quote:
Nou duidelijk, ik hoef niet met je te praten, zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:41 schreef engine het volgende:
@:soury niet meer met mij praten als je een kut wijf bent
Toch reageer jequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Nou duidelijk, ik hoef niet met je te praten, zou niet weten waarom
Ja ze zijn erg lekker maar klein.quote:
Ja weet je engine. Als je spelletjes wil spelen is dit niet de juiste sc voor je. Met andere woorden het speeltuintje is ergens anders skeetquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je enine. Als je spelletjes wil spelen is dit niet de juiste sc voor je. Met andere woorden het speeltuintje is ergens anders skeet
Denk dat je je zelf nogal voor lul zet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen soury mag hier spelletjes spelen...denk dat het tijd is dat je gaat slapen
Mag ik vragen waar ik je van ken? En wat jou probleem isquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:04 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen soury mag hier spelletjes spelen...denk dat het tijd is dat je gaat slapen
Dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat je je zelf nogal voor lul zet.
Van Fok!...van die achterlijke dingen die je altijd zegtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar ik je van ken? En wat jou probleem is
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo
[..]
Van Fok!...van die achterlijke dingen die je altijd zegt
Dat zal wel niet als je zelf zo'n ouwehoer bentquote:
zelfquote:
Waar heb je het over? Kom je op voor mensen die zelf geen lef hebben. Vage shit dit allemaal. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal wel niet als je zelf zo'n ouwehoer bent
Weltrusten souryquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kom je op voor mensen die zelf geen lef hebben. Vage shit dit allemaal. Slaap lekker
Laffe hapquote:
Kom je nog een keer uithalen?quote:
Ok nog een keer dan. Wie ben je en wtf heb ik je ooit aangedaan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Kom je nog een keer uithalen?Wat een theezakje ben je ook.
Nu niet verontwaardigd gaan doen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok nog een keer dan. Wie ben je en wtf heb ik je ooit aangedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |