Waarom doen mensen zoietsquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die mis is ook. Ook Al was het allemaal nepHoe kwamen we er eigenlijk achter dat het fake was?
Ah, ik krijg al een idee. Tragisch.quote:Op maandag 14 maart 2022 12:22 schreef Viv het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien is het topic met de onthulling weg. Maar het kwam erop neer dat de duurdere etentjes fake waren en de goedkopere echt.![]()
Zie ook deze post: Duderinnetje in JUB / Ontmaskerde FOK!kers
Ik kom niet verder dan aandacht tekort, maar het zal vast wel meer zijn. Volgens mij gaat er psychisch gezien ook iets niet helemaal goed.quote:
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammenquote:Op maandag 14 maart 2022 15:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Had wel een mooi topic ooit waar z'n werkgever niet zo blij mee was
Leuk! Ff lezen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
O bahquote:Op maandag 14 maart 2022 16:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Post nochtans al geruime tijd verder onder een kloontje.
Geen permban, zou niet weten waarom/quote:Op maandag 14 maart 2022 16:09 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Leuk! Ff lezen.
Die user heeft toch een permban?
Oh in de zeroes... zo lang geleden alweer en toch lijkt de tijd voorbij gevlogen.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Indeed, time flies...quote:Op woensdag 16 maart 2022 10:41 schreef SEMTEX het volgende:
Oh in de zeroes... zo lang geleden alweer en toch lijkt de tijd voorbij gevlogen.
#reutel #oldbie
315 dagen geleden leefde ik nog, nu nog steeds trouwensquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:09 schreef Danny het volgende:
@:dirkh @:chanty @:kozzmic @:ziggyziggyziggy @:rickmans @:quietguy @:klonk @:monopoly @:brandx
ik hoop overigens dat ik geen mensen genoemd heb die zijn overleden, hoewel die ook gemist worden
Hey.quote:
Hola! Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey.![]()
Waarom doe je alsof namen er niet toe doen?
Viespeukjequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hey.![]()
Waarom doe je alsof namen er niet toe doen?
Dat ligt aan jou.quote:
Daar ging even iets fout inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 00:05 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Aangenaam mijn naam is Lucy en volgens mij ben jij Loessoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |