Maar nu dé grote vraag waar het om draait: Kom je gezellig mee baggeren tijdens het grote DAGBAGGER ZUIP WEEKEND FESTIJN?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
Hallo ik ben greys better known as greysbones
Ik zuip niet(tenzij water of cola) hou van koffie
Ben grote COS fan.
En dagbagger is the place to be .
Als ik al mijn lieve vriendjes op moet noemen ben ik te lang bezig![]()
Ik bagger meequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar nu dé grote vraag waar het om draait: Kom je gezellig mee baggeren tijdens het grote DAGBAGGER ZUIP WEEKEND FESTIJN?
Dan kan het echte feest beginnenquote:
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:28 schreef DerRabbit het volgende:
En dan na 3 treetjes lekker in de auto stappen en plankgas naar huis voor het echte feest
Als bourgondiër heb je het leven sowieso in al haar aspecten tot in de perfectie begrepenquote:
Ga jij maar weer gewoon terug naar KLB om daar je stront te verkondigen!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga jij maar weer gewoon terug naar KLB om daar je stront te verkondigen!
Jawoll, lekker baggerend het weekend in gaan ja tochquote:
Bagger all day longquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawoll, lekker baggerend het weekend in gaan ja toch
Best goed, beetje druk geweest laten weken met school en werken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Maar hoe is t verder. Al ff niet meer gezien
Ook wel goed hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed, beetje druk geweest laten weken met school en werken.
Hoe is het met u?
Ach, je kan niet altijd even veel bolkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ook wel goed hoor.
Ook steeds drukker met werk weer
En meer rust hier ook op fok
Dat sowieso niet maar om andere rddenenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, je kan niet altijd even veel bolken
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemenquote:
maar we zijn ook geen 2 uur verderquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemen
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar we zijn ook geen 2 uur verder
hoe is het kaninchen?
MeneerKonijn in da housequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzicht![]()
Hoe is het met onze Grijze Botjes Mevrouwtjes?
Alleen nog met de traktorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sjonge jonge jonge, waar zie je ons voor aan. Wij kunnen met gemak 8 treetjes opzuipen binnen 2 uurtjes en nog steeds autorijden zonder problemen
Goed hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best goed. Ik heb een vrij weekend in het vooruitzicht![]()
Hoe is het met onze Grijze Botjes Mevrouwtjes?
De verloren zoon is weder gekeerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
MeneerKonijn in da house
Goed bezig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed hoor
houtkacheltje is aan
en huis is schoon
morgen naar de voetbal van zoonlief en verder niks
verdediger of cmquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wat voor positie speelt je zoon?
Prima hier, gisteren fijn gesprek gehad met leidinggevende en werkuren ingedeeld in vier dagen, altijd lang weekend genotquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De verloren zoon is weder gekeerd![]()
How is het met ons droom prinsesje?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima hier, gisteren fijn gesprek gehad met leidinggevende en werkuren ingedeeld in vier dagen, altijd lang weekend genot![]()
Al kleine konijntjes in aantocht?
Toen ik vroeger voetbalde kon je mij ook overal neer zetten, zolang het maar niet op het veld wasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
verdediger of cm
afhankelijk van het team waar ze tegen spelen
je kunt hem overal neerzetten
Lange weekendenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Prima hier, gisteren fijn gesprek gehad met leidinggevende en werkuren ingedeeld in vier dagen, altijd lang weekend genot![]()
Al kleine konijntjes in aantocht?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
En er zijn bij mijn weten zijn er nog geen kleinetjes in aantocht
Maar we zijn wel nog flink aan het oefenenquote:
Mooi zo, lekker blijven oefenenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we zijn wel nog flink aan het oefenen
Maar we zijn wel aan uit aan het kijken naar een groter huisje waar we kinderen in kunnen opvoeden in beetje kindvriendelijke buurten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mooi zo, lekker blijven oefenen![]()
!!
Leukleuk! Doe hier in de stad zodat ik kan komen oppassenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we zijn wel aan uit aan het kijken naar een groter huisje waar we kinderen in kunnen opvoeden in beetje kindvriendelijke buurten.
das toch liefffffquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leukleuk! Doe hier in de stad zodat ik kan komen oppassen
Ik zou er nog maar een paar duizend keer goed over nadenken waaraan je begint danquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar we zijn wel aan uit aan het kijken naar een groter huisje waar we kinderen in kunnen opvoeden in beetje kindvriendelijke buurten.
Je bent ieder weekend tussen maart en eind november beschikbaar?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leukleuk! Doe hier in de stad zodat ik kan komen oppassen
Ach, als ik ze eenmaal heb moet ik toch heeeeel vaak en heeel lang op reis naar het buitenland voor mijn werkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:17 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik zou er nog maar een paar duizend keer goed over nadenken waaraan je begint dan
Ja anders raak je aan de bedelstafquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, als ik ze eenmaal heb moet ik toch heeeeel vaak en heeel lang op reis naar het buitenland voor mijn werk![]()
Ja hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent ieder weekend tussen maart en eind november beschikbaar?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja anders raak je aan de bedelstaf
ja ik kreeg deze als sticker dus ik heb 'm maar als UI gezet als beloningquote:
Wat lievquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik kreeg deze als sticker dus ik heb 'm maar als UI gezet als beloning
Wie heb je nu weer gechanteerd voor een sticker?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik kreeg deze als sticker dus ik heb 'm maar als UI gezet als beloning
niemand gechanteerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer gechanteerd voor een sticker?
ben er nog hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
Word het weer eens druk hier, loopt iedereen over naar TV![]()
mannen? vrouwen? gemixt? dingen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben er nog hoor
kan wel 3 of 4 tegelijk
quote:
Dit gelooft natuurlijk niemandquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
niemand gechanteerd
Die heb ik eerlijk verdiend
jullie mannen wel 3quote:
Bones.quote:
ouwe bolkpanter!quote:
@LTVDK kom eens vertellen dat ik die sticker eerlijk verdiend hebquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie mannen wel 3
vrouwen begin ik niet aan
was je dat nog niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ouwe bolkpanter!
[..]
@:ltvdk kom eens vertellen dat ik die sticker eerlijk verdiend heb
[..]maak me gek
Loonmightquote:
Kunnen we stickers verdienen op fok?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ouwe bolkpanter!
[..]
[..]maak me gek
quote:
alleen als je echt slim bent zoals ikquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we stickers verdienen op fok?
Ik weet wat voor comprimerend beeldmateriaal je van hem hebt ergo je hebt dit gebruikt tegen hem voor een stickerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ouwe bolkpanter!
[..]
[..]maak me gek
Ah, voor iedereen bereikbaar dus.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als je echt slim bent zoals ik
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, voor iedereen bereikbaar dus.
leugensquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet wat voor comprimerend beeldmateriaal je van hem hebt ergo je hebt dit gebruikt tegen hem voor een sticker![]()
Panterrrrr....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kunnen we stickers verdienen op fok?
Hola!quote:
Biertje erbij, muziekje op, lekker rustigquote:
Alsof jij niet weet dat ik kan zien wat jij allemaal van de Haags Super Deluxe Extra Vaganza Snoei Harde BDSM Noik Sex Kelder Weekenden servers kan downloadenquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat ik kan zien wat jij allemaal van de Haags Super Deluxe Extra Vaganza Snoei Harde BDSM Noik Sex Kelder Weekenden servers kan downloaden
dat was toch ons geheimpjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat ik kan zien wat jij allemaal van de Haags Super Deluxe Extra Vaganza Snoei Harde BDSM Noik Sex Kelder Weekenden servers kan downloaden
Genieten!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Biertje erbij, muziekje op, lekker rustig
Blijkbaar niet meer sinds jij allemaal video's aan het downloaden bentquote:
Rabbit verklapt wel vaker geheimpjesquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar niet meer sinds jij allemaal video's aan het downloaden bent![]()
stoute rabbitquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rabbit verklapt wel vaker geheimpjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |