Ik kan dat nietquote:
Samzz.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:43 schreef Debsterr het volgende:
Waar is @:Sammz als je waardering zoekt voor mooie jurken
So pretty!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Morgen bruiloft en ik heb zo'n mooie jurk
https://topvintage.nl/nl/(...)ress-in-forest-green
Thank youquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:46 schreef Californium het volgende:
[..]
So pretty!![]()
! Zal je goed staan!
Ik mis de jurken updates welquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Samzz.Uit het oog maar niet uit het hart.
Joe stuur naar mij ik heb ook nieuwe jurkjes besteldquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:43 schreef Debsterr het volgende:
Waar is @:Sammz als je waardering zoekt voor mooie jurken
Pretty jij hebt ook echt het lichaam voor zo’n jurk!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Oeh nice.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Foto'squote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Joe stuur naar mij ik heb ook nieuwe jurkjes besteld
Nee in Rhenen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Samzz.Uit het oog maar niet uit het hart.
Geeneens. Drukke week. Toe aan weekend.quote:
Jammer. Wel hetzelfde overigens, zeer toe aan weekend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens. Drukke week. Toe aan weekend.
Wordt vast nog wel goed gemaakt ergens dit weekend. Nu ff niks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer. Wel hetzelfde overigens, zeer toe aan weekend.
Yes!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je op de bar bij Ketelhuisplein later deze week?
Vavavoom!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ik ga; vast wel een keer volgende week.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yes!
Zondag, 17:00-21:00 is ie van ons!
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Geniet ervan! Laat het boeket niet in de kroonluchter belanden!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Debsterr het volgende:
Gast ik hou van jequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geniet ervan! Laat het boeket niet in de kroonluchter belanden!
Nou zegquote:
maar waarom zo vroeg?quote:
Zo laat ging mijn vliegtuigquote:
Voor je het weet zitten ze op een campingquote:
Ze gaan altijd om die tijdenquote:
Kan je wel lekker snel in bed kruipenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze gaan altijd om die tijdenandere optie was een ander vliegveld maar Eindhoven is 10 minuten met de bus…
Nee, in een pan met olie gebakken.quote:
Ook zo lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Indiaas hier, dat was lang geleden
Jaloers nu.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Indiaas hier, dat was lang geleden
Pompoen met tomaatjes en feta uit de ogen met 75 gram rijst en nu moet ik nog 250 gr kwark etenquote:
Oeh, dat klinkt ook goed!quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pompoen met tomaatjes en feta uit de ogen met 75 gram rijst en nu moet ik nog 250 gr kwark eten
Oehquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pompoen met tomaatjes en feta uit de ogen met 75 gram rijst en nu moet ik nog 250 gr kwark eten
Morgen weer een dag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar kantoor na vakantie
Bel de wouten!quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:22 schreef CherryLips het volgende:
DE CHEERLEADERS DANSEN NIET SYNCHROON
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 18 oktober 2021 07:44 schreef babylon het volgende:
Ik heb deze week één afspraak op kantoor. Zelf ingepland om 8:00. Om er daarna achter te komen dat ik deze week via Deventer of Amsterdam-Zuid moet reizen.
*zucht*
Communicatie is zoooo 2015.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:43 schreef babylon het volgende:
Collega met vakantie, in het PZ systeem mij verantwoordelijk voor haar team gemaakt (zoals besproken). Maar wel een klein beetje vergeten het overdrachtsmailtje te sturen. Handig!
Stucadoorsquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
Verhuizing is week uitgesteld, komende uur even bezig mn verlofaanvragen in alle systemen en spreadsheets bij te werken.
Alleen 'mensen met kinderenquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:50 schreef babylon het volgende:
Mensen met kinderen die denken dat iedereen exact weet wanneer de schoolvakanties zijn en daar ook rekening mee houden
KLB waardig wel. Even topic starten!
Zuurquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
Verhuizing is week uitgesteld, komende uur even bezig mn verlofaanvragen in alle systemen en spreadsheets bij te werken.
Nog erger dan alleen 'kinderenquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen 'mensen met kinderen' was genoeg hoor.
Overdreven over je buik wrijven en moeizaam gaan zitten op een verhuisdoos terwijl je luid zucht.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woensdag sleutel van ons nieuwe huisEn dan iedereen hard aan het werk zetten, 'WANT DE BABY KAN ELK MOMENT KOMEN'
quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woensdag sleutel van ons nieuwe huisEn dan iedereen hard aan het werk zetten, 'WANT DE BABY KAN ELK MOMENT KOMEN'
quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen 'mensen met kinderen' was genoeg hoor.
Haha, af en toe een 'volgens mij beginnen de weeën!.. ohnee, toch niet'quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Overdreven over je buik wrijven en moeizaam gaan zitten op een verhuisdoos terwijl je luid zucht.
Jaja, ik weet dat jullie allemaal kinderhaters en mensen-met-kinderenhaters zijn. Boeit mij nietquote:
Dat deed ik van de week ook na de high tea.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Overdreven over je buik wrijven en moeizaam gaan zitten op een verhuisdoos terwijl je luid zucht.
Even puffen voor ruimte voor een extra hap taartquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed ik van de week ook na de high tea.
Extra carrot cake cupcakequote:Op maandag 18 oktober 2021 09:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even puffen voor ruimte voor een extra hap taart
Yep, is een week geleden "begonnen" maar heeft nog niets gedaan omdat zn vorige klus uit liep.quote:
Maar dit is geen gewoon kind. Jij hebt een fokbaby dat is heel anders.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat jullie allemaal kinderhaters en mensen-met-kinderenhaters zijn. Boeit mij niet
Kan je geen latere bezorging doen? Kan bij PostNL ook. Gewoon weekje later.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar dit is geen gewoon kind. Jij hebt een fokbaby dat is heel anders.
Voor tien euro extra 's avonds of op zondag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je geen latere bezorging doen? Kan bij PostNL ook. Gewoon weekje later.
Helaas kan ik geen invloed uitoefenen op de planning van mijn baby. Beetje zoals bij DPDquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je geen latere bezorging doen? Kan bij PostNL ook. Gewoon weekje later.
Als je maar geen briefje krijgt van 'Jammer dat we je gemist hebben!' Of dat het bij de buren drie straten verderop ligt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen invloed uitoefenen op de planning van mijn baby. Beetje zoals bij DPD
Hahahaquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je maar geen briefje krijgt van 'Jammer dat we je gemist hebben!' Of dat het bij de buren drie straten verderop ligt.
Ik snap nu ineens waarom sommige vrouwen hun baby uit de wcpot moeten vissen. Bij DPD pleuren ze je pakketjes immers ook gewoon in een kliko bij je huis of onder de deurmatquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen invloed uitoefenen op de planning van mijn baby. Beetje zoals bij DPD
Zo'n hekel aan! Van die klusjesmensen die tegelijk meerdere klussen doen en dan steeds vrijwel niks doenquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, is een week geleden "begonnen" maar heeft nog niets gedaan omdat zn vorige klus uit liep.Maar goed, meer dan dit kunnen we niet schuiven dus ze moeten het er maar mee doen.
Aannemers doen niks anders dan gaten dichtlopen. dus zorgen dat je degene bent die de druk het meest opvoert en de deadlines niet te verschuiven zijn en uiteindelijk komen ze gewoon doen wat je hebt afgesproken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:47 schreef gcjoel het volgende:
Zo'n hekel aan! Van die klusjesmensen die tegelijk meerdere klussen doen en dan steeds vrijwel niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aannemers doen niks anders dan gaten dichtlopen. dus zorgen dat je degene bent die de druk het meest opvoert en de deadlines niet te verschuiven zijn en uiteindelijk komen ze gewoon doen wat je hebt afgesproken.Dit ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap nu ineens waarom sommige vrouwen hun baby uit de wcpot moeten vissen. Bij DPD pleuren ze je pakketjes immers ook gewoon in een kliko bij je huis of onder de deurmat
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap nu ineens waarom sommige vrouwen hun baby uit de wcpot moeten vissen. Bij DPD pleuren ze je pakketjes immers ook gewoon in een kliko bij je huis of onder de deurmat
Er was wel een beetje afgeplakt in de woonkamer en wat voorstrijk gedaan. Uurtje werk denk ik voor een professional.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan! Van die klusjesmensen die tegelijk meerdere klussen doen en dan steeds vrijwel niks doen
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aannemers doen niks anders dan gaten dichtlopen. dus zorgen dat je degene bent die de druk het meest opvoert en de deadlines niet te verschuiven zijn en uiteindelijk komen ze gewoon doen wat je hebt afgesproken.Je wil ze natuurlijk ook een beetje te vriend houden dus iets meer ruimte geven geeft hopelijk voor wat meer begrip. Hopelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Haha, nee man.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil ze natuurlijk ook een beetje te vriend houden dus iets meer ruimte geven geeft hopelijk voor wat meer begrip. Hopelijk.
De gemiddelde aannemer tegenwoordig nadat je hem hebt aangesproken op de voortgang en de toezegging dat je nooit meer zaken met hem doet als het zo doorgaat.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:58 schreef gcjoel het volgende:
Haha, nee man.
Wel vriendelijk blijven maar duidelijk laten merken dat je echt met een deadline zit
Net kennis gemaakt met de nieuwe bewoners van het huis 3 deuren verderop. 2 alleraardigste jongens. Willen er in januari in, hebben de keuken er al uitgesloopt en de nieuwe komt in april. Hebben een muurtje gesloopt waardoor het plafond schade heeft. Ze moeten nog op zoek naar een stucadoor. Heb ze sterkte gewenstquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, is een week geleden "begonnen" maar heeft nog niets gedaan omdat zn vorige klus uit liep.Maar goed, meer dan dit kunnen we niet schuiven dus ze moeten het er maar mee doen.
Ja, vind het nog een wonder dat we er eentje gevonden hebben. Waren al wel direct na aankoop op zoek gegaan dus misschien daar geluk mee gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net kennis gemaakt met de nieuwe bewoners van het huis 3 deuren verderop. 2 alleraardigste jongens. Willen er in januari in, hebben de keuken er al uitgesloopt en de nieuwe komt in april. Hebben een muurtje gesloopt waardoor het plafond schade heeft. Ze moeten nog op zoek naar een stucadoor. Heb ze sterkte gewenst
Maar ze kwamen wel koeken brengen ter compensatie van het lawaai dat ze vandaag gaan maken
quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde van de zomer een motor in de zonnewering laten zetten zodat ik hem wat makkelijker kan bedienen van de winter.
Twee keer niet op komen dagen voor de offerteNeemt telefoon ook niet op, belt niet terug. Dus nu even kijken naar een ander.
Gewoon geghost
Dit gaat vast over de stukadoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk gewoon aan jou.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dit gaat vast over de stukadoor
Ik heb een kennis die dat werk bij mij doet en zelfs die laat me soms in de steek
Mooi stukje projectie gezien je eerdere info dat jouw werklui ook niet het toonbeeld zijn van betrouwbaarheid.quote:
Stalker alert.quote:
Dit verwarmt mijn hart dan weer een beetjequote:Op maandag 18 oktober 2021 10:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit in de steek laten.
Ik kan mij een zekere ex van je nog herinneren ja.quote:
Precies. Ik weet dus waar ik het over heb.quote:
WE?! Woon je toch stiekem samen met CL straks?quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vind het nog een wonder dat we er eentje gevonden hebben. Waren al wel direct na aankoop op zoek gegaan dus misschien daar geluk mee gehad.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij een zekere ex van je nog herinneren ja.
Flinke indruk gemaakt hequote:Op maandag 18 oktober 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij een zekere ex van je nog herinneren ja.
Die is inmiddels al ruim 10 jaar samen met CL. En wij maar aanmoedigenquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
WE?! Woon je toch stiekem samen met CL straks?
Zou CL destijds toen ik daar was gewoon in de kelder opgesloten hebben gezeten?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die is inmiddels al ruim 10 jaar samen met CL. En wij maar aanmoedigen
Jij komt ook bij alle mannelijke Fokkers over de vloer he, sloerie.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou CL destijds toen ik daar was gewoon in de kelder opgesloten hebben gezeten?
Nee hoor, bij jou nietquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Jij komt ook bij alle mannelijke Fokkers over de vloer he, sloerie.
Vooral het gemak waarmee het entertainment naar je toekomt, zonder dat je er iets voor hoefde te doen. Altijd fijn voor een lui mens als ik.quote:
Q is allang getrouwd, heeft 2.1 kind en een labrador. Hadden we tijdje terug al geconcludeerdquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
WE?! Woon je toch stiekem samen met CL straks?
Kan deze juice niet meer los zien van Faxie die rond paradeert op een regenboog eenhoorn.quote:
Hoop dat ik me over een paar jaar ook zo verspreekquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Q is allang getrouwd, heeft 2.1 kind en een labrador. Hadden we tijdje terug al geconcludeerd
Nog meer referenties die ik niet snapquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan deze juice niet meer los zien van Faxie die rond paradeert op een regenboog eenhoorn.
Mooie tijdenquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan deze juice niet meer los zien van Faxie die rond paradeert op een regenboog eenhoorn.
Jij was erbij toch?quote:
Ik was er niet bij dat hij op de eenhoorn ging.quote:
Die mis ik ook heel ergquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was er niet bij dat hij op de eenhoorn ging.
Wel op andere momenten ja![]()
Super leuk feestje ook
Nu mis ik DJrex
Dit was ook exact de reden waarom ik dat ding gekocht hadquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij:quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:37 schreef rival het volgende:
Dit was ook exact de reden waarom ik dat ding gekocht had
Ja, die moet je regelmatig roeren. Of regelmatig omdraaien (op z'n kop en na een paar dagen weer rechtop).quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef Senn88 het volgende:
100% pindakaas is lekker maar wat een gekloot dat die olielaag er opkomt te liggen en de rest een soort van uitdroogt. Krijg de zooi er met geen mogelijkheid uit
Nee, ergens vorig jaar voor het laatst. Dus sowieso geen 2.1 kind, misschien wel 1 ?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog iets van Rex gehoord? Zou ie ook al 2.1 kind hebben en hond?
Tweelingquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, ergens vorig jaar voor het laatst. Dus sowieso geen 2.1 kind, misschien wel 1 ?
Waar anders?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou CL destijds toen ik daar was gewoon in de kelder opgesloten hebben gezeten?
Zijn vriendin had al een hondquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog iets van Rex gehoord? Zou ie ook al 2.1 kind hebben en hond?
Oh ja die hond!quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn vriendin had al een honddus die is al aangevinkt. Daarnaast vind ik hem wel echt een type vader zeg maar dus zou me niet verbazen
Maar toch jammer voor onsquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja die hond!
Leuke vriendin ook, dus ach hij is gewoon verder.
Ja ik ook wel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn vriendin had al een honddus die is al aangevinkt. Daarnaast vind ik hem wel echt een type vader zeg maar dus zou me niet verbazen
Ja lastig is dat maar scheelt wel weer in suikers en toegevoegde (palm-)vetten en emulgators en andere overbodigheden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef Senn88 het volgende:
100% pindakaas is lekker maar wat een gekloot dat die olielaag er opkomt te liggen en de rest een soort van uitdroogt. Krijg de zooi er met geen mogelijkheid uit
Melancholic Monday vandaag?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.
Maar toch zonde dat er veel mensen weg zijn
Jij leeft nog.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:58 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik mist dino's ook.
Helaas allemaal uitgestorven
'Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen' dag.quote:
Mooiquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee niet echt. De rest had het erover, ik haak gewoon aan.
Verder gaat het prima
Dan moet je wat kipjes nemen, is verre familie.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:07 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Tis soms wel alleen als enige dino
Q-bashquote:Op maandag 18 oktober 2021 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen' dag.
Niet bewust, maar een mooie bijkomstigheid.quote:
Ohaiquote:Op maandag 18 oktober 2021 12:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ja lastig is dat maar scheelt wel weer in suikers en toegevoegde (palm-)vetten en emulgators en andere overbodigheden.
Zonde dat de kindertjes van nu geen kennis maken met platvoetje. Ze missen echt wat in hun opvoeding.quote:
Ze missen een compleet verkeerde weergave van welke dieren tegelijk leefden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zonde dat de kindertjes van nu geen kennis maken met platvoetje. Ze missen echt wat in hun opvoeding.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Ze missen een compleet verkeerde weergave van welke dieren tegelijk leefden.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:00 schreef babylon het volgende:
De tijd tussen Cera en nu is korter dan tussen Cera en Platvoet.
Mooi dat de kinderen van nu deze onzin niet meer leren.
Ok Wicky.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:00 schreef babylon het volgende:
De tijd tussen Cera en nu is korter dan tussen Cera en Platvoet.
Mooi dat de kinderen van nu deze onzin niet meer leren.
Geiteballetjes? Die je dan in 1 keer doorslikt, net als Sylvana?quote:
Vegetarische balletjes van Zweedse afkomst. Ik denk dat het babyelandballen zijn, lekker sappig.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geiteballetjes? Die je dan in 1 keer doorslikt, net als Sylvana?
Disney uit die tijd is meestal top dus ik zet hem op de lijst.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Bambi en Ice age gezien? Combo van die maar dan met dino's.
...zijn te gek.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nu dinobabies intro in mijn hoofd
Nope, Ice Age is geen Disney.quote:
Dat Fox nu van Disney is, maakt Ice Age nog geen Disneyfilm.quote:
Ja wat nietquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Destijds niet, maar inmiddels valt het idd wel onder het Disney imperium
Dat maakt het letterlijk een Disneyfilmquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat Fox nu van Disney is, maakt Ice Age nog geen Disneyfilm.
Ik bedoel, Xenomorph als Disneyprinses is een geinig idee, maar niet perse waar.
Distributie is nu Disney, maar da's niet de studio die 'm gemaakt heeft.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat maakt het letterlijk een Disneyfilm. En alle nieuwe karakters Disney princessen
.
Maakt niet uit, is gewoon Disney.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Distributie is nu Disney, maar da's niet de studio die 'm gemaakt heeft.
Vreemd argument. Wanneer je boodschappen doet bij Etos vraag je dan ook of ze je bonuskaart willen scannen omdat Ahold de Etos ook bezit?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat maakt het letterlijk een Disneyfilm. En alle nieuwe karakters Disney princessen
.
Ik denk dat deze discussie moet worden uitgevochten met een ouderwets potje modderworstelen!quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Distributie is nu Disney, maar da's niet de studio die 'm gemaakt heeft.
Ahold heeft geen bonuskaart anders zou ik dat zeker doen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vreemd argument. Wanneer je boodschappen doet bij Etos vraag je dan ook of ze je bonuskaart willen scannen omdat Ahold de Etos ook bezit?
Ik krijg altijd Bonus korting als ik Etos producten bestel bij Albert Heijn inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vreemd argument. Wanneer je boodschappen doet bij Etos vraag je dan ook of ze je bonuskaart willen scannen omdat Ahold de Etos ook bezit?
Is goed Chefquote:Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ahold heeft geen bonuskaart anders zou ik dat zeker doen.
Vond het wel een ok film, niet geweldig ofzo. Die broer had de leukste oneliners.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:51 schreef babylon het volgende:
Zaterdag Jungle Cruise gekeken. Genieten!
Ik had sowieso een goede bui.quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vond het wel een ok film, niet geweldig ofzo. Die broer had de leukste oneliners.
Alle vrouwelijke Avengers zijn daarmee dus ook Disney prinsessen?quote:Op maandag 18 oktober 2021 14:44 schreef STING het volgende:
Destijds niet, maar inmiddels valt het idd wel onder het Disney imperium
GMTAquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus Marvel-films zijn tegenwoordig ook eigenlijk Disneyfilms? Oke..
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke Avengers zijn daarmee dus ook Disney prinsessen?
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn favoriete Disney prinses dan maar...quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:07 schreef rival het volgende:
Correct.
Daarom ook te zien op de streamingszender van Disney.
Semantische discussies. Ik hou ervan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik denk dat we anders denken over wanneer iets een Disneyfilm is.
In mijn beleving is een Disneyfilm een film die door Walt Disney Studios is gemaakt. Blue Sky Studios (Ice Age) of Marvel Cinematic Universe zijn niet de Walt Disney Studios. The Walt Disney Company heeft die studio's nu in beheer, maar heeft niet de films gemaakt.
Die vond ik heel leuk.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:11 schreef STING het volgende:
Gisteren op Disney+ de film Free Guy gekeken, met wat leuke DisneyMarvel20thCenturyFox easter eggs
Bohquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn favoriete Disney prinses dan maar...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In mijn beleving is een Disneyfilm een film die door Walt Disney Studios is gemaakt. Blue Sky Studios (Ice Age) of Marvel Cinematic Universe zijn niet de Walt Disney Studios. The Walt Disney Company heeft die studio's nu in beheer, maar heeft niet de films gemaakt.
Ik snap wel wat je zegt maar voor mij is het niet zo zwart-wit, eerder gewoon heel veel grijs gebied met films die veel en weinig passen bij elkaar. Disney Studios heeft ook films gemaakt die niet bij de rest passen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was zeer vermakelijkquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:17 schreef rival het volgende:
[..]
Die vond ik heel leuk.
Waarschijnlijk omdat ik veel GTA speel en er een hele dikke GTA vibe rondhing.
Veel hoertjes oppikken en doodslaan of -rijden na afloop?quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:23 schreef STING het volgende:
Was zeer vermakelijk
Ja een GTA vibe was behoorlijk aanwezig
Vooral veel doodrijden, schieten en andere mayhemquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel hoertjes oppikken en doodslaan of -rijden na afloop?
Mja, dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:26 schreef STING het volgende:
Vooral veel doodrijden, schieten en andere mayhem
Moest even Googlen, maar nee, zou dan sowieso eerst nog GTA V nog een kans geven, daar ben ik nooit erg ver mee gekomen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mja, dat dus.Ga je die nieuwe trilogie nog aanschaffen?
En de Avengers-shit in EuroDisneyquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Correct.
Daarom ook te zien op de streamingszender van Disney.
Dat geldt bij mij voor alle GTA's. Veel uren inzitten, maar ik haak op een gegeven moment af op het verhaal of op zo'n onmogelijke kutmissie. Rondjes rijden en vliegen blijft altijd weer leuk.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:37 schreef STING het volgende:
Moest even Googlen, maar nee, zou dan sowieso eerst nog GTA V nog een kans geven, daar ben ik nooit erg ver mee gekomen.
Niet de meest intuïtieve besturing, maar het went als je vaker speelt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een paar keer kort GTA IV gespeeld maar ik kan dus niet omgaan met die auto's. Ik crash steeds onbedoeld na een paar minuten.
Dag vliegt hier voorbij. Van mijn 3 rechtstreekse collega's is er 1 ziek en hebben er 2 vakantie, dus lekker alles alleen doen. Van mij to do lijstje welgeteld 1 ding af kunnen strepen, rest van de dag telefoon en mails beantwoorden en problemen oplossenquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:09 schreef AirwiN het volgende:
Kan merken dat het vakantie is dus maar kleren besteld om mijn werktijd sneller te laten gaan. Het heeft niet geholpen.
Ik doe nog één Exceldingetje (hoi @Tegan) en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:21 schreef DrMarten het volgende:
Dag vliegt hier voorbij. Van mijn 3 rechtstreekse collega's is er 1 ziek en hebben er 2 vakantie, dus lekker alles alleen doen. Van mij to do lijstje welgeteld 1 ding af kunnen strepen, rest van de dag telefoon en mails beantwoorden en problemen oplossen
Ik vooral door mn eigen hoofd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet want bovenburen.![]()
Nog 34 dagen!
Ik was dan ook een fan van uitstellen maar ja, weinig opties.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vooral door mn eigen hoofd.
34 dagen klinkt nog lang hoor als je slecht slaapt
Huuuu! Hier nog steeds eens per twee weken op een dinsdag en dat vind ik wel meer dan genoeg hoor. Zeker als ik zometeen 9 km van mn werk af woon ipv 700 meter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Donderdag pas en vanaf volgende week elke maandag & donderdag
Gewoon vast met een luchtbedje daar gaan kamperenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was dan ook een fan van uitstellen maar ja, weinig opties.
9 km is inderdaad veel te ver om te reizenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu! Hier nog steeds eens per twee weken op een dinsdag en dat vind ik wel meer dan genoeg hoor. Zeker als ik zometeen 9 km van mn werk af woon ipv 700 meter.
30 is het nieuwe 20quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:59 schreef Tegan het volgende:
Ik voel me afgelopen maanden steeds vaker slecht, is dat het leed dat 30+ heet?
Kan niet, stucadoor is bezig, is ook geen verwarming en warm water.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Gewoon vast met een luchtbedje daar gaan kamperen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:59 schreef Tegan het volgende:
Jij snapt het. Zeker na 12,5 jaar niet meer dan 1 km reisafstand te hebben gehad naar je werk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
9 km is inderdaad veel te ver om te reizen.
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij snapt het. Zeker na 12,5 jaar niet meer dan 1 km reisafstand te hebben gehad naar je werk.
Een huis zonder bovenburen!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Nooit meer alleen zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Een huis zonder bovenburen!
Eindelijk weer kunnen slapen!
Maar zonder bovenburen, ben je dan toch juist wel alleen?quote:
Hier een golden oldie voor jequote:
quote:I'm currently running the latest version of GirlFriend and I've been having some problems. I've been running the same version of DrinkingBuddies 1.0 forever as my primary application, and all the GirlFriend releases I've tried have always conflicted with it. I hear that DrinkingBuddies won't crash if GirlFriend is run in background mode and the sound is turned off. But I'm embarrassed to say I can't find the switch to turn the sound off. I just run them separately, and it works okay. GirlFriend also seems to have a problem co-existing with my Golf program, often trying to abort Golf with some sort of timing incompatibility.
I probably should have stayed with GirlFriend 1.0, but I thought I might see better performance from GirlFriend 2.0. After months of conflicts and other problems, I consulted a friend who has had experience with GirlFriend 2.0. He said I probably didn't have enough cache to run GirlFriend 2.0, and eventually it would require a Token Ring to run properly. He was right: as soon as I purged my cache, it uninstalled itself. Shortly after that, I installed GirlFriend 3.0 beta. All the bugs were supposed to be gone, but the first time I used it, it gave me a virus anyway. I had to clean out my whole system and shut down for a while. I very cautiously upgraded to GirlFriend 4.0. This time I used a SCSI probe first and also installed a virus protection program. It worked okay for a while until I discovered that GirlFriend 1.0 was still in my system. I tried running GirlFriend 1.0 again with GirlFriend 4.0 still installed, but GirlFriend 4.0 has a feature I didn't know about that automatically senses the presence of any other version of GirlFriend and communicates with it in some way, which results in the immediate removal of both versions.
The version I have now works pretty well, but there are still some problems. Like all versions of GirlFriend, it is written in some obscure language I can't understand, much less reprogram. Frankly I think there is too much attention paid to the look and feel rather than the desired functionality. Also, to get the best connections with your hardware, you usually have to use gold-plated contacts. And I've never liked how GirlFriend is totally "object-oriented."
A year ago, a friend of mine upgraded his version of GirlFriend to GirlFriendPlus 1.0, which is a Terminate and Stay Resident version of GirlFriend. He discovered that GirlFriendPlus 1.0 expires within a year if you don't upgrade to Fiancee 1.0. So he did, but soon after that, he had to upgrade to Wife 1.0, which he describes as a huge resource hog. It has taken up all his space, so he can't load anything else. One of the primary reasons he decided to go with Wife 1.0 was because it came bundled with FreeSexPlus. Well, it turns out the resource allocation module of Wife 1.0 sometimes prohibits access to FreeSexPlus, particularly the new Plug-Ins he wanted to try. On top of that, Wife 1.0 must be running on a well warmed-up system before he can do anything. Although he did not ask for it, Wife 1.0 came with MotherInLaw 1.0 which has an automatic pop-up feature he can't turn-off. I told him to try installing Mistress 1.0, but he said he heard if you try to run it without first uninstalling Wife 1.0, Wife 1.0 will delete MSMoney files before doing the uninstall itself. Then Mistress 1.0 won't install anyway because of insufficient resources.
Ik heb dan ook al 20 jaar ervaring met 16 jaar zijn.quote:
Ik zo van mn rust wat doe je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat je vriendin zo op zolder lopen stampen 's nachts.
Krijg je dan ook cola en een schaaltje chips?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zo van mn rust wat doe je?![]()
Wel mn eigen mancave. Doe wel slot op de deur. Is het weer net alsof ik bij mn ouders woon.
Water en een bak met wortels.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je dan ook cola en een schaaltje chips?
Jij komt toch uit de tijd dat de guldens van hout waren en de mannen van staal? Moet een makkie voor je zijn toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan niet, stucadoor is bezig, is ook geen verwarming en warm water.
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:31 schreef Tegan het volgende:
Iedere dag 18 km fietsen is genoeg dieet toch?
Wacht maar tot je de 40 aantiktquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:59 schreef Tegan het volgende:
Als je weer elke dag naar kantoor gaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:31 schreef Tegan het volgende:
Iedere dag 18 km fietsen is genoeg dieet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |