quote:2019-2020 Johan Cruijff Schaal Ajax-PSV 2-0 (1-0)
2019-2020 Eredivisie Ajax-PSV 1-0 (1-0)
2020-2021 Eredivisie Ajax-PSV 2-2 (1-2)
2020-2021 TOTO KNVB Beker Ajax-PSV 2-1 (2-0)
2021-2022 Johan Cruijff Schaal Ajax-PSV 0-4 (0-2)
Ben je gevaccineerd of zo gezien de wartaal die uitslaat?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Een ex PSVer is vandaag overleden, dat betekend meestal winst de eerstvolgende wedstrijd.
Voor ajax vs BvB was er een ex ajacied overleden toen wist ik al dat ze zouden winnen.
Klinkt gek maar je moet je ergens aan vasthouden1-2 PSV
Dit is ook wel jammer voor mijn scorito. Een weekje had genoeg geweest.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
PSV heeft een groot probleem.
@GGMM heeft moeite deze theorie te volgen!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
Een ex PSVer is vandaag overleden, dat betekend meestal winst de eerstvolgende wedstrijd.
Voor ajax vs BvB was er een ex ajacied overleden toen wist ik al dat ze zouden winnen.
Klinkt gek maar je moet je ergens aan vasthouden1-2 PSV
Jordy Clasie is het daar wel mee eens opzichquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:43 schreef GGMM het volgende:
Volgens de analist is het belangrijk om niet met 10 man komen te staan.
Maakt dit jou mad?quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:36 schreef Caland het volgende:
Wel leuk dat Jan Joost het tegenwoordig niet eens meer verbergt en gewoon in Ajaxtenue er staat
Dat ligt aan jouw oude ogenquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
Dat oude logo van Ajax is toch eigenlijk ontzettend lelijk? Als je het ook maar een beetje van afstand ziet lijkt het net een vlek.
Gemaakt door negerhandjes.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:44 schreef Caland het volgende:
Dat oude logo van Ajax is toch eigenlijk ontzettend lelijk? Als je het ook maar een beetje van afstand ziet lijkt het net een vlek.
Die voorhoede is wel abominabel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er toch beducht op dat PSV ineens wel een goed niveau laat zien
Ben jij dit?quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
Voordat het begint nog even dit filmpje gekeken om in de stemming te komen
[ twitter ]
Mensen met autisme belachelijk maken vind ik een beetje not dunquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
Voordat het begint nog even dit filmpje gekeken om in de stemming te komen
[ twitter ]
Ik maak hem niet belachelijk, debiel.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen met autisme belachelijk maken vind ik een beetje not dun
Dom varkenquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:50 schreef fetX het volgende:
Ik stoot binnen 2 minuten 2x mijn teen tegen de tafel. Ik ben woedend.
Ik vind het erg leuk gevonden vooralquote:Op zondag 24 oktober 2021 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vindt dit echt goed gezongen?
Wat toevallig. Hier ook.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
Mijn buren zijn aan het klussen.
Ik ben woest.
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ter stegen
Hield deze niet tegen
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen met autisme belachelijk maken vind ik een beetje not dun
Liever klussende buren dan friturende onderburen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:52 schreef GGMM het volgende:
Mijn buren zijn aan het klussen.
Ik ben woest.
De eerste 8 minuten tegen Dortmund was ook slecht. 14-0quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:53 schreef damsco het volgende:
Ajax oogt solide, ik stel mijn verwachting bij naar 12-0
Bedankt!quote:
Hoeveel achterhuisjes hebben ze daar?quote:
Al het hele seizoen niet echt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Gravenberch heeft het niet vandaag, al 4 verkeerde passes
Het is in de Arena, dus die kans is vrij groot.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zit een gek dicht bij de geluidsman
Hint.quote:Op zondag 24 oktober 2021 16:57 schreef Saekerhett het volgende:
Allemachtig wissel Gravenberch maar.
Dat vraag ik me af.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:01 schreef Caland het volgende:
Met Vertessen had PSV al wel voor gestaan
Schmidtgod
We roddelen hier nietquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die letters vervangen door cijfers.
Je mag gewoon nekschot zeggen hoorquote:
@Sunri5equote:Op zondag 24 oktober 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die letters vervangen door cijfers.
Afgedaan met een like.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doodsverwensing. Dit kan niet. @:zipportal
Haha dat is een piemel xDquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:07 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
PSV zoekt de penetratie door met de punt naar voren te spelen.
Leuk dat ze de kidsclub ook af en toe spandoekjes laten maken.quote:
Dat had hij sowieso al, stukje kaalquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klaassen heeft een heel groot probleem
Het leek in het begin nog ergens op, maar gelukkig ging het al gauw weer als vanoudsquote:
Ja.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:09 schreef 7Eleven het volgende:
Wie was waardelozer; Schmidt of v. Bommel?
Mag hopen dat Feyenoord daar een goede bonusregeling voor geregeld heeftquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:08 schreef Drekkoning het volgende:
JAAAAAAAA
Bedankt nog Feijenoord voor deze excellente speler
Ja @Cocoquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:09 schreef 7Eleven het volgende:
Wie was waardelozer; Schmidt of v. Bommel?
Je hebt de enorme kans een paar minuten daarvoor per ongeluk gemist?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:10 schreef Cherni het volgende:
Schoten op doel ipv het gebrei en gedraai van PSV levert nog wat op. En zoals bekend de eerste de beste kans van de tegenpartij vliegt er weer in.
Brainfartquote:
Frohe weihnachten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
VBL / Wolfsburg ontslaat Mark van Bommel
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nou ja, er waren al kansen net ervoor hoor.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:10 schreef Cherni het volgende:
Schoten op doel ipv het gebrei en gedraai van PSV levert nog wat op. En zoals bekend de eerste de beste kans van de tegenpartij vliegt er weer in.
Was niet de eerste beste kansquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:10 schreef Cherni het volgende:
Begint echt clowneske vormen aan te nemen. De befaamde F-side pikt dit soort puberale shit toch niet?quote:
De F-side zit vol met debielen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Begint echt clowneske vormen aan te nemen. De befaamde F-side pikt dit soort puberale shit toch niet?
Total fussbal macht dasquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:10 schreef Cherni het volgende:
Dit spandoekje is uitgerold op de F-side, Hans.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Begint echt clowneske vormen aan te nemen. De befaamde F-side pikt dit soort puberale shit toch niet?
quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit spandoekje is uitgerold op de F-side, Hans.
Dan kunnen ze het niet goed zienquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitgespeelde kansen? Nou nee. Die had PSV ook. Dan kun je elke aanval wel een kans noemen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, er waren al kansen net ervoor hoor.
Nee dat is alleen maar omdat 410 daar tegenwoordig ook zit.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, je moet ergens grappig over zijn als je eigen stad alleen maar bekend staat voor drugs en hoerenquote:
Gelukkig wordt Vertessen gespaard.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter Malen kunnen houden, die kan tenminste een uur spelen!
horrenquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, je moet ergens grappig over zijn als je eigen stad alleen maar bekend staat voor drugs en horren
Iets met brabant en xtc labs en martelkamersquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, je moet ergens grappig over zijn als je eigen stad alleen maar bekend staat voor drugs en horren
Knap tegen Cambuurquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax mist een type Trauner.
Alleen maar faire ingrepen.
Je hoeft niet op 2 meter afstand voor een vrij doel te staan om een kans te hebben hoor. Nou ja, PSV misschien.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
Uitgespeelde kansen? Nou nee. Die had PSV ook. Dan kun je elke aanval wel een kans noemen.
Nou, hier heeft Amsterdam niet van terug hoor. Boh.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:16 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, je moet ergens grappig over zijn als je eigen stad alleen maar bekend staat voor drugs en hoeren
Wat doet oriente hier danquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hou inderdaad graag ongedierte tegen
Tot nu staat Eindhoven nogsteeds meer bekend om de slimste regio van Europa te zijnquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:17 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Iets met brabant en xtc labs en martelkamers
Dan wordt hij zeker van het kastje naar de muur gestuurdquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
Ik zou het voor het verrassingseffect leuker vinden als Daley de muurligger is.
Ter wereld, mongool.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tot nu staat Eindhoven nogsteeds meer bekend om de slimste regio van Europa te zijn
Je begint over drugs, ik reageer over drugs en ineens gaat het over de jouw inziens slimste regio van Europa - ja oke?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tot nu staat Eindhoven nogsteeds meer bekend om de slimste regio van Europa te zijn
Drugs are bad, m'kay?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:19 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je begint over drugs, ik reageer over drugs en ineens gaat het over de jouw inziens slimste regio van Europa - ja oke?
Zit duidelijk wel in een heel wat betere fase inderdaad.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:19 schreef _UserName_ het volgende:
Pasveer lijkt inmiddels onderschat, wat is die goed bezig de laatste wedstrijden.
Het zou erg vervelend zijn als hij straks in z'n kauwgompje stikt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De megafoon-man blijft irritant.
Knuppel in de nek bittequote:Op zondag 24 oktober 2021 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De megafoon-man blijft irritant.
Parkeerplaats? Ruimtevlucht van Elon Musk vroegtijdig beëindigd.quote:
tquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:25 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een spandoek de kernwaarden van een club vertegenwoordigd, bedankt rik
Doen ze dat in de slimste regio van Europa ja?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:24 schreef Caland het volgende:
Iemand met down heeft een gele kaart meegenomen in het publiek
Ik dacht eigenlijk dat ze dat alleen in Eindhoven deden
Daar is zelfs nog een gifje van!quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Doen ze dat in de slimste regio van Europa ja?
Zelfde volk wat in Verstappen Merchandise loopt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha een gast in het publiek wappert met een gele kaart
Dat soort volk
@Calandquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zelfde volk wat in Verstappen Merchandise loopt.
Zowel voor een goed functionerende martelkamer als voor een xtc lab moet je best slim zijnquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo’n hele leuke wedstrijd
Je bent beter gewend?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo’n hele leuke wedstrijd
Allemaal geïmporteerde expertise.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zowel voor een goed functionerende martelkamer als voor een xtc lab moet je best slim zijn
sinds malen weg is schieten alle PSV’ers recht op de keeper.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als psv een keer goede keuzes maakt krijgen ze wel kansen, maar ja als als als
Allemaal hoogleraren van Brainportquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zowel voor een goed functionerende martelkamer als voor een xtc lab moet je best slim zijn
Ik ga er vanuit dat user @kurk_droog en @7Eleven dit hebben verzonnen!quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leuke doek hadden ze wel gemaakt. 'Brainfart', ik vond hem erg goed gevonden.
8/10, rekening houdend met het IQ van de bedenker.
In dat geval zelfs 9/10quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat user @:kurk_droog en @:7eleven dit hebben verzonnen!
eerst je haarlijn verliezen nu ook je humor, 2/10quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat user @:kurk_droog en @:7eleven dit hebben verzonnen!
Deze comeback mag er wezenquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
eerst je haarlijn verliezen nu ook je humor, 2/10
Al betwijfel ik het nog wel een beetje omdat beide users nooit in een stadion te vinden zijnquote:
Mooi die zelfkennis maar doe er dan ook wat mee en maak geen doek.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
eerst je haarlijn verliezen nu ook je humor, 2/10
Misschien omdat PSV best of the rest is?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Matige 1e helft
Ik snap echt niet waarom alleen PSV, Ajax zo kan vastzetten
Volgens mij deed Utrecht dat ook wel aardigquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Matige 1e helft
Ik snap echt niet waarom alleen PSV, Ajax zo kan vastzetten
185088 posts, 46 per dag, take the Lquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Al betwijfel ik het nog wel een beetje omdat beide users nooit in een stadion te vinden zijn
Jij kijkt wel erg veel Ajax.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij deed Utrecht dat ook wel aardig
nounounoujohanderksen.gifquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand die megafoonmongool doodschieten?
Nee, toen speelde Ajax gewoon slecht en hoopte Utrecht op een uitbraak. PSV speelt toch wel een stuk beter dan de domstedelingen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij deed Utrecht dat ook wel aardig
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het wel helpt.quote:
Als ik mijzelf van kant maak voor de bewijslast dan kan ik het alsnog niet hard maken hier.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het wel helpt.
Zo, nu jij weer!
Ik bid tot God, overschat jezelf niet zo.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon zelf voor zorgen!
@KingRoland heeft nog wel een lijntje met God dus zo kan je nog wel contact opnemen met ons (indien mogelijk)quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik mijzelf van kant maak voor de bewijslast dan kan ik het alsnog niet hard maken hier.
Ik doe het alleen als jij het ook doet.
Het zou me niks verbazen als hij zelfs trots is op zichzelf.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
Zou die gozer met die megafoon nou in de avond de beelden terugkijken zodat hij zichzelf kan verbeteren?
Ik betwijfel of je spoedig de hemelpoort zult zien na het nemen van je eigen leven.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:kingroland heeft nog wel een lijntje met God dus zo kan je nog wel contact opnemen met ons (indien mogelijk)
Het alternatief is eigenlijk dat Kingroland zichzelf van kant maakt en het ons via God laat weten, dit het plan waar ik zelf voorstander van ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |