Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zit er wel eens naast, die buienrader.
Ik heb het gered tot 2 minu voor mijn huis, nu komt het met bakken te lucht uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik moet er straks ook doorheen. Maar volgens buienradar is het na 11:00 droog.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
Lekker 50 uur dansen.[ afbeelding ]
Het ziet er echt heel knullig uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ja, daar zag ik vanmorgen een stukje van.
Heb gisteren even gekeken maar vond er niet zo heel veel aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ja, daar zag ik vanmorgen een stukje van.
Ja.. nou weet ik niet hoe ik zou bewegen naar zoveel uur op je benen staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ziet er echt heel knullig uit.
Nee, ik ook niet. Zal zo nog even kijken. Misschien zie ik nog wat instortenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken maar vond er niet zo heel veel aan.
Lachuh, Dat zal op het eind denk ik zeker wel gebeurenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja.. nou weet ik niet hoe ik zou bewegen naar zoveel uur op je benen staan.
Als ik überhaupt nog zou bewegen
[..]
Nee, ik ook niet. Zal zo nog even kijken. Misschien zie ik nog wat instorten
Best wel en de dansmuziek is ook al niet om naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het ziet er echt heel knullig uit.
FAzaru.quote:
quote:
In BB was het wel leuk.quote:
Oh, veel jeugdmuziek. Dat vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel en de dansmuziek is ook al niet om naar huis te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |