En de Avengers-shit in EuroDisneyquote:Op maandag 18 oktober 2021 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
Correct.
Daarom ook te zien op de streamingszender van Disney.
Dat geldt bij mij voor alle GTA's. Veel uren inzitten, maar ik haak op een gegeven moment af op het verhaal of op zo'n onmogelijke kutmissie. Rondjes rijden en vliegen blijft altijd weer leuk.quote:Op maandag 18 oktober 2021 15:37 schreef STING het volgende:
Moest even Googlen, maar nee, zou dan sowieso eerst nog GTA V nog een kans geven, daar ben ik nooit erg ver mee gekomen.
Niet de meest intuïtieve besturing, maar het went als je vaker speelt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:07 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een paar keer kort GTA IV gespeeld maar ik kan dus niet omgaan met die auto's. Ik crash steeds onbedoeld na een paar minuten.
Dag vliegt hier voorbij. Van mijn 3 rechtstreekse collega's is er 1 ziek en hebben er 2 vakantie, dus lekker alles alleen doen. Van mij to do lijstje welgeteld 1 ding af kunnen strepen, rest van de dag telefoon en mails beantwoorden en problemen oplossenquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:09 schreef AirwiN het volgende:
Kan merken dat het vakantie is dus maar kleren besteld om mijn werktijd sneller te laten gaan. Het heeft niet geholpen.
Ik doe nog één Exceldingetje (hoi @Tegan) en dan vind ik het mooi geweest voor vandaag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:21 schreef DrMarten het volgende:
Dag vliegt hier voorbij. Van mijn 3 rechtstreekse collega's is er 1 ziek en hebben er 2 vakantie, dus lekker alles alleen doen. Van mij to do lijstje welgeteld 1 ding af kunnen strepen, rest van de dag telefoon en mails beantwoorden en problemen oplossen
Ik vooral door mn eigen hoofd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet want bovenburen.![]()
Nog 34 dagen!
Ik was dan ook een fan van uitstellen maar ja, weinig opties.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vooral door mn eigen hoofd.
34 dagen klinkt nog lang hoor als je slecht slaapt
Huuuu! Hier nog steeds eens per twee weken op een dinsdag en dat vind ik wel meer dan genoeg hoor. Zeker als ik zometeen 9 km van mn werk af woon ipv 700 meter.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Donderdag pas en vanaf volgende week elke maandag & donderdag
Gewoon vast met een luchtbedje daar gaan kamperenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was dan ook een fan van uitstellen maar ja, weinig opties.
9 km is inderdaad veel te ver om te reizenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Huuuu! Hier nog steeds eens per twee weken op een dinsdag en dat vind ik wel meer dan genoeg hoor. Zeker als ik zometeen 9 km van mn werk af woon ipv 700 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |