abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 11:33:54 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750465
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 11:36:43 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750498
Fipo *O*

:o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201750503
Sepo *O*

:o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:37:42 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201750508
Tripo.
Huilen dan.
pi_201750519
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus wat is concreet de meerwaarde van het instemmen met deze motie?
Blootleggen opinie en mogelijke maatregelen die men zou willen invoeren per partij.

Geldt idem voor moties en dergelijk toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201750525
AD.nl: Ophef om vroege registratiedatum coronacheck.nl, 'vooropgezet plan' blijkt onzin.
https://www.ad.nl/tech/op(...)ijkt-onzin~a371cb68/

Was dit niet ook voeding voor complottheoristen en bewijs dat het allemaal vooropgezet is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:47:31 #7
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201750580
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Blootleggen opinie
Symboolpolitiek dus.
quote:
en mogelijke maatregelen die men zou willen invoeren per partij.

Geldt idem voor moties en dergelijk toch.
Wat voor maatregelen? En waarom? De kamer kan immers gewoon tegen de invoering van 'social credit' regelgeving stemmen, net zoals ze tegen alle voorstellen die ze niet zien zitten kunnen stemmen.
Huilen dan.
pi_201750642
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:01 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Niet helemaal, maar laat ik de vraag anders stellen: Vind jij het ok, dat er op kwaliteit ingeleverd moet worden in het kader van veiligheid (door middel van QR)
[..]
Ze zouden zich kunnen laten testen als ze willen. Maar uit principe dat niet willen doen, is nog niet meteen full blown wappie gaan. Het kan ook een uiting zijn tegen de QR-maatregel, een principekwestie.
Je kan het eens of oneens zijn met het gebruik van de QR-code, maar die regels zijn er nu eenmaal. Het zou heel raar zijn als die mensen ineens geen QR-code hoefde te laten zien omdat ze belangrijke schakers zijn.

En er zijn inderdaad mensen die er overtuigd van zijn dat het heel schadelijk is om je te laten vaccineren. Geen idee of dat bij die 6 schakers zo is, maar ze hebben een makkelijk alternatief: testen. Als jij professional bent en je laat het belangrijkste toernooi schieten omdat je je niet eens wil laten testen dan ben je in mijn ogen een wappie inderdaad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201750782
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Symboolpolitiek dus.
[..]
Wat voor maatregelen? En waarom? De kamer kan immers gewoon tegen de invoering van 'social credit' regelgeving stemmen, net zoals ze tegen alle voorstellen die ze niet zien zitten kunnen stemmen.
Dat is geen symbool politiek. Dat is informatie die belangrijk is voor de kiezer.

2e kamer zit er om kabinet te controleren o.a. he.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201750794
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je kan het eens of oneens zijn met het gebruik van de QR-code, maar die regels zijn er nu eenmaal. Het zou heel raar zijn als die mensen ineens geen QR-code hoefde te laten zien omdat ze belangrijke schakers zijn.

En er zijn inderdaad mensen die er overtuigd van zijn dat het heel schadelijk is om je te laten vaccineren. Geen idee of dat bij die 6 schakers zo is, maar ze hebben een makkelijk alternatief: testen. Als jij professional bent en je laat het belangrijkste toernooi schieten omdat je je niet eens wil laten testen dan ben je in mijn ogen een wappie inderdaad.
Het is dan ook veel principiler dan "niet eens wil laten testen"

Meewerken aan een apartheid samenleving kan ethisch onwelbevonden zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201750819
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:10 schreef ludovico het volgende:

Meewerken aan een apartheid samenleving kan ethisch onwelbevonden zijn.
Mensen die zulke bewoordingen gebruiken bij het gebruik van de QR-code vind ik sowieso een wappie. Principieel of niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201750881
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mensen die zulke bewoordingen gebruiken bij het gebruik van de QR-code vind ik sowieso een wappie. Principieel of niet.
Waarom kan je niet tegen die bewoording?

Het sluit mensen uit van participeren aan het sociale leven vanwege een bepaalde levensovertuiging.

Dat is discriminatie. De enige reden dat het mag of niet zo genoemd wordt is omdat het OMT gelooft dat het effect heeft op verspreiding van het virus en dat een groot probleem is allemaal.

Het hangt aan elkaar vast als een kaartenhuis. Hoop assumpties en voorwaarden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201750892
Kan je vertellen dat je maag zich omdraait als mensen voorstellen uit eten te gaan en je dan geforceerd bent te zeggen dat je niet kan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201750922
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom kan je niet tegen die bewoording?

Het sluit mensen uit van participeren aan het sociale leven vanwege een bepaalde levensovertuiging.

Dat is discriminatie. De enige reden dat het mag of niet zo genoemd wordt is omdat het OMT gelooft dat het effect heeft op verspreiding van het virus en dat een groot probleem is allemaal.

Het hangt aan elkaar vast als een kaartenhuis. Hoop assumpties en voorwaarden.
2 rechters zijn het al niet eens met "het is discriminatie"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201750964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom kan je niet tegen die bewoording?
Waarom kan jij niet tegen de bewoording wappie?
Die reserveer ik maar voor een heel klein gedeelte van de mensen die kritiek hebben op het beleid. Bijvoorbeeld voor de mensen die denken dat we in de apartheid leven vanwege het gebruik van een QR-code voor de horeca.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201750972
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:
Kan je vertellen dat je maag zich omdraait als mensen voorstellen uit eten te gaan en je dan geforceerd bent te zeggen dat je niet kan.
Dan zou jij direct helemaal gek geworden zijn als er een echte apartheid was in Nederland.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 12:30:25 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750980
Ja hallo, wappie dit wappie dat wappie dit dat zus zo.
Probeer het eens zonder gewappie?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201750982
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:
Kan je vertellen dat je maag zich omdraait als mensen voorstellen uit eten te gaan en je dan geforceerd bent te zeggen dat je niet kan.
Is dat wat jij meemaakt?
Ik vind dat idd heel heftig. Kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt zeg.
Definitely not CIA
pi_201751004
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:30 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, wappie dit wappie dat wappie dit dat zus zo.
Probeer het eens zonder gewappie?
En wat dan van apartheid dit, fascisme dat, Jodensterren hier en users die het beleid met de holocaust of de nazi's vergelijken? Dat eerste komt dagelijks veelvuldig voor en die andere komen ook regelmatig langs en die blijven altijd staan.

Let wel: ik noem mensen alleen wappie als ze heel heel erg ver gaan in hun bewoording of gedrag. Bijna iedereen die kritiek heeft op het coronabeleid zal ik nooit wappie noemen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201751062
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
2 rechters zijn het al niet eens met "het is discriminatie"
En in de tekst die je quote staat aangegeven waarom de rechter tot een andere conclusie komt en dat ik dat een kaartenhuis vind.

In een hoger beroep zou ik die proportionaliteit assumptie onder de loep laten nemen of het wel okay is als er geen noodsituatie is. Maar nogmaals. Dan is weer de mening van het OMT leidend.

Het OMT kan praktisch beleid laten uitvaardigen op basis van hun mening die in principe tegen artikel 1 grondwet ingaat omdat zij denken of zeggen te denken "het is nodig".

Dat is nogal een macht voor een club mensen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 12:37:20 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201751067
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:20 schreef ludovico het volgende:
Kan je vertellen dat je maag zich omdraait als mensen voorstellen uit eten te gaan en je dan geforceerd bent te zeggen dat je niet kan.
Waarom zou je niet kunnen?
Huilen dan.
pi_201751094
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Is dat wat jij meemaakt?
Ik vind dat idd heel heftig. Kan me voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt zeg.
Ik zal niet de enige zijn toch, mensen denken gewoon spontaan dingen te doen en er zijn dan vast tamelijk vaak mensen die moeten afhaken "huh waarom dan?" vanwege QR.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201751132
En je kan je gewoon gratis laten testen als je het zo belangrijk vind om met vrienden te gaan eten. Jij kiest ervoor om dat niet te doen omdat je dat blijkbaar niet belangrijk genoeg vind.

Was zo'n simpele alternatieve optie er ook in de apartheid?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201751156
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom zou je niet kunnen?
Omdat de test afnemen:

Vervelend is
Op afstand is
Op bepaalde tijden / afspraak maken is.
Tijd kost.

Spontaniteit is onmogelijk.
De ingreep is niet "kosteloos" maar gewoon onaangenaam.
Het kost serieus tijd om de test te fixen.

Als het zonder moeilijk gedoe aan de deur dmv handoplegging op je voorhoofd oid zou geschieden en men dan gewoon weet "geen covid" dan is het iig tamelijk kosteloos.

Maar nog steeds discriminatie als het gaat om virus verspreiding gezien gevaccineerden nog steeds anderen besmetten.

Andere behandeling op niet ter doende zaken. (maar OMT krijgt dus de macht om het een wel ter zake doende item te benoemen).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201751161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
En in de tekst die je quote staat aangegeven waarom de rechter tot een andere conclusie komt en dat ik dat een kaartenhuis vind.

En die mening mag je hebben, maakt het nog steeds niet dat je gelijk hebt.
Mocht er in een hoger beroep anders geoordeeld worden dan veranderd het de zaak. Tot die tijd is het geen discriminatie en al helemaal geen apartheid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201751189
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Omdat de test afnemen:

Vervelend is
Op afstand is
Op bepaalde tijden / afspraak maken is.
Tijd kost.

Spontaniteit is onmogelijk.
De ingreep is niet "kosteloos" maar gewoon onaangenaam.
Het kost serieus tijd om de test te fixen.

Als het zonder moeilijk gedoe aan de deur dmv handoplegging op je voorhoofd oid zou geschieden en men dan gewoon weet "geen covid" dan is het iig tamelijk kosteloos.

Maar nog steeds discriminatie als het gaat om virus verspreiding gezien gevaccineerden nog steeds anderen besmetten.

Andere behandeling op niet ter doende zaken. (maar OMT krijgt dus de macht om het een wel ter zake doende item te benoemen).
Je kunt nog steeds spontane dingen doen. Alleen niet in de horeca. Maar spontaan een rondje fietsen, winkelen, pretpark dierentuin etc is geen enkel probleem
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201751210
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zal niet de enige zijn toch, mensen denken gewoon spontaan dingen te doen en er zijn dan vast tamelijk vaak mensen die moeten afhaken "huh waarom dan?" vanwege QR.
Nee. Je zult inderdaad niet de enige zijn. Maar wel zwaar in de minderheid. Het overgrote gedeelte is natuurlijk gewoon gevaccineerd en denkt hier helemaal niet meer bij na. Voor hun is het normale leven weer gewoon normaal.
En jij loopt er nog steeds tegenaan. Dat je nergens spontaan heen kunt. En ook dat je dat dan moet zeggen in een groep.
Lijkt me heel oprecht heel rot ja.
Definitely not CIA
pi_201751235
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En je kan je gewoon gratis laten testen als je het zo belangrijk vind om met vrienden te gaan eten. Jij kiest ervoor om dat niet te doen omdat je dat blijkbaar niet belangrijk genoeg vind.

Was zo'n simpele alternatieve optie er ook in de apartheid?
Dit is dus geen argument om een andere behandeling te rechtvaardigen.

Gevaccineerden mogen toch wel zonder te testen. Die regel zou niet moeten bestaan, hij segregeert.

Ik kies niet voor discriminatoire regelgeving.

Oh nee, die aparte behandeling ging uiteraard veel verder dan dit. Maar dat ergens een kind wordt vermoord maakt nog niet dat ik het recht heb om te stelen (omdat dat minder erg zou zijn).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 12:51:40 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201751291
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik zal niet de enige zijn toch, mensen denken gewoon spontaan dingen te doen en er zijn dan vast tamelijk vaak mensen die moeten afhaken "huh waarom dan?" vanwege QR.
Nope je bent zeker niet de enige, velen met jou onderschat het niet. Ik heb al een aantal werk/lunchoverleggen laten schieten want geen QR. De horeca vermijd ik nu gewoon. Ik ga niet testen voor een lunch of een avondje uit eten omdat het totaal belachelijk is en nergens op slaat. Ik ga ook niet aan de deur vragen of ik zonder QR naar binnen mag en dan te horen krijgen dat ik persona non grata ben. No Way!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201751325
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:47 schreef ludovico het volgende:
Gevaccineerden mogen toch wel zonder te testen. Die regel zou niet moeten bestaan, hij segregeert.
Dan pleit je dus gewoon om de hele horeca dicht te gooien. En ondertussen maar schreeuwen dat de horecaondernemers kapot gemaakt worden.

Vijfentachtig procent van de Nederlanders gaat nu zonder enige hindernis weer naar de horeca en horecaondernemers hebben nauwelijks beperkingen meer. De vraag blijft wel hoelang de horeca dat nog kan doen nu we dankzij de ongevaccineerden weer volle ziekenhuizen krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201751329
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nope je bent zeker niet de enige, velen met jou onderschat het niet. Ik heb al een aantal werk/lunchoverleggen laten schieten want geen QR. De horeca vermijd ik nu gewoon. Ik ga niet testen voor een lunch of een avondje uit eten omdat het totaal belachelijk is en nergens op slaat. Ik ga ook niet aan de deur vragen of ik zonder QR naar binnen mag en dan te horen krijgen dat ik persona non grata ben. No Way!
Maar voel je je dan ook echt heel rot? Als je nee moet zeggen.
Of trek je je er niet zoveel van aan?
Definitely not CIA
pi_201751340
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Nee. Je zult inderdaad niet de enige zijn. Maar wel zwaar in de minderheid. Het overgrote gedeelte is natuurlijk gewoon gevaccineerd en denkt hier helemaal niet meer bij na. Voor hun is het normale leven weer gewoon normaal.
En jij loopt er nog steeds tegenaan. Dat je nergens spontaan heen kunt. En ook dat je dat dan moet zeggen in een groep.
Lijkt me heel oprecht heel rot ja.
Natuurlijke besmetting blijkt uit allerhande onderzoeken heeft groter effect op immuniteit.

OMT adviseert nog geen week geleden dat serologische test niet geldig is.

En positieve PCR geldt voor 6 maanden ipv minstens even lang als vaccinatie.

Dat noem ik onwetenschappelijk.

Ik zie wel meer van die gekkigheden. De hele benadering voor long covid vanuit OMT figuren is onwetenschappelijk...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 12:57:35 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201751387
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar voel je je dan ook echt heel rot? Als je nee moet zeggen.
Of trek je je er niet zoveel van aan?
Nee hoor mij daar rot onder laten voelen dat gun ik ze niet. Ik zoek het niet op, ze doen maar want als het zo moet wil ik daar niet eens zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201751435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Natuurlijke besmetting blijkt uit allerhande onderzoeken heeft groter effect op immuniteit.

OMT adviseert nog geen week geleden dat serologische test niet geldig is.

En positieve PCR geldt voor 6 maanden ipv minstens even lang als vaccinatie.

Dat noem ik onwetenschappelijk.

Ik zie wel meer van die gekkigheden. De hele benadering voor long covid vanuit OMT figuren is onwetenschappelijk...
Die positieve PCR gaat wsl naar een jaar, heb jij vast ook gelezen neem ik aan.
Maar goed. Daar heb jij nu niets aan.

Ik vraag me af of er mensen zijn die het bewust op willen gaan lopen, zodat ze die QR krijgen.
Definitely not CIA
pi_201751467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan pleit je dus gewoon om de hele horeca dicht te gooien. En ondertussen maar schreeuwen dat de horecaondernemers kapot gemaakt worden.

Vijfentachtig procent van de Nederlanders gaat nu zonder enige hindernis weer naar de horeca en horecaondernemers hebben nauwelijks beperkingen meer. De vraag blijft wel hoelang de horeca dat nog kan doen nu we dankzij de ongevaccineerden weer volle ziekenhuizen krijgen.
Waarom? De maatregel heeft nauwelijks effect. Behalve dan letterlijk het segregeren van ongevaccineerden die hogere kans op schadelijke besmetting lopen. Maar die lopen het nu thuis op. Binnengebracht door een gevaccineerd persoon die wel naar binnen mag(?).

Gooi gewoon alles open. Zeker restaurants waar je 1.5m houdt 99% van de tijd.

Plekken waar je van nature binnen die marge komt (kroegen, clubs, als het nodig is gooi je die dicht... En anders open voor iedereen.

Dat hele stuk "je kan toch testen" is nog wel de grootste grap. De effectiviteit zit hem in het blokkeren van entry voor mensen met hoger risico op ergere gezondheidsklachten.

Op anderen besmetten is die vaccinatie status helemaal niet significant verschillend.

Dankzij ongevaccineerden zegt hij.

Robert Koch had het volgens een andere user op dit forum over 36% gevaccineerd op de IC's.

En je weet 90% is ofwel boven de 60 / onder liggend lijden / hoog BMI.

Maar het ligt aan Frenkie van 35 die zich topfit voelt hoor die overbelasting van de IC.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201751508
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nee hoor mij daar rot onder laten voelen dat gun ik ze niet. Ik zoek het niet op, ze doen maar want als het zo moet wil ik daar niet eens zijn.
Ik kom net terug van een week Itali. Heb daar een ongevaccineerde vriend (in de 70, dus met pensioen) opgezocht. En die heeft precies hetzelfde als jij: die vermijdt bewust gewoon alle horeca en zaken waar ze ook maar iets van je willen zien.
Dus ook supermarkten met een warmte-scanner voor je hoofd etc.
Openbaar vervoer, bus en trein idem.

Het heeft mij wel meer bewust gemaakt van de invloed van dit soort regels op het uitsluiten van mensen.
Al werd het leven er wel rustiger door.
Definitely not CIA
pi_201751515
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Die positieve PCR gaat wsl naar een jaar, heb jij vast ook gelezen neem ik aan.
Maar goed. Daar heb jij nu niets aan.

Ik vraag me af of er mensen zijn die het bewust op willen gaan lopen, zodat ze die QR krijgen.
Ik zou uit hetzelfde glas drinken. Als het onzichtbaar zou kunnen.

In dat opzicht ben ik weer pragmatisch, mezelf laten dwingen een vaccin te laten zetten gaat me alleen echt veel te ver.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201751518
KPMG heeft onderzoek gedaan naar het coronabeleid van Nederland en daaruit blijkt dat we telkens te laat hebben ingegrepen en als we sneller lockdowns en andere maatregelen hadden ingezet dan zouden we minder doden hebben gehad en zou onze economie er ook beter voor hebben gestaan.

Terwijl men hier iedere keer riep dat elke ingevoerde maatregel ten koste ging van onze economie blijt dus het tegendeel: we moeten juist sneller maatregelen invoeren om onze economie en volksgezondheid te beschermen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)h-scenario~a16d4e19/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:16:06 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201751640
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik kom net terug van een week Itali. Heb daar een ongevaccineerde vriend (in de 70, dus met pensioen) opgezocht. En die heeft precies hetzelfde als jij: die vermijdt bewust gewoon alle horeca en zaken waar ze ook maar iets van je willen zien.
Dus ook supermarkten met een warmte-scanner voor je hoofd etc.
Openbaar vervoer, bus en trein idem.

Het heeft mij wel meer bewust gemaakt van de invloed van dit soort regels op het uitsluiten van mensen.
Al werd het leven er wel rustiger door.
Ronduit belachelijk dat je een warmtescanner op je hoofd krijgt om boodschappen te mogen doen over de rest maar niet te spreken en dat voor een virus waar het gros van de mensen weinig tot geen last van heeft.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201751654
.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
KPMG heeft onderzoek gedaan naar het coronabeleid van Nederland en daaruit blijkt dat we telkens te laat hebben ingegrepen en als we sneller lockdowns en andere maatregelen hadden ingezet dan zouden we minder doden hebben gehad en zou onze economie er ook beter voor hebben gestaan.

Terwijl men hier iedere keer riep dat elke ingevoerde maatregel ten koste ging van onze economie blijt dus het tegendeel: we moeten juist sneller maatregelen invoeren om onze economie en volksgezondheid te beschermen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)h-scenario~a16d4e19/
KPMG moet het met dezelfde info doen als ons en de assumpties zijn simpel. R getal eerder afzwakken = lagere getallen op de IC non stop is het idee.

Dan waren de winkels allicht open gebleven etc etc..

Het is een grote factor maakbaarheidsdenken.

En de vorige zomer met lage aantallen was nog restrictief,dat was overkill, nemen ze vast niet mee in het rapport.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201751710
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ronduit belachelijk dat je een warmtescanner op je hoofd krijgt om boodschappen te mogen doen over de rest maar niet te spreken en dat voor een virus waar het gros van de mensen weinig tot geen last van heeft.
Je zou maar rondje hebben hardgelopen. Of gewoon de griep hebben met koorts. :{

Ik denk dat daar (zeker met Bergamo vorig jaar) mensen zoveel angst aangepraat is, dat ze het gewoon accepteren.
Was met die ongevaccineerde vriend op bezoek bij zijn gevaccineerde dochter en kleindochter, binnen in hun huis. Droegen die gevaccineerde mensen dus een mondkapje, uit eigen initiatief. 8)7
Ik heb in mijn beste Italiaans maar gevraagd of ze het vaccin niet vertrouwden ofzo. Waar zijn ze bang voor?

Als ik dat vergelijk met hier, ben ik toch wel blij met NL. Het is hier niet perfect maar dit soort onzin blijf ik liever van gespaard.
Definitely not CIA
pi_201751714
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ronduit belachelijk dat je een warmtescanner op je hoofd krijgt om boodschappen te mogen doen over de rest maar niet te spreken en dat voor een virus waar het gros van de mensen weinig tot geen last van heeft.
Polio hebben nog minder mensen last van... belachelijk dat we daar tegen vaccineren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201751747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Polio hebben nog minder mensen last van... belachelijk dat we daar tegen vaccineren.
Maar een warmtescanner slaat toch echt nergens op. Voor de supermarkt.
Definitely not CIA
pi_201751756
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:00 schreef capricia het volgende:

[..]
Die positieve PCR gaat wsl naar een jaar, heb jij vast ook gelezen neem ik aan.
Maar goed. Daar heb jij nu niets aan.

Ik vraag me af of er mensen zijn die het bewust op willen gaan lopen, zodat ze die QR krijgen.
Is ook een manier van vaccineren zeg maar
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201751777
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is ook een manier van vaccineren zeg maar
Als je herstelbewijs even lang geldig is als vaccinaties (zeg een jaar of langer), en mensen zijn er van overtuigd dat het geen ernstige ziekte is, mja, waarom zouden mensen dat niet overwegen?
Definitely not CIA
pi_201751781
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar een warmtescanner slaat toch echt nergens op. Voor de supermarkt.
Was vorig jaar al in Italie
Uffizi-->koorts meten
Supermarkt--> koorts meten

etc

Is een manier om te kijken of iemand symptomen heeft puur omdat er nog steeds mensen zijn die het een griepje noemen en lekker op pad gaan met symptomen

Slaat het ergens op... geen idee of ze ooit iemand eruit hebben gepikt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:27:34 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201751794
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar een warmtescanner slaat toch echt nergens op. Voor de supermarkt.
Toen ik er vorig jaar september was hadden ze die dingen ook al bij de supermarkten :')
Huilen dan.
pi_201751800
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Als je herstelbewijs even lang geldig is als vaccinaties (zeg een jaar of langer), en mensen zijn er van overtuigd dat het geen ernstige ziekte is, mja, waarom zouden mensen dat niet overwegen?
Omdat je niet iets kunt oplopen wat helemaal niet bestaat ofzo.
Maar ik heb het hier inderdaad al vaker geopperd. Als het "maar" een griepje is en je wil niet testen en niet vaccineren.. ga lekker even zoenen en speeksel uitwisselen met een coronapatient
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:42:26 #49
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201751931
Ik zou totaal geen angst te hebben om bij een coronapatint in de buurt te komen en zelfs speeksel durven uitwisselen zoals hierboven gezegd. Zo erg is het allemaal niet, ik heb een prima immuunsysteem.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201752035
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ronduit belachelijk dat je een warmtescanner op je hoofd krijgt om boodschappen te mogen doen over de rest maar niet te spreken en dat voor een virus waar het gros van de mensen weinig tot geen last van heeft.
Dit loopt echt de spuigaten uit. Wist niet wat ik las. Dacht dat het een grapje was.
pi_201752134
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 07:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Eens kijken

Kankerpatinten
Dialysepatinten
Diabetes
Mensen met een orgaantransplantatie
Mensen met chronische longaandoeningen
Etcetc
Jij moet beter meer dan 'eens kijken'.
Goede nieuws voor de '700,000' als ze echt de injecties willen.
Ik heb twee oudere vrienden, een met diabetes en een met prostaat kanker. Beide zijn 6 maanden of meer geleden al gevaxt. Ik ben wel op bezoek bij hun thuis en daar hadden ze ook helemaal geen probleem over het feit dat ik niet-gexat bent.

FYI:
https://huis.vub.ac.be/corona/kennisbank.php/309

‘Het vaccin zal geen invloed hebben op de suikerwaarden en diabetes maar corona zelf is wel gevaarlijker bij mensen met diabetes. Mensen met diabetes moeten zeker gevaccineerd worden.

https://www.kanker.nl/cor(...)ver-corona-en-kanker
Kun je je laten vaccineren als je onder behandeling bent voor kanker?
Voor zover nu bekend zijn er geen aanwijzingen dat kankerpatinten extra risico lopen op ernstige bijwerkingen wanneer ze zich laten vaccineren. Dit wordt in de loop van 2021 wel nog verder onderzocht. Het AVL adviseert kankerpatinten om zich wel te laten vaccineren. Overleg altijd even met je eigen arts wat in jouw situatie het beste is.

Nierziekte patienten:
https://www.lumc.nl/org/i(...)Vaccinatie-COVID-19/

https://www.transplantati(...)nsplantatiepatienten
‘Alle vaccins zijn toegestaan. Er is een voorkeur voor de mRNA vaccins vanwege de effectiviteit.' De NTS en de artsen van de Nederlandse Transplantatie Vereniging gaan er vanuit dat er geen bijwerkingen zijn bij transplantatiepatinten en dat de vaccinaties goed beschermen tegen corona. Blijf wel de afweer onderdrukkende medicatie in de voorgeschreven dosering gebruiken en wijzig de inname van de medicijnen alleen als de arts dit aangeeft.

https://www.longfonds.nl/(...)dt-en-doet-longfonds
‘Longfonds vindt het belangrijk dat alle mensen met een medische indicatie zo snel mogelijk gevaccineerd kunnen worden. Dus zeker ook mensen met een longziekte. Deze groep mag niet vergeten worden’, zegt directeur Michael Rutgers. ‘We blijven hiervoor aandacht vragen, voor en achter de schermen.’
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201752198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Jij moet beter meer dan 'eens kijken'.
Goede nieuws voor de '700,000' als ze echt de injecties willen.
Ik heb twee oudere vrienden, een met diabetes en een met prostaat kanker. Beide zijn 6 maanden of meer geleden al gevaxt. Ik ben wel op bezoek bij hun thuis en daar hadden ze ook helemaal geen probleem over het feit dat ik niet-gexat bent.

FYI:
https://huis.vub.ac.be/corona/kennisbank.php/309

‘Het vaccin zal geen invloed hebben op de suikerwaarden en diabetes maar corona zelf is wel gevaarlijker bij mensen met diabetes. Mensen met diabetes moeten zeker gevaccineerd worden.

https://www.kanker.nl/cor(...)ver-corona-en-kanker
Kun je je laten vaccineren als je onder behandeling bent voor kanker?
Voor zover nu bekend zijn er geen aanwijzingen dat kankerpatinten extra risico lopen op ernstige bijwerkingen wanneer ze zich laten vaccineren. Dit wordt in de loop van 2021 wel nog verder onderzocht. Het AVL adviseert kankerpatinten om zich wel te laten vaccineren. Overleg altijd even met je eigen arts wat in jouw situatie het beste is.

Nierziekte patienten:
https://www.lumc.nl/org/i(...)Vaccinatie-COVID-19/

https://www.transplantati(...)nsplantatiepatienten
‘Alle vaccins zijn toegestaan. Er is een voorkeur voor de mRNA vaccins vanwege de effectiviteit.' De NTS en de artsen van de Nederlandse Transplantatie Vereniging gaan er vanuit dat er geen bijwerkingen zijn bij transplantatiepatinten en dat de vaccinaties goed beschermen tegen corona. Blijf wel de afweer onderdrukkende medicatie in de voorgeschreven dosering gebruiken en wijzig de inname van de medicijnen alleen als de arts dit aangeeft.

https://www.longfonds.nl/(...)dt-en-doet-longfonds
‘Longfonds vindt het belangrijk dat alle mensen met een medische indicatie zo snel mogelijk gevaccineerd kunnen worden. Dus zeker ook mensen met een longziekte. Deze groep mag niet vergeten worden’, zegt directeur Michael Rutgers. ‘We blijven hiervoor aandacht vragen, voor en achter de schermen.’
Oh maar corona is een extra risico bovenop wat volledig arbitrair wel een okay risico is: influenza.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:11:26 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201752212
Nog zo'n enge man

twitter


Hij zegt 'denkt' terwijl hij het allang zeker weet en dat al langer dan vandaag.

Moeder-Overste

twitter


Amen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201752222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh maar corona is een extra risico bovenop wat volledig arbitrair wel een okay risico is: influenza.
Schaken lijkt ook levensgevaarlijk te zijn!
Base jumping en free-fall skydiving veel veiliger is. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201752300
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog zo'n enge man

[ twitter ]

Hij zegt 'denkt' terwijl hij het allang zeker weet en dat al langer dan vandaag.

Moeder-Overste

[ twitter ]

Amen.
Aardig doem scenario.

Maar geloof je dat verhaal? Iedereen ziek en dood in een paar maandjes?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 14:23:51 #56
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201752331
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog zo'n enge man

[ twitter ]

Hij zegt 'denkt' terwijl hij het allang zeker weet en dat al langer dan vandaag.

Moeder-Overste

[ twitter ]

Amen.
Nu moet het 95-97% zijn, dat is toch een heel ander getal dan eerder genoemd?
Bij 87% oid zouden we al safe zijn?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:30:09 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201752392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
KPMG heeft onderzoek gedaan naar het coronabeleid van Nederland en daaruit blijkt dat we telkens te laat hebben ingegrepen en als we sneller lockdowns en andere maatregelen hadden ingezet dan zouden we minder doden hebben gehad en zou onze economie er ook beter voor hebben gestaan.

Terwijl men hier iedere keer riep dat elke ingevoerde maatregel ten koste ging van onze economie blijt dus het tegendeel: we moeten juist sneller maatregelen invoeren om onze economie en volksgezondheid te beschermen.

https://www.ad.nl/binnenl(...)h-scenario~a16d4e19/
Bureaucratie.
Wetgeving wat in de weg zat etc.

Maar in tegenstelling tot heel veel andere landen hebben we nog redelijk soepel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201752410
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu moet het 95-97% zijn, dat is toch een heel ander getal dan eerder genoemd?
Bij 87% oid zouden we al safe zijn?
Ah, de doelpalen worden weer verzet, wat verrassend.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201752420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu moet het 95-97% zijn, dat is toch een heel ander getal dan eerder genoemd?
Bij 87% oid zouden we al safe zijn?
Er wordt hevig onderschat in welke mate gevaccineerden meedoen aan het besmetting caroussel.

De opbouw van antistoffen in de samenleving is gigantisch, maar bij de 80% zei Gompie dat we er slechter voor stonden dan een jaar eerder met minder dan 15% antistoffen.

We weten dat herinfecties mogelijk zijn...

Dat alles verwijten aan Delta variant is een vreemde. Als dat zo zou zijn zouden de besmettingen gesoleerd zijn in een groep van 15-25% van de maatschappij ( de mensen zonder antistoffen).

Met gelijke druk op de zorg zou het virus dan 4-7x zo snel moeten circuleren binnen die groep als vorig jaar.

Hoe snel worden antistoffen dan aangemaakt? Waarom zouden groepsimmuniteit effecten dan uitblijven?

Wat zien we wel.. Net als bij de influenza iedereen weer opnieuw ziek maar minder ernstig en wat geleidelijker aan ipv tegelijkertijd op de IC.

Het idee van groepsimmuniteit is al lang terug los gelaten maar het lijkt soms aan hoe obsessief ermee wordt omgesprongen dat het OMT dat niet wilt loslaten....

Afgezien van dat denk ik dat vaccineren best wel nog extra kan helpen maar ik geloof niet dat het maatschappelijk gezien allemaal nog een probleem vormt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201752421
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Omdat je niet iets kunt oplopen wat helemaal niet bestaat ofzo.
Maar ik heb het hier inderdaad al vaker geopperd. Als het "maar" een griepje is en je wil niet testen en niet vaccineren.. ga lekker even zoenen en speeksel uitwisselen met een coronapatient
Zou ik dat doen als het 'n leuke vrouw is. :)
Kan niet meer levensgvaarlijker dan schaken bvb.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201752457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Nope je bent zeker niet de enige, velen met jou onderschat het niet. Ik heb al een aantal werk/lunchoverleggen laten schieten want geen QR. De horeca vermijd ik nu gewoon. Ik ga niet testen voor een lunch of een avondje uit eten omdat het totaal belachelijk is en nergens op slaat. Ik ga ook niet aan de deur vragen of ik zonder QR naar binnen mag en dan te horen krijgen dat ik persona non grata ben. No Way!
Ben ook niet de kroegganger niet meer, maar ik mis het wel 'n beetje....misschien ga ik even gewoon binnen lopen en bij de bar bestellen om de reactie te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201752473
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu moet het 95-97% zijn, dat is toch een heel ander getal dan eerder genoemd?
Bij 87% oid zouden we al safe zijn?
Jaartje terug was het 'maar' 70% dacht ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201752481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu moet het 95-97% zijn, dat is toch een heel ander getal dan eerder genoemd?
Bij 87% oid zouden we al safe zijn?
Hangt van de besmettelijkheid af. De huidige variant is besmettelijker dan de initile variant daardoor moet je een veel hogere vaccinatiegraad hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 14:44:32 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201752504
En dan nu op naar de twindemic



The Horror!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201752506
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:33 schreef Tingo het volgende:

[..]
Zou ik dat doen als het 'n leuke vrouw is. :)
Kan niet meer levensgvaarlijker dan schaken bvb.
Ik zeg doen. Kun je even uitzieken en daarna je QR code halen. Moet je natuurlijk alleen even een PCR test doen om te bevestigen dat je ziek bent en 1 om te bevestigen dat je beter bent
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201752509
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar een warmtescanner slaat toch echt nergens op. Voor de supermarkt.
Maar doet men dat nu nog steeds, of was deze meting alleen in het begin van deze pandamie?
pi_201752548
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Jij moet beter meer dan 'eens kijken'.
Goede nieuws voor de '700,000' als ze echt de injecties willen.
Ik heb twee oudere vrienden, een met diabetes en een met prostaat kanker. Beide zijn 6 maanden of meer geleden al gevaxt. Ik ben wel op bezoek bij hun thuis en daar hadden ze ook helemaal geen probleem over het feit dat ik niet-gexat bent.
Wat bewijst dit?
quote:
FYI:
https://huis.vub.ac.be/corona/kennisbank.php/309

‘Het vaccin zal geen invloed hebben op de suikerwaarden en diabetes maar corona zelf is wel gevaarlijker bij mensen met diabetes. ]Mensen met diabetes moeten zeker gevaccineerd worden.’
Je highlight precies het verkeerde. Het risico om corona op te lopen van iemand die niet gevaccineerd is ligt nog altijd hoger dan van iemand die wel gevaccineerd is. Daar de vaccins niet 100% werken en bij sommigen zelfs helemaal niet.
quote:
https://www.kanker.nl/cor(...)ver-corona-en-kanker
Kun je je laten vaccineren als je onder behandeling bent voor kanker?
Voor zover nu bekend zijn er geen aanwijzingen dat kankerpatinten extra risico lopen op ernstige bijwerkingen wanneer ze zich laten vaccineren. Dit wordt in de loop van 2021 wel nog verder onderzocht. Het AVL adviseert kankerpatinten om zich wel te laten vaccineren. Overleg altijd even met je eigen arts wat in jouw situatie het beste is.

Nierziekte patienten:
https://www.lumc.nl/org/i(...)Vaccinatie-COVID-19/

https://www.transplantati(...)nsplantatiepatienten
‘Alle vaccins zijn toegestaan. Er is een voorkeur voor de mRNA vaccins vanwege de effectiviteit.' De NTS en de artsen van de Nederlandse Transplantatie Vereniging gaan er vanuit dat er geen bijwerkingen zijn bij transplantatiepatinten en dat de vaccinaties goed beschermen tegen corona. Blijf wel de afweer onderdrukkende medicatie in de voorgeschreven dosering gebruiken en wijzig de inname van de medicijnen alleen als de arts dit aangeeft.

https://www.longfonds.nl/(...)dt-en-doet-longfonds
‘Longfonds vindt het belangrijk dat alle mensen met een medische indicatie zo snel mogelijk gevaccineerd kunnen worden. Dus zeker ook mensen met een longziekte. Deze groep mag niet vergeten worden’, zegt directeur Michael Rutgers. ‘We blijven hiervoor aandacht vragen, voor en achter de schermen.’
Ik zeg toch nergens dat deze mensen niet gevaccineerd kunnen worden? Ik zeg dat deze mensen een hoger risico lopen als ze corona oplopen. Hoe meer mensen gevaccineerd zijn hoe lager het riscio voor deze mensen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201752561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh maar corona is een extra risico bovenop wat volledig arbitrair wel een okay risico is: influenza.
Influenza hebben de meesten onder ons al gehad en hebben we natuurlijke weerstand tegen. Covid niet. Ergo niet gevaccineerde mensen en mensen zonder antistoffen in het algemeen vormen dus een groter vermijdbaar risico.

Het is niet moeilijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201752606


Ik zou me trouwens meer zorgen maken over deze opkomende totalitaire beweging dan over een covid QR code
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201752646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:56 schreef devlinmr het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zou me trouwens meer zorgen maken over deze opkomende totalitaire beweging dan over een covid QR code
Wat heeft dit precies met Covid te maken?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201752654
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Influenza hebben de meesten onder ons al gehad en hebben we natuurlijke weerstand tegen. Covid niet. Ergo niet gevaccineerde mensen en mensen zonder antistoffen in het algemeen vormen dus een groter vermijdbaar risico.

Het is niet moeilijk
ja man
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201752673
Playing scrabble, dominos,backgammon,monopoly - there's really nothing like living on the edge!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201752701
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:02 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Wat heeft dit precies met Covid te maken?
Covid maatregelen zijn een opmaat naar een totalitair regime volgens mensen hier
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:16:05 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201752784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Polio hebben nog minder mensen last van... belachelijk dat we daar tegen vaccineren.
Goede vergelijking. Aangezien we daar de samenleving ook voor ontwricht hebben en in 2 kampen ingedeeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Influenza hebben de meesten onder ons al gehad en hebben we natuurlijke weerstand tegen. Covid niet. Ergo niet gevaccineerde mensen en mensen zonder antistoffen in het algemeen vormen dus een groter vermijdbaar risico.

Het is niet moeilijk
Blablablabla
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201752810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Goede vergelijking. Aangezien we daar de samenleving ook voor ontwricht hebben en in 2 kampen ingedeeld.
[..]
Blablablabla
En dat is dus het enge er aan. Beangstigend.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:17:39 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201752816
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:05 schreef Tingo het volgende:
Playing scrabble, dominos,backgammon,monopoly - there's really nothing like living on the edge!
Ongevaccineerden zijn de nieuwe adrenaline junkies. Who the fuck is bond
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:18:55 #77
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201752841
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
En dat is dus het enge er aan. Beangstigend.
Alles voor de volksgezondheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201752913
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar doet men dat nu nog steeds, of was deze meting alleen in het begin van deze pandamie?
Vorige week meegemaakt.
Definitely not CIA
pi_201752999
twitter


triest
pi_201753076
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Alles voor de volksgezondheid.
Voor de geestelijke gezondheid is dit minder :{
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 15:39:12 #81
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201753097
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hangt van de besmettelijkheid af. De huidige variant is besmettelijker dan de initile variant daardoor moet je een veel hogere vaccinatiegraad hebben
Die huidige variant is er al sinds januari h.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:48:24 #82
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201753192
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:30 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

triest
Ach gooi er een paar weken "aanzienlijke stijging" in de cijfers tegenaan. En de bevolking staat hiervoor te applaudisseren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201753195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
En dat is dus het enge er aan. Beangstigend.
Tja, dat is een logisch gevolg van een groep mensen die in de overheid en bepaalde geautoriseerde instituten een nieuwe religie hebben gevonden en vinden dat iedereen slaafs moet doen wat daar wordt geopperd. Degenen die hier niet in mee willen gaan worden vervolgens weggezet als "wappies". Zo creer je inderdaad polarisatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201753218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:39 schreef yvonne het volgende:

[..]
Die huidige variant is er al sinds januari h.
Dan mogen we blij zijn dat er niet ondertussen al een echo of gamma variant ontstaan is die nog besmettelijker en of dodelijker is. 8-)
pi_201753223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ach gooi er een paar weken "aanzienlijke stijging" in de cijfers tegenaan. En de bevolking staat hiervoor te applaudisseren.
Helaas wel. Ze hoeven tegenwoordig niet eens moeite te doen. Een leuk praatje bij Jinek, tover wat cijfers uit de magische hoed en iedereen volgt braaf. Niet iedereen maar de meerderheid helaas.

Ik loop iig gewoon door.
pi_201753225
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan mogen we blij zijn dat er niet ondertussen al een echo of gamma variant ontstaan is die nog besmettelijker en of dodelijker is. 8-)
Dat is de boostershot. De huidige vaccine is de delta variant
pi_201753275
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Voor de geestelijke gezondheid is dit minder :{
Er is 'n nog wat langere wachtrij bij de psychologen enz. denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:01:31 #88
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201753305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Helaas wel. Ze hoeven tegenwoordig niet eens moeite te doen. Een leuk praatje bij Jinek, tover wat cijfers uit de magische hoed en iedereen volgt braaf. Niet iedereen maar de meerderheid helaas.

Ik loop iig gewoon door.
Inderdaad.

Zelf nu een potje of 5 gevoetbald. Bij geen enkele vereniging hoeven scannen maar zou behoorlijk leip worden als er zo'n hansworst bij de deur staat.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:15:02 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201753405
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:01 schreef Tingo het volgende:

[..]
Jij moet beter meer dan 'eens kijken'.
Goede nieuws voor de '700,000' als ze echt de injecties willen.
Ik heb twee oudere vrienden, een met diabetes en een met prostaat kanker. Beide zijn 6 maanden of meer geleden al gevaxt. Ik ben wel op bezoek bij hun thuis en daar hadden ze ook helemaal geen probleem over het feit dat ik niet-gexat bent.

FYI:
https://huis.vub.ac.be/corona/kennisbank.php/309

‘Het vaccin zal geen invloed hebben op de suikerwaarden en diabetes maar corona zelf is wel gevaarlijker bij mensen met diabetes. Mensen met diabetes moeten zeker gevaccineerd worden.

https://www.kanker.nl/cor(...)ver-corona-en-kanker
Kun je je laten vaccineren als je onder behandeling bent voor kanker?
Voor zover nu bekend zijn er geen aanwijzingen dat kankerpatinten extra risico lopen op ernstige bijwerkingen wanneer ze zich laten vaccineren. Dit wordt in de loop van 2021 wel nog verder onderzocht. Het AVL adviseert kankerpatinten om zich wel te laten vaccineren. Overleg altijd even met je eigen arts wat in jouw situatie het beste is.

Nierziekte patienten:
https://www.lumc.nl/org/i(...)Vaccinatie-COVID-19/

https://www.transplantati(...)nsplantatiepatienten
‘Alle vaccins zijn toegestaan. Er is een voorkeur voor de mRNA vaccins vanwege de effectiviteit.' De NTS en de artsen van de Nederlandse Transplantatie Vereniging gaan er vanuit dat er geen bijwerkingen zijn bij transplantatiepatinten en dat de vaccinaties goed beschermen tegen corona. Blijf wel de afweer onderdrukkende medicatie in de voorgeschreven dosering gebruiken en wijzig de inname van de medicijnen alleen als de arts dit aangeeft.

https://www.longfonds.nl/(...)dt-en-doet-longfonds
‘Longfonds vindt het belangrijk dat alle mensen met een medische indicatie zo snel mogelijk gevaccineerd kunnen worden. Dus zeker ook mensen met een longziekte. Deze groep mag niet vergeten worden’, zegt directeur Michael Rutgers. ‘We blijven hiervoor aandacht vragen, voor en achter de schermen.’
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:17:30 #90
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201753427
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 14:33 schreef ludovico het volgende:

Het idee van groepsimmuniteit is al lang terug los gelaten maar het lijkt soms aan hoe obsessief ermee wordt omgesprongen dat het OMT dat niet wilt loslaten....

Waarom is de situatie nu dan zo anders dan in de dansen met Janssen tijd?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201753429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Inderdaad.

Zelf nu een potje of 5 gevoetbald. Bij geen enkele vereniging hoeven scannen maar zou behoorlijk leip worden als er zo'n hansworst bij de deur staat.
Kunnen ze voorlopig toch niet strikt controleren, zeker niet wanneer het druk is en mensen in en uit lopen.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:17:42 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201753430
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
En dat is dus het enge er aan. Beangstigend.
Ik doe daar niet aan mee hoor, ik beoordeel iemand op zijn gedrag en niet of hij/zij wel of geen spuitje heeft gehad. Inmiddels zijn er mensen die hun familie/vrienden niet meer in huis willen hebben omdat ze geen vaccin hebben genomen, vliegen mensen elkaar haast naar de keel en dat in beide kampen. Dit is juist precies wat ze willen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201753458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik doe daar niet aan mee hoor, ik beoordeel iemand op zijn gedrag en niet of hij/zij wel of geen spuitje heeft gehad. Inmiddels zijn er mensen die hun familie/vrienden niet meer in huis willen hebben omdat ze geen vaccin hebben genomen, vliegen mensen elkaar haast naar de keel en dat in beide kampen. Dit is juist precies wat ze willen.
Dat is toch vreselijk? :o :'(
pi_201753467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom is de situatie nu dan zo anders dan in de dansen met Janssen tijd?
Is het niet bijzonder.

Cijfers gaan omhoog als mensen meer in contact komen met elkaar en zwakt daarna weer wat af. Thats how it goes.

Paniekvoetbal dat dansen met Janssen gedoe.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:35:47 #95
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201753556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat is toch vreselijk? :o :'(
Is het ook, met dank aan Hugochenko.

Ik ben wel benieuwd naar Bevrijdingsdag 2022. Vond het dit jaar al een aanfluiting gezien de omstandigheden we dit zogenaamd moesten vieren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201753619


best vakzeen ever!
#GoBankrupt4Ukraine
pi_201753642
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:44 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]

best vakzeen ever!
Testen = meten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:47:48 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201753645
quote:
14s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Kunnen ze voorlopig toch niet strikt controleren, zeker niet wanneer het druk is en mensen in en uit lopen.
Dat spreekt dan in het voordeel.

Daarnaast zijn het veelal vrijwilligers die niet als politieagent willen fungeren. En dat moet je ook helemaal niet willen. Dan ben je fout.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:50:52 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201753673
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:44 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]

best vakzeen ever!
The luck of the irish.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201754062

Dit is wel een beetje hoe ik er in sta.

Jan Bonten, Maurice de Hond, matthias de Smet.

Zijn voor mij meer de duiders van deze pandemie.

Heb ook nog wel vertrouwen in onze vriend van het RIVM maar verder valt dat complete OMT gigantisch door de mand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201754421
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
pi_201754554
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:39 schreef yvonne het volgende:

[..]
Die huidige variant is er al sinds januari h.
Ja, maar de vaccins zijn getest op de vorige
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201754936
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
nu we dankzij de ongevaccineerden weer volle ziekenhuizen krijgen.
Aanname
Of Wishful thinking ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201754971
Jaaaaa ook hier krijgen we een chineese sociale credit systhem , waar de diensten ( op de app) flink worden uitgebreid

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201755009
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Aanname
Of Wishful thinking ?
Het zijn gewoon feiten. Misschien dat jij er alles aan doet om die niet te willen zien, maar dat is jouw keuze.
Uit het nieuws van vandaag:

quote:
Het aantal coronapatinten in Nederlandse ziekenhuizen is donderdag voor de zesde dag op rij toegenomen. Er liggen nu 534 mensen met Covid-19. Dat zijn er 10 meer dan woensdag, meldt het Landelijk Cordinatiecentrum Patinten Spreiding (LCPS).

Op de verpleegafdelingen nam het aantal coronapatinten toe met 7 tot 394, het hoogste aantal in een maand tijd. Op de ic's liggen nu 140 coronapatinten, 3 meer dan woensdag.

In de afgelopen 24 uur kwamen er op de verpleegafdelingen 53 nieuwe coronapatinten binnen. Op de ic's werden 16 mensen binnengebracht. Het LCPS gaf eerder aan dat de bezetting in ziekenhuizen met coronapatinten deze week zou stijgen.
en:
quote:
Ruim vier op de vijf coronapatinten die tussen 1 september en 3 oktober op de intensive care zijn beland, zijn niet gevaccineerd. Dat becijfert het RIVM. Een minderheid van 16 procent was volledig gevaccineerd en kwam desondanks ernstig ziek op de ic terecht, 1 procent was deels gevaccineerd.

Van alle mensen die door corona in het ziekenhuis terechtkomen, was in dezelfde periode bijna driekwart (73 procent) ongevaccineerd en 2 procent gedeeltelijk gevaccineerd. Het overige kwart was wel volledig gevaccineerd.

De groep Nederlanders die is gevaccineerd tegen het coronavirus bedraagt nu zo'n 80 procent van de bevolking van 12 jaar en ouder. De cijfers bevestigen volgens het RIVM nog eens dat vaccinatie de kans op ernstige ziekte drastisch verkleint.
beide van:
https://www.ad.nl/binnenl(...)vaccineerd~ac0e23c7/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201755108
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het zijn gewoon feiten. Misschien dat jij er alles aan doet om die niet te willen zien, maar dat is jouw keuze.
Goed teken dat er toch zoveel ongevaccineerden zijn. ^O^

Er gaat toch een moment van waarheid komen dat deze cijfers niet meer overeen (kunnen) met de cijfers van de vaccinatiegraad.
Of gaan we deze berichten blijven publiceren zolang er geen 100% gehaald is? Want daar begint het wel op te lijken.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201755271
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goed teken dat er toch zoveel ongevaccineerden zijn. ^O^

Er gaat toch een moment van waarheid komen dat deze cijfers niet meer overeen (kunnen) met de cijfers van de vaccinatiegraad.
Of gaan we deze berichten blijven publiceren zolang er geen 100% gehaald is? Want daar begint het wel op te lijken.
Zoveel zijn het er niet. Ongevaccineerden hebben een 30x grotere kans om in het ziekenhuis te belanden. Het feit dat 'slechts' 4 op de 5 mensen in het ziekenhuis ongevaccineerd is, komt omdat we een hoog vaccinatiepercentage hebben. Hadden we dat niet dan waren onze ziekenhuizen allang overstroomd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 oktober 2021 @ 19:42:30 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201755566
Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die in het ziekenhuis liggen? Ik denk dat ik er meer ken dan jij en niemand mankeert wat laat staan in het ziekenhuis belanden. Allemaal fabeltjes om het circus gaande te houden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201755662
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen?
Did you hear the one about the constipated mathematician who had to work it out with his pencil?

Geddit?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 14 oktober 2021 @ 20:10:04 #111
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201756063
Urker visser Hendrik overleefde corona maar net: ‘Prikweigeraars mogen mijn deel hebben’

quote:
Hendrik Visser (64), een visser van Urk, belandde in april met corona op de ic. Hij was tachtig dagen van de wereld. Visser was niet gevaccineerd - dat was er nog niet van gekomen.
Benieuwd of het drama aanslaat onder de Urkers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201756353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die in het ziekenhuis liggen? Ik denk dat ik er meer ken dan jij en niemand mankeert wat laat staan in het ziekenhuis belanden. Allemaal fabeltjes om het circus gaande te houden.
Och wat interessant zeg. Jij kent mensen! Deze openbaring gaat ongetwijfeld een revolutie brengen in het corona-beleid!
Conscience do cost.
pi_201756924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zoveel zijn het er niet. Ongevaccineerden hebben een 30x grotere kans om in het ziekenhuis te belanden. Het feit dat 'slechts' 4 op de 5 mensen in het ziekenhuis ongevaccineerd is, komt omdat we een hoog vaccinatiepercentage hebben. Hadden we dat niet dan waren onze ziekenhuizen allang overstroomd.
Is dat feit van deze maand of vorige maand? Aangezien deze feiten elke x veranderen. Voortschrijdend inzicht weet je wel.
pi_201756940
twitter

😆
pi_201757016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Is dat feit van deze maand of vorige maand? Aangezien deze feiten elke x veranderen. Voortschrijdend inzicht weet je wel.
Van deze maand. Het onderzoek met die cijfers is net gepubliceerd
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201757434
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zoveel zijn het er niet. Ongevaccineerden hebben een 30x grotere kans om in het ziekenhuis te belanden. Het feit dat 'slechts' 4 op de 5 mensen in het ziekenhuis ongevaccineerd is, komt omdat we een hoog vaccinatiepercentage hebben. Hadden we dat niet dan waren onze ziekenhuizen allang overstroomd.
30x hoger ALS ze niet op een andere manier antistoffen hebben opgebouwd, bijv door een infectie in het verleden T.O.V. mensen met hetzelfde risicoprofiel voor Covid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201757504
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
30x hoger ALS ze niet op een andere manier antistoffen hebben opgebouwd, bijv door een infectie in het verleden T.O.V. mensen met hetzelfde risicoprofiel voor Covid.
Je bouwt op 2 manieren antistoffen op:
-door vaccinatie
-door ongevaccineerd besmet te worden.

Als dat laatste gebeurd dan heb je een kans die ruim 30 groter is om in het ziekenhuis te belanden dan wanneer een gevaccineerde besmet is. Ik hoef je toch niet echt uit te leggen wat dan de beste optie is, toch?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201757544
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je bouwt op 2 manieren antistoffen op:
-door vaccinatie
-door ongevaccineerd besmet te worden.

Als dat laatste gebeurd dan heb je een kans die ruim 30 groter is om in het ziekenhuis te belanden dan wanneer een gevaccineerde besmet is. Ik hoef je toch niet echt uit te leggen wat dan de beste optie is, toch?
Als jij de kans 30x kleiner kan maken dat mijn koekje door een Chinees wordt gestolen dan dan kan je me vragen "wat is beter, reguliere kans, of regulier / 30 kans" maar dat is niet helemaal het complete verhaal als ik om dat risico in de dammen Big Frank moet betalen in 5 koekjes om mijn koekje te beschermen.

In normale taal:

Ik geef geen neuk om risico nihil of risico nihil/30, beide nihil, het is mij niet waard om risico's te zitten nemen met het nemen van een vaccin.

Wat was het nou, 25 per miljoen krijgt hartonsteking? Geen trek in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201757647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
In normale taal:

Ik geef geen neuk om risico nihil of risico nihil/30, beide nihil, het is mij niet waard om risico's te zitten nemen met het nemen van een vaccin.

Wat was het nou, 25 per miljoen krijgt hartonsteking? Geen trek in.
Dat verhaaltje laat ik even voor wat het is, maar ik ben het gewoon een keertje eens met jou.
De kans om deze relatief onschuldige aandoening te krijgen is zo ontzettend klein dat het wat mij betreft sowieso een verwaarloosbare factor is of je nu wel of niet laat vaccineren. Dat heb ik in BNW al vaker gezegd net als in de vele BS-topics van @Probably_on_pcp over dit onderwerp.

Er zijn tientallen veel belangrijkere argumenten waarom het, ook voor jongeren, logisch is om je wel te laten vaccineren en deze 1 aandoening die je mogelijk net iets meer wel of niet krijgt na vaccinatie is totaal onbelangrijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:49:32 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201757702
twitter


Bah opa blijft een griezel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:56:24 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201757795
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoeveel ongevaccineerden ken je persoonlijk die in het ziekenhuis liggen? Ik denk dat ik er meer ken dan jij en niemand mankeert wat laat staan in het ziekenhuis belanden. Allemaal fabeltjes om het circus gaande te houden.
oki, Al even doorgeven aan mijn collega die vorig jaar zijn vader er door verloor en zijn moeder pas na een half jaar weer fatsoenlijk kon ademen.


Zelfde als een van de vaste vrachtwagen chauffeurs die het boekje opendeed (over zijn ervaring op de IC) waardoor mijn gehele afdeling nu op zijn minst 1 vaccinatie heeft gehad.
Dit allemaal al eerder gemeld hier.

Verder ken ik 2 naaste collega's. (jong onder de 30)
Die er behoorlijk ziek van zijn geweest.

De rest had wat mildere klachten.
Gelukkig maar.

Zelf geen idee ben wel 1 keer ziek geweest maar dat was nog voor er fatsoenlijk getest werd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:59:06 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201757842
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Bah opa blijft een griezel.
De rest er bij vind ik nog veel erger..

Leg eens uit waarom er opgeofferd er bij staat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201758303
twitter


Morgen great reset day *O*

Zouden de 5g nanochips dan eindelijk geactiveerd worden?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201758350
twitter


Haha zie mevrouw risicogroep van pfizer eens rennen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:46:19 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201758545
Nog een kleine aanvullig





Dubbelganger? :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201758640


[ Bericht 100% gewijzigd door devlinmr op 14-10-2021 23:25:02 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201758798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog een kleine aanvullig

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dubbelganger? :{
Nee, beide foto's zijn Hendrik Visser.

https://lc.nl/friesland/J(...)intsje-27098468.html
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201758875
quote:
10s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:29 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]

Haha zie mevrouw risicogroep van pfizer eens rennen.
Mooie beelden. Je moet ze 1 voor 1 exposen die criminelen.
pi_201759101
quote:
14s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Mooie beelden. Je moet ze 1 voor 1 exposen die criminelen.
Wat is er exposed dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:26:58 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201759107
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, beide foto's zijn Hendrik Visser.

https://lc.nl/friesland/J(...)intsje-27098468.html
Wil jij alsjeblieft HEEL GAUW ophouden met je eigen onderzoek doen????
Huilen dan.
pi_201759259
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat is er exposed dan?
Dat het laffe honden zijn
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:45:06 #132
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201759305
Wel een beetje een chanant optreden van iemand die zich blijkbaar ook met communicatie bezighoudt
Huilen dan.
pi_201759306
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat is er exposed dan?
Dat er foetale cellen zijn gebruikt in het onderzoek en het testen van het Pfizer covid vaccin.

Pfizer wil dit liever niet naar buiten brengen omdat dat gevoelig ligt bij gelovigen en ze vrezen dat deze dan hun vaccin niet meer willen nemen.
pi_201759343
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Nog een kleine aanvullig

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dubbelganger? :{
Wtf
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201759354
quote:
10s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
Wel een beetje een chanant optreden van iemand die zich blijkbaar ook met communicatie bezighoudt
Snap wel dat ze voor gekkies wegloopt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201759360
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wtf
Nope, maar snap best dat je dat negeert...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:58:11 #137
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201759418
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Snap wel dat ze voor gekkies wegloopt...
Straal negeren ok, maar door zo als een angstig konijntje weg te rennen zet je jezelf wel aardig voor lul :')
Huilen dan.
pi_201759428
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:38 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat het laffe honden zijn
Ok... Niks dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201759453
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:45 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Dat er foetale cellen zijn gebruikt in het onderzoek en het testen van het Pfizer covid vaccin.

Pfizer wil dit liever niet naar buiten brengen omdat dat gevoelig ligt bij gelovigen en ze vrezen dat deze dan hun vaccin niet meer willen nemen.
Is algemeen bekend dat er ergens in het proces cellijnen gebruikt worden die uit ergens in de 60ger jaren komen

Niet echt "exposed" dus. Btw diezelfde cellijnen worden voor heel veel onderzoek gebruikt en al 40+ jaar voor vaccins waaronder mbr, rabies, hep A etc
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201759495
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is algemeen bekend dat er ergens in het proces cellen gebruikt worden die uit ergens in de 70ger jaren komen

Niet echt "exposed" dus. Btw diezelfde cellen worden voor heel veel onderzoek gebruikt
Nou ja het zal mij ook een worst wezen maar het is Pfizer zelf dat intern de opdracht geeft het niet naar buiten te brengen omdat het ze naar eigen zeggen meer kwaad dan goed zal doen.

Dus nee, het was nog niet algemeen bekend dat er voor testen van het Pfizer covid vaccin foetale cellen zijn gebruikt in het lab.

Het vrouwtje dat daar weg rent is een hoge communicatie pief bij Pfizer en auteur van de mails met opdrachten hoe wel en niet te reageren op vragen over de foetale cellen.
pi_201759574
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Straal negeren ok, maar door zo als een angstig konijntje weg te rennen zet je jezelf wel aardig voor lul :')
Jaa, klopt.
Maar de zender is ook niet echt eerlijk door niet het stuk ervoor te laten zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201759577
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 00:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is algemeen bekend dat er ergens in het proces cellijnen gebruikt worden die uit ergens in de 60ger jaren komen

Niet echt "exposed" dus. Btw diezelfde cellijnen worden voor heel veel onderzoek gebruikt en al 40+ jaar voor vaccins waaronder mbr, rabies, hep A etc
Klopt, en hier niet echt een big deal, maar bij religieus conservatief Amerika natuurlijk wel.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201759771
quote:
Volgens de tweede link gaat het om vermoedelijke sterfgevallen door het vaccin.
Beetje zoals de meldingen bij Lareb na vaccinatie.
Taiwan is, net als Australi en Nieuw-Zeeland, aardig Covid vrij gebleven, het aantal doden is daardoor vrij laag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201759784
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 01:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Volgens de tweede link gaat het om vermoedelijke sterfgevallen door het vaccin.
Beetje zoals de meldingen bij Lareb na vaccinatie.
Taiwan is, net als Australi en Nieuw-Zeeland, aardig Covid vrij gebleven, het aantal doden is daardoor vrij laag.
dat is waar, vermoedelijk door vaccine of vermoedelijk door covid, beide zijn vermoedelijk. :) want nog nooit is bewezen in een gecontrolleerde omgeving.dat iemand met covid een ander kan besmetten. moet toch makkelijk te bewijzen zijn? beetje snot van iemand met covid, dien het toe aan een gezond persoon en kijk of die ook ziek wordt
pi_201759853
twitter


:W _O-
Plaats hier uw advertentie
  Admin vrijdag 15 oktober 2021 @ 02:25:41 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201759859
quote:
Ja die man opeens, heeeeeeeeeeeeeeel toevallig iemand uit Urk, nee dat valt niet op.
En hij heeft blijkbaar een tweelingbroer _O-
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin vrijdag 15 oktober 2021 @ 02:31:33 #148
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201759869
twitter
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201759977
Supermarkten mogen ongevaccineerden weigeren.

In de Duitse deelstaat Hessen (6 miljoen inwoners) kunnen alle retailers, inclusief de supermarkten, nu zelf beslissen of ze de 3G-regel of de 2G-regel willen implementeren.
De Hessische Staatskanselarij bevestigt aan BILD dat het “2G-optiemodel” ook van toepassing is op de foodretailsector.

Dit betekent: Zelfs supermarkten mogen nu degenen die niet zijn gevaccineerd buitensluiten en alleen degenen die zijn ingent en hersteld, toestaan ​​​​voedsel te kopen. In extreme gevallen zouden niet-gevaccineerde mensen moeten zien hoe ze aan eten kunnen komen, vrienden of familieleden kunnen sturen om te gaan winkelen.

https://m.bild.de/politik(...)F&wt_t=1634262147357
pi_201760030
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 01:30 schreef Mytho het volgende:

[..]
dat is waar, vermoedelijk door vaccine of vermoedelijk door covid, beide zijn vermoedelijk. :)
In dit geval meestateen andere oorzaak.


quote:
want nog nooit is bewezen in een gecontrolleerde omgeving.dat iemand met covid een ander kan besmetten. moet toch makkelijk te bewijzen zijn? beetje snot van iemand met covid, dien het toe aan een gezond persoon en kijk of die ook ziek wordt
Dat Corona overdraagbaar is, dat is wel bewezen.
Hoe kom je erbij dat dat mogelijk niet zo is?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201760033
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 05:19 schreef Za het volgende:
Supermarkten mogen ongevaccineerden weigeren.

In de Duitse deelstaat Hessen (6 miljoen inwoners) kunnen alle retailers, inclusief de supermarkten, nu zelf beslissen of ze de 3G-regel of de 2G-regel willen implementeren.
De Hessische Staatskanselarij bevestigt aan BILD dat het “2G-optiemodel” ook van toepassing is op de foodretailsector.

Dit betekent: Zelfs supermarkten mogen nu degenen die niet zijn gevaccineerd buitensluiten en alleen degenen die zijn ingent en hersteld, toestaan ​​​​voedsel te kopen. In extreme gevallen zouden niet-gevaccineerde mensen moeten zien hoe ze aan eten kunnen komen, vrienden of familieleden kunnen sturen om te gaan winkelen.

https://m.bild.de/politik(...)F&wt_t=1634262147357
Dat gaat best ver. Ik wist niet dat de coronapas ook in Duitsland werd gebruikt, en dan ook nog eens buiten de horeca.
En dat ondanks een veel grotere zorgcapaciteit.
Hier krijgt de krappere zorgcapaciteit de schuld van de maatregelen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201760047
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 06:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gaat best ver. Ik wist niet dat de coronapas ook in Duitsland werd gebruikt, en dan ook nog eens buiten de horeca.
En dat ondanks een veel grotere zorgcapaciteit.
Hier krijgt de krappere zorgcapaciteit de schuld van de maatregelen.
Dan komt t wel dicht bij he?
Plaats hier uw advertentie
pi_201760049
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201760135
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 06:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dan komt t wel dicht bij he?
Ja, zal mij benieuwen of door het hogere aantal besmettingen de coronapas zal worden uitgebreid naar winkels en dergelijke.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201760162
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, zal mij benieuwen of door het hogere aantal besmettingen de coronapas zal worden uitgebreid naar winkels en dergelijke.
In Itali moeten vanaf vandaag alle werkenden bij hun werkgever aantonen dat ze gevaccineerd zijn.

Nog even wachten totdat ook in nl gebeurt, dan gaan de recalcitranten hier geheel door het lint. :Y)
pi_201760174
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 07:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In Itali moeten vanaf vandaag alle werkenden bij hun werkgever aantonen dat ze gevaccineerd zijn.

Nog even wachten totdat ook in nl gebeurt, dan gaan de recalcitranten hier geheel door het lint. :Y)
Itali kent al vaccinatieplicht. Hier is dat strijdig met de lichamelijke integriteit. Daarnaast is vaccinatie hier een privacy kwestie.
Er zitten dus nog hobbels op de weg.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201760246
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 05:19 schreef Za het volgende:
Supermarkten mogen ongevaccineerden weigeren.

In de Duitse deelstaat Hessen (6 miljoen inwoners) kunnen alle retailers, inclusief de supermarkten, nu zelf beslissen of ze de 3G-regel of de 2G-regel willen implementeren.
De Hessische Staatskanselarij bevestigt aan BILD dat het “2G-optiemodel” ook van toepassing is op de foodretailsector.

Dit betekent: Zelfs supermarkten mogen nu degenen die niet zijn gevaccineerd buitensluiten en alleen degenen die zijn ingent en hersteld, toestaan ​​​​voedsel te kopen. In extreme gevallen zouden niet-gevaccineerde mensen moeten zien hoe ze aan eten kunnen komen, vrienden of familieleden kunnen sturen om te gaan winkelen.

https://m.bild.de/politik(...)F&wt_t=1634262147357
Sickkk
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201760318
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 06:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat gaat best ver. Ik wist niet dat de coronapas ook in Duitsland werd gebruikt, en dan ook nog eens buiten de horeca.
En dat ondanks een veel grotere zorgcapaciteit.
Hier krijgt de krappere zorgcapaciteit de schuld van de maatregelen.
Het is nog veel meer een dystopisch raar idee die maatregelen in Itali en Duitsland en Frankrijk.

Dat vergeet men ook weleens. Massa protesten heeft allemaal geen zin. Het moet allemaal weer pijn doen en schade veroorzaken voordat het effect heeft. Helaas.

Geldt voor meer dingen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201760334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 07:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, zal mij benieuwen of door het hogere aantal besmettingen de coronapas zal worden uitgebreid naar winkels en dergelijke.
Effectiviteit daarvan is 0.0. Deze maatregelen zijn al eerder ingevoerd zonder effect.

Kroegen en bars en festivals (binnen) dicht heeft zin maar daar raken eigenlijk ook alleen maar jonge mensen besmet.

Men raakt thuis vooral besmet, allicht via jongeren / mensen die uitgaan. Nou wees wat voorzichtiger bij ongevaccineerde ouderen en ga open.

Maar totalitair toegang tot de supermarkt verbieden... Jezus man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:10:23 #160
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201760372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Effectiviteit daarvan is 0.0. Deze maatregelen zijn al eerder ingevoerd zonder effect.

Kroegen en bars en festivals (binnen) dicht heeft zin maar daar raken eigenlijk ook alleen maar jonge mensen besmet.

Men raakt thuis vooral besmet, allicht via jongeren / mensen die uitgaan. Nou wees wat voorzichtiger bij ongevaccineerde ouderen en ga open.

Maar totalitair toegang tot de supermarkt verbieden... Jezus man.
Geen vreten of de spuit, niks dwang gewoon een keuze.

twitter


De :+ is de boel weer aan het opstoken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201760557
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Geen vreten of de spuit, niks dwang gewoon een keuze.

[ twitter ]

De :+ is de boel weer aan het opstoken.
De recalcitranten zijn de boel weer aan het bagetaliseren. 8-)
pi_201760608
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Geen vreten of de spuit, niks dwang gewoon een keuze.

[ twitter ]

De :+ is de boel weer aan het opstoken.
Die hele drang / dwang discussie is ook een vreemde. Drang is gewoon het woord voor dwang maar dan gebagatelliseerd.

Praktisch gedwongen als je je normale leven wilt leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:57:02 #163
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201760611
Kwam net een nieuwsitem voorbij gevlogen op tv..

"Suriname denkt aan verplicht stellen van vaccinaties" - dit wegens een lage / trage vaccinatiegraad

*O*

Gaat helemaal goed komen.

Liep gisteren door de Ikea... megadruk. geen 1.5m, geen beflapjes etc.
Kom je langs het restaurant en staat men in lange rijen te wachten op 1 dame met een scanner voor de groene vinkjes _O-
Het killervirus is blijkbaar niet zo wreed tegen winkelend publiek en wacht het op mensen tot ze gaan zitten en slaat het kei- en keihard toe :') Dat verklaart ook waarom we in lockdowns we nog steeds kunnen vliegen en het OV kunnen gebruiken. _O-

I
Mai pben rai~!
pi_201760639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef KNAK het volgende:
Kwam net een nieuwsitem voorbij gevlogen op tv..

"Suriname denkt aan verplicht stellen van vaccinaties" - dit wegens een lage / trage vaccinatiegraad

*O*

Gaat helemaal goed komen.

Liep gisteren door de Ikea... megadruk. geen 1.5m, geen beflapjes etc.
Kom je langs het restaurant en staat men in lange rijen te wachten op 1 dame met een scanner voor de groene vinkjes _O-
Het killervirus is blijkbaar niet zo wreed tegen winkelend publiek en wacht het op mensen tot ze gaan zitten en slaat het kei- en keihard toe :') Dat verklaart ook waarom we in lockdowns we nog steeds kunnen vliegen en het OV kunnen gebruiken. _O-

I
Je snapt het verschil tussen lopend iemand passeren en langere tijd naast iemand zitten?

Ondertussen

NPO Radio 1: Ernst Kuipers: agressie niet gevaccineerde patinten neemt steeds ergere vormen aan.
https://www.nporadio1.nl/(...)ds-ergere-vormen-aan

Liefde en vrede


Oh en fijne great reset dag allemaal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201760652
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die hele drang / dwang discussie is ook een vreemde. Drang is gewoon het woord voor dwang maar dan gebagatelliseerd.

Praktisch gedwongen als je je normale leven wilt leven.
Nee gewoon niet. Aandringen op iets is niet hetzelfde als dwingen tot iets.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:03:43 #166
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201760673
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je snapt het verschil tussen lopend iemand passeren en langere tijd naast iemand zitten?

Daar was de 1.5m voor ingevoerd. Deze is nu ingetrokken terwijl al lang is gebleken dat gevaccineerd volk in een al dan niet ergere vorm nog steeds besmet kunnen worden en besmettelijk kunnen zijn. Dan zou ik - als ik dat zou doen - als getest persoon alsnog naast iemand kunnen zitten en besmet kunnen worden.
Blijf vooral geloven in het kromme, dan wordt het misschien vanzelf wel recht.


Ernst Kuipers. De man die wel even laat weten tot minimaal aan het voorjaar de Apartheidspas te willen behouden. Echt een figuur om naar te luisteren _O-
Mai pben rai~!
pi_201760744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:03 schreef KNAK het volgende:

[..]
Daar was de 1.5m voor ingevoerd. Deze is nu ingetrokken terwijl al lang is gebleken dat gevaccineerd volk in een al dan niet ergere vorm nog steeds besmet kunnen worden en besmettelijk kunnen zijn. Dan zou ik - als ik dat zou doen - als getest persoon alsnog naast iemand kunnen zitten en besmet kunnen worden.
klopt, alleen is dat risico een flink stuk minder en blijft het zoeken naar een balans tussen weer normaal leven en het aantal besmettingen binnen de perken houden.

quote:
Blijf vooral geloven in het kromme, dan wordt het misschien vanzelf wel recht.
jij hebt liever dat die 1,5 m restrictie, mondkapjes, gesloten horeca blijft?
quote:
Ernst Kuipers. De man die wel even laat weten tot minimaal aan het voorjaar de Apartheidspas te willen behouden. Echt een figuur om naar te luisteren _O-
Ga toch weg met je ApArtHeiD kalimero argumenten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:12:18 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_201760752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:03 schreef KNAK het volgende:

[..]
Daar was de 1.5m voor ingevoerd. Deze is nu ingetrokken terwijl al lang is gebleken dat gevaccineerd volk in een al dan niet ergere vorm nog steeds besmet kunnen worden en besmettelijk kunnen zijn. Dan zou ik - als ik dat zou doen - als getest persoon alsnog naast iemand kunnen zitten en besmet kunnen worden.
Blijf vooral geloven in het kromme, dan wordt het misschien vanzelf wel recht.

Ernst Kuipers. De man die wel even laat weten tot minimaal aan het voorjaar de Apartheidspas te willen behouden. Echt een figuur om naar te luisteren _O-
ik vind dat die kuipers en Gommers moeten pleiten voor het terughalen van de bezuinigde 1500 IC bedden door de VVD. hadden ze al vanaf dag 1 moeten doen, dan hadden we ze nu erbij gehad!
En moet niet heel NL aan de maatregelen voor dat kleine groepje ongevaccineerde, die nu de IC bedden bezet houden of gaan houden!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:14:48 #169
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201760779
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:57 schreef KNAK het volgende:
Kwam net een nieuwsitem voorbij gevlogen op tv..

"Suriname denkt aan verplicht stellen van vaccinaties" - dit wegens een lage / trage vaccinatiegraad

*O*

Gaat helemaal goed komen.

Liep gisteren door de Ikea... megadruk. geen 1.5m, geen beflapjes etc.
Kom je langs het restaurant en staat men in lange rijen te wachten op 1 dame met een scanner voor de groene vinkjes _O-
Het killervirus is blijkbaar niet zo wreed tegen winkelend publiek en wacht het op mensen tot ze gaan zitten en slaat het kei- en keihard toe :') Dat verklaart ook waarom we in lockdowns we nog steeds kunnen vliegen en het OV kunnen gebruiken. _O-

I
In een wegrestaurant stap je wel binnen zonder QR dacht ik. Het slaat allemaal nergens op, de logica is allang verdwenen in dit circus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201760829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:12 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ik vind dat die kuipers en Gommers moeten pleiten voor het terughalen van de bezuinigde 1500 IC bedden door de VVD.
bron?
quote:
hadden ze al vanaf dag 1 moeten doen, dan hadden we ze nu erbij gehad!
En moet niet heel NL aan de maatregelen voor dat kleine groepje ongevaccineerde, die nu de IC bedden bezet houden of gaan houden!
Jij betaalt graag hoge maandelijkse bedragen aan je zorgverzekering?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201760835
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee gewoon niet. Aandringen op iets is niet hetzelfde als dwingen tot iets.
Aandringen tot iets is op een vervelende manier woordelijk communiceren.

Mensen worden uitgesloten van participeren. Effectief uitgesloten worden dus tot normaal participeren in de samenleving.

Uitgesloten.

Als je dat niet wilt ben je dus gedwongen om eraan mee te doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201760839
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
In een wegrestaurant stap je wel binnen zonder QR dacht ik. Het slaat allemaal nergens op, de logica is allang verdwenen in dit circus.
Ga je toch lekker daar uit eten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:23:05 #173
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201760875
Jeetje wat een venijnige reactie. Ik ga daar niet uit eten daar gaat het niet om. Het toont alleen maar aan hoe onlogisch het is.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201760876
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Aandringen tot iets is op een vervelende manier woordelijk communiceren.

Mensen worden uitgesloten van participeren.
nee, worden ze niet
quote:
Effectief uitgesloten worden dus tot normaal participeren in de samenleving.
oh, vertel hoe wordt het ongevaccineerde ongeteste mensen onmogelijk gemaakt om te werken of te sporten of wat dan ook
quote:
Uitgesloten.

Als je dat niet wilt ben je dus gedwongen om eraan mee te doen.
Nee
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201760899
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje wat een venijnige reactie. Ik ga daar niet uit eten daar gaat het niet om. Het toont alleen maar aan hoe onlogisch het is.
Is het niet het is een balans zoeken tussen maatregelen en er voor zorgen dat bepaalde groepen mensen gewoon kunnen blijven werken en leven.
In geval van wegrestaurants er dus voor zorgen dat internationale vrachtwagenchauffeurs kunnen eten.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:27:24 #176
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201760915
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]
klopt, alleen is dat risico een flink stuk minder en blijft het zoeken naar een balans tussen weer normaal leven en het aantal besmettingen binnen de perken houden.
[..]
jij hebt liever dat die 1,5 m restrictie, mondkapjes, gesloten horeca blijft?
[..]
Ga toch weg met je ApArtHeiD kalimero argumenten
Ik mocht wel winkelen, maar geen hapje eten. En dat vind jij normaal? ...retorische vraag :')
Met zulke landgenoten heb je geen vijanden nodig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ga je toch lekker daar uit eten.
_O-

Er is nog geen kliklijn, je moet nog even wachten c_/
Mai pben rai~!
pi_201760934
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
bron?
[..]
Jij betaalt graag hoge maandelijkse bedragen aan je zorgverzekering?
Lol,.....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:29:51 #178
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201760945
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol,.....
Ik moest ook even hard lollen,
:') :') :') |:(
Mai pben rai~!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:32:37 #179
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201760978
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is het niet het is een balans zoeken tussen maatregelen en er voor zorgen dat bepaalde groepen mensen gewoon kunnen blijven werken en leven.
In geval van wegrestaurants er dus voor zorgen dat internationale vrachtwagenchauffeurs kunnen eten.
Nee dat is het niet want wie weet zitten er wel ongevaccineerde truckers tussen of ander ongevaccineerd volk die onderweg een hapje komen eten. Niks mis mee en moet gewoon kunnen maar het is niet logisch tov de QR-maatregel voor de horeca.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201760979
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
nee, worden ze niet
[..]
oh, vertel hoe wordt het ongevaccineerde ongeteste mensen onmogelijk gemaakt om te werken of te sporten of wat dan ook
[..]
Nee
Lekker aan het hersengymnastieken?

Dit is kindertaal en je begrijpt het nog niet. Het is hoogst bijzonder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201760984
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:27 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ik mocht wel winkelen, maar geen hapje eten.
mocht je wel. Maar net als ik heb je een bewijs nodig dat he er alles aan hebt gedaan binnen het redelijke om er voor te zorgen dat je geen covid verspreidt
quote:
En dat vind jij normaal? ...retorische vraag :')
niks is normaal un deze situatie. Ik vind het begrijpelijk
quote:
Met zulke landgenoten heb je geen vijanden nodig.
[..]
_O-
precies. Mensen die niet eens de moeite willen doen om iets simpels te doen voor een betere samenleving kunnen we de strijd niet mee winnen
quote:
Er is nog geen kliklijn, je moet nog even wachten c_/
Kliklijnen zijn vooral een FVD/PVV dingetje. Ben ik geen voorstander van
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201760993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:32 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lekker aan het hersengymnastieken?

Dit is kindertaal en je begrijpt het nog niet. Het is hoogst bijzonder.
Ontwijk en duik.. doe je goed
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201761002
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol,.....
Meer IC bedden zijn gratis ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201761016
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:23 schreef devlinmr het volgende:
oh, vertel hoe wordt het ongevaccineerde ongeteste mensen onmogelijk gemaakt om te werken
Er zijn al genoeg banen waar dat nu voor geldt natuurlijk en de tendens beweegt sowieso die kant op - met de zegen van Hugo.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201761031
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:35 schreef nostra het volgende:

[..]
Er zijn al genoeg banen waar dat nu voor geldt natuurlijk en de tendens beweegt sowieso die kant op - met de zegen van Hugo.
Hellend vlak argument zonder aanleiding of berhaupt bewijs.
Welke banen geldt dat voor dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201761067
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hellend vlak argument zonder aanleiding of berhaupt bewijs.
Welke banen geldt dat voor dan?
Luchtvaart, Deloitte, sommige distributiecentra, AWVN die dat juridisch mogelijk wil maken.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201761108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:41 schreef nostra het volgende:

[..]
Luchtvaart, Deloitte, sommige distributiecentra, AWVN die dat juridisch mogelijk wil maken.
Bij alle die je noemt kunnen mensen gewoon blijven werken.

Oftewel je eerdere statement kun je niet onderbouwen

AWVN kan van alles willen maar maken geen wetten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201761128
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bij alle die je noemt kunnen mensen gewoon blijven werken.
Ja hoor, succes daarmee op ICA bij onze blauwe vrienden.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201761149
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:46 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja hoor, succes daarmee op ICA bij onze blauwe vrienden.
Sorry.. ICA?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:53:22 #190
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201761203
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
mocht je wel. Maar net als ik heb je een bewijs nodig dat he er alles aan hebt gedaan binnen het redelijke om er voor te zorgen dat je geen covid verspreidt
[..]
niks is normaal un deze situatie. Ik vind het begrijpelijk
[..]
precies. Mensen die niet eens de moeite willen doen om iets simpels te doen voor een betere samenleving kunnen we de strijd niet mee winnen
[..]
Kliklijnen zijn vooral een FVD/PVV dingetje. Ben ik geen voorstander van
Zo lang je van mening blijft dat COVID daadwerkelijk een gevaar vormt ondanks het zichtbaar kromme en onlogische waaruit al lang is gebleken dat dat niet het geval is zal je vast blijven zitten in die bubbel en er ook niet uitkomen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Meer IC bedden zijn gratis ?
Zal best goedkoper zijn dan het op slot gooien, lockdowns, maatregelen, beperkingen tot aan het halve volk uitsluiten om uit eten te kunnen gaan wat mogelijk dalijk doorslaat naar het betreden van elk publieke ruimte.
Die paar bedjes zullen ongetwijfeld goedkoper zijn.
Mai pben rai~!
pi_201761215
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Sorry.. ICA?
Intercontinentaal.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:55:10 #192
147172 THEFXR
Alpha Bear
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:57:40 #193
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201761263
quote:
Alleen is er helemaal niet bezuinigd op de zorg :! .
Huilen dan.
pi_201761287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:53 schreef KNAK het volgende:

[..]
Zo lang je van mening blijft dat COVID daadwerkelijk een gevaar vormt ondanks het zichtbaar kromme en onlogische waaruit al lang is gebleken dat dat niet het geval is zal je vast blijven zitten in die bubbel en er ook niet uitkomen.

ah de preventieparadox. Preventieve maatregelen hebben geholpen dus ze waren niet nodig. Duidelijk.
quote:
[..]
Zal best goedkoper zijn dan het op slot gooien, lockdowns, maatregelen, beperkingen tot aan het halve volk uitsluiten om uit eten te kunnen gaan wat mogelijk dalijk doorslaat naar het betreden van elk publieke ruimte.
Die paar bedjes zullen ongetwijfeld goedkoper zijn.
Afgezien van de Calimero argumenten over niet bestaande uitsluiting en een onbewezen hellend vlak argument dat het allemaal nog erger gaat worden..
Er is een veilige goedkope effectieve oplossing om lockdowns, mondkapjes, ic en ziekenhuisopnames in het algemeen te voorkomen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201761319
quote:
Kijk voor de gein eens naar de ziekenhuisopnametijd.
Dan zul je zien dat er niks is bezuinigd op capaciteit
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:02:43 #196
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_201761322
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Alleen is er helemaal niet bezuinigd op de zorg :! .
als je het had gelezen, had je het geweten!

.
Van 2010 tot 2020 zijn wij als Nederland 1450 IC-plaatsen kwijt geraakt.
Er zijn 6 ziekenhuizen dicht gegaan.
En ook op het personeel in de volledige zorg (dus ook de zorghuizen) is zwaar bezuinigd.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:03:27 #197
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_201761328
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Kijk voor de gein eens naar de ziekenhuisopnametijd.
Dan zul je zien dat er niks is bezuinigd op capaciteit
pure onzin, leer eens goed lezen!
pi_201761341
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
In een wegrestaurant stap je wel binnen zonder QR dacht ik. Het slaat allemaal nergens op, de logica is allang verdwenen in dit circus.
In welk wegrestaurant is dat dan?

Het denken en niet nazoeken en dus dingen verkondigen die niet kloppen slaat idd nergens op. 8-)
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:18:15 #199
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201761458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
In welk wegrestaurant is dat dan?

Het denken en niet nazoeken en dus dingen verkondigen die niet kloppen slaat idd nergens op. 8-)
quote:
OOSTERBEEK - In alle horecazaken is een QR-code verplicht als je naar binnen wilt, maar wegrestaurants vormen daar een uitzondering op. “Er wordt met twee maten gemeten”, zegt Jan van Hooijdonk, voorzitter Koninklijke Horeca Nederland afdeling Arnhem Renkum.

Het gaat om wegrestaurants die liggen bij verzorgingsplaatsen langs het hoofdwegennet, laat een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid weten. Na een telefoontje met Rijkswaterstaat blijkt dat het om de snelwegen en een aantal N-wegen gaat. De motivatie van het ministerie dat deze restaurants zonder scan van de QR-code gasten mogen toelaten, is dat het voor internationale beroepschauffeurs altijd mogelijk moet zijn om te eten en drinken.

'Het is verwarrend'
“Ik ben heel erg verbaasd over de maatregel. Er wordt gezegd: het is voor internationale truckers, zodat zij hun natje en droogje kunnen halen. Maar ik heb toch ook een internationale QR-code?”, zegt Van Hooijdonk. “Het is een nieuwe stap in een hele reeks onlogische besluiten in de afgelopen twee jaar.” Hij heeft zelf een horecazaak in Oosterbeek. “Ik heb ook internationale klandizie. Maar ik zit niet langs de snelweg, dus ik moet wel scannen. Het is verwarrend."
Hoe kan dat? In wegrestaurants kan je wel eten zonder QR-code
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:21:29 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201761490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:02 schreef THEFXR het volgende:

[..]
als je het had gelezen, had je het geweten!

.
Van 2010 tot 2020 zijn wij als Nederland 1450 IC-plaatsen kwijt geraakt.
Er zijn 6 ziekenhuizen dicht gegaan.
En ook op het personeel in de volledige zorg (dus ook de zorghuizen) is zwaar bezuinigd.

Dat betekent niet dat er bezuinigd is.

De overheidsuitgaven:

Huilen dan.
pi_201761540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]
pure onzin, leer eens goed lezen!
Wat is denk jij het effect van het terugbrengen van 1 maand ziekenhuis naar 1 dag ziekenhuis voor een heupoperatie bijvoorbeeld?
If poliklinische bevalling vs 7 dagen ziekenhuis zoals in Duitsland
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201761551
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat er bezuinigd is.

De overheidsuitgaven:

[ afbeelding ]
Bezuinigen is KORTEN OP.

Dat de zorg duurder is geworden betekend niet dat een subonderdeel van de zorg niet uitgekleed is.

Sterker nog, het gros van het duurder worden van de zorg heeft er alles mee te maken met dat de leeftijd hoger wordt en we het leven meer kunnen rekken.

Peanuts van de kosten van de IC op dat totaal lijken me tamelijk insignificant maar misschien heb ik dat mis hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201761720
quote:
Dat wist ik niet. Dat is mooi dan kunnen ludovico en wat anderen alsnog spontaan uit eten gaan. 8-)
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:58:04 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201761915
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Alleen is er helemaal niet bezuinigd op de zorg :! .
Zouden ze daar ook de medium care bedden meetellen? De aantallen lijken mij te hoog.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:10:42 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201762072
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Dat is mooi dan kunnen ludovico en wat anderen alsnog spontaan uit eten gaan. 8-)
Ach, als je take out hebt. Dikke prima hoor.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201762129
twitter


Toch wel bijzonder hoor.. Twee namen, twee plaatsen en hetzelfde angstbericht.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:23:07 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201762236
Dit zijn goede voorbeelden van de fearporn van de MSM. Hoe meer mensen doodsbang voor Covid, hoe beter. En meer mensen bang resulteert direct ook in meer clicks en meer mensen die zich willen laten vaccineren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Toch wel bijzonder hoor.. Twee namen, twee plaatsen en hetzelfde angstbericht.
En die oproep voor acteur/actrice, haha. Iemand die zich (zogenaamd) wil laten vaccineren? Waarom zogenaamd? Maak dan een video van iemand die zich daadwerkelijk laat vaccineren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:26:50 #208
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201762273
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat wist ik niet. Dat is mooi dan kunnen ludovico en wat anderen alsnog spontaan uit eten gaan. 8-)
Fijn dat jij het mooi vindt maar logisch is het niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201762278
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Toch wel bijzonder hoor.. Twee namen, twee plaatsen en hetzelfde angstbericht.
Alles wat de (de msm) brengt is fake
pi_201762281
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat is denk jij het effect van het terugbrengen van 1 maand ziekenhuis naar 1 dag ziekenhuis voor een heupoperatie bijvoorbeeld?
If poliklinische bevalling vs 7 dagen ziekenhuis zoals in Duitsland
http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=26207
pi_201762359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Geen vreten of de spuit, niks dwang gewoon een keuze.

[ twitter ]

De :+ is de boel weer aan het opstoken.
Je kunt thuis laten bezorgen 👍
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201762381
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Toch wel bijzonder hoor.. Twee namen, twee plaatsen en hetzelfde angstbericht.
Nee, artikel gaat over 2 personen, eentje uit Damwoude en eentje uit Urk.
De foto's zijn meneer Hoekstra uit Urk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201762398
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Alles wat de (de msm) brengt is fake
Dus in Duitsland hoef je geen coronapas te laten zien als je naar de supermarkt wilt en in Nederland hebben we helemaal geen QR code ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201762430
quote:
8s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wil jij alsjeblieft HEEL GAUW ophouden met je eigen onderzoek doen????
Oh, heeft verder geen effect, iedereen blijft gewoon denken dat het om een crisis acteur gaat die in verschillende berichten verschijnt.
Dat is natuurlijk veel spannender en laat lijken dat je slimmer bent dan al die MSM-schaapjes...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201762439
quote:
Kijk de argumenten zijn op... Dan maar de persoon berichten van trollen... :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201762460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Effectiviteit daarvan is 0.0. Deze maatregelen zijn al eerder ingevoerd zonder effect.

Kroegen en bars en festivals (binnen) dicht heeft zin maar daar raken eigenlijk ook alleen maar jonge mensen besmet.

Men raakt thuis vooral besmet, allicht via jongeren / mensen die uitgaan. Nou wees wat voorzichtiger bij ongevaccineerde ouderen en ga open.

Maar totalitair toegang tot de supermarkt verbieden... Jezus man.
Ja, thuis verbieden gaat helaas niet, dus dan maar op andere manieren de besmettingen terug dringen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201762483
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, heeft verder geen effect, iedereen blijft gewoon denken dat het om een crisis acteur gaat die in verschillende berichten verschijnt.
Dat is natuurlijk veel spannender en laat lijken dat je slimmer bent dan al die MSM-schaapjes...
Ik begrijp het niet. De BNW adepten zijn bang voor allerlei complotten, verzinnen alles bij elkaar, maar als je dan bewijst dat hun angsten ongegrond zijn dan ben je een troll
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:59:57 #218
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201762652
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:43 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik begrijp het niet. De BNW adepten zijn bang voor allerlei complotten, verzinnen alles bij elkaar, maar als je dan bewijst dat hun angsten ongegrond zijn dan ben je een troll
Voor het gemak vergeet je hoe ver heen we al zijn en de zaken die aan het begin van deze hoax werden voorspeld zijn inmiddels achterhaald en hebben we ondertussen het verplichte vaccineren al bijna voor de deur. De indirecte verplichting is al in volle glorie aan de gang. Ik hoor Hugotje nog in volle overtuiging blaten dat er maar een lockdown van 2 weken zou gelden. Vervolgens met een hele hoop andere onzin er tussen in dat er nooit een VaxPas zou worden ingevoerd. Ondertussen zijn we dik 1.5 jaar verder en zie het resultaat. Dagelijks het zichtbare goed proberen te praten riekt naar een hele hoop naviteit. Al blijf je wel mijn favo ochtendkomiek. Campina is blij met je.
Mai pben rai~!
pi_201762761
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:59 schreef KNAK het volgende:

[..]
Voor het gemak vergeet je hoe ver heen we al zijn en de zaken die aan het begin van deze hoax werden voorspeld zijn inmiddels achterhaald en hebben we ondertussen het verplichte vaccineren al bijna voor de deur. De indirecte verplichting is al in volle glorie aan de gang. Ik hoor Hugotje nog in volle overtuiging blaten dat er maar een lockdown van 2 weken zou gelden. Vervolgens met een hele hoop andere onzin er tussen in dat er nooit een VaxPas zou worden ingevoerd. Ondertussen zijn we dik 1.5 jaar verder en zie het resultaat. Dagelijks het zichtbare goed proberen te praten riekt naar een hele hoop naviteit. Al blijf je wel mijn favo ochtendkomiek. Campina is blij met je.
Het BNW aspect daaraan is dat het allemaal is uitgedacht om ons te knechten, niet om de pandemie te bestrijden. En dat de media in dienst staat van de overheid en nepberichten plaatst om het volk te overtuigen van de noodzaak.
Daarbij zou de Leeuwarden Courant door de mand zijn gevallen door foto's van dezelfde crisis acteur te gebruiken bij 2 verschillende personen.

Maar dat blijkt zo niet te zijn.
Alleen als je daar op wijst wordt dat genereerd en blijft men schande ervan spreken.
BNW gaat er ook prat op dat ze niet alles als zoete koek slikken, maar zelf op onderzoek gaan.
En toch slikken ze 2 screenshots als zoete koek, terwijl een simpele zoekactie met Google laat zien hoe het werkelijk zit...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201762783
twitter
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:14:53 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201762824
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bezuinigen is KORTEN OP.

Dat de zorg duurder is geworden betekend niet dat een subonderdeel van de zorg niet uitgekleed is.

Sterker nog, het gros van het duurder worden van de zorg heeft er alles mee te maken met dat de leeftijd hoger wordt en we het leven meer kunnen rekken.

Peanuts van de kosten van de IC op dat totaal lijken me tamelijk insignificant maar misschien heb ik dat mis hoor.
Dat er in Nederland naar rato van de bevolking minder IC-bedden zijn vergeleken met omliggende landen heeft niks met bEzuIniGinGen te maken.
Huilen dan.
pi_201762829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:53 schreef KNAK het volgende:

Zal best goedkoper zijn dan het op slot gooien, lockdowns, maatregelen, beperkingen tot aan het halve volk uitsluiten om uit eten te kunnen gaan wat mogelijk dalijk doorslaat naar het betreden van elk publieke ruimte.
Die paar bedjes zullen ongetwijfeld goedkoper zijn.
Uit onderzoek is gebleken dat het het beste is voor de economie om snel maatregelen in te voeren en deze alleen stapsgewijs en pas laat weer af te bouwen.

De goedkoopste oplossing is dus niet extra ic-bedden (als dat al mogelijk is) maar zo vroeg mogelijk maatregelen invoeren. Dat scheelt ook nog eens een hoop doden en ernstig zieke mensen.
COR / Onderzoek KPMG: Nederland voerde keer op keer te laat maatregelen in
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201762860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:59 schreef KNAK het volgende:

[..]
Voor het gemak vergeet je hoe ver heen we al zijn en de zaken die aan het begin van deze hoax werden voorspeld zijn inmiddels achterhaald en hebben we ondertussen het verplichte vaccineren al bijna voor de deur.
nee hebben we niet
quote:
De indirecte verplichting is al in volle glorie aan de gang. Ik hoor Hugotje nog in volle overtuiging blaten dat er maar een lockdown van 2 weken zou gelden. Vervolgens met een hele hoop andere onzin er tussen in dat er nooit een VaxPas zou worden ingevoerd. Ondertussen zijn we dik 1.5 jaar verder en zie het resultaat. Dagelijks het zichtbare goed proberen te praten riekt naar een hele hoop naviteit. Al blijf je wel mijn favo ochtendkomiek. Campina is blij met je.
Welke tijdelijke maatregelen waarvan hier gezegd werd dat ze permanent zouden zijn, zijn permanent gebleken?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:18:57 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201762877
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat er in Nederland naar rato van de bevolking minder IC-bedden zijn vergeleken met omliggende landen heeft niks met bEzuIniGinGen te maken.
Waarom schrijf je het woord 'bezuinigen' op zo'n vreemde manier?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:21:13 #225
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201762904
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het BNW aspect daaraan is dat het allemaal is uitgedacht om ons te knechten, niet om de pandemie te bestrijden. En dat de media in dienst staat van de overheid en nepberichten plaatst om het volk te overtuigen van de noodzaak.
Daarbij zou de Leeuwarden Courant door de mand zijn gevallen door foto's van dezelfde crisis acteur te gebruiken bij 2 verschillende personen.

Maar dat blijkt zo niet te zijn.
Alleen als je daar op wijst wordt dat genereerd en blijft men schande ervan spreken.
BNW gaat er ook prat op dat ze niet alles als zoete koek slikken, maar zelf op onderzoek gaan.
En toch slikken ze 2 screenshots als zoete koek, terwijl een simpele zoekactie met Google laat zien hoe het werkelijk zit...
Dat nieuwsuur een verhaal in elkaar knutselt van een 39-jarige ongevaccineerde overleden aan covid, inclusief acteur, hoor je niemand over :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:23:52 #226
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201762937
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]
nee hebben we niet
[..]
Welke tijdelijke maatregelen waarvan hier gezegd werd dat ze permanent zouden zijn, zijn permanent gebleken?
Je kunt je gram halen dat er nu even geen anderhalve meter, mondkapjes en dergelijke verplicht zijn.

Hoeveel denk je dat er voor nodig is om die weer in het leven te roepen.

Bovendien is de coronapas vooralsnog permanent tot ie weer wordt afgeschaft.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201763056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je kunt je gram halen dat er nu even geen anderhalve meter, mondkapjes en dergelijke verplicht zijn.

Hoeveel denk je dat er voor nodig is om die weer in het leven te roepen.

Bovendien is de coronapas vooralsnog permanent tot ie weer wordt afgeschaft.
Mooi, tijdelijke maatregelen bleken dus inderdaad tijdelijk. Fijn dat je dat ook ziet.
Vwb de QR code, zie ik dus geen reden om aan te nemen dat die ook tijdelijk is.
Sterker nog, als we een vaccinatiegraad vaan 100% halen is die sowieso overbodig. Dus... Hup hup
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201763085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat nieuwsuur een verhaal in elkaar knutselt van een 39-jarige ongevaccineerde overleden aan covid, inclusief acteur, hoor je niemand over :')
Dat vrijwel alle alternatieve media berichten en Tweets uit verband getrokken of geknipte rommel is vind je dan geen probleem en slik je als zoete koek
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:40:50 #229
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201763150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je kunt je gram halen dat er nu even geen anderhalve meter, mondkapjes en dergelijke verplicht zijn.

Hoeveel denk je dat er voor nodig is om die weer in het leven te roepen.

Bovendien is de coronapas vooralsnog permanent tot ie weer wordt afgeschaft.
Met de eerste mooie voorzetjes van idiote figuren als Ernst met zijn “ tot het voorjaar”. Mooie sneak preview uitspraken.

Halverwege blijkt de QR methode dalijk niet waterdicht te zijn, iets wat nu al links en rechts voorbij komt in het nieuws, de zogenaamde fraude met registraties en codes om vervolgens iets anders in te voeren. Een ID kaart, een heus paspoort, een ander iets onder het mom om fraude tegen te gaan en voor je het weet is het het nieuwe identificatie methode net als het huidige. Geef het een paar maanden en we zullen het vanzelf zien. Gebeurt het niet en wordt de pas daadwerkelijk afgeschaft en wordt er niets verzwaard is het alleen maar goed te noemen. Gezien het bedrog en hoe eenvoudig ze met ons sollen en er volledig mee weg komen vrees ik het ergste.
Mai pben rai~!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:41:45 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201763163
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Mooi, tijdelijke maatregelen bleken dus inderdaad tijdelijk. Fijn dat je dat ook ziet.
Vwb de QR code, zie ik dus geen reden om aan te nemen dat die ook tijdelijk is.
Sterker nog, als we een vaccinatiegraad vaan 100% halen is die sowieso overbodig. Dus... Hup hup
Zolang de spoedwet van kracht is kan de overheid onverwijld zaken doorvoeren. Laten we het verlopen daarvan als uitgangspunt nemen. Lijkt me realistischer.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat vrijwel alle alternatieve media berichten en Tweets uit verband getrokken of geknipte rommel is vind je dan geen probleem en slik je als zoete koek
Min of meer bevestigd door Nieuwsuur zelf met een slap excuus. Maar als een trouw overheidsburger betaamt benader je andere geluiden met vijandigheid en ongeloof.

In Pyongyang zouden ze trots op je zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201763221
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat vrijwel alle alternatieve media berichten en Tweets uit verband getrokken of geknipte rommel is vind je dan geen probleem en slik je als zoete koek
Als je dat vindt is het uitermate vermakelijk dat je al maandenlang een groot gedeelte van je vrije tijd hier zit te verspillen. Van vroeg in de morgen tot laat in de avond.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201763229
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zolang de spoedwet van kracht is kan de overheid onverwijld zaken doorvoeren. Laten we het verlopen daarvan als uitgangspunt nemen. Lijkt me realistischer.

In Pyongyang zouden ze trots op je zijn.
Tijdelijke spoedwet. De Tweede Kamer moet hierover ieder halfjaar stemmen waarmee het dus een democratische maatregel is. Als het volk de wetten die onder de spoedwet vallen niet hadden gewild dan konden ze bij de vorige verkiezing, toen de tijdelijke spoedwet al een tijd bestond, stemmen op een partij die tegen deze tijdelijke spoedwet of de coronamaatregelen was.

Er zijn juist meer zetels gekomen voor de partijen die alle coronamaatregelen steunden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201763378
quote:
RIVM: coronavaccins beschermen ook tegen overdracht deltavariant
Coronavaccins beschermen tegen overdracht van de deltavariant van het virus, schrijft het RIVM op basis van onderzoek met data uit augustus en september van dit jaar. Volledig gevaccineerde mensen die toch besmet raken, dragen het virus 63 procent minder vaak over aan ongevaccineerde huisgenoten dan besmette mensen die niet waren gevaccineerd.

Eerder concludeerde het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) al dat de vaccins beschermen tegen overdracht van de alfavariant. Dat onderzoek was gebaseerd op informatie uit bron- en contactonderzoek uit de maanden februari tot eind mei, toen die variant van het virus nog dominant was in Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)rdracht-deltavariant
Vaccineren beschermt je dus niet alleen tegen het virus waardoor je bijna nooit in het ziekenhuis beland of erger, maar gevaccineerden verspreidden het virus dus ook veel minder snel. Dat maakt het gebruik van het coronapaspoort en QR-code ook logisch. Dat zal niet snel afgeschaft gaan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201763427
twitter


quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Vaccineren beschermt je dus niet alleen tegen het virus waardoor je bijna nooit in het ziekenhuis beland of erger, maar gevaccineerden verspreidden het virus dus ook veel minder snel. Dat maakt het gebruik van het coronapaspoort en QR-code ook logisch. Dat zal niet snel afgeschaft gaan worden.
Die gaat nooit meer weg maar wordt uiteindelijk uitgebreid naar een social krediet systeem.


Ze zijn btw gek op getallen als 33/ 63.. valt me op.
pi_201763444
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
[..]
Die gaat nooit meer we maar wordt uiteindelijk uitgebreid naar een social krediet systeem.

Ze zijn btw gek op getallen als 33/ 63.. valt me op.
Yes, heb je even iets gedaan wat niet meer mag. Je komt de winkel niet meer binnen, moet je maar op een houtje bijten. Succes daarmee voor degene die in zo'n maatschappij willen leven.
pi_201763486
pi_201763520
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:01 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Yes, heb je even iets gedaan wat niet meer mag. Je komt de winkel niet meer binnen, moet je maar op een houtje bijten. Succes daarmee voor degene die in zo'n maatschappij willen leven.
Dat is idd de toekomst.In Australi komt de politie steekproefsgewijs aan de deur wanneer je iets “verkeerds” hebt geplaatst op social media.

Waait uiteindelijk allemaal deze kant op, zie Itali bijv. Is het zelfde globale systeem
pi_201763563
twitter
pi_201763564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Fijn dat jij het mooi vindt maar logisch is het niet.
Idd men zou het hollandse pragmatisme moeten loslaten en ook bij wegrestaurants qr codes moeten verplichten.
pi_201763569
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat er in Nederland naar rato van de bevolking minder IC-bedden zijn vergeleken met omliggende landen heeft niks met bEzuIniGinGen te maken.
Je moet de definitie nog eens opzoeken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201763570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:04 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]
666, en 33?

})

toeval?
zoek 33 covid. veel niews berichten met 33 doden, 33 cases etc.

https://www.google.com/search?q=33+covid&oq=33+covid&aqs=chrome..69i57j69i60.1600j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

delta variant
pi_201763571


[ Bericht 100% gewijzigd door CryptoPunk op 15-10-2021 13:11:37 ]
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201763587
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef Mytho het volgende:

[..]
666, en 33?

})

toeval?
zoek 33 covid. veel niews berichten met 33 doden, 33 cases etc.

https://www.google.com/search?q=33+covid&oq=33+covid&aqs=chrome..69i57j69i60.1600j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Nee ik geloof niet in toeval maar dat het hun manier is van communiceren. Via getallen en symbolen.
pi_201763602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Uit onderzoek is gebleken dat het het beste is voor de economie om snel maatregelen in te voeren en deze alleen stapsgewijs en pas laat weer af te bouwen.

De goedkoopste oplossing is dus niet extra ic-bedden (als dat al mogelijk is) maar zo vroeg mogelijk maatregelen invoeren. Dat scheelt ook nog eens een hoop doden en ernstig zieke mensen.
COR / Onderzoek KPMG: Nederland voerde keer op keer te laat maatregelen in
KPMG doet het met dezelfde assumpties als de rest van ons. Kan dat rapport wel gaan lezen maar weet nu al de strekking van het verhaal.

R getal op 1 is beter vol te houden als je met lage aantallen op de IC begint.

Bouw je alleen geen antistoffen mee op en dat R=1 getal zal altijd het gemiddelde blijven gezien dit virus niet zal worden uitgeroeid. Dat maakt dat rapport is mijn verwachting een doodlopend advies,we moeten hiermee gaan leven. Asap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201763625
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef Mytho het volgende:

[..]
666, en 33?

})

toeval?
zoek 33 covid. veel niews berichten met 33 doden, 33 cases etc.

https://www.google.com/search?q=33+covid&oq=33+covid&aqs=chrome..69i57j69i60.1600j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

delta variant
[ afbeelding ]
Vier van de vijf Covid-patinten die op de intensive care zijn opgenomen, zijn niet gevaccineerd tegen het coronavirus. De kans om als volledig gevaccineerde terecht te komen op de ic als gevolg van Covid, die ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt, is 33 keer kleiner dan bij ongevaccineerden.
pi_201763634
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Mooi, tijdelijke maatregelen bleken dus inderdaad tijdelijk. Fijn dat je dat ook ziet.
Vwb de QR code, zie ik dus geen reden om aan te nemen dat die ook tijdelijk is.
Sterker nog, als we een vaccinatiegraad vaan 100% halen is die sowieso overbodig. Dus... Hup hup
Lol, hier kom jij nog op terug in de toekomst. Ofnee dan ga je zeggen "zonder booster ben je niet volledig gevaccineerd dus dan telt het niet als 100%).

Je bent wel voorspelbaar dat wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:18:12 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201763651
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Tijdelijke spoedwet. De Tweede Kamer moet hierover ieder halfjaar stemmen waarmee het dus een democratische maatregel is. Als het volk de wetten die onder de spoedwet vallen niet hadden gewild dan konden ze bij de vorige verkiezing, toen de tijdelijke spoedwet al een tijd bestond, stemmen op een partij die tegen deze tijdelijke spoedwet of de coronamaatregelen was.

Er zijn juist meer zetels gekomen voor de partijen die alle coronamaatregelen steunden.
Wat heeft dit ermee te maken?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Admin vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:21:12 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201763682
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol, hier kom jij nog op terug in de toekomst. Ofnee dan ga je zeggen "zonder booster ben je niet volledig gevaccineerd dus dan telt het niet als 100%).

Je bent wel voorspelbaar dat wel.
Niet zo op de man, nou is @devlinmr
niet van suikergoed, maar toch. Beetje vriendelijker mag best ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201763719
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Vaccineren beschermt je dus niet alleen tegen het virus waardoor je bijna nooit in het ziekenhuis beland of erger, maar gevaccineerden verspreidden het virus dus ook veel minder snel. Dat maakt het gebruik van het coronapaspoort en QR-code ook logisch. Dat zal niet snel afgeschaft gaan worden.
Bulllshittttttt.

Het beste onderzoek dat Iets erover zegt stelt vast een factor 3-4 vaker pcr positief te meten bij ongevaccineerden. Thats it.

Als dat lineair correleert zit je dus op factor 3-4 minder vaak van note bene al nihil.

Maar mensen blijven thuis bij symptomen, de aanname lineaire correlatie staat al giga wankel.

En de wiskunde laat zien dat groepsimmuniteit effecten uitblijven en dat de besmettingen logischerwijs niet gesoleerd binnen de ongevaccineerde groep plaatsvinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201763774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:24 schreef ludovico het volgende:

En de wiskunde laat zien dat groepsimmuniteit effecten uitblijven en dat de besmettingen logischerwijs niet gesoleerd binnen de ongevaccineerde groep plaatsvinden.
Nou, daar is een heel makkelijke oplossing voor: je kan namelijk immuniteit opbouwen zonder besmet te raken.
Twee keer raden wat dat voor oplossing is
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201763777
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:09 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Sick.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:30:44 #252
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201763802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Idd men zou het hollandse pragmatisme moeten loslaten en ook bij wegrestaurants qr codes moeten verplichten.
Of nergens QR codes verplichten. Dat is een beter idee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201763848
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nou, daar is een heel makkelijke oplossing voor: je kan namelijk immuniteit opbouwen zonder besmet te raken.
Twee keer raden wat dat voor oplossing is
Moet een vrije keuze zijn en het is raar dat je voor iets wat praktisch alleen voor jezelf van toepassing is uitgesloten wordt voor je participatie aan de maatschappij.

Met deze aantallen antistoffen zijn ze terecht meer bang voor influenza dan corona want corona is met dit aantal antistoffen - mochten de cijfers van de efficacy kloppen - velen malen minder ernstig en dodelijk dan de reguliere griep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201763857
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:59 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
[..]
Die gaat nooit meer weg maar wordt uiteindelijk uitgebreid naar een social krediet systeem.


Ze zijn btw gek op getallen als 33/ 63.. valt me op.
Weer dat hellende vlak argument.
De enige partij die het daarover heeft is de fvd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201763866
Straks is het geen Covid maar influenza dat ze meten, is dat ook te druk op de IC's.

Gaan ze dan stoppen met de Covid maatregelen of copy pasten ze die op influenza?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201763885
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Moet een vrije keuze zijn en het is raar dat je voor iets wat praktisch alleen voor jezelf van toepassing is uitgesloten wordt voor je participatie aan de maatschappij.

Met deze aantallen antistoffen zijn ze terecht meer bang voor influenza dan corona want corona is met dit aantal antistoffen - mochten de cijfers van de efficacy kloppen - velen malen minder ernstig en dodelijk dan de reguliere griep.
Het is ook een keuze. En tevens is het een feit dat ongevaccineerden voor veel extra druk zorgen op onze gezondheidszorg. En nu blijken ze ook nog eens veel besmettelijker te zijn.
Dat maakt het logisch dat wij ze willen weren van de plekken waar veel besmettingen plaatsvinden zoals de horeca en bioscopen. Keuzes hebben gevolgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201763892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol, hier kom jij nog op terug in de toekomst. Ofnee dan ga je zeggen "zonder booster ben je niet volledig gevaccineerd dus dan telt het niet als 100%).

Je bent wel voorspelbaar dat wel.
Hellend vlak argument. Dat hangt van zoveel factoren af dat je daar helemaal geen uitspraak over kunt doen.
Vooralsnog geldt dat niet voor Nederland. Sterker nog, de huidige QR code voorziet daar niet eens in
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:38:59 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201763894
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je moet de definitie nog eens opzoeken.
Denk dat je je eigen advies eens te harte moet nemen, want als ik jouw logica goed begrijp dan bezuinig ik ook wanneer ik mijn Mazda niet vervang door een Porsche maar door een Mercedes.

Maar misschien moet je aan de hand van het figuur dat ik eerder toonde even uitleggen hoe er precies bezuinigd is op de zorguitgaven.
Huilen dan.
pi_201763906
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:30 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Of nergens QR codes verplichten. Dat is een beter idee.
Prima dan weer terug naar sluiten horeca en herinvoering 1,5 meter
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201763908
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het is ook een keuze. En tevens is het een feit dat ongevaccineerden voor veel extra druk zorgen op onze gezondheidszorg. En nu blijken ze ook nog eens veel besmettelijker te zijn.
Dat maakt het logisch dat wij ze willen weren van de plekken waar veel besmettingen plaatsvinden zoals de horeca en bioscopen. Keuzes hebben gevolgen.
Nihil kans om een ander te besmetten mag naar binnen zonder test maar nihil kans /4 om een ander te besmetten moet wel een testje nemen.

En gevaccineerd wordt nauwelijks ziek dus heeft die hypersensitieve bescherming niet nodig.

En de ongevaccineerde kiest zelf ergens heen te gaan dus heeft geen hypersensitieve bescherming nodig.

Horeca en bios veel besmettingen? Bron, lolz.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201763923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:36 schreef ludovico het volgende:
Straks is het geen Covid maar influenza dat ze meten, is dat ook te druk op de IC's.

Gaan ze dan stoppen met de Covid maatregelen of copy pasten ze die op influenza?
Of doen ze niks, of gaan ze gratis dennennaaldenthee uitdelen, of of of
Zien we dan wel weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201763927
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Denk dat je je eigen advies eens te harte moet nemen, want als ik jouw logica goed begrijp dan bezuinig ik ook wanneer ik mijn Mazda niet vervang door een Porsche maar door een Mercedes.

Maar misschien moet je aan de hand van het figuur dat ik eerder toonde even uitleggen hoe er precies bezuinigd is op de zorguitgaven.
Tis als zeggen dat de onderhoudskosten toenemen van je oude auto en dat je daarna downgrade naar een minder duur model, maar de kosten nog steeds hoger uitvallen dan initieel met het duurdere model en je downgrade een upgrade noemen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201763943
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Of doen ze niks, of gaan ze gratis dennennaaldenthee uitdelen, of of of
Zien we dan wel weer
Jij vindt alles wat ze verzinnen tof. Je kan zo bij een fractie van een van de kartelpartijen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:44:06 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201763951
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Vaccineren beschermt je dus niet alleen tegen het virus waardoor je bijna nooit in het ziekenhuis beland of erger, maar gevaccineerden verspreidden het virus dus ook veel minder snel. Dat maakt het gebruik van het coronapaspoort en QR-code ook logisch. Dat zal niet snel afgeschaft gaan worden.
63% vind ik eigenlijk behoorlijk laag. Heel erg veel garantie geeft het dus eigenlijk niet. Maar wellicht ga ik die studie vanavond nog eens even bekijken, altijd wel leuk om even door te lezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201763967
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
63% vind ik eigenlijk behoorlijk laag. Heel erg veel garantie geeft het dus eigenlijk niet. Maar wellicht ga ik die studie vanavond nog eens even bekijken, altijd wel leuk om even door te lezen.
Alfa variant.

Ondertussen ontsnapt het virus weer beter aan de antistoffen van vaccin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201764004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jij vindt alles wat ze verzinnen tof. Je kan zo bij een fractie van een van de kartelpartijen.
Nee, zeker niet. Er is een groot verschil tussen het begrijpen van de reden van de maatregelen en de maatregelen "tof" vinden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:48:17 #267
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201764019
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Of doen ze niks, of gaan ze gratis dennennaaldenthee uitdelen, of of of
Zien we dan wel weer
De weg ligt volledig open. Misschien dat ze een weg inslaan die zelfs voor jou teveel is en te ver gaat. Verwacht het niet maar toch.
Mai pben rai~!
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:48:26 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201764021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Moet een vrije keuze zijn en het is raar dat je voor iets wat praktisch alleen voor jezelf van toepassing is uitgesloten wordt voor je participatie aan de maatschappij.

Met deze aantallen antistoffen zijn ze terecht meer bang voor influenza dan corona want corona is met dit aantal antistoffen - mochten de cijfers van de efficacy kloppen - velen malen minder ernstig en dodelijk dan de reguliere griep.
Te bedenken dat hier op werd gemodereerd in het begin van de plandemie..

Hardop gelachen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:48:28 #269
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201764023
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis als zeggen dat de onderhoudskosten toenemen van je oude auto en dat je daarna downgrade naar een minder duur model, maar de kosten nog steeds hoger uitvallen dan initieel met het duurdere model en je downgrade een upgrade noemen.
Geen idee wat je punt precies is, maar hoe zit dat met die bezuinigingen op de zorg: hoeveel is er bezuinigd?
Huilen dan.
pi_201764029
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alfa variant.

Ondertussen ontsnapt het virus weer beter aan de antistoffen van vaccin.
Delta variant dus

Telegraaf.nl: RIVM: coronavaccins beschermen ook tegen overdracht deltavariant | Binnenland | Telegraaf.nl.
https://www.telegraaf.nl/(...)rdracht-deltavariant
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764042
twitter

twitter

twitter

twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201764048
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:48 schreef KNAK het volgende:

[..]
De weg ligt volledig open. Misschien dat ze een weg inslaan die zelfs voor jou teveel is en te ver gaat. Verwacht het niet maar toch.
Geen idee, hangt van de situatie af.

Btw, hoe zit het met jouw menukaart in braille en invalidentoilet en rolstoeltoegang en je cursus gebarentaal?

Of blijf je die mensen uitsluiten van jouw horecagelegenheid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:51:55 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201764049
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee, zeker niet. Er is een groot verschil tussen het begrijpen van de reden van de maatregelen en de maatregelen "tof" vinden
Nee, er valt ook weinig begrip op te brengen voor de maatregelen. Dit gaat allemaal veel te ver. QR codes en corona paspoorten, hou op hoor. Je zult het eens moeten loslaten. Je kunt niet tot in de eeuwigheid dit proberen te controleren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201764058
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, er valt ook weinig begrip op te brengen voor de maatregelen. Dit gaat allemaal veel te ver. QR codes en corona paspoorten, hou op hoor. Je zult het eens moeten loslaten. Je kunt niet tot in de eeuwigheid dit proberen te controleren.
Daarom zijn het tijdelijke maatregelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764088
Het invoeren van de QR-code werkt trouwens wel bij jongeren:
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:56:24 #276
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201764098
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Daarom zijn het tijdelijke maatregelen
Kwartje van kok was ook tijdelijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201764120
quote:
Ongeveer 2/3 van de Italianen is het er mee eens, 10% echt niet en die lawaaierige minderheid hoor je nu dus. Of had je gedacht dat de voorstanders op straat zouden gaan om hun steun te betuigen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764128
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Kwartje van kok was ook tijdelijk.
Goed argument... Not
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764133
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ongeveer 2/3 van de Italianen is het er mee eens
Wat een onzin
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:59:59 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201764136
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Daarom zijn het tijdelijke maatregelen
Ik denk dat we hier nog minstens een jaar aan vast zullen zitten. En dan ben ik nog heel erg optimistisch.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201764142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wat een onzin
Vertel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:02:24 #282
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201764166
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:51 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Geen idee, hangt van de situatie af.

Btw, hoe zit het met jouw menukaart in braille en invalidentoilet en rolstoeltoegang en je cursus gebarentaal?

Of blijf je die mensen uitsluiten van jouw horecagelegenheid
Iedereen is welkom. En vooralsnog zo lang Boa’s om de hoek gluren de ongevaccineerden alleen op het terras waar ik zowat met storm mensen nog op kan plaatsen; helemaal voorzien van gemakken waar de gemiddelde GroenLinkser puisten van krijgt, zoveel terrasheaters. Het is wachten op de eerste sul die zegt dat er geen ventilatie is - waar het allemaal om gaat - toch? Vooralsnog niemand die klaagt, ook niet bij de buren her en der. De rest zit binnen en ik hark de nodige knaken bij elkaar om een buffer te creren voor als het (weer) misgaat, al klopt er natuurlijk met deze shit gene ene kant van, het is al volledig mis. Snap verder niets wat een rolstoelganger te maken heeft met de Corona hoax, maar het is dan ook alweer middag. De ochtenden zijn voor het lachen dus bewaar het even tot morgen. c_/
Mai pben rai~!
pi_201764175
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:00 schreef devlinmoverheidstroll het volgende:

[..]
Vertel
Heb ik zojuist gedaan
pi_201764186
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk dat we hier nog minstens een jaar aan vast zullen zitten. En dan ben ik nog heel erg optimistisch.
Wil je er snel van af... Zorg voor ~100% vaccinatiegraad.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Heb ik zojuist gedaan
Nietecht. Alle cijfers die ik vind zeggen dat ~75% achter de maatregelen staan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764207
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Daarom zijn het tijdelijke maatregelen
Er is niet eens gesteld onder welke voorwaarden die Coronapas wordt afgeschaft.
Die pas is ingevoerd terwijl de ziekenhuizen zo goed als leeg zijn, minder dan 200 mensen op de IC blijkbaar al te veel Daarnaast worden er nog een 5000 boa's opgeleid om dat systeem te kunnen handhaven, en dat voor een tijdelijke maatregel van een half jaar?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:05:47 #287
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201764216
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Goed argument... Not
Natuurlijk niet. Omdat het niet in jouw beeldvorming past. Laten we achteraf bepalen of iets tijdelijk is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201764234
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:02 schreef KNAK het volgende:

[..]
Iedereen is welkom. En vooralsnog zo lang Boa’s om de hoek gluren de ongevaccineerden alleen op het terras waar ik zowat met storm mensen nog op kan plaatsen; helemaal voorzien van gemakken waar de gemiddelde GroenLinkser puisten van krijgt, zoveel terrasheaters. Het is wachten op de eerste sul die zegt dat er geen ventilatie is - waar het allemaal om gaat - toch? Vooralsnog niemand die klaagt, ook niet bij de buren her en der. De rest zit binnen en ik hark de nodige knaken bij elkaar om een buffer te creren voor als het (weer) misgaat, al klopt er natuurlijk met deze shit gene ene kant van, het is al volledig mis. Snap verder niets wat een rolstoelganger te maken heeft met de Corona hoax, maar het is dan ook alweer middag. De ochtenden zijn voor het lachen dus bewaar het even tot morgen. c_/
Medische uitsluiting.
Geen braille, geen toegang voor rolstoelen


Iedereen is welkom maar je ontneemt ze wel de mogelijkheid. Volgens de theorie hier betekent dat dus dat jij ze op medische gronden uitsluit.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:07:08 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201764237
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nietecht. Alle cijfers die ik vind zeggen dat ~75% achter de maatregelen staan
:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201764246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Omdat het niet in jouw beeldvorming past. Laten we achteraf bepalen of iets tijdelijk is.
Omdat iets van 100 jaar geleden niet tijdelijk was zegt dat iets over alle andere tijdelijke maatregelen. Dat is geen argument
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:08:19 #291
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201764257
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:02 schreef KNAK het volgende:

[..]
Iedereen is welkom. En vooralsnog zo lang Boa’s om de hoek gluren de ongevaccineerden alleen op het terras waar ik zowat met storm mensen nog op kan plaatsen; helemaal voorzien van gemakken waar de gemiddelde GroenLinkser puisten van krijgt, zoveel terrasheaters. Het is wachten op de eerste sul die zegt dat er geen ventilatie is - waar het allemaal om gaat - toch? Vooralsnog niemand die klaagt, ook niet bij de buren her en der. De rest zit binnen en ik hark de nodige knaken bij elkaar om een buffer te creren voor als het (weer) misgaat, al klopt er natuurlijk met deze shit gene ene kant van, het is al volledig mis. Snap verder niets wat een rolstoelganger te maken heeft met de Corona hoax, maar het is dan ook alweer middag. De ochtenden zijn voor het lachen dus bewaar het even tot morgen. c_/
Lijkt me een fijne tent :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201764261
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
:')
Jij hebt andere betrouwbare cijfers?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764279
[
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Lijkt me een fijne tent :)
Alleen jammer dat je met je rolstoel niet binnen kan komen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764283
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nietecht. Alle cijfers die ik vind zeggen dat ~75% achter de maatregelen staan
Welke cijfers? door wie uitgevoerd? hoeveel mensen/ en wat voor volk heeft aan dat "onderzoek" meegewerkt..
pi_201764289
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Welke cijfers? door wie uitgevoerd? hoeveel mensen/ en wat voor volk heeft aan dat "onderzoek" meegewerkt..
Kom eerst maar eens met andere cijfers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201764298
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wil je er snel van af... Zorg voor ~100% vaccinatiegraad.
Eerst was het 80, nu 93%... die apartheispas hangt niet vast aan aantallen.
Maar is een voorloper van het social krediet systeem pas.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:12:20 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201764306
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Omdat iets van 100 jaar geleden niet tijdelijk was zegt dat iets over alle andere tijdelijke maatregelen. Dat is geen argument
Feit is dat de term tijdelijk klaarblijkelijk rekbaar is.

Vooralsnog is er helemaal niets wat duidt op een concrete einddatum van de spoedwet. Dus tijdelijk kan wat mij betreft de prullenbak in.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201764309
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Kom eerst maar eens met andere cijfers
Weer woordspelletjes spelen en de zaken omdraaien wanneer er naar feiten wordt gevraagd, standaard tactieken van overheidstrollen.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:14:35 #299
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201764331
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Jij hebt andere betrouwbare cijfers?
Zou gewoon even mijn boerenverstand gebruiken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:10 schreef devlinmr het volgende:
[
[..]
Alleen jammer dat je met je rolstoel niet binnen kan komen.
Dan ga je toch lekker het terras op onder de heaters bij al het ongevaccineerde schorem?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:15:36 #300
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_201764348
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat er bezuinigd is.

De overheidsuitgaven:

[ afbeelding ]
het onderwerp was IC bedden, daarop is gewoon bezuinigd!
pi_201764401
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:58 schreef devlinmr het volgende:
Ongeveer 2/3 van de Italianen is het er mee eens, 10% echt niet en die lawaaierige minderheid hoor je nu dus. Of had je gedacht dat de voorstanders op straat zouden gaan om hun steun te betuigen
99% van de Duitsers deden mee met het nazi-regime. Niet lang geleden geloofde zoiets ook in God. Ik ben gewoon blij dat de (kleine?) verstandige minderheid (als die onzin-statistieken zouden kloppen) in elk geval geluid durven te maken.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')