vandaag niet. Gisteren wel. Morgen, donderdag en vrijdag waarschijnlijk weer.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker weer aan het trainen geweest?
hallo mevrouwtje liefbaarquote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
vandaag niet. Gisteren wel. Morgen, donderdag en vrijdag waarschijnlijk weer.
donderdag eindelijk weer buiten. ben al anderhalf week niet buiten aan het trainen geweestquote:
nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
IK ZAL EVEN SCHREEUWENquote:
Bij mijn zus langs geweestquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
donderdag eindelijk weer buiten. ben al anderhalf week niet buiten aan het trainen geweest
[..]
nog wat leuks gedaan vandaag?
niet echt. heb gisteren wat bij de ah gehaald qua zoetigheid van de broodafdeling om te trakteren vandaag tijdens het overleg, verder gewoon gewerkt, kind gehaald. straks maar eens gaan kokenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij mijn zus langs geweest
Jij nog wat leuks gedaan?
Ah dat is wel lief, was je jarig?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet echt. heb gisteren wat bij de ah gehaald qua zoetigheid van de broodafdeling om te trakteren vandaag tijdens het overleg, verder gewoon gewerkt, kind gehaald. straks maar eens gaan koken
nee, ben aangenomen op een nieuwe functie. Wel binnen dezelfde afdeling.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel lief, was je jarig?
als we de zweep tevoorschijn halen wordt het geen rellenquote:
Ok gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, ben aangenomen op een nieuwe functie. Wel binnen dezelfde afdeling.
die danquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
als we de zweep tevoorschijn halen wordt het geen rellen
dank jequote:
dat wordt ook geen rellen.quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
dank je
[..]
dat wordt ook geen rellen.
Dat levert rode billetjes op
je hoeft ze niet mee te nemen hoor heb ik gewoon hier liggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goed weten we dat ook
als ik ooit dud ontmoet neem ik een arsenaal zwepen mee
quote:
ik gebruik liever mijn eigen wapensquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hoeft ze niet mee te nemen hoor heb ik gewoon hier liggen
[..]maak me gek
wapens wapens, het is om mee te spelen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gebruik liever mijn eigen wapens![]()
spelen??quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
wapens wapens, het is om mee te spelen.
ja spelen ja.quote:
aah je hebt al een slachtofferquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja spelen ja.
ik zit nog altijd te wachten tot mevrouw liefbaar me een dm stuurt om daarvoor af te spreken
ze weet het alleen zelf nog nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah je hebt al een slachtoffer
dan heb je mazzel
nou ja als je wat nodig hebtquote:
oh dus ik kan ook bij jou aankloppen voor mijn lustenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja als je wat nodig hebt
ik hoor het wel
Om te spelen?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja spelen ja.
ik zit nog altijd te wachten tot mevrouw liefbaar me een dm stuurt om daarvoor af te spreken
quote:
Daarom. Dus wanneer?quote:
Oke oke. Dan hoor ik het wel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet ik even in mijn agenda kijken
Met mij tsja, vanmorgen is mijn moeder aangereden, het is gelukkig met een sisser afgelopen. morgen zal ze wel extra spierpijn hebben en haar gezicht is blauwquote:
Oh nee.....sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Met mij tsja, vanmorgen is mijn moeder aangereden, het is gelukkig met een sisser afgelopen. morgen zal ze wel extra spierpijn hebben en haar gezicht is blauwDus een wirwar maar met mij wel oke verder. hoe is het met jou?
Dankjewelquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nee.....sterkte en beterschap!
Oh dat is kut. Hoop dat het snel goed gaat met haar.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 19:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Met mij tsja, vanmorgen is mijn moeder aangereden, het is gelukkig met een sisser afgelopen. morgen zal ze wel extra spierpijn hebben en haar gezicht is blauwDus een wirwar maar met mij wel oke verder. hoe is het met jou?
Dankjewelquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dat is kut. Hoop dat het snel goed gaat met haar.
Met mij wel prima. Spierpijn begint een beetje op te zetten 😅
Duh. Gisteren weer. Deadlift, schouders, rug en triceps gedaan. Vooral m'n schouders te hard gegaanquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dankjewel
Heb je weer gesport? !
Wauwquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duh. Gisteren weer. Deadlift, schouders, rug en triceps gedaan. Vooral m'n schouders te hard gegaan
Valt wel mee met hoe wauw dat is hoor.quote:
Nou ik vind het wauwquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee met hoe wauw dat is hoor.
Morgenochtend als het goed is weer een van borst biceps buik
Is je moeder aangereden ??quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:44 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nou ik vind het wauwgoed bezig!
Zeker met een gebroken nacht. Maar ja nu maar even hard gaan in de sportschool om goed wakker te wordenquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker met een gebroken nacht. Maar ja nu maar even hard gaan in de sportschool om goed wakker te worden
Nee ik zit nog te wachten op een DM met data dat ze beschikbaar isquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
Mrs l op bezoek gehad??
Mwah mwah. Langzaam maar zeker. Zou fijn zijn als ik wat meer progressie boek met chestpress maar komt vanzelf goed. Ben nog niet zo'n powerhouse als jij bent met je 110quote:
Ik zat op 120 voor de vakantie maar....115 lukt nog..blijf beetje hangen..niet echt motiverendquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mwah mwah. Langzaam maar zeker. Zou fijn zijn als ik wat meer progressie boek met chestpress maar komt vanzelf goed. Ben nog niet zo'n powerhouse als jij bent met je 110
Ik zit nog niet eens op eigen lichaamsgewichtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zat op 120 voor de vakantie maar....115 lukt nog..blijf beetje hangen..niet echt motiverend
Veel opdrukken heeft mij wel geholpenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit nog niet eens op eigen lichaamsgewicht
Ja daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Veel opdrukken heeft mij wel geholpen
Dat dus!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is je moeder aangereden ??
Wie moeten we hiervoor onder handen nemen![]()
Zijn ze nu helemaal gek !
Ze heeft veel pijn, gezicht is half blauw. Elleboog doet zeer en schouder ookquote:
hopelijk knapt ze snel opquote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ze heeft veel pijn, gezicht is half blauw. Elleboog doet zeer en schouder ookmaar verder is ze er goed van af gekomen
Kom je onder me liggen danquote:
ga er wel even naast staan zwaaien met de zweepquote:
En wat is m'n beloning dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga er wel even naast staan zwaaien met de zweep
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je prachtige push ups doet![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je moet die zweep ook wel echt gebruiken hè.....![]()
Ik wilde een kusjequote:
?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Bones, welkom op het forum. Hoe is het met de hond?
Ha die stokj, welkom in dit topic. Nieuw hier ?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha die stokj, welkom in dit topic. Nieuw hier ?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Van tijd tot tijdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
wat is een hondquote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is meestal een harig beest dat uit zijn mond kwijlt en met zijn tong graag aan alles likt.quote:
Klinkt geilquote:Op donderdag 28 oktober 2021 01:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is meestal een harig beest dat uit zijn mond kwijlt en met zijn tong graag aan alles likt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |