Ja, die moet je regelmatig roeren. Of regelmatig omdraaien (op z'n kop en na een paar dagen weer rechtop).quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef Senn88 het volgende:
100% pindakaas is lekker maar wat een gekloot dat die olielaag er opkomt te liggen en de rest een soort van uitdroogt. Krijg de zooi er met geen mogelijkheid uit
Nee, ergens vorig jaar voor het laatst. Dus sowieso geen 2.1 kind, misschien wel 1 ?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog iets van Rex gehoord? Zou ie ook al 2.1 kind hebben en hond?
Tweelingquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, ergens vorig jaar voor het laatst. Dus sowieso geen 2.1 kind, misschien wel 1 ?
Waar anders?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou CL destijds toen ik daar was gewoon in de kelder opgesloten hebben gezeten?
Zijn vriendin had al een hondquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
Iemand nog iets van Rex gehoord? Zou ie ook al 2.1 kind hebben en hond?
Oh ja die hond!quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn vriendin had al een honddus die is al aangevinkt. Daarnaast vind ik hem wel echt een type vader zeg maar dus zou me niet verbazen
Maar toch jammer voor onsquote:Op maandag 18 oktober 2021 11:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja die hond!
Leuke vriendin ook, dus ach hij is gewoon verder.
Ja ik ook wel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn vriendin had al een honddus die is al aangevinkt. Daarnaast vind ik hem wel echt een type vader zeg maar dus zou me niet verbazen
Ja lastig is dat maar scheelt wel weer in suikers en toegevoegde (palm-)vetten en emulgators en andere overbodigheden.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:42 schreef Senn88 het volgende:
100% pindakaas is lekker maar wat een gekloot dat die olielaag er opkomt te liggen en de rest een soort van uitdroogt. Krijg de zooi er met geen mogelijkheid uit
Melancholic Monday vandaag?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ik ook wel.
Maar toch zonde dat er veel mensen weg zijn
Jij leeft nog.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:58 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ik mist dino's ook.
Helaas allemaal uitgestorven
'Mensen die zeggen dat vroeger alles beter was, hebben een slecht geheugen' dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |