Ja, ik verdenk die of die name met neger erin.quote:
Alles voor de views.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja, ik verdenk die of die name met neger erin.
Sowieso dat die lamzak actief is hier terwijl die flink gebanned is.
@Rickocumquote:Op woensdag 24 november 2021 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
Oh ja, Maikuuuul natuurlijk. En RickoKun.
Ja, klopt maar hij is er niet vaak meer.quote:
Dat waren nog eens tijden isabeau.quote:Op woensdag 24 november 2021 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Dat was best een bekende FOKker ooit.
@Rickocum post vrijwel dagelijks. Soberso in het First Dates tv-topic.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, klopt maar hij is er niet vaak meer.
Ik zie hem bijna nooit, ik kom daar niet vaak.quote:Op donderdag 25 november 2021 14:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:rickocum post vrijwel dagelijks. Soberso in het First Dates tv-topic.
Zie hierboven #133.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:12 schreef Staaf het volgende:
Wat is er met @:Selang gebeurd? Is hij overleden?
HAHAHA JA HIER BEN IK HALLO HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 25 november 2021 17:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie hem bijna nooit, ik kom daar niet vaak.
Aernout.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:12 schreef Staaf het volgende:
Wat is er met @:Selang gebeurd? Is hij overleden?
Je haiku raakt me nog steeds.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:27 schreef Rickocum het volgende:
[..]
HAHAHA JA HIER BEN IK HALLO HAHAHAHAHAH
Is wel het enige topique waar ik überhaupt nog wat post volgens mij En op de FP semi racistisch enzo, beetje de bittere boy uithangen.
Goed om te horen bro, goed om te horen Knoflookwolkje hier, zalmpje in de stroming daar.quote:Op donderdag 25 november 2021 19:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je haiku raakt me nog steeds.
België, Vlaanderen, Rusland, kroepoeksaus.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:00 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Goed om te horen bro, goed om te horen Knoflookwolkje hier, zalmpje in de stroming daar.
Er was een punt dat mijn ouders mij verboden om nog filmpjens te maken. Vonden ze allemaal veel te achterlijk. Net iets te vroeg geborenquote:Op donderdag 25 november 2021 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
België, Vlaanderen, Rusland, kroepoeksaus.
Garnalen door de zee, maar ook in de lucht.
Maanlicht.
Zalm.
Stroming.
Terechte klacht wel.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:18 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Er was een punt dat mijn ouders mij verboden om nog filmpjens te maken. Vonden ze allemaal veel te achterlijk. Net iets te vroeg geboren
Dat filmpje met je eigen stront was wel geinig.quote:Op donderdag 25 november 2021 20:18 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Er was een punt dat mijn ouders mij verboden om nog filmpjens te maken. Vonden ze allemaal veel te achterlijk. Net iets te vroeg geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |