Hier ook geen kater.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:01 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
Enorme onverwachte meevaller. Vrijwel geen kater @:lenny_leonard @:wereldgozer @:neef_wuppie
Naar het stadion gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Even een vraag aan jullie. Ik wil eigenlijk geen TV abo meer omdat ik enkel naar wedstrijden van Ajax kijk in de Eredivisie en in de CL. Elke maand betaal ik 65 euro voor crap waar ik niet naar kijk. Weten jullie alternatieven? Zelf zat ik te denken aan losse wedstrijden maar daar heb ik weer een TVkastje voor nodig. Digitaal kijken via de ESPN website een mogelijkheid?
Accountje delen met iemand. Ik deel een Ziggo abo met mn pa omdat ik de helft van de wedstrijden in het stadion zit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Even een vraag aan jullie. Ik wil eigenlijk geen TV abo meer omdat ik enkel naar wedstrijden van Ajax kijk in de Eredivisie en in de CL. Elke maand betaal ik 65 euro voor crap waar ik niet naar kijk. Weten jullie alternatieven? Zelf zat ik te denken aan losse wedstrijden maar daar heb ik weer een TVkastje voor nodig. Digitaal kijken via de ESPN website een mogelijkheid?
Je kan bij ziggy zelfs een tweede mediabox nemen op het adres van je ouders. Ik betaal iets van 5 euro per maand en dan heb ik alle zenders (al teer ik dan wel op de zak van m’n ouders natuurlijk)quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Accountje delen met iemand. Ik deel een Ziggo abo met mn pa omdat ik de helft van de wedstrijden in het stadion zit.
Niet verzopen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:03 schreef fetX het volgende:
Gisteren kamelenrace gedaan in Leiden @:el-stinho
Ik ga vanavond/morgen nog op pad.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel nog mee eigenlijk. 3 oktober vieren blijft toch een leuke traditie
Ik vond het wel leuk om weer eens door die troosteloze kermis te wandelenquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Viel nog mee eigenlijk. 3 oktober vieren blijft toch een leuke traditie
Lekker hoor. Ja vond het ook wel leuk al was het niet eens zo druk (top dus). Daarna nog even naar de Roebels geweest.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om weer eens door die troosteloze kermis te wandelen. Ook nog goed geborreld (maar nu wel een punthoofd).
Ik zat hier duidelijk fout.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |