Hoi JochemSjakiequote:
Van mij welquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:05 schreef pullup het volgende:
Ik mag hier geen spinnen posten van OmaNijn
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup, mooi kleurrijk weer deze morgen
Hey Jochem, maar dat had ik al gezegd
Dan maar hopen dat het weer zich vergistquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:22 schreef pullup het volgende:
[..]Bijna weer op pad en het ziet er naar uit dat ik het niet droog ga houden
Mooie uitdaging. Wel een stukje met de boot neem ik aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:10 schreef pullup het volgende:
Een van mijn vrienden is deze net gestart![]()
https://www.twovolcanosprint.com/
Vorig jaar deed ie ook al een poging maar dat mislukte toen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:05 schreef pullup het volgende:
Ik mag hier geen spinnen posten van OmaNijn
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:10 schreef pullup het volgende:
Een van mijn vrienden is deze net gestart![]()
https://www.twovolcanosprint.com/
Vorig jaar deed ie ook al een poging maar dat mislukte toen
Ik moet er straks ook doorheen. Maar volgens buienradar is het na 11:00 droog.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het weer zich vergist
Ik moet er zo ook op uit, heb nog niet gekeken wat het weer hier gaan toen.
Die zit er wel eens naast, die buienrader.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik moet er straks ook doorheen. Maar volgens buienradar is het na 11:00 droog.
Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zit er wel eens naast, die buienrader.
Ik heb het gered tot 2 minu voor mijn huis, nu komt het met bakken te lucht uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik moet er straks ook doorheen. Maar volgens buienradar is het na 11:00 droog.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker 50 uur dansen.[ afbeelding ]
Het ziet er echt heel knullig uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ja, daar zag ik vanmorgen een stukje van.
Heb gisteren even gekeken maar vond er niet zo heel veel aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ja, daar zag ik vanmorgen een stukje van.
Ja.. nou weet ik niet hoe ik zou bewegen naar zoveel uur op je benen staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ziet er echt heel knullig uit.
Nee, ik ook niet. Zal zo nog even kijken. Misschien zie ik nog wat instortenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken maar vond er niet zo heel veel aan.
Lachuh, Dat zal op het eind denk ik zeker wel gebeurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja.. nou weet ik niet hoe ik zou bewegen naar zoveel uur op je benen staan.
Als ik überhaupt nog zou bewegen
[..]
Nee, ik ook niet. Zal zo nog even kijken. Misschien zie ik nog wat instorten
Best wel en de dansmuziek is ook al niet om naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ziet er echt heel knullig uit.
FAzaru.quote:
quote:
In BB was het wel leuk.quote:
Oh, veel jeugdmuziek. Dat vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel en de dansmuziek is ook al niet om naar huis te schrijven
Het is niet om aan te gluren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp af en toe ff maar het is idd saai saai saai ... en weer weg
Werd er net een met de brancard weggereden, pien in de pokkelquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, veel jeugdmuziek. Dat vind ik wel leuk.
Het wordt nu wel grappig, eentje op pantoffels..geweldig![]()
Toch respect, ik doe het ze niet na.
Het gaat om de dans niet om de kwaliteit van het geluid ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd er net een met de brancard weggereden, pien in de pokkel
Geluid is wel slecht hoor daar
Snap ik. Maar als het geluid niet lekker is haken mensen ook vaak af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om de dans niet om de kwaliteit van het geluid ...
Hardcore.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:10 schreef engine het volgende:
Het zou leuk zijn als je nummers aan kon vragen
MrsL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Of een aparte zender of via andere livestream site
Ga je ook dansen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:15 schreef engine het volgende:
Zou tegen de avond/nacht anders best nog eens grappig kunnen worden. Nu ga ik het toch een beetje volgen
De laatste keer dat ik keek 13 koppels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijk af en toe wel, zijn er al mensen afgevallen?
Best veel nog..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek 13 koppels.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga je ook dansen?[ afbeelding ]
Ik zal er morgen een posten ter nagedachtenisquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Goedemorgen allen...
Ik heb er hier gisteren 1 met gevaar voor eigen leven dood vermoord
Hij moet het eerst maar eens halenquote:
Man3quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker 50 uur dansen.[ afbeelding ]
Wat ze normaal uitzenden is ook rukquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef Mrsloveable het volgende:
Of een aparte zender of via andere livestream site
Hello Mrsloveablequote:
Whhehehequote:
Dank je..zijn hele boerenfamilie hangt in de tuin met een kruis op hun rugquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal er morgen een posten ter nagedachtenis
Sommige programma's zijn wel leuk, maar kijk ook niet veel naar die zenderquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wat ze normaal uitzenden is ook ruk
Jezus heeft toch navolging gekregenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je..zijn hele boerenfamilie hangt in de tuin met een kruis op hun rug
Ik moest er even de gids voor doorbladeren. Ik neem Urk! Op en als ik niets te doen heb kijk ik de grote verbouwing/ verhuizing. Ook opgenomen zodat ik de reclame kan skippen. Meer niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige programma's zijn wel leuk, maar kijk ook niet veel naar die zender
Dat kijk ik soms ook die verbouwing programmaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest er even de gids voor doorbladeren. Ik neem Urk! Op en als ik niets te doen heb kijk ik de grote verbouwing/ verhuizing. Ook opgenomen zodat ik de reclame kan skippen. Meer niet.
Urk o nee waardeloos wat een domme dozenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moest er even de gids voor doorbladeren. Ik neem Urk! Op en als ik niets te doen heb kijk ik de grote verbouwing/ verhuizing. Ook opgenomen zodat ik de reclame kan skippen. Meer niet.
Die op zondag vind ik leuk, waar ze hun eigen huis bouwen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kijk ik soms ook die verbouwing programma
Tis een ieniminie BBquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik keek 13 koppels.
Ja, juist daarom en ik moet vreselijk lachen om die Albert. Droogkloot.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Urk o nee waardeloos wat een domme dozen
Kijk jij wel eens LangLevenDeLiefde ik lig regelmatig in een deuk, zo dom volk soms.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, juist daarom en ik moet vreselijk lachen om die Albert. Droogkloot.
Zag net een herhaling van iemand die zijn rug gekneusd heeft. Fysio bracht geen verlichtingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:51 schreef pullup het volgende:
Waarschuw me maar als ze beginnen om te vallen
Maar is herhaling nu weer, vorig keer zag je dat ze oude beelden terug kekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die op zondag vind ik leuk, waar ze hun eigen huis bouwen.
Lady greys.quote:
O zondag heb ik niet gekeken had bezoek. Herhalingen hoeft niet van mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar is herhaling nu weer, vorig keer zag je dat ze oude beelden terug keken
Heb je al een favo koppel?quote:
Hmm dat klinkt toch minder leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net een herhaling van iemand die zijn rug gekneusd heeft. Fysio bracht geen verlichting
EN toen ik hem even eerder iets aanzetten werd er iemand met de brancard weggereden. Geen idee wat die had , ook iets met de rug dat weet ik wel.
Ja kan er niets aan doen, dat was wat zijn mededanser zeiquote:
Ze is wat miljoenen jaren te laatquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys.![]()
![]()
Wat is het heerlijk herfstweer,Soul is dino`s gaan kijken.
Gaat vast nog wel komen, ze dansen nog geen dag hequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt toch minder leukIk wil zwabberende benen waar ze niet op kunnen blijven staan en dramatisch flauwvallen
Ik ga het nog even niet op zettenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat vast nog wel komen, ze dansen nog geen dag he
quote:
Ik heb het aanstaan, muziek, maar ik kijk niet. Hoor het alleenquote:
Jij bedoelt toch dat gezin in dat kasteel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zondag heb ik niet gekeken had bezoek. Herhalingen hoeft niet van mij
Best leukquote:
Aqua zoo in Leeuwarden.quote:
Helaas dat is me wat te verquote:
Nee nog niet genoeg gezienquote:
John de Mol heeft er 10 jaar aan gewerkt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:04 schreef pullup het volgende:
Wel een beetje stom om dit als concept op te voeren![]()
Bestaat al superlang
[ afbeelding ]
Hij had beter die Jane Fonda film kunnen bekijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
John de Mol heeft er 10 jaar aan gewerkt.
Ik vind die optredens ook wel vermakelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
Zo met commentaar is het best leuk.
Die gasten van " Ik geloof in mij" waren er ook.En Renee le Blanc zie ik nu.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind die optredens ook wel vermakelijk
Nee, dat bedoel ik niet. Mensen die echt hun eigen huis helemaal bouwen even zoeken hoe dat heetquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bedoelt toch dat gezin in dat kasteel?
U is wel een kenner van het genre.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:07 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
The marathon dance craze flourished during the 1930s, but the underside was a competition and violence unknown to most ballrooms—a dark side that Horace McCoy's classic American novel powerfully captures.
Ja die film ooit gezien toen ik tiener wasquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U is wel een kenner van het genre.
De grote verbouwing heet dat programmaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij bedoelt toch dat gezin in dat kasteel?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lady greys.![]()
![]()
Wat is het heerlijk herfstweer,Soul is dino`s gaan kijken.
In Leeuwarden, heb ik uit betrouwbare bron vernomenquote:
Niet Puzzie plagen.quote:
Die is wel heel viezigquote:
Deze Kakasaurus?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
In Leeuwarden, heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Uber getsie.quote:
Die heeft echt schijt.quote:
Bommen losquote:
Was dat een eetproef in ER?quote:
in zwolle heb je dino worldquote:
soww ik hoef geen tosti meerquote:
Nee, wij kijken niets van dat soort dingen. Bijna geen quizzen, talentenmeuk niet. Veel misdaad en veel netflixquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens LangLevenDeLiefde ik lig regelmatig in een deuk, zo dom volk soms.
weke misdaad kijk je Oma?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, wij kijken niets van dat soort dingen. Bijna geen quizzen, talentenmeuk niet. Veel misdaad en veel netflix
Dit is Aqua zoo,ze staan er tijdelijk.quote:
In Den Haag gewoon op straat denk ik.quote:
Cool!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Aqua zoo,ze staan er tijdelijk.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Den Haag gewoon op straat denk ik.
Onder mijn begeleiding toch wel?quote:
Netjes.quote:
Alle scandinavische ondertussen wel gezien. Engelse. En dan spul zoals Gomorra, Suburra, Blacklist. Enz.quote:
Jullie hebben Ziggo toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alle scandinavische ondertussen wel gezien. Engelse. En dan spul zoals Gomorra, Suburra, Blacklist. Enz.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Den Haag gewoon op straat denk ik.
hmmmquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onder mijn begeleiding toch wel?
Ja, daar hebben we Game of Thrones gekeken. Een maandje dat speciale abbo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie hebben Ziggo toch?
Daar staan ook een paar goede series op.
zo die had van mij ook nog een pets gehadquote:
ahhh Blacklistquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alle scandinavische ondertussen wel gezien. Engelse. En dan spul zoals Gomorra, Suburra, Blacklist. Enz.
israelisch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en recent hit and run. Israëlisch.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ahhh Blacklist
the Five ook gekeken?
van een Harlan Coben boekquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik moest het even opzoeken. Ook erg goed.
Heb er een hekel aan een serie te kijken waar ik geen woord van kan verstaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en recent hit and run. Israëlisch.
We hebben eerst Fauda gekeken. Zelfde acteur. Het popte voorbij met netflix aanzetten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
israelisch?
hoe kom je erbij om die te kijken dan?
Fauda is echt top.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben eerst Fauda gekeken. Zelfde auteur. Het popte voorbij met netflix aanzetten.
hmmmquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben eerst Fauda gekeken. Zelfde auteur. Het popte voorbij met netflix aanzetten.
Je kan wel de taal instellen hequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is het fijne van ondertitelingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er een hekel aan een serie te kijken waar ik geen woord van kan verstaan.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:29 schreef Dotteke het volgende:
Gezellig hooor doe je mee met zo danswedstrijd treed Dries Roelvink opdan wil je toch sws al hard weglopen
alleen nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die Thomas Bergen nu is ook een partij slecht.
Ik ben vaak wel met iets bezig een spelletje of zo, ik moet het echt kunnen verstaan. Ik kan niet zitten en alleen maar tv kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is het fijne van ondertiteling![]()
Wij gaan er voor zitten. Tijdens binnenste buiten en typisch op npo2 is het meestal administratie/eten koken en dan compu uit.
Ja, ik bedoelde dezelfde acteur niet auteur.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te schudden. Ze zijn over het algemeen allemaal niet echt lekker aan het zingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja, maar dat vinden we niets. De koppen passen niet bij de Engelse taal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan wel de taal instellen he
Ben nu ook een serie aan het kijken Kafla ik heb de taal ingesteld op Engels
Kan, je het valt mij ook altijd tegenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar dat vinden we niets. De koppen passen niet bij de Engelse taal.
Na 50 uur hebben we zo'n beetje alle Nederlandse artiesten wel gehad denk ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te schudden. Ze zijn over het algemeen allemaal niet echt lekker aan het zingen
Waarschijnlijk te lang niet gezongen allemaal
Dat doet ie maar op het parkeerterreinquote:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bierquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doet ie maar op het parkeerterrein
Ja het zijn echt weer die artiesten waarbij je hard weglooptquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Na 50 uur hebben we zo'n beetje alle Nederlandse artiesten wel gehad denk ik.
Oh die ouwe gastquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ondertussen zit ik tegen een oud stripverhaal aan te kijken met een dambord tuinbroek aan![]()
En nee, zit nog niet aan de borrel.
Nahh, nu ff nietquote:
Ja, hij begon met shirt..quote:
Die gast met die tattoos.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ondertussen zit ik tegen een oud stripverhaal aan te kijken met een dambord tuinbroek aan![]()
En nee, zit nog niet aan de borrel.
Ja, vreselijk. Net zoals dat aandachtsmokkel in die roze jumpsuit met die nepvlechtenquote:
Moet je een dekentje meenemen naar het strandquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahh, nu ff niet![]()
Sowieso niets...dat zand zit op plaatsen waar ik het niet hebben wil
Die had ik ook al gespot.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Net zoals dat aandachtsmokkel in die roze jumpsuit met die nepvlechten
Ze zijn wel bloedserieusquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.shownieuws.nl(...)a-pijnlijke-blessure
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.shownieuws.nl(...)a-pijnlijke-blessure
Of een zeiltje hč Oma.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je een dekentje meenemen naar het strand
Ik kom alleen maar op het strand als ik vakantie ben en dan op een bedje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je een dekentje meenemen naar het strand
dan doe je het lekker nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet eigenlijk in de tuin bezig,maar heb echt geen zin.
quote:
Dat zijn de betere tips.quote:
ik moet zo zoonlief ophalenquote:
Ook gewoon niet doenquote:
quote:
Dennis kan heel goed draaien,vergis je niet.quote:
dat kan mijn man maken met een soort epoxy voor op de muurquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit zo mooi,zie steeds wat nieuws.
[ afbeelding ]
zon doorheen klepper erbijquote:
Vreselijk is dat.quote:
Epoxy is ook tof.Dit doen ze met acrylverf en een föhn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kan mijn man maken met een soort epoxy voor op de muur
https://www.facebook.com/pmlissequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Epoxy is ook tof.Dit doen ze met acrylverf en een föhn.
Supermooi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/pmlisse
Zolang jij nog commentaar kan geven...doe je geen moer in de tuin natuurlijkquote:
Hoeft niet meer van Greys.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zolang jij nog commentaar kan geven...doe je geen moer in de tuin natuurlijk
Ja ze worden wel goed in de gaten gehouden hequote:
Zo staat Soul als ze terugkomt en de tuin is niet klaarquote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo staat Soul als ze terugkomt en de tuin is niet klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ik vind ze wel leuk in hun Donald duck pakjequote:
Ja, je zou toch zeggen een Simba shirt..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk in hun Donald duck pakje
Gemiste kans wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, je zou toch zeggen een Simba shirt..
Ik denk dat die outfit nog komtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, je zou toch zeggen een Simba shirt..
Mogen ze nu gewoon tussen door rusten/slapen?quote:
3 uur in totaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze nu gewoon tussen door rusten/slapen?
Ja. Maar die tijd wordt wel bijgehouden dus het gaat er ook om welk koppel het minst rust pakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze nu gewoon tussen door rusten/slapen?
Ow verkeerd begrepen danquote:
Zag er al wel wat die goed intapet warenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Maar die tijd wordt wel bijgehouden dus het gaat er ook om welk koppel het minst rust pakt.
Je verhaal klopt wel.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig, die zuurstok is ff weg. Aandachtskut, om haar pak al half uit te doen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben George Baker ook ff opgegraven.
George heeft ook maar één dansmove.quote:
Gele kaart.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
George heeft ook maar één dansmove.
Klinkt ook niet echt lekker, die kan ook wel inpakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben George Baker ook ff opgegraven.
quote:
Ik vermaak me prima zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Op deze manier is het wel leuk kijken.
De meeste gaan er uit met een zere rug zo te horenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Dan weet ik wel hoe die dat naar binnen heeft gesmokkeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens Patty Brard mocht er geen drugs worden gebruikt ,zelfs haar tas werd gecontroleerd.
Er komt weer een gele kaart aan zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Pompoenhead says NOquote:
Je bent mooi op tijd voor Wolter.quote:
wolter is ook weer een pondje meerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor Wolter.
Nou ja zeg.quote:
Ik herinner me zoiets.quote:
Beter.... hij kan toch niet zingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:52 schreef greysbones het volgende:
volgens mij moet Wolter na 1 liedje al aan de beademing
speciaal voor omaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Beter.... hij kan toch niet zingen.
Kutmuziek
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor oma
nog 1![]()
![]()
![]()
owwww wat een heerlijke dag
vanflessaquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor oma
nog 1![]()
![]()
![]()
owwww wat een heerlijke dag
waarom niet de namen erbijquote:
quote:
quote:
Ja maar het klinkt toch beter dan henny huismanquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar het klinkt toch beter dan henny huisman
Snuitje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Met zijn alllennnnn
met zijn allllleeennnnn
Komt zo weer een kaart aan. Spannend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:07 schreef greysbones het volgende:
sommigen zit niet veel muziek meer in he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |