Hoeveel g jij er maken vandaagquote:
Op hoeveel zit je nuquote:
Dat is nog niet zoveel 9623 ik.quote:
Nee niet echt..quote:
Vandaag wel. Plus ik was vanochtend m'n mondkapje vergeten dus ik ben heen en terug naar het station gelopen. Dat zorgde al voor 3800 stappen ofzoquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee niet echt..
Jij loopt dan ook veel op kantoor?
Ah, misschien handiger om een in je jaszak te stoppen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag wel. Plus ik was vanochtend m'n mondkapje vergeten dus ik ben heen en terug naar het station gelopen. Dat zorgde al voor 3800 stappen ofzo
Hallo dudje die geen vakantie heeft net als ikquote:
Prachtig weer jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
Prima dagje, twijfel over waar ik zo ga lunchen in de stad. Zin en kommetje soep en broodje kroket.
Vakantiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hallo dudje die geen vakantie heeft net als ik
Ha grey welk....quote:
Heerlijk weerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
Prima dagje, twijfel over waar ik zo ga lunchen in de stad. Zin en kommetje soep en broodje kroket.
Ik zit even in het zonnetje met boterhammetje en op het plein is iemand piano aan het spelen, genieten ditquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
Klinkt goed hoor ! Nice !Genietse Cinnepinquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zit even in het zonnetje met boterhammetje en op het plein is iemand piano aan het spelen, genieten dit
Youtoo Gibsiebibsiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:55 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor ! Nice !Genietse Cinnepin
huh?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:35 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha grey welk....Ha nee tis inderdaad heerlijk wandelweer. Ga ik straks ook maar 's even doen.
nou jaquote:
Ik maak een grapje, zoals stokj jou gister verwelkomde op het forum.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh?
wandelen is een prima idee
aaaahquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:31 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, zoals stokj jou gister verwelkomde op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |