vanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef dud0r het volgende:
Waarom is Chinees altijd zo gruwelijk lekker
Een trein heeft geen haltes gekkiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ze volgende halte eruit gaan maar trein vertrekt laat.
Ik heb nog genoeg voor morgenquote:
Ik had het gisteren al gehaaldquote:
😡quote:
Eens.quote:
Dat snap ikquote:
quote:
Krijg ik nu een stickerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |