Niet apart gejureerd. Als je bij iedereen leeftijd in acht neem lijkt me dat niets meer dan eerlijk. Ze staan nog, ze bewegen. Je ziet ze niet janken of doen. Voor mij winnaarsquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef mootie het volgende: [..] Maar ze moeten dus apart gejureerd worden ivm leeftijd? Vink roar.
Klopt,heel traag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kun je van FOK! helaas niet zeggen...
Ik ook! Een trap tegen zijn benen gun ik hem op dit moment.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
89 probeert het weer, ik gun het hun zelfs meer dan die bejaarde, ik noem ze geen eens elvisjes meer, helemaal pissig wordt ik van ze.
Kleurt wel mooi bij zn pekskequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:39 schreef ootjekatootje het volgende:
Halen ze die bloedprop nog weg bij 91? Staat straks ook zo stom op het podium.
Deze wedstrijd brengt wel het beste in mensen naar boven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:40 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ik ook! Een trap tegen zijn benen gun ik hem op dit moment.
respect dat je dit blijft volhoudenquote:
Lady greys.quote:
Neehee, dat gaat weer te verquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:40 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ik ook! Een trap tegen zijn benen gun ik hem op dit moment.
kom jij de volgende keer ook maar lekker BB kijkenquote:
Echt hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Deze wedstrijd brengt wel het beste in mensen naar boven.
Ja wel opvallend dat ze vooral focussen op iets van 10 koppelsquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
er zijn wel heel veel koppels die eigenlijk nooit in beeld komen maar erg goed gaan
Ja die houthakker of die gast met die bretels bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
er zijn wel heel veel koppels die eigenlijk nooit in beeld komen maar erg goed gaan
Alleen de echte kanshebbers en de dramaqueens in beeldquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, je hebt maar 50 uur om ze voor te stellen he? Dan moet je moeilijke keuzes maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat je het concept gewoon niet helemaal snapt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Niet apart gejureerd. Als je bij iedereen leeftijd in acht neem lijkt me dat niets meer dan eerlijk. Ze staan nog, ze bewegen. Je ziet ze niet janken of doen. Voor mij winnaars
Dank je. Lekker schreeuwen af en toe, doet een mens goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
respect dat je dit blijft volhouden
Is het nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel brutaal om dit te doen waar haar vriend bij staat.
Nou dat zat ik ook net te denken, zie er een paar die ik amper gezien heb hiervoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Big Brother?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
kom jij de volgende keer ook maar lekker BB kijken![]()
![]()
usquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat zat ik ook net te denken, zie er een paar die ik amper gezien heb hiervoor.
Ik hoop dat ze niet zelf naar huis hoeven te rijden hiernaquote:Psychotic symptoms develop with increasing time awake, from simple visual/somatosensory misperceptions to hallucinations and delusions, ending in a condition resembling acute psychosis. These experiences are likely to resolve after a period of sleep, although more information is required to identify factors which can contribute to the prevention of persistent symptoms.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Haha. Sorry. Een figuurlijke trap?
Ja tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
9/11
vuurwerkramp
De Dansmarathon.
Domino Day met dooie musquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
9/11
vuurwerkramp
De Dansmarathon.
Ah dat betekend die blik dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Die blik van haar... "GVD... Blijf gewoon van me af"
Sinds vorig jaar wil ik dat laatste niet meer kijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef StephanL het volgende:
Volgend jaar weer een editie bitte
Terug kerends iets, net als top2000![]()
Zo gek veel stappers zijn er niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef DKUp het volgende:
Zal je net zien dat iemand van de stappers gaat winnen
Jij ook hoor.quote:
https://www.healthline.co(...)tion-stages#timelinequote:Stage 3: After 48 hours
Missing sleep for 48 hours is known as extreme sleep deprivation. At this point, it’s even harder to stay awake. You’re more likely to have microsleeps.
You might even begin to hallucinate. This occurs when you see, hear, or feel things that aren’t actually there.
Other possible effects include:
depersonalization
anxiety
heightened stress levels
increased irritability
extreme fatigue
Tssssssquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben er bij voor het einde mensen.
het is wel bijna hetzelfde, alleen bij t2000 kijk je naar mensen in het caféquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef StephanL het volgende:
Hoofdjuryquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
die blonde scheids is wel de biaaaaatttttccchhhhhhhhhhhh
NON STOP VOL EROPquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:44 schreef Zipportal het volgende:
WE GAAN DE TENT VERBOUWEN.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft wel op zijn minst wat powernaps gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
https://www.healthline.co(...)tion-stages#timeline
Ben benieuwd hoeveel al aan het hallucineren zijn maar dat niet door hebben.
in de OP staat een youtubequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
Is er ook een livestream?
Ik kijk tv en heb nu reclame
Mee eens..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ja die om de twee uur wisselenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
het is wel bijna hetzelfde, alleen bij t2000 kijk je naar mensen in het café
Wat dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
die blonde scheids is wel de biaaaaatttttccchhhhhhhhhhhh
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
linkje in de OPquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
Zeker. Maar dat wisten ze al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Dit programma gaat nog wel een nasleep krijgen
!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef superniger het volgende:
Goed van meneer 89. Haar gewoon vastpakken en dansen.
geen ideequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch dat stijldanskoppel?
staat die wel bij de top 5 danquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:46 schreef Tyranoesauroes het volgende:
89 Meisje gaat iemand vermoorden als ze niet wint.
GO GO GO KILL KILL KILL!!!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
YTquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
YOUTUBEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
Dat kan. Maar met hoeveel uur je onderweg bent naar dit programma, het voorbereiden, haal je die powernaps al in en kom je toch aan boven de 48 uur.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel op zijn minst wat powernaps gedaan
Wordt het toch squid game after allquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:46 schreef Tyranoesauroes het volgende:
89 Meisje gaat iemand vermoorden als ze niet wint.
GO GO GO KILL KILL KILL!!!
tjeezzz naar mensquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
blonde scheids weer irritant doen
Ik zag net iemand met heel veel vlechtjes!?!?!? Wie????quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
spanend, 89 kreeg weer waarschuwing dat ze moeten bewegen geloof ik. Bejaarden ernaast mogen rustig doorgaan gewoon.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
blonde scheids weer irritant doen
Verwaarloosbaar, ZiggoGO en andere streams lopen veel verder achterquote:
Waar de meeste continue alleen dansen doet #2 dat nog wel eens samen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
geen ideezie ze net voorbijkomen. lijken wel stijldansers
jaaa precies er zijn genoeg mensen om op te letten, maar ze is heel selectiefquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
spanndend, 89 kreeg weer waarschuwing dat ze moeten bewegen geloof ik. Bejaarden ernaast mogen rustig doorgaan gewoon.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaaa precies er zijn genoeg mensen om op te letten, maar ze is heel selectief
Kuthoer, viesmadquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaaa precies er zijn genoeg mensen om op te letten, maar ze is heel selectief
1 minuut voor tijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:48 schreef VoMy het volgende:
Geef Elvis godsamme nou eindelijk eens rood. Stop deze farce.
We zien alleen top-5 in willekeurige volgorde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zelfs eerste stonden ze. Nu weet ik dat niet. Zou nog kunnen
ik heb dus net die reis niet gewonnen hequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:49 schreef greysbones het volgende:
hoevaak komt die disney shit voorbij
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
wendy moet ook haar hoofd houden
Gofferquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb dus net die reis niet gewonnen he
welke van de 2?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JaIk wil Dennis terug voor het einde.
Alleen de top3 of zo kijken ze nog naar, rest is toch al kansloosquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
spanend, 89 kreeg weer waarschuwing dat ze moeten bewegen geloof ik. Bejaarden ernaast mogen rustig doorgaan gewoon.
Niemand weet dat tochquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Pap89 het volgende:
Als je niet in de top 5 zit kun je toch al stoppen
Weten ze zelf toch nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Pap89 het volgende:
Als je niet in de top 5 zit kun je toch al stoppen
Voor het trouwen de kerk uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, het was gezellig. Als er dit laatste kwartier nog iemand afvalt is het door de productie.
Ik zie jullie over 20 jaar wel weer wanneer collectief is vergeten waarom dit programma een slecht idee was
Joequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Stranger het volgende:
Nou ja, het was gezellig. Als er dit laatste kwartier nog iemand afvalt is het door de productie.
Ik zie jullie over 20 jaar wel weer wanneer collectief is vergeten waarom dit programma een slecht idee was
Maar maar maar ik ben voor verenpaar 15.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Alleen de top3 of zo kijken ze nog naar, rest is toch al kansloos
dit is echt enorm irritantquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:51 schreef Nizno het volgende:
overdag was het sowieso leuker om te kijken, minder gebabbel en veel minder reclame
Ik ook Lavenderr, ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe hou je dit in vredesnaam vol. Ik vind het klasse
Beetje ziek ook wel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Wij stiekem toch ook?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
LEVENSGEVAARLIJK
Wendy wilt gewoon doden zien
Ja, geen controle meer over mijn emoties, boosheid wint nu ff.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
alle frustratie komt er even uit nu zo op het einde he
Gewoon in-ears meenemen en lekker beuken op je eigen muziek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Nizno het volgende:
Dit soort nummers er tussendoor doen op het einde is wel erg gemeen
nee wel allesquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:52 schreef DKUp het volgende:
Ome Sjohn moet voortaan de laatste tien uur uitzenden.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, geen controle meer over mijn emoties, boosheid wint nu ff.![]()
Oh zie verenpaar weer.
en toch wat langer 60-70 uur zodat je met ongeveer 5 koppels of minder overblijft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:52 schreef DKUp het volgende:
Ome Sjohn moet voortaan de laatste tien uur uitzenden.
Jawel zijn er nogquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar maar maar ik ben voor verenpaar 15.![]()
Ik zie ze trouwens niet meer.
een hele boel jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:53 schreef summer2bird het volgende:
Ik wil Wendy een rode kaart geven.
Respect ja, voor alle deelnemersquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:51 schreef Lavenderr het volgende:
Wendy is stiekem net als ons.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:52 schreef Tyranoesauroes het volgende:
LEVENSGEVAARLIJK
Wendy wilt gewoon doden zien
Wat een fantastisch programma weer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Dus 3 van de 5 beste koppels hebben we al halfdood meegemaakt? Owkee.
Nog steeds #Teamduck en #TeamBo hier
Of laatste 2u elk kwartier duo met meeste rusttijd eruit zetten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:53 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
en toch wat langer 60-70 uur zodat je met ongeveer 5 koppels of minder overblijft.
Zombie van Ran Dquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:54 schreef Poppejans het volgende:
Laatste minuten even afsluiten met Rotterdam Terrorcorps-Poing
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:53 schreef Benny het volgende:
Ik krijg een beetje Hunger Games vibes van Wendy en Jan, hoe ze commentaar geven op de dansduo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |