vandaag niet. Gisteren wel. Morgen, donderdag en vrijdag waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker weer aan het trainen geweest?
hallo mevrouwtje liefbaarquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
vandaag niet. Gisteren wel. Morgen, donderdag en vrijdag waarschijnlijk weer.
donderdag eindelijk weer buiten. ben al anderhalf week niet buiten aan het trainen geweestquote:
nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
IK ZAL EVEN SCHREEUWENquote:
Bij mijn zus langs geweestquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
donderdag eindelijk weer buiten. ben al anderhalf week niet buiten aan het trainen geweest
[..]
nog wat leuks gedaan vandaag?
niet echt. heb gisteren wat bij de ah gehaald qua zoetigheid van de broodafdeling om te trakteren vandaag tijdens het overleg, verder gewoon gewerkt, kind gehaald. straks maar eens gaan kokenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij mijn zus langs geweest
Jij nog wat leuks gedaan?
Ah dat is wel lief, was je jarig?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet echt. heb gisteren wat bij de ah gehaald qua zoetigheid van de broodafdeling om te trakteren vandaag tijdens het overleg, verder gewoon gewerkt, kind gehaald. straks maar eens gaan koken
nee, ben aangenomen op een nieuwe functie. Wel binnen dezelfde afdeling.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel lief, was je jarig?
als we de zweep tevoorschijn halen wordt het geen rellenquote:
Ok gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, ben aangenomen op een nieuwe functie. Wel binnen dezelfde afdeling.
die danquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
als we de zweep tevoorschijn halen wordt het geen rellen
dank jequote:
dat wordt ook geen rellen.quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dank je
[..]
dat wordt ook geen rellen.
Dat levert rode billetjes op
je hoeft ze niet mee te nemen hoor heb ik gewoon hier liggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed weten we dat ook
als ik ooit dud ontmoet neem ik een arsenaal zwepen mee
quote:
ik gebruik liever mijn eigen wapensquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hoeft ze niet mee te nemen hoor heb ik gewoon hier liggen
[..]maak me gek
wapens wapens, het is om mee te spelen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gebruik liever mijn eigen wapens![]()
spelen??quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
wapens wapens, het is om mee te spelen.
ja spelen ja.quote:
aah je hebt al een slachtofferquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja spelen ja.
ik zit nog altijd te wachten tot mevrouw liefbaar me een dm stuurt om daarvoor af te spreken
ze weet het alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah je hebt al een slachtoffer
dan heb je mazzel
nou ja als je wat nodig hebtquote:
oh dus ik kan ook bij jou aankloppen voor mijn lustenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja als je wat nodig hebt
ik hoor het wel
Om te spelen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja spelen ja.
ik zit nog altijd te wachten tot mevrouw liefbaar me een dm stuurt om daarvoor af te spreken
quote:
Daarom. Dus wanneer?quote:
Oke oke. Dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik even in mijn agenda kijken
Met mij tsja, vanmorgen is mijn moeder aangereden, het is gelukkig met een sisser afgelopen. morgen zal ze wel extra spierpijn hebben en haar gezicht is blauwquote:
Oh nee.....sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Met mij tsja, vanmorgen is mijn moeder aangereden, het is gelukkig met een sisser afgelopen. morgen zal ze wel extra spierpijn hebben en haar gezicht is blauwDus een wirwar maar met mij wel oke verder. hoe is het met jou?
Dankjewelquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nee.....sterkte en beterschap!
Oh dat is kut. Hoop dat het snel goed gaat met haar.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Met mij tsja, vanmorgen is mijn moeder aangereden, het is gelukkig met een sisser afgelopen. morgen zal ze wel extra spierpijn hebben en haar gezicht is blauwDus een wirwar maar met mij wel oke verder. hoe is het met jou?
Dankjewelquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is kut. Hoop dat het snel goed gaat met haar.
Met mij wel prima. Spierpijn begint een beetje op te zetten 😅
Duh. Gisteren weer. Deadlift, schouders, rug en triceps gedaan. Vooral m'n schouders te hard gegaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb je weer gesport? !
Wauwquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duh. Gisteren weer. Deadlift, schouders, rug en triceps gedaan. Vooral m'n schouders te hard gegaan
Valt wel mee met hoe wauw dat is hoor.quote:
Nou ik vind het wauwquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee met hoe wauw dat is hoor.
Morgenochtend als het goed is weer een van borst biceps buik
Is je moeder aangereden ??quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ik vind het wauwgoed bezig!
Zeker met een gebroken nacht. Maar ja nu maar even hard gaan in de sportschool om goed wakker te wordenquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker met een gebroken nacht. Maar ja nu maar even hard gaan in de sportschool om goed wakker te worden
Nee ik zit nog te wachten op een DM met data dat ze beschikbaar isquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Mrs l op bezoek gehad??
Mwah mwah. Langzaam maar zeker. Zou fijn zijn als ik wat meer progressie boek met chestpress maar komt vanzelf goed. Ben nog niet zo'n powerhouse als jij bent met je 110quote:
Ik zat op 120 voor de vakantie maar....115 lukt nog..blijf beetje hangen..niet echt motiverendquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah mwah. Langzaam maar zeker. Zou fijn zijn als ik wat meer progressie boek met chestpress maar komt vanzelf goed. Ben nog niet zo'n powerhouse als jij bent met je 110
Ik zit nog niet eens op eigen lichaamsgewichtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zat op 120 voor de vakantie maar....115 lukt nog..blijf beetje hangen..niet echt motiverend
Veel opdrukken heeft mij wel geholpenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit nog niet eens op eigen lichaamsgewicht
Ja daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Veel opdrukken heeft mij wel geholpen
Dat dus!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is je moeder aangereden ??
Wie moeten we hiervoor onder handen nemen![]()
Zijn ze nu helemaal gek !
Ze heeft veel pijn, gezicht is half blauw. Elleboog doet zeer en schouder ookquote:
hopelijk knapt ze snel opquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ze heeft veel pijn, gezicht is half blauw. Elleboog doet zeer en schouder ookmaar verder is ze er goed van af gekomen
Kom je onder me liggen danquote:
ga er wel even naast staan zwaaien met de zweepquote:
En wat is m'n beloning dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga er wel even naast staan zwaaien met de zweep
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je prachtige push ups doet![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet die zweep ook wel echt gebruiken hè.....![]()
Ik wilde een kusjequote:
?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Bones, welkom op het forum. Hoe is het met de hond?
Ha die stokj, welkom in dit topic. Nieuw hier ?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha die stokj, welkom in dit topic. Nieuw hier ?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Van tijd tot tijdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
wat is een hondquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is meestal een harig beest dat uit zijn mond kwijlt en met zijn tong graag aan alles likt.quote:
Klinkt geilquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is meestal een harig beest dat uit zijn mond kwijlt en met zijn tong graag aan alles likt.
Tot het weekend?quote:
7 wekenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:39 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee 26 nov. Dan gaan me 7 weken vakantie in
Ja dat blijkt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:47 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja had nog teveel dagen over dit jaar
Had door ziekte geen zomer vakantie gehad en 12 dagen vorig jaar over. Moest de wettelijke 160 uur opnemen , maar gelijk alles opgenomenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Ik begon dit jaar ook met 8,5 week.
Heb nog een week tussen kerst 3n oud en nieuw en dan heb ik er nog anderhalf tot 2 over die ik mee neem naar volgend jaar
Vanwege je hernia?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:52 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had door ziekte geen zomer vakantie gehad en 12 dagen vorig jaar over. Moest de wettelijke 160 uur opnemen , maar gelijk alles opgenomen
Ja de herniaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vanwege je hernia?
Ja hier was het ook door omstandigheden dat ik nog over had van vorig jaar en het jaar daarvoor.
Het houdt je in ieder geval van de straatquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:58 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja de hernia
Werk officieel nu 53,8%
Alleen maak ik ondertussen 6,5/7,5 uur pd( moet weer rustiger aan doen eigenlijk)
Maarja als veel installs gefaald zijn snachts is het nou eenmaal druk
Dat sowiesoquote:Op donderdag 28 oktober 2021 06:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het houdt je in ieder geval van de straat
Ja dat is wel lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 07:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat sowieso
Gelukkig kan meeste remote
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag je niet eerder hier in Dagbagger dus vandaar de welkom
hoe is het met mevrouw liefbaarquote:
Gaat z'n gangetje, de zon schijnt hier in t noorden..quote:
ja wel prima, niet geweldig geslapen en het was vroeg vanochtend om op tijd op kantoor te zijn.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, de zon schijnt hier in t noorden..
Hoe is t met jou?
Dat is wel vervelend.. Dan haal je dat wel met gemak jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja wel prima, niet geweldig geslapen en het was vroeg vanochtend om op tijd op kantoor te zijn.
Het zonnetje schijnt hier ook.
Ga wel met gemak m'n 10k stappen halen vandaag. Zit al op 8200
ga straks ook nog buiten trainen dus denk dat ik de 15k wel aan tik vandaagquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend.. Dan haal je dat wel met gemak ja
Denk t ook wel jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga straks ook nog buiten trainen dus denk dat ik de 15k wel aan tik vandaag
Hoeveel g jij er maken vandaagquote:
Op hoeveel zit je nuquote:
Dat is nog niet zoveel 9623 ik.quote:
Nee niet echt..quote:
Vandaag wel. Plus ik was vanochtend m'n mondkapje vergeten dus ik ben heen en terug naar het station gelopen. Dat zorgde al voor 3800 stappen ofzoquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee niet echt..
Jij loopt dan ook veel op kantoor?
Ah, misschien handiger om een in je jaszak te stoppen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag wel. Plus ik was vanochtend m'n mondkapje vergeten dus ik ben heen en terug naar het station gelopen. Dat zorgde al voor 3800 stappen ofzo
Hallo dudje die geen vakantie heeft net als ikquote:
Prachtig weer jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
Prima dagje, twijfel over waar ik zo ga lunchen in de stad. Zin en kommetje soep en broodje kroket.
Vakantiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hallo dudje die geen vakantie heeft net als ik
Ha grey welk....quote:
Heerlijk weerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
Prima dagje, twijfel over waar ik zo ga lunchen in de stad. Zin en kommetje soep en broodje kroket.
Ik zit even in het zonnetje met boterhammetje en op het plein is iemand piano aan het spelen, genieten ditquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
Klinkt goed hoor ! Nice !Genietse Cinnepinquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zit even in het zonnetje met boterhammetje en op het plein is iemand piano aan het spelen, genieten dit
Youtoo Gibsiebibsiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:55 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor ! Nice !Genietse Cinnepin
huh?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha grey welk....Ha nee tis inderdaad heerlijk wandelweer. Ga ik straks ook maar 's even doen.
nou jaquote:
Ik maak een grapje, zoals stokj jou gister verwelkomde op het forum.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh?
wandelen is een prima idee
aaaahquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:31 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, zoals stokj jou gister verwelkomde op het forum.
Oh dat is wel lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
zoon heeft vakantie dus kan wat later als anders opstaan
de rest gaat gewoon door
doe ik alleen iets later en eventueel savonds
maar hij is oud genoeg dat hij toch zelf wel 's ochtends alles kan doen ook al is het geen vakantie.quote:
zo ben ik nietquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar hij is oud genoeg dat hij toch zelf wel 's ochtends alles kan doen ook al is het geen vakantie.
Kan je alsnog langer in bed blijven liggen
dan moet je 'm inderdaad even schop onder de kont gevenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo ben ik niet
en het is een puber
die soms vinden dat ze ziek zijn ofzo
terwijl er weinig aan de hand is
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan moet je 'm inderdaad even schop onder de kont geven
het is gelukkig bijna weekend hierquote:
ben je er aan toe?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gelukkig bijna weekend hier
15 is wel die leeftijdquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Tot ze oud genoeg zijn en op hun slaapkamerdeur klopt of ze uberhaupt nog enigszins in leven zijn
mwah het valt op zich wel mee, maar het is wel even lekkerquote:
heb jij je zoon de hele week?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah het valt op zich wel mee, maar het is wel even lekker
en dochter van 17quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah een mede ervaringsdeskundige
Die van mij zijn inmiddels 22 en 21, maar vooral jongste kan nogal eens op willekeurige tijden thuiskomen en/of slapen....quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dochter van 17
maar daar zit echt een wereld van verschil in
heerlijk!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die van mij zijn inmiddels 22 en 21, maar vooral jongste kan nogal eens op willekeurige tijden thuiskomen en/of slapen....
waren het erge pubers of viel het mee?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, alleen jongste nog
Viel me echt mee, maar speciaal onderwijsdochter dus maximale begeleiding en zoonlief trof gelukkig een hele fijne vriendengroep op de middelbare school.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
waren het erge pubers of viel het mee?
das wel heel erg fijn jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Viel me echt mee, maar speciaal onderwijsdochter dus maximale begeleiding en zoonlief trof gelukkig een hele fijne vriendengroep op de middelbare school.
Jepquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
das wel heel erg fijn ja
vrienden kunnen je puber maken of breken
hey lekker dingquote:
wat een fijn welkom.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:10 schreef Ynnad_Er het volgende:
Hallonnetjes Ballonnetjes. Welkom allemaal op het forum
Goed idee.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat een fijn welkom.
Zullen we even een voorstelkring doen
komt wel heel dichtbij zo. we houden van dezelfde dingenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:23 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Goed idee.
Ik was/ben Gibson, en ik houd van noiqon, en halve liters klappen, de buurvrouw uitschelden, effe pissen, FOK!ken, Baggeren, @:Nine. Tetten topic en Uitkerings trekken
Kessemusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt wel heel dichtbij zo. we houden van dezelfde dingenbij mij moet je alleen nine door @:mickytjuh vervangen en kerst moet nog toegevoegd worden
ja geen idee. misschien al teveel halve liters geklapt?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Kessemushoe kan ik die vergeten ?!
Treetje nog maar, 12:00 lunchbreak en daarna verder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja geen idee. misschien al teveel halve liters geklapt?
oh dat valt dan wel meequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Treetje nog maar, 12:00 lunchbreak en daarna verder.
Maar nu dé grote vraag waar het om draait: Kom je gezellig mee baggeren tijdens het grote DAGBAGGER ZUIP WEEKEND FESTIJN?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
Hallo ik ben greys better known as greysbones
Ik zuip niet(tenzij water of cola) hou van koffie
Ben grote COS fan.
En dagbagger is the place to be .
Als ik al mijn lieve vriendjes op moet noemen ben ik te lang bezig![]()
Ik bagger meequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nu dé grote vraag waar het om draait: Kom je gezellig mee baggeren tijdens het grote DAGBAGGER ZUIP WEEKEND FESTIJN?
Dan kan het echte feest beginnenquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
En dan na 3 treetjes lekker in de auto stappen en plankgas naar huis voor het echte feest
Als bourgondiër heb je het leven sowieso in al haar aspecten tot in de perfectie begrepenquote:
Ga jij maar weer gewoon terug naar KLB om daar je stront te verkondigen!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga jij maar weer gewoon terug naar KLB om daar je stront te verkondigen!
Jawoll, lekker baggerend het weekend in gaan ja tochquote:
Bagger all day longquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawoll, lekker baggerend het weekend in gaan ja toch
Best goed, beetje druk geweest laten weken met school en werken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar hoe is t verder. Al ff niet meer gezien
Ook wel goed hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed, beetje druk geweest laten weken met school en werken.
Hoe is het met u?
Ach, je kan niet altijd even veel bolkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ook wel goed hoor.
Ook steeds drukker met werk weer
En meer rust hier ook op fok
Dat sowieso niet maar om andere rddenenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, je kan niet altijd even veel bolken
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemenquote:
maar we zijn ook geen 2 uur verderquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemen
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar we zijn ook geen 2 uur verder
hoe is het kaninchen?
MeneerKonijn in da housequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzicht![]()
Hoe is het met onze Grijze Botjes Mevrouwtjes?
Alleen nog met de traktorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemen
Goed hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzicht![]()
Hoe is het met onze Grijze Botjes Mevrouwtjes?
De verloren zoon is weder gekeerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
MeneerKonijn in da house
Goed bezig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed hoor
houtkacheltje is aan
en huis is schoon
morgen naar de voetbal van zoonlief en verder niks
verdediger of cmquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wat voor positie speelt je zoon?
Prima hier, gisteren fijn gesprek gehad met leidinggevende en werkuren ingedeeld in vier dagen, altijd lang weekend genotquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De verloren zoon is weder gekeerd![]()
How is het met ons droom prinsesje?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima hier, gisteren fijn gesprek gehad met leidinggevende en werkuren ingedeeld in vier dagen, altijd lang weekend genot![]()
Al kleine konijntjes in aantocht?
Toen ik vroeger voetbalde kon je mij ook overal neer zetten, zolang het maar niet op het veld wasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdediger of cm
afhankelijk van het team waar ze tegen spelen
je kunt hem overal neerzetten
Lange weekendenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima hier, gisteren fijn gesprek gehad met leidinggevende en werkuren ingedeeld in vier dagen, altijd lang weekend genot![]()
Al kleine konijntjes in aantocht?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
En er zijn bij mijn weten zijn er nog geen kleinetjes in aantocht
Maar we zijn wel nog flink aan het oefenenquote:
Mooi zo, lekker blijven oefenenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we zijn wel nog flink aan het oefenen
Maar we zijn wel aan uit aan het kijken naar een groter huisje waar we kinderen in kunnen opvoeden in beetje kindvriendelijke buurten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mooi zo, lekker blijven oefenen![]()
!!
Leukleuk! Doe hier in de stad zodat ik kan komen oppassenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we zijn wel aan uit aan het kijken naar een groter huisje waar we kinderen in kunnen opvoeden in beetje kindvriendelijke buurten.
das toch liefffffquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leukleuk! Doe hier in de stad zodat ik kan komen oppassen
Ik zou er nog maar een paar duizend keer goed over nadenken waaraan je begint danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we zijn wel aan uit aan het kijken naar een groter huisje waar we kinderen in kunnen opvoeden in beetje kindvriendelijke buurten.
Je bent ieder weekend tussen maart en eind november beschikbaar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leukleuk! Doe hier in de stad zodat ik kan komen oppassen
Ach, als ik ze eenmaal heb moet ik toch heeeeel vaak en heeel lang op reis naar het buitenland voor mijn werkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik zou er nog maar een paar duizend keer goed over nadenken waaraan je begint dan
Ja anders raak je aan de bedelstafquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, als ik ze eenmaal heb moet ik toch heeeeel vaak en heeel lang op reis naar het buitenland voor mijn werk![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent ieder weekend tussen maart en eind november beschikbaar?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja anders raak je aan de bedelstaf
ja ik kreeg deze als sticker dus ik heb 'm maar als UI gezet als beloningquote:
Wat lievquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik kreeg deze als sticker dus ik heb 'm maar als UI gezet als beloning
Wie heb je nu weer gechanteerd voor een sticker?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik kreeg deze als sticker dus ik heb 'm maar als UI gezet als beloning
niemand gechanteerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer gechanteerd voor een sticker?
ben er nog hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
Word het weer eens druk hier, loopt iedereen over naar TV![]()
mannen? vrouwen? gemixt? dingen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er nog hoor
kan wel 3 of 4 tegelijk
quote:
Dit gelooft natuurlijk niemandquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
niemand gechanteerd
Die heb ik eerlijk verdiend
jullie mannen wel 3quote:
Bones.quote:
ouwe bolkpanter!quote:
@LTVDK kom eens vertellen dat ik die sticker eerlijk verdiend hebquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie mannen wel 3
vrouwen begin ik niet aan
was je dat nog niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ouwe bolkpanter!
[..]
@:ltvdk kom eens vertellen dat ik die sticker eerlijk verdiend heb
[..]maak me gek
Loonmightquote:
Kunnen we stickers verdienen op fok?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ouwe bolkpanter!
[..]
[..]maak me gek
quote:
alleen als je echt slim bent zoals ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we stickers verdienen op fok?
Ik weet wat voor comprimerend beeldmateriaal je van hem hebt ergo je hebt dit gebruikt tegen hem voor een stickerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ouwe bolkpanter!
[..]
[..]maak me gek
Ah, voor iedereen bereikbaar dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als je echt slim bent zoals ik
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, voor iedereen bereikbaar dus.
leugensquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet wat voor comprimerend beeldmateriaal je van hem hebt ergo je hebt dit gebruikt tegen hem voor een sticker![]()
Panterrrrr....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we stickers verdienen op fok?
Hola!quote:
Biertje erbij, muziekje op, lekker rustigquote:
Alsof jij niet weet dat ik kan zien wat jij allemaal van de Haags Super Deluxe Extra Vaganza Snoei Harde BDSM Noik Sex Kelder Weekenden servers kan downloadenquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat ik kan zien wat jij allemaal van de Haags Super Deluxe Extra Vaganza Snoei Harde BDSM Noik Sex Kelder Weekenden servers kan downloaden
dat was toch ons geheimpjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat ik kan zien wat jij allemaal van de Haags Super Deluxe Extra Vaganza Snoei Harde BDSM Noik Sex Kelder Weekenden servers kan downloaden
Genieten!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Biertje erbij, muziekje op, lekker rustig
Blijkbaar niet meer sinds jij allemaal video's aan het downloaden bentquote:
Rabbit verklapt wel vaker geheimpjesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar niet meer sinds jij allemaal video's aan het downloaden bent![]()
stoute rabbitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rabbit verklapt wel vaker geheimpjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |