Oh, nee, hè, is het weer zover?quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:59 schreef tong80 het volgende:
MDJO Plaatst mijn column niet op de Frontpage omdat ze aan het verven is.
quote:En noem me geen hè
Ja. Ging over Lewandowski. Op nieuw ingestuurd. Zo niet dan niet. De FP is toch al aan het instorten. Maar ja. Er moet geschilderd worden.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh, nee, hè, is het weer zover?
[..]
De FP sowieso, ja.quote:Op dinsdag 30 november 2021 15:56 schreef tong80 het volgende:
Ja. Ging over Lewandowski. Op nieuw ingestuurd. Zo niet dan niet. De FP is toch al aan het instorten. Maar ja. Er moet geschilderd worden.
[ afbeelding ]
Moet zij weten.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:59 schreef tong80 het volgende:
MDJO Plaatst mijn column niet op de Frontpage omdat ze aan het verven is.
Ik ben ziek, nasleep van kankerbehandeling, late effecten, zenuwpijn zo erg dat soms m'n kleren zeer doen aan m'n lijf, om je een idee te geven.quote:Op dinsdag 30 november 2021 14:20 schreef SolidasRock het volgende:
@:yvonne al weken niet meer gezien. Was een admin en een soort setje met Danny zoals Bassie en Adriaan of Batman en Robin of Pino en Koekiemonster. Kon afwisselend heel gezellig zijn of heel erg streng.
Heel veel sterkte en beterschapquote:Op woensdag 1 december 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ziek, nasleep van kankerbehandeling, late effecten, zenuwpijn zo erg dat soms m'n kleren zeer doen aan m'n lijf, om je een idee te geven.
Ik neem even goed rust, minstens een maand.
Zitten achter de pjoeter doet pijn, dus gm's zie ik lastig.
Mailen is beter
yvonne@fok.nl
Was een hartstikke leuke gast, had me een bende kids jaquote:
Sterkte en beterschap.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben ziek, nasleep van kankerbehandeling, late effecten, zenuwpijn zo erg dat soms m'n kleren zeer doen aan m'n lijf, om je een idee te geven.
Zitten achter de pjoeter doet pijn, dus gm's zie ik lastig.
Mailen is beter
yvonne@fok.nl
quote:
Dankjewel.quote:
Dikke knuffel uit 🇧🇪.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zitten achter de pjoeter doet pijn, dus pm's zie ik lastig.
Mailen is beter
yvonne@fok.nl
Wat een naar nieuws. Beterschap en heel veel sterkte.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
Mailen is beter
yvonne@fok.nl
Beterschap!quote:Op woensdag 1 december 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mailen is beter
yvonne@fok.nl
Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 1 december 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mailen is beter
yvonne@fok.nl
Ach jeetje, heel veel sterkte en doe rustig aanquote:Op woensdag 1 december 2021 22:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mailen is beter
yvonne@fok.nl
De winkel bestaat nog, maar of ze nog samen zijn..? (denk het wel trouwens hoor)quote:Op woensdag 15 december 2021 13:33 schreef praadje het volgende:
Ik mis trouwens die twee Fokkers die in Rotterdam een bakkerij waren begonnen. Zou die bakkerij nog bestaan? En zijn de verhalen hier nog te volgen? Was een leuk topic. Ze begonnen vanuit huis.
Oh leuk, dankjewelquote:Op woensdag 15 december 2021 13:36 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
De winkel bestaat nog, maar of ze nog samen zijn..? (denk het wel trouwens hoor)
http://www.jeroenbaktbrood.nl/winkel
Topicreeks: [Volgtopic] Een bakkerij beginnen!
Dit is wel een hele treurige post.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef junkiesietze het volgende:
Doodmetaal
Was mn beste vriend vroeger, veel samen gefokt in ONZ.
Toen ging hij studeren in Amsterdam en heb hem nooit meer gezien
quote:
ligt ook aan mezelf hoor, ik heb een teringhekel aan Amsterdam. ik ga daar niet heen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is wel een hele treurige post.
yes helloquote:Op woensdag 29 september 2021 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik was er al achter in het vorige topic
@:Bloodhoundfromhell
Zo, waar kom jij opeens vandaan?quote:
Een lang verhaal, maar ik ben er nog :-) zal op deze account niet ineens actief gaan posten, maar dat was ook al zo lang geleden hahaha, ik dacht laat ik eens hierop inloggen. Leuk om nog wat oude bekende namen te zien, ik werd getriggerd door de boeken van Sunchaser overigens. :-)quote:
Onder welk account maakt natuurlijk niet uit, maar wel fijn om te zien dat je er nog bent. .quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een lang verhaal, maar ik ben er nog :-) zal op deze account niet ineens actief gaan posten, maar dat was ook al zo lang geleden hahaha, ik dacht laat ik eens hierop inloggen. Leuk om nog wat oude bekende namen te zien, ik werd getriggerd door de boeken van Sunchaser overigens. :-)
dit dusquote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ratelslangetje, heerlijk wijffie was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Ik ben er!quote:
Heeft haar UN veranderd naar Queller. Is af en toe nog actief. En in ieder geval nog springlevendquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:42 schreef BE het volgende:
@:ElisaB mis ik ook nog steeds. Vooral in WGR.
Oh ja, dat wist ik eigenlijk wel nu je het zegt...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heeft haar UN veranderd naar Queller. Is af en toe nog actief. En in ieder geval nog springlevend
https://forum.fok.nl/user/history/84599quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef BE het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik eigenlijk wel nu je het zegt...
Ik word echt gek van die nickchanges af en toequote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heeft haar UN veranderd naar Queller. Is af en toe nog actief. En in ieder geval nog springlevend
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:10 schreef Sjechov het volgende:
Uhmmie en MrWes
Slachtoffers van de Kittengate https://wiki.fok.nl/index.php/Kittengate
Ziedendquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:49 schreef Danny het volgende:
Gisteren werd een topic in F&F geopend door BoeBieDoe. Na wat heen en weer gedoen besloot de zittende mod het topic te sluiten en bij het heropenen door fa's/admins besloten beide mods te vertrekken.
Vervolgens ontstaat er een topic in de forumcrew waarin een heftige discussie ontstaat. Dit topic loopt anderhalve dag en middenin de discussie besluiten 14 mods tegelijk een naar hun zeggen ludieke actie op te zetten.
Alle crewleden weten heel goed dat ik me niet onder druk laat zetten, en dat weten ook de 'actievoerders', net zo goed als ze weten dat in de crewpolicy staat dat we conflicten achter de schermen uitspreken teneinde dit soort onderlinge conflicten niet door 100.000 users uit te laten vechten.
Lid 5 uit de crewpolicy:
[..]
Verder is een een geheimhoudingsplicht voor crewleden:
Lid 8 uit de crewpolicy:
[..]
Kortom; de stakers wisten dondersgoed dat er voor ons niets anders op zat dan ze uit de crew te zetten en te bannen.
Voorts verkondigen ze het beste met de users en FOK! voor te hebben, terwijl ze anderzijds FOK! en de users compleet laten vallen en bezig zijn FOK! op alle mogelijk manieren onderuit te halen.
Prima hoor, ze doen maar, daar niet van, maar dan niet OP FOK! zelf.
Er was geen andere keuze dan ze eruit te zetten en dat wisten ze dondersgoed. Ludiek my ass...
Bijzondere was indertijd dat er voor BBB andere regeltjes golden. Bij Flora en Fauna was toen een anti dierenmishandeling policy. Dit lokte uit.quote:
Alweer een jaar geleden..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
@:static
Met wie moet ik nou ruzie maken?
Die mis is ook. Ook Al was het allemaal nep Hoe kwamen we er eigenlijk achter dat het fake was?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:15 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoe heette ook alweer die user met culinaire reviews van allerlei cafe's in Rotterdam, altijd voorzien van een sigaar? Een enigszins stevige man was het.
-edit-
@:Iwanius was het.
Amerikaanse stopcontacten?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die mis is ook. Ook Al was het allemaal nep Hoe kwamen we er eigenlijk achter dat het fake was?
Ligt er aan welke baan je bedoelt. Hij werkt iig niet meer bij de spoorwegen.quote:
Onder andere. Maar ook andere user name . En vermakelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef le/84430]kanovinnie[/url] het volgende:
[..]
Amerikaanse stopcontacten?
was die ook niet haahaha met zijn kledingrek? wacht.. maar allebei hilarischquote:
iSpy oidquote:Op vrijdag 14 januari 2022 01:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Onder andere. Maar ook andere user name . En vermakelijk.
Iwanius was nep???quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die mis is ook. Ook Al was het allemaal nep Hoe kwamen we er eigenlijk achter dat het fake was?
Die is gewoon actief onder @jigggy hoor.quote:
Yup.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:03 schreef Harvest89 het volgende:
Iwanius was nep???
Dus al die foto's met eten en borrels op terrasjes waren niet van hem?
Wat, serieus? Is er ergens iets van een linkje naar de onthulling?quote:
iSpy24 ja, met zijn Amerikaanse keuken onder andere inderdaad.quote:
Voor zover ik kan zien is het topic met de onthulling weg. Maar het kwam erop neer dat de duurdere etentjes fake waren en de goedkopere echt.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat, serieus? Is er ergens iets van een linkje naar de onthulling?
Kastanova mis ik als kiespijn.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:58 schreef tong80 het volgende:
Kwaliteit users zoals.....
Havoc, Doc, SCH, Xena, Lithion, Armageddon, Imi, Methodmich, Tinkerbel, Kamagurka, shmoopy, Kastanova, Mark, Croupouqe, Cazzo, Dutchgooner, Beschouw, Verbal, Copycat.
Waarom doen mensen zoietsquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah, ik krijg al een idee. Tragisch.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het topic met de onthulling weg. Maar het kwam erop neer dat de duurdere etentjes fake waren en de goedkopere echt.
Zie ook deze post: Duderinnetje in JUB / Ontmaskerde FOK!kers
Ik kom niet verder dan aandacht tekort, maar het zal vast wel meer zijn. Volgens mij gaat er psychisch gezien ook iets niet helemaal goed.quote:
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op maandag 14 maart 2022 15:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Had wel een mooi topic ooit waar z'n werkgever niet zo blij mee was
Leuk! Ff lezen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Post nochtans al geruime tijd verder onder een kloontje.quote:
O bahquote:Op maandag 14 maart 2022 16:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Post nochtans al geruime tijd verder onder een kloontje.
Geen permban, zou niet weten waarom/quote:Op maandag 14 maart 2022 16:09 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Leuk! Ff lezen.
Die user heeft toch een permban?
Oh in de zeroes... zo lang geleden alweer en toch lijkt de tijd voorbij gevlogen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Indeed, time flies...quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
Oh in de zeroes... zo lang geleden alweer en toch lijkt de tijd voorbij gevlogen.
#reutel #oldbie
315 dagen geleden leefde ik nog, nu nog steeds trouwensquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx
ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden
Hey.quote:
Hola! Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey.
Waarom doe je alsof namen er niet toe doen?
Viespeukjequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey.
Waarom doe je alsof namen er niet toe doen?
Dat ligt aan jou.quote:
Daar ging even iets fout inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 00:05 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Aangenaam mijn naam is Lucy en volgens mij ben jij Loessoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |