Het live lichtelijk verpeste Dance Alone is wat mij betreft nog iets beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van mij had ze wel wat hoger mogen eindigen. Proud was mooi, maar ik had dit liever gezien als beste Macedonië-inzending ooit persoonlijk.
SHE'S GOT HER LIPSTICK ON HERE I COME DADADUMquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Lipstick was heerlijk leuk fout. Waterline wat minder fout, en daardoor gelijk minder leuk imo
JA TOCHquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
SHE'S GOT HER LIPSTICK ON HERE I COME DADADUM
vs.
mewhemewhewhe waaaaterliiiiine
Lichtelijk is wel zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het live lichtelijk verpeste Dance Alone is wat mij betreft nog iets beter.
quote:
Eeeeeh... wat?quote:
Oke, wat is de context?quote:
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?quote:
Niet meer bij te houden, die slangtermen van de jeugdquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?
Oke nu wil ik dat verrekte middelmatige nummer nog terug gaan luisteren ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?
Ja, daar was ik ook niet zo van onder de indruk eigenlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van het nieuwe nummer van Adele![]()
Tag mij dan ook evenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef usagi414 het volgende:
@:miss_dynastie hou je voor ons in de gaten wanneer Zeljkoweer een keer in Almere, Woerden of zelf Oss is ?
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet meer bij te houden, die slangtermen van de jeugd
Nummer van Knez, Adio, is ook door Zeljko geschrevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Jaaaa een balkanballad zoals ik die de laatste jaren echt wel mis op het ESF
Laatste in deze stijl die we hebben gehoord is Knez volgens mij.
En Vanja in 2018 maar ja dat was het net niet
Hahaha daar was ik niet bij, maar dit vertelde ze ooit zo mooi bij Henk een keer, de anekdote werd helemaal levendquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:50 schreef Fred_B het volgende:
Dit gingen wij bij Henk in de kroeg massaal meezingen(ondertiteling stond aan op TV).
Greys die met haar rug naar de TV stond werd toen helemaal gek.
quote:
Zal hem zo wel even posten met waar ik het zoal hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oke nu wil ik dat verrekte middelmatige nummer nog terug gaan luisteren ook
Ik dacht even dat het een metafoor was voor die fontein op de achtergrond ofzo
Eens, dit vind ik ook niksquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:52 schreef koffieleuk het volgende:
Oekraïne heeft niet veel slechters gestuurd dan dit.
Ik zal jou en Aoibhin taggen, maar hou er rekening mee dat je het soms pas anderhalve dag van tevoren hoort, dus ik mis ook weleens watquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef usagi414 het volgende:
@:miss_dynastie hou je voor ons in de gaten wanneer Zeljkoweer een keer in Almere, Woerden of zelf Oss is ?
Eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:52 schreef molloot200 het volgende:
Ook voor het armpje drukken moet je in Azerbeidzjan zijn
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zal jou en Aoibhin taggen, maar hou er rekening mee dat je het soms pas anderhalve dag van tevoren hoort, dus ik mis ook weleens wat
Vergeet mij ook niet!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef usagi414 het volgende:
Die zingt dan ook een stuk onbezorgder natuurlijk, als je geen geld hoeft neer te tellen voor dure pyro's.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:54 schreef H_T het volgende:
Ik vind Lumière overtuigender en gastvrijer overkomen met vrijwel dezelfde boodschap
Wat dat betreft wel mooi dat de techniek vooruit is gegaan in 10 jaar want dat kan nu echt niet meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Die LED screen waarop je de pixels ziet
Lumière ís een pyro!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die zingt dan ook een stuk onbezorgder natuurlijk, als je geen geld hoeft neer te tellen voor dure pyro's.
Daarom, hoeft hij ze niet in te kopen.quote:
O Mie erasurequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:58 schreef molloot200 het volgende:
Moldavië is het leukst als ze uptempo gaan.
Behalve als het nummer Sugar heet.
Algo pequenito, met die stage invader?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:58 schreef Sableheart het volgende:
De staging doet me ook wel aan dat ene Spaanse nummer denken, alleen is dit wel goed.
Voor 2012 kan ik het nog wel vergeven maar dat het in 2017 nog steeds zo was kon echt nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Die LED screen waarop je de pixels ziet
O Mie is wel mooi ja inderdaad. Die valt erbuiten. Maar verder kan downtempo Moldavië me niet zo bekoren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:59 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
O Mie erasure
Maar ja, Stay en Sugar zijn geen uitschieters.
quote:
Zdob si Zdubquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
O Mie is wel mooi ja inderdaad. Die valt erbuiten. Maar verder kan downtempo Moldavië me niet zo bekoren.
Nee, Baila el Chiki Chikiquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Algo pequenito, met die stage invader?
Oh haha ik dacht dat je het even vooral over de staging hadquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, Baila el Chiki Chiki
Algo Pequenito vond ik wel een goed nummer.
Dat had ik ook ;pquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh haha ik dacht dat je het even vooral over de staging had
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn jongste kat vlucht weg bij Albanië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |