Nee, in een pan met olie gebakken.quote:
Ook zo lekker.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Indiaas hier, dat was lang geleden
Jaloers nu.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Indiaas hier, dat was lang geleden
Pompoen met tomaatjes en feta uit de ogen met 75 gram rijst en nu moet ik nog 250 gr kwark etenquote:
Oeh, dat klinkt ook goed!quote:Op zondag 17 oktober 2021 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pompoen met tomaatjes en feta uit de ogen met 75 gram rijst en nu moet ik nog 250 gr kwark eten
Oehquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pompoen met tomaatjes en feta uit de ogen met 75 gram rijst en nu moet ik nog 250 gr kwark eten
Morgen weer een dag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker naar kantoor na vakantie
Bel de wouten!quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:22 schreef CherryLips het volgende:
DE CHEERLEADERS DANSEN NIET SYNCHROON
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op maandag 18 oktober 2021 07:44 schreef babylon het volgende:
Ik heb deze week één afspraak op kantoor. Zelf ingepland om 8:00. Om er daarna achter te komen dat ik deze week via Deventer of Amsterdam-Zuid moet reizen.
*zucht*
Communicatie is zoooo 2015.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:43 schreef babylon het volgende:
Collega met vakantie, in het PZ systeem mij verantwoordelijk voor haar team gemaakt (zoals besproken). Maar wel een klein beetje vergeten het overdrachtsmailtje te sturen. Handig!
Stucadoorsquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
Verhuizing is week uitgesteld, komende uur even bezig mn verlofaanvragen in alle systemen en spreadsheets bij te werken.
Alleen 'mensen met kinderenquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:50 schreef babylon het volgende:
Mensen met kinderen die denken dat iedereen exact weet wanneer de schoolvakanties zijn en daar ook rekening mee houden
KLB waardig wel. Even topic starten!
Zuurquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:45 schreef Q. het volgende:
Verhuizing is week uitgesteld, komende uur even bezig mn verlofaanvragen in alle systemen en spreadsheets bij te werken.
Nog erger dan alleen 'kinderenquote:Op maandag 18 oktober 2021 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen 'mensen met kinderen' was genoeg hoor.
Overdreven over je buik wrijven en moeizaam gaan zitten op een verhuisdoos terwijl je luid zucht.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woensdag sleutel van ons nieuwe huisEn dan iedereen hard aan het werk zetten, 'WANT DE BABY KAN ELK MOMENT KOMEN'
quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Woensdag sleutel van ons nieuwe huisEn dan iedereen hard aan het werk zetten, 'WANT DE BABY KAN ELK MOMENT KOMEN'
quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen 'mensen met kinderen' was genoeg hoor.
Haha, af en toe een 'volgens mij beginnen de weeën!.. ohnee, toch niet'quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Overdreven over je buik wrijven en moeizaam gaan zitten op een verhuisdoos terwijl je luid zucht.
Jaja, ik weet dat jullie allemaal kinderhaters en mensen-met-kinderenhaters zijn. Boeit mij nietquote:
Dat deed ik van de week ook na de high tea.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Overdreven over je buik wrijven en moeizaam gaan zitten op een verhuisdoos terwijl je luid zucht.
Even puffen voor ruimte voor een extra hap taartquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed ik van de week ook na de high tea.
Extra carrot cake cupcakequote:Op maandag 18 oktober 2021 09:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even puffen voor ruimte voor een extra hap taart
Yep, is een week geleden "begonnen" maar heeft nog niets gedaan omdat zn vorige klus uit liep.quote:
Maar dit is geen gewoon kind. Jij hebt een fokbaby dat is heel anders.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaja, ik weet dat jullie allemaal kinderhaters en mensen-met-kinderenhaters zijn. Boeit mij niet
Kan je geen latere bezorging doen? Kan bij PostNL ook. Gewoon weekje later.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar dit is geen gewoon kind. Jij hebt een fokbaby dat is heel anders.
Voor tien euro extra 's avonds of op zondag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je geen latere bezorging doen? Kan bij PostNL ook. Gewoon weekje later.
Helaas kan ik geen invloed uitoefenen op de planning van mijn baby. Beetje zoals bij DPDquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan je geen latere bezorging doen? Kan bij PostNL ook. Gewoon weekje later.
Als je maar geen briefje krijgt van 'Jammer dat we je gemist hebben!' Of dat het bij de buren drie straten verderop ligt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen invloed uitoefenen op de planning van mijn baby. Beetje zoals bij DPD
Hahahaquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je maar geen briefje krijgt van 'Jammer dat we je gemist hebben!' Of dat het bij de buren drie straten verderop ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |