Misschien het liedje niet in een compleet andere uitvoering, met een ander optreden en een andere zanger en als het even kan een andere tekst en andere muziek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua optreden misschien, maar qua liedje toch niet?
Ik denk niet dat hij nog dorst heeft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:01 schreef Fascination het volgende:
Engelbert had al naar bed gemoeten, hij is niet scherp meer
Met onze hosts hadden we dan het geluk dat ze het engels wel machtig waren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:02 schreef Nexum het volgende:
Ik wil niet… offensive doen maar ik stoor me er elke keer wel weer aan dat als we een niet Engelstalige hostland hebben dat de vertaling van de presentatoren hun lines echt gewoon… niet lekker loopt. Waardoor alles heel droog en niet grappig/charismatisch overkomt. Ben heel benieuwd hoe Italie dat gaat aanpakken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
When the music dies.
Dit nummer ging over hun eigen inzending een jaar eerder?
When the WiFi dies…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Mijn internet haperde echt precies toen ze 'when the music dies' zong
Er zitten tot nu toe inderdaad best veel goede nummers tussen, met voor elk wat wils.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:07 schreef Nexum het volgende:
Ik krijg hele warme gevoelens van dit jaar. Hebben jullie dat ook? Echt een goed jaar kwalitatief maar het heeft ook iets heel comforting ofzo
Viel haar oortje toen niet uit?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:07 schreef Cee het volgende:
Halve finale optreden van deze inzending was ze driekwart van het nummer doodsbang leek het.
Dit is wel echt zo'n nummer waarvan je verwacht dat een Nederlandse artiest hem gecoverd heeft inderdaadquote:
En niet de eerste de beste natuurlijk. De welbekende Wesley Klein.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is wel echt zo'n nummer waarvan je verwacht dat een Nederlandse artiest hem gecoverd heeft inderdaad
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
GoedenavondMasked Singer is af, en jullie zijn net over de helft zie ik dus ik kom ook even meekijken
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef molloot200 het volgende:
GoedenavondMasked Singer is af, en jullie zijn net over de helft zie ik dus ik kom ook even meekijken
Die is het woord artiest inderdaad gewoon waardigquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En niet de eerste de beste natuurlijk. De welbekende Wesley Klein.
De associatie met oude contests zou ik hier niet bij hebben. Alle tijden hebben postcards gericht op de artiesten, gericht op het optredende land, of op het organiserende land.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:10 schreef molloot200 het volgende:
Ah, postcards die niets te maken hebben met de artiest zelf. Is toch een bummer bij die oude contests.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |