Oeps, ik zat op de verkeerde plaats in de afspeellijst. We zijn al lang bezig, dacht dat we verder waren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ze is maar 13e geworden hoor
Het live lichtelijk verpeste Dance Alone is wat mij betreft nog iets beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van mij had ze wel wat hoger mogen eindigen. Proud was mooi, maar ik had dit liever gezien als beste Macedonië-inzending ooit persoonlijk.
SHE'S GOT HER LIPSTICK ON HERE I COME DADADUMquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Lipstick was heerlijk leuk fout. Waterline wat minder fout, en daardoor gelijk minder leuk imo
JA TOCHquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef H_T het volgende:
[..]
SHE'S GOT HER LIPSTICK ON HERE I COME DADADUM
vs.
mewhemewhewhe waaaaterliiiiine
Lichtelijk is wel zacht uitgedruktquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het live lichtelijk verpeste Dance Alone is wat mij betreft nog iets beter.
quote:
Eeeeeh... wat?quote:
Oke, wat is de context?quote:
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?quote:
Niet meer bij te houden, die slangtermen van de jeugdquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?
Oke nu wil ik dat verrekte middelmatige nummer nog terug gaan luisteren ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij hoort ze dat niet zingen steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |