Ja ze worden wel goed in de gaten gehouden hequote:
Zo staat Soul als ze terugkomt en de tuin is niet klaarquote:
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo staat Soul als ze terugkomt en de tuin is niet klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Ik vind ze wel leuk in hun Donald duck pakjequote:
Ja, je zou toch zeggen een Simba shirt..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk in hun Donald duck pakje
Gemiste kans wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, je zou toch zeggen een Simba shirt..
Ik denk dat die outfit nog komtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, je zou toch zeggen een Simba shirt..
Mogen ze nu gewoon tussen door rusten/slapen?quote:
3 uur in totaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze nu gewoon tussen door rusten/slapen?
Ja. Maar die tijd wordt wel bijgehouden dus het gaat er ook om welk koppel het minst rust pakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mogen ze nu gewoon tussen door rusten/slapen?
Ow verkeerd begrepen danquote:
Zag er al wel wat die goed intapet warenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja. Maar die tijd wordt wel bijgehouden dus het gaat er ook om welk koppel het minst rust pakt.
Je verhaal klopt wel.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:17 schreef oma-Nijn het volgende:
Gelukkig, die zuurstok is ff weg. Aandachtskut, om haar pak al half uit te doen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze hebben George Baker ook ff opgegraven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |