Precies. Ik weet dus waar ik het over heb.quote:
WE?! Woon je toch stiekem samen met CL straks?quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, vind het nog een wonder dat we er eentje gevonden hebben. Waren al wel direct na aankoop op zoek gegaan dus misschien daar geluk mee gehad.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij een zekere ex van je nog herinneren ja.
Flinke indruk gemaakt hequote:Op maandag 18 oktober 2021 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij een zekere ex van je nog herinneren ja.
Die is inmiddels al ruim 10 jaar samen met CL. En wij maar aanmoedigenquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
WE?! Woon je toch stiekem samen met CL straks?
Zou CL destijds toen ik daar was gewoon in de kelder opgesloten hebben gezeten?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die is inmiddels al ruim 10 jaar samen met CL. En wij maar aanmoedigen
Jij komt ook bij alle mannelijke Fokkers over de vloer he, sloerie.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou CL destijds toen ik daar was gewoon in de kelder opgesloten hebben gezeten?
Nee hoor, bij jou nietquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Jij komt ook bij alle mannelijke Fokkers over de vloer he, sloerie.
Vooral het gemak waarmee het entertainment naar je toekomt, zonder dat je er iets voor hoefde te doen. Altijd fijn voor een lui mens als ik.quote:
Q is allang getrouwd, heeft 2.1 kind en een labrador. Hadden we tijdje terug al geconcludeerdquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
WE?! Woon je toch stiekem samen met CL straks?
Kan deze juice niet meer los zien van Faxie die rond paradeert op een regenboog eenhoorn.quote:
Hoop dat ik me over een paar jaar ook zo verspreekquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Q is allang getrouwd, heeft 2.1 kind en een labrador. Hadden we tijdje terug al geconcludeerd
Nog meer referenties die ik niet snapquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan deze juice niet meer los zien van Faxie die rond paradeert op een regenboog eenhoorn.
Mooie tijdenquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan deze juice niet meer los zien van Faxie die rond paradeert op een regenboog eenhoorn.
Jij was erbij toch?quote:
Ik was er niet bij dat hij op de eenhoorn ging.quote:
Die mis ik ook heel ergquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was er niet bij dat hij op de eenhoorn ging.
Wel op andere momenten ja![]()
Super leuk feestje ook
Nu mis ik DJrex
Dit was ook exact de reden waarom ik dat ding gekocht hadquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij:quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:37 schreef rival het volgende:
Dit was ook exact de reden waarom ik dat ding gekocht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |