quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:57 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:KingRolandOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Eens.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KingRoland mag lekker op zijn kerkhof blijven liggen en wiet roken.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:04 schreef fetX het volgende:
Ik hoop dat @:kingroland mij binnenkort ook een DM stuurt.
Erg jammer dat mijn favoriete debiele PSV supporter stopt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:56 schreef PSVCL het volgende:
zeker wanneer ze een coronapas gaan invoeren voor toegang ,dan stop ik met kijken naar het profvoetbal.
Gelukkig stopt Braadpan niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer dat mijn favoriete debiele PSV supporter stopt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gelukkig stopt Braadpan niet.
@:Oriente @:Wereldgozer @:Pisvlek @:AdolfHitler
Geen OLED. @:DJMO
Graag @Ama ook een mentionquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die tv niet met huiselijk geweld te makenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi. Moet ik eigenlijk ook weer eens doen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Rackets weggebracht voor nieuwe snaartjes
@:lenny_leonard
Doet Mark de J dat vanuit de gevangenis?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Rackets weggebracht voor nieuwe snaartjes
@:lenny_leonard
Die is druk zijn backhand aan het trainen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Doet Mark de J dat vanuit de gevangenis?
Had hem al gepost in BTC maar bedacht me dat @aTypisch daar helemaal niet kan posten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:24 schreef GGMM het volgende:
Kijk @:aTypisch er is een nieuw vechain plaatje!!
Ik denk eerder aan Sting en Toto bij Dune, maar ieder zijn ding.quote:
Hier ook geen kater.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:01 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Enorme onverwachte meevaller. Vrijwel geen kater @:lenny_leonard @:wereldgozer @:neef_wuppie
Naar het stadion gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Even een vraag aan jullie. Ik wil eigenlijk geen TV abo meer omdat ik enkel naar wedstrijden van Ajax kijk in de Eredivisie en in de CL. Elke maand betaal ik 65 euro voor crap waar ik niet naar kijk. Weten jullie alternatieven? Zelf zat ik te denken aan losse wedstrijden maar daar heb ik weer een TVkastje voor nodig. Digitaal kijken via de ESPN website een mogelijkheid?
Accountje delen met iemand. Ik deel een Ziggo abo met mn pa omdat ik de helft van de wedstrijden in het stadion zit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Even een vraag aan jullie. Ik wil eigenlijk geen TV abo meer omdat ik enkel naar wedstrijden van Ajax kijk in de Eredivisie en in de CL. Elke maand betaal ik 65 euro voor crap waar ik niet naar kijk. Weten jullie alternatieven? Zelf zat ik te denken aan losse wedstrijden maar daar heb ik weer een TVkastje voor nodig. Digitaal kijken via de ESPN website een mogelijkheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |