Tegenwoordig kijk ik soms series en dan blijken er boeken van te zijn maar de zin om te lezen is een beetje weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, laatste boek die eigenlijk meer een tussenverhaal is. Deze boeken ga ik nog eens herlezen en dan dit boek eerder in de serie.
Heb ook al de serie klaarliggen die ik hierna ga lezen, dan duik ik een lekkere vampierenwereld in
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een maaltijdsoep op, andijviesoep met aardappel en spek
Vanavond even een maaltijdsalade die ik daar eet en wat lekkers voor tussendoor.
Of ik bestel een pizza, doen ze vaak daar
Het begon met de boeken, en die zijn (uiteraard) nog veel mooier dan de serie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk ik soms series en dan blijken er boeken van te zijn maar de zin om te lezen is een beetje weg.
Dacht trouwens dat the witcher alleen een game was en daarna een seriemaar niet dus.
Oeh en vampieren, dat vind ik ook vaak tof.Een bekende serie ook of niet?
Oh, nee die ken ik niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Boeken van Sophia Drenth, Nederlandse schrijfster.
Ik had al wat van haar gelezen, oa deze shortquote:
Duisterrrrrr hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had al wat van haar gelezen, oa deze short
[ afbeelding ]
Het zou gek zijn als dat niet zo was.quote:
Veel plezier en raak je boek niet kwijt he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zou gek zijn als dat niet zo was.
Serie daarna wordt wat lichter, of ik pak eens een los boek.
Maar eerst weg voor vandaag![]()
Stopt boek in tas
Ik weiger nog steeds om er 1 te kopen of uit te zoeken wat mijn sterkte is maar laatste jaar kijk ik vaak over mijn bril heen en hoor ik regelmatig, kan je het zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:39 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik mn leesbril zo weinig mogelijk
Herkenbaar.. Maar ik ben blij dat ik van mn bril af ben dus wil liever geen andere meer op mn neus, want dan moet ik er ook overheen kijken om tv te kijken bv...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weiger nog steeds om er 1 te kopen of uit te zoeken wat mijn sterkte is maar laatste jaar kijk ik vaak over mijn bril heen en hoor ik regelmatig, kan je het zien
oud nieuws.. was hier gisteren ook al FFquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een wappie is weer eens creatief geweest met nieuwsbronnen![]()
Beide foto’s zijn van Hendrik en dat staat er ook.
[ afbeelding ]
Oh, kan zijn. Ik heb de nachttopics niet teruggelezen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
oud nieuws.. was hier gisteren ook al FF
Oh ja jij bent aan je ogen geholpen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Maar ik ben blij dat ik van mn bril af ben dus wil liever geen andere meer op mn neus, want dan moet ik er ook overheen kijken om tv te kijken bv...
Misschien toch weer eens tijd voor controle..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja jij bent aan je ogen geholpen.Wat gewerkt heeft. top hoor. En ik snap dat je dan ff geen bril wilt.
Dat overheen kijken had ik snel aangeleerd trouwens. Heb het zelf dus niet meer door tot mijn zoon er weer wat van zegt.
Ik wel ja, stel het al een jaar uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens tijd voor controle..
Herkenbaar..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wel ja, stel het al een jaar uit.
Ik ben niet zo van de series. Heb ook geen netflix. Maar die serie lijkt me best leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk jij ook de serie the witcher?
Jij ook alquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wel ja, stel het al een jaar uit.
Zal dat aan onze leeftijd liggen of hebben we gewoon chronisch uitstelgedrag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik ben begin van het jaar bij de oogarts geweest. Maar een bril kopen ..........
Zou zomaar kunnen,quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal dat aan onze leeftijd liggen of hebben we gewoon chronisch uitstelgedrag.
Oeh eigenwijs kan ook nog ja, dat is het bij mij ook meer, heb al een bril en een leesbril erbij lijkt me super ruk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen,
al ben ik het ook gewoon zat, dus ik wil niet
He Marcb hoe is hetquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen,
al ben ik het ook gewoon zat, dus ik wil niet
Zoiets jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh eigenwijs kan ook nog ja, dat is het bij mij ook meer, heb al een bril en een leesbril erbij lijkt me super ruk.![]()
En zo'n varafocus bril of hoe dat mag heten lijkt me helemaal kut.
Gelukkig, hier ook alles alles okequote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik heb al nooit een zonnebril gehad omdat ik het klote vind zitten.
Dan ga ik toch geen bril kopen
Dat ik moeilijker lees nu is een detail.
Youtube he anders krijg je reclame.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ziet er niet heel fraai uit idd![]()
Ik zet het net aan..
Ik zie het idd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Youtube he anders krijg je reclame.![]()
Gaat nu weer een stel vrijwillig weg.
je kunt desnoods ook gewoon met een vergrootglas lezenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik heb al nooit een zonnebril gehad omdat ik het klote vind zitten.
Dan ga ik toch geen bril kopen
Dat ik moeilijker lees nu is een detail.
Met genoeg licht kan ik goed lezen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:59 schreef cafca het volgende:
[..]
je kunt desnoods ook gewoon met een vergrootglas lezen
Ligt denk ik met name aan haar, ik zie haar regelmatig amper bewegenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn favo's zitten er nog in.
De oudsten 2. Elvis en vrouw![]()
![]()
Helaas wel 2 gele kaarten
Die bewegen amper nog. Eigenlijk de hele nacht al nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn favo's zitten er nog in.
De oudsten 2. Elvis en vrouw![]()
![]()
Helaas wel 2 gele kaarten
Ja, winnen gaan ze niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt denk ik met name aan haar, ik zie haar regelmatig amper bewegen
Mijn favoriet is er ook nog in, geen idee of die gele kaarten is, ben de hele middag de hort op geweest
Het wachten is nog steeds op een Lion Kingshirtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die bewegen amper nog. Eigenlijk de hele nacht al niet![]()
Senneheeft zich helemaal kreupel gedanst maar staat er nog.
En de duckjes ook
Wie gaat er winnen dan, er was vanmorgen een topt 5 met kanshebbersquote:
Ja ik had echt nog een Simba outfit verwachtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het wachten is nog steeds op een Lion Kingshirt
Niemand? Zijn er niet alleen verliezers?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen dan, er was vanmorgen een topt 5 met kanshebbers
Geen idee, maar dacht niet dat ze in de top 5 zaten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen dan, er was vanmorgen een topt 5 met kanshebbers
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik had echt nog een Simba outfit verwacht
Als je met een ton naar huis gaat ben je zeker geen verliezerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand? Zijn er niet alleen verliezers?
Ī100.000,- is toch wel lekker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand? Zijn er niet alleen verliezers?
Ik hoor het meer, kijk af en toe ffkesquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar dacht niet dat ze in de top 5 zaten.
Het staat op, maar zie lang niet alles.
Zag nog mensen zonder kaart. Neem aan dat het ook meetelt.
Haha, herkenbaar. Prenetal?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het meer, kijk af en toe ffkes
Maar ben vanmiddag met dochterlief onverwachts de hort op geweest. Portemonnee weer wat lichter. DUs weinig gezien
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je met een ton naar huis gaat ben je zeker geen verliezer
-30,1% die je mag aftikken bij de belastingdienst?quote:
Tsja, als je fit en gek genoeg bent, is het toch een leuk uurloon.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
-30,1% die je mag aftikken bij de belastingdienst?
Nee, mijn andere dochter. Prenetal moet nog komenquote:
Dat krijg ik nog niet neequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tsja, als je fit en gek genoeg bent, is het toch een leuk uurloon.
Dan nog is het een lekker bedrag toch verdiend in 50 uurquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
-30,1% die je mag aftikken bij de belastingdienst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, zuur voor dat stel net wat werd weggestuurdquote:
Je hebt wel wat te doen onder wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:17 schreef pullup het volgende:
Zo dat was Hillywood![]()
Aantal gespotte wappies 0![]()
Aantal vliegtuigjes met raar spandoek 1![]()
Aantal gewonnen velden 3![]()
Nu lekker eten
Even voor de goede orde "Ik heb nog nooit soep gemaakt" Laat staan de ballenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk ik soms series en dan blijken er boeken van te zijn maar de zin om te lezen is een beetje weg.
Dacht trouwens dat the witcher alleen een game was en daarna een seriemaar niet dus.
Oeh en vampieren, dat vind ik ook vaak tof.Een bekende serie ook of niet?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Hij gaat lekkerurrrrrrLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Maakt niet uit. Laat dat maar aan Choco over.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de goede orde "Ik heb nog nooit soep gemaakt" Laat staan de ballen
Mooi zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:17 schreef pullup het volgende:
Zo dat was Hillywood![]()
Aantal gespotte wappies 0![]()
Aantal vliegtuigjes met raar spandoek 1![]()
Aantal gewonnen velden 3![]()
Nu lekker eten
Jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Laat dat maar aan Choco over.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de goede orde "Ik heb nog nooit soep gemaakt" Laat staan de ballen
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Laat dat maar aan Choco over.
Dank jequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ok, ik zal het nooit meer zeggen.
Gehakt plukkenquote:
Dan pluk ik wel een kipquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Top idee, dat je het weet voor als je ooit soep gaat maken.
Nee die laat ik vliegenquote:
Ohquote:
Is dat met vissmaak?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou...kutballen.
Ik draai ze wel gewoon ouderwets. Dan kunnen daar geen misverstanden over komen
Mehhh....quote:
quote:
Ik heb lamskoteletten met patatquote:
Visballetjes met chickenwings is een niet dagelijkse combinatiequote:
Ach alles kanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Visballetjes met chickenwings is een niet dagelijkse combinatie
Hahahaha duuhhh...........quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Surf and turfquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speurtocht naar de balletjes van Chufiquote:
Ik zoek niet mee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speurtocht naar de balletjes van Chufi
niet? Flauw de visballetjes van chufi zijn zoekquote:
Niet mijn probleem. Als hij 50 uur gaat dansen wil ik wel kijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
niet? Flauw de visballetjes van chufi zijn zoek
Is er ruzie?quote:
Nee maar dat mag niet meerquote:
Terecht ook welquote:
Ok er mag geen discussie meer zijn? Laat het maar en laten we het beter over kleuter geleuter hebben. Johoe !!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Terecht ook welHet lijkt wel beter te gaan afgelopen tijd.
Jij die iedere keer over dezelfde dingen zeikt is geen discussie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok er mag geen discussie meer zijn? Laat het maar en laten we het beter over kleuter geleuter hebben. Johoe !!!
Ik ben er al maanden niet meer dus ????quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jij die iedere keer over dezelfde dingen zeikt is geen discussie.
Dat was mijn punt. Dat scheelt een hoopquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben er al maanden niet meer dus ????
Nou dat was een puntquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was mijn punt. Dat scheelt een hoop
1 - 0quote:
Serieus sukkelquote:
quote:
Het wordt echt steeds gekker daar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok er mag geen discussie meer zijn? Laat het maar en laten we het beter over kleuter geleuter hebben. Johoe !!!
Geen idééquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kijk jezelf dan. Deze achterstand ga je niet meer goedmaken vrees ik.
Ja ik ben blij dat ik daar niet niet meer mag reageren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds gekker daar.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat ik daar niet niet meer mag reageren.
Ik had gehoopt op wat users met een iq boven hun kamer temperatuur. Die zijn er welquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:26 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja natuurlijkweinig geloofwaardig.
Prima sneerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op wat users met een iq boven hun kamer temperatuur. Die zijn er wel
Het is niet een sneerquote:
Wat is het dan?quote:
De waarheidquote:
Discussie met iemand van 12 genotquote:
Ok je hebt het niet gewonnenquote:
Dat wist ik al voor ik er aan begon.quote:
Ga dan geen discussie met me aan als je een loser bentquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wist ik al voor ik er aan begon.
Ik heb nog twee lamskarbonaatjes.quote:
Het zal niet nog een keer gebeuren. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga dan geen discussie met me aan als je een loser bent
Je bent een loser als je dat volgtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
* ChocoFan pakt popcorn maar heb nu eigenlijk geen tijd he. Dansmarathon loopt op het einde.
quote:
Nou duidelijk, ik hoef niet met je te praten, zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:41 schreef engine het volgende:
@:soury niet meer met mij praten als je een kut wijf bent
Toch reageer jequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nou duidelijk, ik hoef niet met je te praten, zou niet weten waarom
Ja ze zijn erg lekker maar klein.quote:
Ja weet je engine. Als je spelletjes wil spelen is dit niet de juiste sc voor je. Met andere woorden het speeltuintje is ergens anders skeetquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je enine. Als je spelletjes wil spelen is dit niet de juiste sc voor je. Met andere woorden het speeltuintje is ergens anders skeet
Denk dat je je zelf nogal voor lul zet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen soury mag hier spelletjes spelen...denk dat het tijd is dat je gaat slapen
Mag ik vragen waar ik je van ken? En wat jou probleem isquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen soury mag hier spelletjes spelen...denk dat het tijd is dat je gaat slapen
Dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je je zelf nogal voor lul zet.
Van Fok!...van die achterlijke dingen die je altijd zegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar ik je van ken? En wat jou probleem is
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo
[..]
Van Fok!...van die achterlijke dingen die je altijd zegt
Dat zal wel niet als je zelf zo'n ouwehoer bentquote:
zelfquote:
Waar heb je het over? Kom je op voor mensen die zelf geen lef hebben. Vage shit dit allemaal. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal wel niet als je zelf zo'n ouwehoer bent
Weltrusten souryquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kom je op voor mensen die zelf geen lef hebben. Vage shit dit allemaal. Slaap lekker
Laffe hapquote:
Kom je nog een keer uithalen?quote:
Ok nog een keer dan. Wie ben je en wtf heb ik je ooit aangedaan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Kom je nog een keer uithalen?Wat een theezakje ben je ook.
Nu niet verontwaardigd gaan doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok nog een keer dan. Wie ben je en wtf heb ik je ooit aangedaan?
Ok doeiquote:
Ja laffe zooi zeg. Mogen we soury niet meer beledigen.quote:
yessssquote:
Ik. Zeg niets. 😛 Maar vind het niet helemaal eerlijk gaan. Dat oude stel, die vrouw die doet niet veel veel hebben daar een gele kaart voor gehad.quote:
Ik ga heel boos zijn als die winnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik. Zeg niets. 😛 Maar vind het niet helemaal eerlijk gaan. Dat oude stel, die vrouw die doet niet veel veel hebben daar een gele kaart voor gehad.
Ik wil graag dat nummer 66 wint.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga heel boos zijn als die winnen.
Ik juich voor de duckiesquote:
Ja en omdat hij een huisje voor zijn moeder wil kopenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat ze echt hun best doen?
Die hadden er al lang uit moeten liggen. Zij danst nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga in een scheur als ELvis wint.... half FOK! over de zeik![]()
Heb je je tenalady alweer aan 🤣quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan ga ik met dingen gooienquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, dat is zo. Vind het gewoon een leuk stel en respect op die leeftijd. Die opgemaakte gozer met dat roze bloesje (gisteren tenminste) Daarvan dacht ik ook, dat die opgezet wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:45 schreef Dotteke het volgende:
ha
[..]
Die hadden er al lang uit moeten liggen. Zij danst niet
ja zeer zeker respect. Helemaal op die leeftijd. Maar er zijn er al een laar die gele kaarten kregen. Snap niet waarom hun niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat is zo. Vind het gewoon een leuk stel en respect op die leeftijd. Die opgemaakte gozer met dat roze bloesje (gisteren tenminste) Daarvan dacht ik ook, dat die opgezet was
Nee, ben net thuis. Opa is nog aan het werk, maar ik was er klaar mee. Ten tweede stond dat kut Ajax opquote:
Ze hebben er 2 volgens mij, maar veel tijd over als ik het goed begrijp.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:49 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
ja zeer zeker respect. Helemaal op die leeftijd. Maar er zijn er al een laar die gele kaarten kregen. Snap niet waarom hun niet.
quote:
Ja misschien wel maar is dan als protest.....dat werkt niet als je je eigen tuinkabouter een schop geeftquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is toch zonde van je spullen.
Geen wonder dat je gevlucht bent stom voetbalquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ben net thuis. Opa is nog aan het werk, maar ik was er klaar mee. Ten tweede stond dat kut Ajax op
Zou kunnen. Ik vind het knap. Er is te weinig drama geen mensen die neervallen etcquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze hebben er 2 volgens mij, maar veel tijd over als ik het goed begrijp.
Nog een uurtje. Als ze nu een beetje toffe muziek gaan spelen houden ze het allemaal hopelijk nog even vol.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik vind het knap. Er is te weinig drama geen mensen die neervallen etc
Kijk maar uitquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar is dan als protest.....dat werkt niet als je je eigen tuinkabouter een schop geeft
Ow ja dat zou maar zo kunnen - dat dit 'concept' overal op de wereld gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Die dansmarathon werd gepresenteerd als nieuwe tv.
Nou, streamers en kijkers van Big Brother weten wel dat John de Mol dit kunstje al eens eerder heeft getoond.
s er net een plat gegaan. Heb je gezienquote:
Nee, was in de schuurquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:21 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
s er net een plat gegaan. Heb je gezien
Alleen flauwgevallen zegt de dokterquote:
Let dan ook oppppp 😉quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, was in de schuur![]()
Verdorie... Ff terugkijken
Ohhh, was dat alles... watjequote:
Het leek meer. Weer een eraf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohhh, was dat alles... watje![]()
Niets aan de hand, het leek ernstiger dan het was
Ja die hebben morgen echt veel lastquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Heel veel met knielappen en zwachtels...
Hoop dat dat ene meisje het haalt tabita of zoquote:
skeetquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Die dansmarathon werd gepresenteerd als nieuwe tv.
Nou, streamers en kijkers van Big Brother weten wel dat John de Mol dit kunstje al eens eerder heeft getoond.
Ja, worden we opgehaald. Hoe is het?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan komen eindelijk de Aliens?
Opgehaald? Waar gaan we heen dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, worden we opgehaald. Hoe is het?
Naar dromenland hoop ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opgehaald? Waar gaan we heen dan?
Mwah, nog wat last van naverschijnselen. Morgen vast weer beter.
En met jou? Geen last meer?
Rare aliens danquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar dromenland hoop ik.
Fijn, ik hoop het voor je.
Dacht vanmiddag in de stad daar gaan we weer. Maar gelukkig vals alarm.
Laten we afspreken dit jaar allebei niet meer. 😘quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rare aliens dan
Laat het nog maar even wegblijven bij jou, jij bent ook net aan de beurt geweest.
Dealquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we afspreken dit jaar allebei niet meer. 😘
quote:
Ik welquote:
Ze zitten er echt doorheen sommige.quote:
Was loos Bosquote:
En aan de andere kant, wil jij wat dat Chufi iets met bomen doet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lees de post van Chufi boven mij eens
Ik kan er weinig mee.. Domni is daar beter in denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En aan de andere kant, wil jij wat dat Chufi iets met bomen doet?
Ja, wel vermoeiend en morgen weer ongeveer dezelfde afstand.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest wel nog aan jou denken.. Goede reis gehad?
Lekker aan het Duitse Bierquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat wel okee hoor. Lekker ver van huis nu (tussen Nürnberg en München) morgen verder richting Adriatische kust
Oeh, jij zit goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het gaat wel okee hoor. Lekker ver van huis nu (tussen Nürnberg en München) morgen verder richting Adriatische kust
2 halve liters op. Dat is voor mij genoeg, morgen kijken hoe piva smaakt.quote:
Anders denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
2 halve liters op. Dat is voor mij genoeg, morgen kijken hoe piva smaakt.
Die komt nog welquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien kan ze voor die ton een glimlach kopen.
Ja, moest ff nieuw batterijtje inquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Een glimlach kost maar 4 euro.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Neequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een glimlach kost maar 4 euro.
[ afbeelding ]
Het begon al fout met Marcoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat hebben wij nou gewonnen? Zoveel uren die takkemuziek aangehoord
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een glimlach kost maar 4 euro.
[ afbeelding ]
Het was ook allemaal zo vals.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Veel zongen vals. Zo niet te zuinigquote:
Rene Froger is ook wel een stukje ouder geworden. Kon ook niet alle noten meer halen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel zongen vals. Zo niet te zuinig
Die is te druk met andere zaken op tv om zn stem te onderhoudenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rene Froger is ook wel een stukje ouder geworden. Kon ook niet alle noten meer halen.
Oeh jij zei omdat ie elke dag op tv komt, wat doet ie dan dat ie zo zijn stem kan verkloten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is te druk met andere zaken op tv om zn stem te onderhouden
quote:
Er was een periode dat ie elke dag op tv was in wat dan ook voor programmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Barbapappa een eigen rls dus, had ik geen idee van maar daar verkut je toch je stem niet mee, daar zit meer achter.
Maar goed, bedankt voor je antwoord.....eindelijk.
![]()
Jij krijgt die lach niet van mijn gezichtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit klopt ja. Maar Gerard Joling zie je ook overal en zijn stem is nog prima.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was een periode dat ie elke dag op tv was in wat dan ook voor programma
Ja maar die is anders ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit klopt ja. Maar Gerard Joling zie je ook overal en zijn stem is nog prima.
Was top, ik heb me prima vermaakt afgelopen 2 dagen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht![]()
Blij ei...je kan slapenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht![]()
hahaahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was top, ik heb me prima vermaakt afgelopen 2 dagen.30 topics vol geluld.
![]()
Volgens mij heb ik jou op het laatst niet meer gezien daar trouwens.Was je hier aan het ruziemaken geloof ik.
ruziemaken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik jou op het laatst niet meer gezien daar trouwens.Was je hier aan het ruziemaken geloof ik.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Ja zei je gister ook, gadverdamme.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Alhoewel Rene wel eens naar me geknipoogd heeft in de kroeg ....
Jaaquote:
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat was alleen een beetje stoeien
Nog geen eigen huis dacht ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zei je gister ook, gadverdamme.![]()
Had ie niet gewoon iets in zijn oog of is het zo'n chronische knipoger.
Dat klinkt al beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.
Dat snap ik wel ja.quote:
Was wel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |