lekker wok3 broeder!!!! Boks!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
Het immer racistische oost blok. Lekker 10 wedstrijden zonder publiek geven.
Ik ben overigens tegen racisme.
Maar wel het hele stadion vol hangen met LGBT vlaggen toen er in Hongarije werd gespeeld. Laat gewoon elke vorm van kansloze politiek weg uit de sport, of het nou links- of rechtsom is.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:43 schreef Haags het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan daar. Wat een mafkezen. Gooi die club direct uit de Europa League
Goed en erg knap van je zeg! Dat mag je best wel even trots op zijn.quote:
Ik ben tegen dronken kinderen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:40 schreef Caland het volgende:
Ze zeggen dat kinderen en dronken mensen altijd de waarheid spreken.
Dit dus ..quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wel het hele stadion vol hangen met LGBT vlaggen toen er in Hongarije werd gespeeld. Laat gewoon elke vorm van kansloze politiek weg uit de sport, of het nou links- of rechtsom is.
Het gaat om voetbal, niet om huidskleur of geaardheid. Vanuit welk perspectief je het ook bekijkt.
Inb4 whataboutism
houdoe en bedenkt dan maarquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:56 schreef PSVCL het volgende:
Kinderen misbruiken om een agenda door te drukken
Jammer dat voetbal de laatste jaren wordt misbruikt voor politieke doeleinden. Daardoor steeds minder interesse in het spelletje .. zeker wanneer ze een coronapas gaan invoeren voor toegang ,dan stop ik met kijken naar het profvoetbal.
Nogal makkelijk wanneer je voor PSV bent ja, daar mis je toch weinig aan. Afgelopen dinsdag was het toch wel weer genieten in een ramvolle JC ArenA.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:56 schreef PSVCL het volgende:
Kinderen misbruiken om een agenda door te drukken
Jammer dat voetbal de laatste jaren wordt misbruikt voor politieke doeleinden. Daardoor steeds minder interesse in het spelletje .. zeker wanneer ze een coronapas gaan invoeren voor toegang ,dan stop ik met kijken naar het profvoetbal.
CL sfeer bij PSV is beter dan in de Arena .. zie Gala en Benfica thuis bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nogal makkelijk wanneer je voor PSV bent ja, daar mis je toch weinig aan. Afgelopen dinsdag was het toch wel weer genieten in een ramvolle JC ArenA.
Dus ook met coronapas krijg je het stadion makkelijk vol.
Ja, want het aanmoedigen van diversiteit staat natuurlijk op hetzelfde level als mensen racistisch bejegenen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar wel het hele stadion vol hangen met LGBT vlaggen toen er in Hongarije werd gespeeld. Laat gewoon elke vorm van kansloze politiek weg uit de sport, of het nou links- of rechtsom is.
Het gaat om voetbal, niet om huidskleur of geaardheid. Vanuit welk perspectief je het ook bekijkt.
Inb4 whataboutism
Samen met Toeterjan naar FC Eindhoven. Lekker man.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
CL sfeer bij PSV is beter dan in de Arena .. zie Gala en Benfica thuis bijvoorbeeld.
Nu heb je nog de mogelijkheid om te testen. Zodra dat communistische 2g systeem wordt ingevoerd wat betekend dat ongevaccineerde mensen niet meer welkom zijn kunnen ze de tering krijgen. Hoop dat de kkd clubs worden vrijgesteld zodat ik FC Eindhoven kan supporteren anders de plaatselijke amateur club
Niks mis meequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Samen met Toeterjan naar FC Eindhoven. Lekker man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |