https://www.healthline.co(...)tion-stages#timelinequote:Stage 3: After 48 hours
Missing sleep for 48 hours is known as extreme sleep deprivation. At this point, it’s even harder to stay awake. You’re more likely to have microsleeps.
You might even begin to hallucinate. This occurs when you see, hear, or feel things that aren’t actually there.
Other possible effects include:
depersonalization
anxiety
heightened stress levels
increased irritability
extreme fatigue
Tssssssquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben er bij voor het einde mensen.
het is wel bijna hetzelfde, alleen bij t2000 kijk je naar mensen in het caféquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef StephanL het volgende:
Volgend jaar weer een editie bitte
Terug kerends iets, net als top2000![]()
Hoofdjuryquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
die blonde scheids is wel de biaaaaatttttccchhhhhhhhhhhh
NON STOP VOL EROPquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:44 schreef Zipportal het volgende:
WE GAAN DE TENT VERBOUWEN.
[ afbeelding ]
Iedereen heeft wel op zijn minst wat powernaps gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
https://www.healthline.co(...)tion-stages#timeline
Ben benieuwd hoeveel al aan het hallucineren zijn maar dat niet door hebben.
in de OP staat een youtubequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
Is er ook een livestream?
Ik kijk tv en heb nu reclame
Mee eens..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:43 schreef StephanL het volgende:
Volgend jaar weer een editie bitte
Terug kerends iets, net als top2000![]()
Ja die om de twee uur wisselenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
het is wel bijna hetzelfde, alleen bij t2000 kijk je naar mensen in het café
Wat dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
die blonde scheids is wel de biaaaaatttttccchhhhhhhhhhhh
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
linkje in de OPquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef Mazikeen het volgende:
Zeker. Maar dat wisten ze al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Dit programma gaat nog wel een nasleep krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |