Het jaar daarna, dat werkte nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In 2014, beide keren stuurden ze goede zangeressen met een powerballad. Misschien moeten ze dat nog een keer doen
Traag, en soms vallen posts weg, inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Is het forum bij jullie ook super glitchy vanavond trouwens?
In de 15 jaar ervoor ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef koffieleuk het volgende:
Spanje heeft sindsdien niet beters gestuurd.
Jamala heeft laten zien dat er nog steeds plek is voor een niet-commercieel niet-Engelstalige winnaar. Jaren daarna zijn landen steeds meer gebruik van eigen taal en cultuur meer gaan stimuleren. Ik denk dat Salvador’s winst ook een direct gevolg is van Jamala’s winst die de deuren daarvoor heeft geopendquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In welke zin heeft Jamala dan veel betekend voor het festival naar jouw mening?De andere namen vind ik wel logisch, maar van Jamala zie ik het nog niet helemaal in
Traag vooral als je dat bedoeld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef molloot200 het volgende:
Is het forum bij jullie ook super glitchy vanavond trouwens?
Amanecer vind ik toch een ander soort nummerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het jaar daarna, dat werkte niet
Ja, als je het zo leest zou je gaan denken dat een goede zangeres je kansen wel iets vergroot.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In 2014, beide keren stuurden ze goede zangeressen met een powerballad. Misschien moeten ze dat nog een keer doen
Ja dit dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Traag, en soms vallen posts weg, inderdaad.
Zeker waar, maar toen hadden ze begin jaren 00 wel een aardige reeks inzendingen.quote:
Posts onderin die verschijnen maar dan ineens weer "wegschuiven" heel irritantquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Traag, en soms vallen posts weg, inderdaad.
Dacht dat het aan m'n laptop lag, goed om te weten dat het ook anderen overkomtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Posts onderin die verschijnen maar dan ineens weer "wegschuiven" heel irritant
Dat van die verdwijnende posts is al een tijdje aan de hand idd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Posts onderin die verschijnen maar dan ineens weer "wegschuiven" heel irritant
Ja, toen scoorden ze nogal hoog voor de nummers die ze stuurden. Nu moeilijk voor te stellenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zeker waar, maar toen hadden ze begin jaren 00 wel een aardige reeks inzendingen.
Ah, in die zin. Ja, dat is zeker een mooie opening. Ik was laatst toevallig de finale van 2016 en dat had überhaupt maar 3 niet-Engelstalige nummers of zo. Wat dat betreft wel blij dat het enigszins om is geturnd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Jamala heeft laten zien dat er nog steeds plek is voor een niet-commercieel niet-Engelstalige winnaar. Jaren daarna zijn landen steeds meer gebruik van eigen taal en cultuur meer gaan stimuleren. Ik denk dat Salvador’s winst ook een direct gevolg is van Jamala’s winst die de deuren daarvoor heeft geopend
Dit soort gedoe schept wel een band!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dacht dat het aan m'n laptop lag, goed om te weten dat het ook anderen overkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |