Er was een periode dat ie elke dag op tv was in wat dan ook voor programmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Barbapappa een eigen rls dus, had ik geen idee van maar daar verkut je toch je stem niet mee, daar zit meer achter.
Maar goed, bedankt voor je antwoord.....eindelijk.
![]()
Jij krijgt die lach niet van mijn gezichtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat hebben wij nou gewonnen? Zoveel uren die takkemuziek aangehoord
Dit klopt ja. Maar Gerard Joling zie je ook overal en zijn stem is nog prima.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was een periode dat ie elke dag op tv was in wat dan ook voor programma
Ja maar die is anders ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit klopt ja. Maar Gerard Joling zie je ook overal en zijn stem is nog prima.
Was top, ik heb me prima vermaakt afgelopen 2 dagen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht![]()
Blij ei...je kan slapenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht![]()
hahaahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was top, ik heb me prima vermaakt afgelopen 2 dagen.30 topics vol geluld.
![]()
Volgens mij heb ik jou op het laatst niet meer gezien daar trouwens.Was je hier aan het ruziemaken geloof ik.
ruziemaken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik jou op het laatst niet meer gezien daar trouwens.Was je hier aan het ruziemaken geloof ik.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Ja zei je gister ook, gadverdamme.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Alhoewel Rene wel eens naar me geknipoogd heeft in de kroeg ....
Jaaquote:
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat was alleen een beetje stoeien
Nog geen eigen huis dacht ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zei je gister ook, gadverdamme.![]()
Had ie niet gewoon iets in zijn oog of is het zo'n chronische knipoger.
Dat klinkt al beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.
Dat snap ik wel ja.quote:
Was wel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |