Maar nu dé grote vraag waar het om draait: Kom je gezellig mee baggeren tijdens het grote DAGBAGGER ZUIP WEEKEND FESTIJN?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
Hallo ik ben greys better known as greysbones
Ik zuip niet(tenzij water of cola) hou van koffie
Ben grote COS fan.
En dagbagger is the place to be .
Als ik al mijn lieve vriendjes op moet noemen ben ik te lang bezig![]()
Ik bagger meequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nu dé grote vraag waar het om draait: Kom je gezellig mee baggeren tijdens het grote DAGBAGGER ZUIP WEEKEND FESTIJN?
Dan kan het echte feest beginnenquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
En dan na 3 treetjes lekker in de auto stappen en plankgas naar huis voor het echte feest
Als bourgondiër heb je het leven sowieso in al haar aspecten tot in de perfectie begrepenquote:
Ga jij maar weer gewoon terug naar KLB om daar je stront te verkondigen!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga jij maar weer gewoon terug naar KLB om daar je stront te verkondigen!
Jawoll, lekker baggerend het weekend in gaan ja tochquote:
Bagger all day longquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawoll, lekker baggerend het weekend in gaan ja toch
Best goed, beetje druk geweest laten weken met school en werken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar hoe is t verder. Al ff niet meer gezien
Ook wel goed hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed, beetje druk geweest laten weken met school en werken.
Hoe is het met u?
Ach, je kan niet altijd even veel bolkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ook wel goed hoor.
Ook steeds drukker met werk weer
En meer rust hier ook op fok
Dat sowieso niet maar om andere rddenenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, je kan niet altijd even veel bolken
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemenquote:
maar we zijn ook geen 2 uur verderquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemen
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar we zijn ook geen 2 uur verder
hoe is het kaninchen?
MeneerKonijn in da housequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzicht![]()
Hoe is het met onze Grijze Botjes Mevrouwtjes?
Alleen nog met de traktorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |