Tegenwoordig kijk ik soms series en dan blijken er boeken van te zijn maar de zin om te lezen is een beetje weg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, laatste boek die eigenlijk meer een tussenverhaal is. Deze boeken ga ik nog eens herlezen en dan dit boek eerder in de serie.
Heb ook al de serie klaarliggen die ik hierna ga lezen, dan duik ik een lekkere vampierenwereld in
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb net een maaltijdsoep op, andijviesoep met aardappel en spek
Vanavond even een maaltijdsalade die ik daar eet en wat lekkers voor tussendoor.
Of ik bestel een pizza, doen ze vaak daar
Het begon met de boeken, en die zijn (uiteraard) nog veel mooier dan de serie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk ik soms series en dan blijken er boeken van te zijn maar de zin om te lezen is een beetje weg.
Dacht trouwens dat the witcher alleen een game was en daarna een seriemaar niet dus.
Oeh en vampieren, dat vind ik ook vaak tof.Een bekende serie ook of niet?
Oh, nee die ken ik niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Boeken van Sophia Drenth, Nederlandse schrijfster.
Ik had al wat van haar gelezen, oa deze shortquote:
Duisterrrrrr hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had al wat van haar gelezen, oa deze short
[ afbeelding ]
Het zou gek zijn als dat niet zo was.quote:
Veel plezier en raak je boek niet kwijt he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zou gek zijn als dat niet zo was.
Serie daarna wordt wat lichter, of ik pak eens een los boek.
Maar eerst weg voor vandaag![]()
Stopt boek in tas
Ik weiger nog steeds om er 1 te kopen of uit te zoeken wat mijn sterkte is maar laatste jaar kijk ik vaak over mijn bril heen en hoor ik regelmatig, kan je het zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:39 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik mn leesbril zo weinig mogelijk
Herkenbaar.. Maar ik ben blij dat ik van mn bril af ben dus wil liever geen andere meer op mn neus, want dan moet ik er ook overheen kijken om tv te kijken bv...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weiger nog steeds om er 1 te kopen of uit te zoeken wat mijn sterkte is maar laatste jaar kijk ik vaak over mijn bril heen en hoor ik regelmatig, kan je het zien
oud nieuws.. was hier gisteren ook al FFquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een wappie is weer eens creatief geweest met nieuwsbronnen![]()
Beide foto’s zijn van Hendrik en dat staat er ook.
[ afbeelding ]
Oh, kan zijn. Ik heb de nachttopics niet teruggelezen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
oud nieuws.. was hier gisteren ook al FF
Oh ja jij bent aan je ogen geholpen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Maar ik ben blij dat ik van mn bril af ben dus wil liever geen andere meer op mn neus, want dan moet ik er ook overheen kijken om tv te kijken bv...
Misschien toch weer eens tijd voor controle..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja jij bent aan je ogen geholpen.Wat gewerkt heeft. top hoor. En ik snap dat je dan ff geen bril wilt.
Dat overheen kijken had ik snel aangeleerd trouwens. Heb het zelf dus niet meer door tot mijn zoon er weer wat van zegt.
Ik wel ja, stel het al een jaar uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien toch weer eens tijd voor controle..
Herkenbaar..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wel ja, stel het al een jaar uit.
Ik ben niet zo van de series. Heb ook geen netflix. Maar die serie lijkt me best leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk jij ook de serie the witcher?
Jij ook alquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wel ja, stel het al een jaar uit.
Zal dat aan onze leeftijd liggen of hebben we gewoon chronisch uitstelgedrag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook al
Ik ben begin van het jaar bij de oogarts geweest. Maar een bril kopen ..........
Zou zomaar kunnen,quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal dat aan onze leeftijd liggen of hebben we gewoon chronisch uitstelgedrag.
Oeh eigenwijs kan ook nog ja, dat is het bij mij ook meer, heb al een bril en een leesbril erbij lijkt me super ruk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen,
al ben ik het ook gewoon zat, dus ik wil niet
He Marcb hoe is hetquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen,
al ben ik het ook gewoon zat, dus ik wil niet
Zoiets jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh eigenwijs kan ook nog ja, dat is het bij mij ook meer, heb al een bril en een leesbril erbij lijkt me super ruk.![]()
En zo'n varafocus bril of hoe dat mag heten lijkt me helemaal kut.
Gelukkig, hier ook alles alles okequote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik heb al nooit een zonnebril gehad omdat ik het klote vind zitten.
Dan ga ik toch geen bril kopen
Dat ik moeilijker lees nu is een detail.
Youtube he anders krijg je reclame.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Ziet er niet heel fraai uit idd![]()
Ik zet het net aan..
Ik zie het idd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Youtube he anders krijg je reclame.![]()
Gaat nu weer een stel vrijwillig weg.
je kunt desnoods ook gewoon met een vergrootglas lezenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets ja
Ik heb al nooit een zonnebril gehad omdat ik het klote vind zitten.
Dan ga ik toch geen bril kopen
Dat ik moeilijker lees nu is een detail.
Met genoeg licht kan ik goed lezen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:59 schreef cafca het volgende:
[..]
je kunt desnoods ook gewoon met een vergrootglas lezen
Ligt denk ik met name aan haar, ik zie haar regelmatig amper bewegenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn favo's zitten er nog in.
De oudsten 2. Elvis en vrouw![]()
![]()
Helaas wel 2 gele kaarten
Die bewegen amper nog. Eigenlijk de hele nacht al nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn favo's zitten er nog in.
De oudsten 2. Elvis en vrouw![]()
![]()
Helaas wel 2 gele kaarten
Ja, winnen gaan ze niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt denk ik met name aan haar, ik zie haar regelmatig amper bewegen
Mijn favoriet is er ook nog in, geen idee of die gele kaarten is, ben de hele middag de hort op geweest
Het wachten is nog steeds op een Lion Kingshirtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:37 schreef engine het volgende:
[..]
Die bewegen amper nog. Eigenlijk de hele nacht al niet![]()
Senneheeft zich helemaal kreupel gedanst maar staat er nog.
En de duckjes ook
Wie gaat er winnen dan, er was vanmorgen een topt 5 met kanshebbersquote:
Ja ik had echt nog een Simba outfit verwachtquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het wachten is nog steeds op een Lion Kingshirt
Niemand? Zijn er niet alleen verliezers?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen dan, er was vanmorgen een topt 5 met kanshebbers
Geen idee, maar dacht niet dat ze in de top 5 zaten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen dan, er was vanmorgen een topt 5 met kanshebbers
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik had echt nog een Simba outfit verwacht
Als je met een ton naar huis gaat ben je zeker geen verliezerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand? Zijn er niet alleen verliezers?
Ī100.000,- is toch wel lekker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niemand? Zijn er niet alleen verliezers?
Ik hoor het meer, kijk af en toe ffkesquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Geen idee, maar dacht niet dat ze in de top 5 zaten.
Het staat op, maar zie lang niet alles.
Zag nog mensen zonder kaart. Neem aan dat het ook meetelt.
Haha, herkenbaar. Prenetal?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het meer, kijk af en toe ffkes
Maar ben vanmiddag met dochterlief onverwachts de hort op geweest. Portemonnee weer wat lichter. DUs weinig gezien
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je met een ton naar huis gaat ben je zeker geen verliezer
-30,1% die je mag aftikken bij de belastingdienst?quote:
Tsja, als je fit en gek genoeg bent, is het toch een leuk uurloon.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
-30,1% die je mag aftikken bij de belastingdienst?
Nee, mijn andere dochter. Prenetal moet nog komenquote:
Dat krijg ik nog niet neequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tsja, als je fit en gek genoeg bent, is het toch een leuk uurloon.
Dan nog is het een lekker bedrag toch verdiend in 50 uurquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
-30,1% die je mag aftikken bij de belastingdienst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, zuur voor dat stel net wat werd weggestuurdquote:
Je hebt wel wat te doen onder wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:17 schreef pullup het volgende:
Zo dat was Hillywood![]()
Aantal gespotte wappies 0![]()
Aantal vliegtuigjes met raar spandoek 1![]()
Aantal gewonnen velden 3![]()
Nu lekker eten
Even voor de goede orde "Ik heb nog nooit soep gemaakt" Laat staan de ballenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk ik soms series en dan blijken er boeken van te zijn maar de zin om te lezen is een beetje weg.
Dacht trouwens dat the witcher alleen een game was en daarna een seriemaar niet dus.
Oeh en vampieren, dat vind ik ook vaak tof.Een bekende serie ook of niet?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:52 schreef Dotteke het volgende:
Hij gaat lekkerurrrrrrLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Maakt niet uit. Laat dat maar aan Choco over.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Even voor de goede orde "Ik heb nog nooit soep gemaakt" Laat staan de ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |