Anders denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
2 halve liters op. Dat is voor mij genoeg, morgen kijken hoe piva smaakt.
Die komt nog welquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Misschien kan ze voor die ton een glimlach kopen.
Ja, moest ff nieuw batterijtje inquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Een glimlach kost maar 4 euro.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Neequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een glimlach kost maar 4 euro.
[ afbeelding ]
Het begon al fout met Marcoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat hebben wij nou gewonnen? Zoveel uren die takkemuziek aangehoord
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een glimlach kost maar 4 euro.
[ afbeelding ]
Het was ook allemaal zo vals.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Veel zongen vals. Zo niet te zuinigquote:
Rene Froger is ook wel een stukje ouder geworden. Kon ook niet alle noten meer halen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel zongen vals. Zo niet te zuinig
Die is te druk met andere zaken op tv om zn stem te onderhoudenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rene Froger is ook wel een stukje ouder geworden. Kon ook niet alle noten meer halen.
Oeh jij zei omdat ie elke dag op tv komt, wat doet ie dan dat ie zo zijn stem kan verkloten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is te druk met andere zaken op tv om zn stem te onderhouden
quote:
Er was een periode dat ie elke dag op tv was in wat dan ook voor programmaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Barbapappa een eigen rls dus, had ik geen idee van maar daar verkut je toch je stem niet mee, daar zit meer achter.
Maar goed, bedankt voor je antwoord.....eindelijk.
![]()
Jij krijgt die lach niet van mijn gezichtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit klopt ja. Maar Gerard Joling zie je ook overal en zijn stem is nog prima.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was een periode dat ie elke dag op tv was in wat dan ook voor programma
Ja maar die is anders ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit klopt ja. Maar Gerard Joling zie je ook overal en zijn stem is nog prima.
Was top, ik heb me prima vermaakt afgelopen 2 dagen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht![]()
Blij ei...je kan slapenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht![]()
hahaahaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was top, ik heb me prima vermaakt afgelopen 2 dagen.30 topics vol geluld.
![]()
Volgens mij heb ik jou op het laatst niet meer gezien daar trouwens.Was je hier aan het ruziemaken geloof ik.
ruziemaken?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik jou op het laatst niet meer gezien daar trouwens.Was je hier aan het ruziemaken geloof ik.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
![]()
Ja zei je gister ook, gadverdamme.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Alhoewel Rene wel eens naar me geknipoogd heeft in de kroeg ....
Jaaquote:
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat was alleen een beetje stoeien
Nog geen eigen huis dacht ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zei je gister ook, gadverdamme.![]()
Had ie niet gewoon iets in zijn oog of is het zo'n chronische knipoger.
Dat klinkt al beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje sparren. Dat kan wel met muis, is wel lekker soms.
Dat snap ik wel ja.quote:
Was wel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |