Maar wel op het lijstje van anderenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:54 schreef Ama het volgende:
GHB staat ook op mijn no go lijstje. Maar stond het altijd al.
Wehe doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:38 schreef Ama het volgende:
Persoon naast me in de trein zit de hele tijd te wiebelen met haar been. Wat fucking irritant.
Niet mijn probleem haha. Ik ken niemand die het regelmatig neemt dus prima.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wel op het lijstje van anderen
Ik bedoelde het meer als in: let op je glasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet mijn probleem haha. Ik ken niemand die het regelmatig neemt dus prima.
Oh maar dat doe ik altijd met feestjes al. Als ik te lang drinken buiten zicht heb gehad neem ik gewoon een nieuw drankje. Ben daar altijd al voorzichtig mee geweest.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als in: let op je glas
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
YOU...
GOT WHAT I NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
BUT U SAY HE JUST A FRIEND
OOOOOH BABY YOOOUUUU
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
YOU...
GOT WHAT I NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED
OOOOOH BABY YOOOUUUU
[ afbeelding ]
Nico nieuwsgierigquote:
VUL ME!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo, jou eerst volproppen met jamdonuts
zit je in een disney hotel/the ranch of net er buitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:16 schreef mschol het volgende:
prima kamertje, zou ik altijd wel willen hebben op vakantie
Disney hotel natuurlijk. Gewoon ontbijten met Sneeuwwitje ‘s ochtendsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit je in een disney hotel/the ranch of net er buiten
nee ze waren voor mijquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja jij vooral.. propperdeprop
Het is plopperdeplopquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja jij vooral.. propperdeprop
ja zag he.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kost wat maar dan heb je ook wat..
maar wel met je borgquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:25 schreef kwiwi het volgende:
Eindelijk thuis, 2u aan één stuk door file
net erbuitenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit je in een disney hotel/the ranch of net er buiten
het wordt er niet mooier opquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kost wat maar dan heb je ook wat..
Oh dat is wel een verschil. Weet nog dat we toen ik klein was eens in zo'n Disney hotel zaten, vond het prachtigquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
net erbuiten
disneyhotels waren 400 euro duurder voor 3 nachten
dat is wel een beetje overdreven veel jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
net erbuiten
Het is echt niet leuk meer. Ben bang dat ik drie jaar geleden voor het laatst was.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
net erbuiten
snap ik, voor kids is het ook leuk, ook handig voor de incidentele keer in 10 jaar (alles in 1)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel een verschil. Weet nog dat we toen ik klein was eens in zo'n Disney hotel zaten, vond het prachtig
dat jad tenminste nog karakter, dit zijn gewoon koude kille betonblokkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar alles beter dan de ouwe meuk dat er stond.
Ouwe meuk kan best mooi zijn, mits goed onderhouden. Zoals dat amfitheater wat ik vorige week zagquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar alles beter dan de ouwe meuk dat er stond.
of zoals @Haags zelf.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ouwe meuk kan best mooi zijn, mits goed onderhouden. Zoals dat amfitheater wat ik vorige week zag
Ja mwah.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ouwe meuk kan best mooi zijn, mits goed onderhouden. Zoals dat amfitheater wat ik vorige week zag
Ik ben niet oud.quote:
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Dat is mooi!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
Meisje van de receptie zei, ooooh u heeft een hele mooie prijs en goede kamer ook nog. Was blijkbaar tijdje terug een storing, ze hadden wel mensen gemaild met een nieuwe deal maar ik was er kennelijk doorheen geschoten.
quote:
1 morgen nog verder de provincie in voor familiebezoek.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wow, lekker zeg. Groningen is een leuke stad!Hoeveel nachten?
nou nee, ben dat deug-gedoe gewoon zatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij post Thierry stiekem met jouw account in NWS
Maar het is pas net begonnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, ben dat deug-gedoe gewoon zat
Eentje maar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Patatje viel erg zwaar. Tikje misselijk nu
had je maar friet moeten pakkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Patatje viel erg zwaar. Tikje misselijk nu
Wat is dezequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
goh, weer geen alcohol vanavond. De heineken 0.0 gaat goed.
Dacht je met Corona alles te hebben gehad, krijg je een alcoholvrije Flesquote:
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had je maar friet moeten pakken
Ik pleit voor de Quokkaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou het nationale dier van foqueville moeten worden
Ja best wel.Het zal best wel met ups en downs gaan. Maar dat komt wel goed hoor..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een goed gevoel over je verhuizing?
Heb je de buren al ontmoet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja best wel.Het zal best wel met ups en downs gaan. Maar dat komt wel goed hoor..
nee joh de rode panda tochquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zou het nationale dier van foqueville moeten worden
Je UI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |