Ik snap nu ineens waarom sommige vrouwen hun baby uit de wcpot moeten vissen. Bij DPD pleuren ze je pakketjes immers ook gewoon in een kliko bij je huis of onder de deurmatquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen invloed uitoefenen op de planning van mijn baby. Beetje zoals bij DPD
Zo'n hekel aan! Van die klusjesmensen die tegelijk meerdere klussen doen en dan steeds vrijwel niks doenquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, is een week geleden "begonnen" maar heeft nog niets gedaan omdat zn vorige klus uit liep.Maar goed, meer dan dit kunnen we niet schuiven dus ze moeten het er maar mee doen.
Aannemers doen niks anders dan gaten dichtlopen. dus zorgen dat je degene bent die de druk het meest opvoert en de deadlines niet te verschuiven zijn en uiteindelijk komen ze gewoon doen wat je hebt afgesproken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:47 schreef gcjoel het volgende:
Zo'n hekel aan! Van die klusjesmensen die tegelijk meerdere klussen doen en dan steeds vrijwel niks doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aannemers doen niks anders dan gaten dichtlopen. dus zorgen dat je degene bent die de druk het meest opvoert en de deadlines niet te verschuiven zijn en uiteindelijk komen ze gewoon doen wat je hebt afgesproken.Dit ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap nu ineens waarom sommige vrouwen hun baby uit de wcpot moeten vissen. Bij DPD pleuren ze je pakketjes immers ook gewoon in een kliko bij je huis of onder de deurmat
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik snap nu ineens waarom sommige vrouwen hun baby uit de wcpot moeten vissen. Bij DPD pleuren ze je pakketjes immers ook gewoon in een kliko bij je huis of onder de deurmat
Er was wel een beetje afgeplakt in de woonkamer en wat voorstrijk gedaan. Uurtje werk denk ik voor een professional.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan! Van die klusjesmensen die tegelijk meerdere klussen doen en dan steeds vrijwel niks doen
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aannemers doen niks anders dan gaten dichtlopen. dus zorgen dat je degene bent die de druk het meest opvoert en de deadlines niet te verschuiven zijn en uiteindelijk komen ze gewoon doen wat je hebt afgesproken.Je wil ze natuurlijk ook een beetje te vriend houden dus iets meer ruimte geven geeft hopelijk voor wat meer begrip. Hopelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Haha, nee man.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil ze natuurlijk ook een beetje te vriend houden dus iets meer ruimte geven geeft hopelijk voor wat meer begrip. Hopelijk.
De gemiddelde aannemer tegenwoordig nadat je hem hebt aangesproken op de voortgang en de toezegging dat je nooit meer zaken met hem doet als het zo doorgaat.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:58 schreef gcjoel het volgende:
Haha, nee man.
Wel vriendelijk blijven maar duidelijk laten merken dat je echt met een deadline zit
Net kennis gemaakt met de nieuwe bewoners van het huis 3 deuren verderop. 2 alleraardigste jongens. Willen er in januari in, hebben de keuken er al uitgesloopt en de nieuwe komt in april. Hebben een muurtje gesloopt waardoor het plafond schade heeft. Ze moeten nog op zoek naar een stucadoor. Heb ze sterkte gewenstquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Yep, is een week geleden "begonnen" maar heeft nog niets gedaan omdat zn vorige klus uit liep.Maar goed, meer dan dit kunnen we niet schuiven dus ze moeten het er maar mee doen.
Ja, vind het nog een wonder dat we er eentje gevonden hebben. Waren al wel direct na aankoop op zoek gegaan dus misschien daar geluk mee gehad.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net kennis gemaakt met de nieuwe bewoners van het huis 3 deuren verderop. 2 alleraardigste jongens. Willen er in januari in, hebben de keuken er al uitgesloopt en de nieuwe komt in april. Hebben een muurtje gesloopt waardoor het plafond schade heeft. Ze moeten nog op zoek naar een stucadoor. Heb ze sterkte gewenst
Maar ze kwamen wel koeken brengen ter compensatie van het lawaai dat ze vandaag gaan maken
quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde van de zomer een motor in de zonnewering laten zetten zodat ik hem wat makkelijker kan bedienen van de winter.
Twee keer niet op komen dagen voor de offerteNeemt telefoon ook niet op, belt niet terug. Dus nu even kijken naar een ander.
Gewoon geghost
Dit gaat vast over de stukadoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk gewoon aan jou.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
Dit gaat vast over de stukadoor
Ik heb een kennis die dat werk bij mij doet en zelfs die laat me soms in de steek
Mooi stukje projectie gezien je eerdere info dat jouw werklui ook niet het toonbeeld zijn van betrouwbaarheid.quote:
Stalker alert.quote:
Dit verwarmt mijn hart dan weer een beetjequote:Op maandag 18 oktober 2021 10:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit in de steek laten.
Ik kan mij een zekere ex van je nog herinneren ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |