Misschien het liedje niet in een compleet andere uitvoering, met een ander optreden en een andere zanger en als het even kan een andere tekst en andere muziek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua optreden misschien, maar qua liedje toch niet?
Ik denk niet dat hij nog dorst heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:01 schreef Fascination het volgende:
Engelbert had al naar bed gemoeten, hij is niet scherp meer
Met onze hosts hadden we dan het geluk dat ze het engels wel machtig waren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:02 schreef Nexum het volgende:
Ik wil niet… offensive doen maar ik stoor me er elke keer wel weer aan dat als we een niet Engelstalige hostland hebben dat de vertaling van de presentatoren hun lines echt gewoon… niet lekker loopt. Waardoor alles heel droog en niet grappig/charismatisch overkomt. Ben heel benieuwd hoe Italie dat gaat aanpakken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
When the music dies.
Dit nummer ging over hun eigen inzending een jaar eerder?
When the WiFi dies…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Mijn internet haperde echt precies toen ze 'when the music dies' zong
Er zitten tot nu toe inderdaad best veel goede nummers tussen, met voor elk wat wils.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:07 schreef Nexum het volgende:
Ik krijg hele warme gevoelens van dit jaar. Hebben jullie dat ook? Echt een goed jaar kwalitatief maar het heeft ook iets heel comforting ofzo
Viel haar oortje toen niet uit?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:07 schreef Cee het volgende:
Halve finale optreden van deze inzending was ze driekwart van het nummer doodsbang leek het.
Dit is wel echt zo'n nummer waarvan je verwacht dat een Nederlandse artiest hem gecoverd heeft inderdaadquote:
En niet de eerste de beste natuurlijk. De welbekende Wesley Klein.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is wel echt zo'n nummer waarvan je verwacht dat een Nederlandse artiest hem gecoverd heeft inderdaad
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
GoedenavondMasked Singer is af, en jullie zijn net over de helft zie ik dus ik kom ook even meekijken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
GoedenavondMasked Singer is af, en jullie zijn net over de helft zie ik dus ik kom ook even meekijken
Die is het woord artiest inderdaad gewoon waardigquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En niet de eerste de beste natuurlijk. De welbekende Wesley Klein.
De associatie met oude contests zou ik hier niet bij hebben. Alle tijden hebben postcards gericht op de artiesten, gericht op het optredende land, of op het organiserende land.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Ah, postcards die niets te maken hebben met de artiest zelf. Is toch een bummer bij die oude contests.
Alsof ze niet verder zijn gekomen dan een brainstormsessie idd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:12 schreef Funhouse het volgende:
Er zit echt 0 coördinatie tussen alle outfits
Een radiovriendelijke Deense inzending dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:13 schreef Sableheart het volgende:
Ik weet niet goed wie dit moet aanspreken. Het is op zich niet slecht, maar wie gaat dit goed vinden?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
@:Nexum dit lijkt me ook wel een nummer voor jou
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:15 schreef Funhouse het volgende:
Toch bijzonder dat Cyprus en Griekenland precies hetzelfde stuurde dit jaar
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:17 schreef Nexum het volgende:
Alles aan dit schreeuwt echt Nexum lied, die heerlijk kontschuddende breakdown ook
Niet alleen wat de stijl betreft zaten Cyprus en Griekeland dicht bij elkaar.quote:
Beetje een moderne mix van Kate Bush, mis je weinig aan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu Zweden, hadden die nog iets interessants of kan ik even wat te drinken pakken?
Nah, denk niet dat dat kanshebbers zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu Zweden, hadden die nog iets interessants of kan ik even wat te drinken pakken?
Dit is iets dat je waarschijnlijk wel vaker gehoord hebt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
Eens. Het lijkt er echt op dat het publiek daar vooral stemt op het verhaal achter het nummer ipv het nummer zelf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:19 schreef Nexum het volgende:
Zweden moet echt stoppen met die middelmatige meuk en weer dit soort electronic dance music excellence sturen.
Nou, er zit ook weleens iets afwijkends tusse.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef molloot200 het volgende:
Goed nummer
Dit nummer is wel de reden waarom Zweden al jaren meer van het zelfde is volgens mij
En ook de artiesten die al eeuwenlang aan Melfest meedoen en een fanschare hebben, en daardoor ook elke keer de shows maar halen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt er echt op dat het publiek daar vooral stemt op het verhaal achter het nummer ipv het nummer zelf.
Ja dat publiek blijft ook alleen maar stemmen op de meest basic saaie liedjes.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt er echt op dat het publiek daar vooral stemt op het verhaal achter het nummer ipv het nummer zelf.
Zelfs met een sneeuwvlokje in haar mond lukte het Loreen nog bijna.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer is ook echt lastiger te zingen dan je zou denken. Bij Loreen klinkt het allemaal heel makkelijk
Waarschijnlijk dezelfden die dan ook roepen dat zoiets te goed is voor het ESF en nooit zou gaan winnen, want alleen kermis doet datquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel procent van de Nederlanders weet dat dit een ESF nummer is
Dit was idd wel een nummer wat je ineens gedraaid hoorde worden door allerlei mensen die "helemaal niks met het songfestival" hadden en dat idd niet wisten. Heerlijk om ze daarop te wijzen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel procent van de Nederlanders weet dat dit een ESF nummer is
Ik denk dat het succes van Duncan en Maneskin internationaal ook nog wel eens best veel goeds voor het songfestival kan gaan doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef Nexum het volgende:
Loreen, Jamala en Salvador hebben het meest voor het songfestival betekent in recente geschiedenis naar mijn mening.
Ja ik verwacht nu wel dat je SIM-kaarten uit komt delen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:23 schreef Nexum het volgende:
Turkije, moet ik nu heel nationalistisch gaan doen mensen?
Mag maar hoeft nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:23 schreef Nexum het volgende:
Turkije, moet ik nu heel nationalistisch gaan doen mensen?
Ik las even boutnummerquote:
In welke zin heeft Jamala dan veel betekend voor het festival naar jouw mening?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef Nexum het volgende:
Loreen, Jamala en Salvador hebben het meest voor het songfestival betekent in recente geschiedenis naar mijn mening.
Alleen slaat het hier wel ergens op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:26 schreef koffieleuk het volgende:
Denemarken en Turkije dezelfde pet op ook, voor de rest niet heel veel overeenkomsten
Ik kan niet ovor Nexum spreken, maar ze heeft samen met Salvador laten zien dat het niet per se populair hoeft te zijn om te winnen. Erg goed is goed genoeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In welke zin heeft Jamala dan veel betekend voor het festival naar jouw mening?De andere namen vind ik wel logisch, maar van Jamala zie ik het nog niet helemaal in
Zekerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Nu komt een van de beste stemmen van de avond.
In 2014, beide keren stuurden ze goede zangeressen met een powerballad. Misschien moeten ze dat nog een keer doenquote:
Het jaar daarna, dat werkte nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In 2014, beide keren stuurden ze goede zangeressen met een powerballad. Misschien moeten ze dat nog een keer doen
Traag, en soms vallen posts weg, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Is het forum bij jullie ook super glitchy vanavond trouwens?
In de 15 jaar ervoor ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
Spanje heeft sindsdien niet beters gestuurd.
Jamala heeft laten zien dat er nog steeds plek is voor een niet-commercieel niet-Engelstalige winnaar. Jaren daarna zijn landen steeds meer gebruik van eigen taal en cultuur meer gaan stimuleren. Ik denk dat Salvador’s winst ook een direct gevolg is van Jamala’s winst die de deuren daarvoor heeft geopendquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In welke zin heeft Jamala dan veel betekend voor het festival naar jouw mening?De andere namen vind ik wel logisch, maar van Jamala zie ik het nog niet helemaal in
Traag vooral als je dat bedoeld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Is het forum bij jullie ook super glitchy vanavond trouwens?
Amanecer vind ik toch een ander soort nummerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het jaar daarna, dat werkte niet
Ja, als je het zo leest zou je gaan denken dat een goede zangeres je kansen wel iets vergroot.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In 2014, beide keren stuurden ze goede zangeressen met een powerballad. Misschien moeten ze dat nog een keer doen
Ja dit dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Traag, en soms vallen posts weg, inderdaad.
Zeker waar, maar toen hadden ze begin jaren 00 wel een aardige reeks inzendingen.quote:
Posts onderin die verschijnen maar dan ineens weer "wegschuiven" heel irritantquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Traag, en soms vallen posts weg, inderdaad.
Dacht dat het aan m'n laptop lag, goed om te weten dat het ook anderen overkomtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Posts onderin die verschijnen maar dan ineens weer "wegschuiven" heel irritant
Dat van die verdwijnende posts is al een tijdje aan de hand idd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Posts onderin die verschijnen maar dan ineens weer "wegschuiven" heel irritant
Ja, toen scoorden ze nogal hoog voor de nummers die ze stuurden. Nu moeilijk voor te stellenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker waar, maar toen hadden ze begin jaren 00 wel een aardige reeks inzendingen.
Ah, in die zin. Ja, dat is zeker een mooie opening. Ik was laatst toevallig de finale van 2016 en dat had überhaupt maar 3 niet-Engelstalige nummers of zo. Wat dat betreft wel blij dat het enigszins om is geturnd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jamala heeft laten zien dat er nog steeds plek is voor een niet-commercieel niet-Engelstalige winnaar. Jaren daarna zijn landen steeds meer gebruik van eigen taal en cultuur meer gaan stimuleren. Ik denk dat Salvador’s winst ook een direct gevolg is van Jamala’s winst die de deuren daarvoor heeft geopend
Dit soort gedoe schept wel een band!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dacht dat het aan m'n laptop lag, goed om te weten dat het ook anderen overkomt
De regisseur is ook geen Pannecoucke.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:34 schreef koffieleuk het volgende:
Mooie staging eigenlijk wel, was me eerder nog niet specifiek opgevallen.
Bijna Pannecouckeriaansquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
I'm standing still zingen terwijl je een stukje loopt
Ik kan me nog zo goed herinneren dat dit mode wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil die muts van zijn hoofd trekken.
Ik wil wel meer van zijn lichaam af trekkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil die muts van zijn hoofd trekken.
Ik ook, toen had ik die neiging heel vaak.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan me nog zo goed herinneren dat dit mode was
Simpel en goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:05 schreef NailQueen het volgende:
De laatste tijd heb ik ook Standing Still van Roman Lob op repeat staan. Echt een mooi ondergewaardeerd liedje
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Dit soort postcards gaan gegarandeerd weer terugkomen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:35 schreef molloot200 het volgende:
Nee, we moeten nooit meer naar dit soort postcards terug
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:36 schreef Funhouse het volgende:
Dit komt van hetzelfde album als Litouwen
Ik wilde hierop doorgaan, maar die grap slik ik maar even wijselijk in.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil wel meer van zijn lichaam af trekken
En dan staat dit nog op de B kant.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:36 schreef Funhouse het volgende:
Litouwers en iets van anderen lenen is dan ook niet ongebruikelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:36 schreef Funhouse het volgende:
Ja ik zag hem later ook, maar #don't carequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde hierop doorgaan, maar die grap slik ik maar even wijselijk in.
Zeg nooit nooit bij Maltaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:38 schreef molloot200 het volgende:
Anno 2021 zou dit de finale niet meer halen denk ik
Las in een commentaar bij een Youtube ranking dat het diegene aan The Fray doet denken, daar ben ik het wel mee eens.quote:
Daar lachen ze in Georgië nog steeds om.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Net hoorde je nog Amber van Warrior 2015
Deze gaat op de bruiloft playlistquote:
Heb je haar boven Zweden, Rusland, of allebei staan? Want zo veel beter kon niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
KALIOPI![]()
Dit nummer had zoveel beter verdiend
Het is weer eens iets anders dan Jan Smit of de Havenzangers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze gaat op de bruiloft playlist
Nou, ze is maar 13e geworden hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Heb je haar boven Zweden, Rusland, of allebei staan? Want zo veel beter kon niet.
Ja Lipstick was heerlijk leuk fout. Waterline wat minder fout, en daardoor gelijk minder leuk imoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:42 schreef H_T het volgende:
Jedward komt nogHelaas niet met Lipstick
Van mij had ze wel wat hoger mogen eindigen. Proud was mooi, maar ik had dit liever gezien als beste Macedonië-inzending ooit persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ze is maar 13e geworden hoor
Top 10 had van mij ook wel gemogen. Ik elk geval boven Moldavië en Roemeniëquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Heb je haar boven Zweden, Rusland, of allebei staan? Want zo veel beter kon niet.
Eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van mij had ze wel wat hoger mogen eindigen. Proud was mooi, maar ik had dit liever gezien als beste Macedonië-inzending ooit persoonlijk.
Oeps, ik zat op de verkeerde plaats in de afspeellijst. We zijn al lang bezig, dacht dat we verder waren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ze is maar 13e geworden hoor
Het live lichtelijk verpeste Dance Alone is wat mij betreft nog iets beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van mij had ze wel wat hoger mogen eindigen. Proud was mooi, maar ik had dit liever gezien als beste Macedonië-inzending ooit persoonlijk.
SHE'S GOT HER LIPSTICK ON HERE I COME DADADUMquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Lipstick was heerlijk leuk fout. Waterline wat minder fout, en daardoor gelijk minder leuk imo
JA TOCHquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
SHE'S GOT HER LIPSTICK ON HERE I COME DADADUM
vs.
mewhemewhewhe waaaaterliiiiine
Lichtelijk is wel zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het live lichtelijk verpeste Dance Alone is wat mij betreft nog iets beter.
quote:
Eeeeeh... wat?quote:
Oke, wat is de context?quote:
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?quote:
Niet meer bij te houden, die slangtermen van de jeugdquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?
Oke nu wil ik dat verrekte middelmatige nummer nog terug gaan luisteren ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?
Ja, daar was ik ook niet zo van onder de indruk eigenlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van het nieuwe nummer van Adele![]()
Tag mij dan ook evenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef usagi414 het volgende:
@:miss_dynastie hou je voor ons in de gaten wanneer Zeljkoweer een keer in Almere, Woerden of zelf Oss is ?
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet meer bij te houden, die slangtermen van de jeugd
Nummer van Knez, Adio, is ook door Zeljko geschrevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Jaaaa een balkanballad zoals ik die de laatste jaren echt wel mis op het ESF
Laatste in deze stijl die we hebben gehoord is Knez volgens mij.
En Vanja in 2018 maar ja dat was het net niet
Hahaha daar was ik niet bij, maar dit vertelde ze ooit zo mooi bij Henk een keer, de anekdote werd helemaal levendquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Dit gingen wij bij Henk in de kroeg massaal meezingen(ondertiteling stond aan op TV).
Greys die met haar rug naar de TV stond werd toen helemaal gek.
quote:
Zal hem zo wel even posten met waar ik het zoal hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke nu wil ik dat verrekte middelmatige nummer nog terug gaan luisteren ook
Ik dacht even dat het een metafoor was voor die fontein op de achtergrond ofzo
Eens, dit vind ik ook niksquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:52 schreef koffieleuk het volgende:
Oekraïne heeft niet veel slechters gestuurd dan dit.
Ik zal jou en Aoibhin taggen, maar hou er rekening mee dat je het soms pas anderhalve dag van tevoren hoort, dus ik mis ook weleens watquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef usagi414 het volgende:
@:miss_dynastie hou je voor ons in de gaten wanneer Zeljkoweer een keer in Almere, Woerden of zelf Oss is ?
Eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ook voor het armpje drukken moet je in Azerbeidzjan zijn
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal jou en Aoibhin taggen, maar hou er rekening mee dat je het soms pas anderhalve dag van tevoren hoort, dus ik mis ook weleens wat
Vergeet mij ook niet!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef usagi414 het volgende:
Die zingt dan ook een stuk onbezorgder natuurlijk, als je geen geld hoeft neer te tellen voor dure pyro's.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
Ik vind Lumière overtuigender en gastvrijer overkomen met vrijwel dezelfde boodschap
Wat dat betreft wel mooi dat de techniek vooruit is gegaan in 10 jaar want dat kan nu echt niet meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Die LED screen waarop je de pixels ziet
Lumière ís een pyro!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zingt dan ook een stuk onbezorgder natuurlijk, als je geen geld hoeft neer te tellen voor dure pyro's.
Daarom, hoeft hij ze niet in te kopen.quote:
O Mie erasurequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:58 schreef molloot200 het volgende:
Moldavië is het leukst als ze uptempo gaan.
Behalve als het nummer Sugar heet.
Algo pequenito, met die stage invader?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:58 schreef Sableheart het volgende:
De staging doet me ook wel aan dat ene Spaanse nummer denken, alleen is dit wel goed.
Voor 2012 kan ik het nog wel vergeven maar dat het in 2017 nog steeds zo was kon echt nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Die LED screen waarop je de pixels ziet
O Mie is wel mooi ja inderdaad. Die valt erbuiten. Maar verder kan downtempo Moldavië me niet zo bekoren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
O Mie erasure
Maar ja, Stay en Sugar zijn geen uitschieters.
quote:
Zdob si Zdubquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
O Mie is wel mooi ja inderdaad. Die valt erbuiten. Maar verder kan downtempo Moldavië me niet zo bekoren.
Nee, Baila el Chiki Chikiquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Algo pequenito, met die stage invader?
Oh haha ik dacht dat je het even vooral over de staging hadquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, Baila el Chiki Chiki
Algo Pequenito vond ik wel een goed nummer.
Dat had ik ook ;pquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht dat je het even vooral over de staging had
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn jongste kat vlucht weg bij Albanië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |