Je begint over drugs, ik reageer over drugs en ineens gaat het over de jouw inziens slimste regio van Europa - ja oke?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tot nu staat Eindhoven nogsteeds meer bekend om de slimste regio van Europa te zijn
Drugs are bad, m'kay?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:19 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Je begint over drugs, ik reageer over drugs en ineens gaat het over de jouw inziens slimste regio van Europa - ja oke?
Zit duidelijk wel in een heel wat betere fase inderdaad.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:19 schreef _UserName_ het volgende:
Pasveer lijkt inmiddels onderschat, wat is die goed bezig de laatste wedstrijden.
Het zou erg vervelend zijn als hij straks in z'n kauwgompje stikt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De megafoon-man blijft irritant.
Knuppel in de nek bittequote:Op zondag 24 oktober 2021 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De megafoon-man blijft irritant.
Parkeerplaats? Ruimtevlucht van Elon Musk vroegtijdig beëindigd.quote:
tquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:25 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik wil niet dat een spandoek de kernwaarden van een club vertegenwoordigd, bedankt rik
Doen ze dat in de slimste regio van Europa ja?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:24 schreef Caland het volgende:
Iemand met down heeft een gele kaart meegenomen in het publiek
Ik dacht eigenlijk dat ze dat alleen in Eindhoven deden
Daar is zelfs nog een gifje van!quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Doen ze dat in de slimste regio van Europa ja?
Zelfde volk wat in Verstappen Merchandise loopt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha een gast in het publiek wappert met een gele kaart
Dat soort volk
@Calandquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zelfde volk wat in Verstappen Merchandise loopt.
Zowel voor een goed functionerende martelkamer als voor een xtc lab moet je best slim zijnquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tot nu staat Eindhoven nogsteeds meer bekend om de slimste regio van Europa te zijn
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo’n hele leuke wedstrijd
Je bent beter gewend?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo’n hele leuke wedstrijd
Allemaal geďmporteerde expertise.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zowel voor een goed functionerende martelkamer als voor een xtc lab moet je best slim zijn
sinds malen weg is schieten alle PSV’ers recht op de keeper.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als psv een keer goede keuzes maakt krijgen ze wel kansen, maar ja als als als
Allemaal hoogleraren van Brainportquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zowel voor een goed functionerende martelkamer als voor een xtc lab moet je best slim zijn
Ik ga er vanuit dat user @kurk_droog en @7Eleven dit hebben verzonnen!quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Leuke doek hadden ze wel gemaakt. 'Brainfart', ik vond hem erg goed gevonden.
8/10, rekening houdend met het IQ van de bedenker.
In dat geval zelfs 9/10quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat user @:kurk_droog en @:7eleven dit hebben verzonnen!
eerst je haarlijn verliezen nu ook je humor, 2/10quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat user @:kurk_droog en @:7eleven dit hebben verzonnen!
Deze comeback mag er wezenquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
eerst je haarlijn verliezen nu ook je humor, 2/10
Al betwijfel ik het nog wel een beetje omdat beide users nooit in een stadion te vinden zijnquote:
Mooi die zelfkennis maar doe er dan ook wat mee en maak geen doek.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
eerst je haarlijn verliezen nu ook je humor, 2/10
Misschien omdat PSV best of the rest is?quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Matige 1e helft
Ik snap echt niet waarom alleen PSV, Ajax zo kan vastzetten
Volgens mij deed Utrecht dat ook wel aardigquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Matige 1e helft
Ik snap echt niet waarom alleen PSV, Ajax zo kan vastzetten
185088 posts, 46 per dag, take the Lquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Al betwijfel ik het nog wel een beetje omdat beide users nooit in een stadion te vinden zijn
Jij kijkt wel erg veel Ajax.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij deed Utrecht dat ook wel aardig
nounounoujohanderksen.gifquote:Op zondag 24 oktober 2021 17:42 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand die megafoonmongool doodschieten?
Nee, toen speelde Ajax gewoon slecht en hoopte Utrecht op een uitbraak. PSV speelt toch wel een stuk beter dan de domstedelingen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij deed Utrecht dat ook wel aardig
Als ik mijzelf van kant maak voor de bewijslast dan kan ik het alsnog niet hard maken hier.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het wel helpt.
Zo, nu jij weer!
Ik bid tot God, overschat jezelf niet zo.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan je gewoon zelf voor zorgen!
@KingRoland heeft nog wel een lijntje met God dus zo kan je nog wel contact opnemen met ons (indien mogelijk)quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik mijzelf van kant maak voor de bewijslast dan kan ik het alsnog niet hard maken hier.
Ik doe het alleen als jij het ook doet.
Het zou me niks verbazen als hij zelfs trots is op zichzelf.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:55 schreef Caland het volgende:
Zou die gozer met die megafoon nou in de avond de beelden terugkijken zodat hij zichzelf kan verbeteren?
Ik betwijfel of je spoedig de hemelpoort zult zien na het nemen van je eigen leven.quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:kingroland heeft nog wel een lijntje met God dus zo kan je nog wel contact opnemen met ons (indien mogelijk)
Het alternatief is eigenlijk dat Kingroland zichzelf van kant maakt en het ons via God laat weten, dit het plan waar ik zelf voorstander van ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |