U bedoelt aandeelhouders.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:41 schreef Aurelius het volgende:
Ow, alles komt goed. Dat dachten die toeslagenouders ook.
Die slaapt nog, maar komt er nog welquote:Op woensdag 22 september 2021 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft Thierry al iets raars gezegd?
Is hij er überhaupt wel?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft Thierry al iets raars gezegd?
Je bank/belastingdienst kunnen bewijzen dat je je geld netjes verdiend hebt. Kunnen ze vast wel een mooie QR code voor maken.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:44 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ha fijn, omgekeerde bewijslast.
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:47 schreef Slobeend het volgende:
De volgorde in de OP klopt niet meer.
Nee, het gaat op grootte van partijen. Hierna dus Jetten.quote:
Nee, hierna Jetten.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Maar die zal wel niet zo vaak geinterumpeerd worden als Hermans, Wilders, of Jetten dus zal wel binnen 45 minuten klaar zijn.quote:
Bijgewerkt.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Jetten en Heerma zijn dus hierna. Dus voorlopig veel interrupties.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Maar die zal wel niet zo vaak geinterumpeerd worden als Hermans, Wilders, of Jetten dus zal wel binnen 45 minuten klaar zijn.
Is BBB geen afkorting of behoeft die geen volledige naam?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:48 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet u deze erin @:Zipportal ?
Wordt er niet eerst gegeten ? Ik vrees dat Jetten en Heerma het druk gaan krijgenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jetten en Heerma zijn dus hierna. Dus voorlopig veel interrupties.
BBB is vergelijkbaar met SGP, VVD, PVV. Alĺe namen volledig uitschrijven wordt niet overzichtelijker.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is BBB geen afkorting of behoeft die geen volledige naam?
Kaag zit er welquote:Op woensdag 22 september 2021 13:51 schreef chratnox het volgende:
Als het al voorbij gekomen is excuus, maar wat is eigenlijk de reden dat Kaag er niet bij is? Omdat ze meegeschreven had aan de stukken en daarom niet in Vak K plaats zou kunnen nemen, maar nu dus ook niet in de kamer gaat zitten oid?
Is dat gangbaar eigenlijk? Is haar ontslag al geaccepteerd door de koning? Het voelt een beetje als verantwoordelijkheden ontduiken.
Vo!quote:Op woensdag 22 september 2021 13:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Baudet gaat ook interumperen !
Hopelijk stelt hij wel een vraag die wij met ons IQ kunnen begrijpenquote:Op woensdag 22 september 2021 13:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Baudet gaat ook interumperen !
Ze wil niet het kabinet gaan bevragen op een stuk waar ze zelf aan heeft meegeschreven.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:51 schreef chratnox het volgende:
Als het al voorbij gekomen is excuus, maar wat is eigenlijk de reden dat Kaag er niet bij is? Omdat ze meegeschreven had aan de stukken en daarom niet in Vak K plaats zou kunnen nemen, maar nu dus ook niet in de kamer gaat zitten oid?
Is dat gangbaar eigenlijk? Is haar ontslag al geaccepteerd door de koning? Het voelt een beetje als verantwoordelijkheden ontduiken.
Hij is niet voor niets een kruising tussen Obama en Jesse Jackson.quote:
Toch zijn die wel volledig uitgeschreven:quote:Op woensdag 22 september 2021 13:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
BBB is vergelijkbaar met SGP, VVD, PVV. Alĺe namen volledig uitschrijven wordt niet overzichtelijker.
Ah op die manier, oké. Maar zou ze dan niet daar ook op bevraagd moeten worden?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze wil niet het kabinet gaan bevragen op een stuk waar ze zelf aan heeft meegeschreven.
Degene die de sprekerslijst heeft gemaakt wist niet meer waar BBB voor staat?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch zijn die wel volledig uitgeschreven:
[ afbeelding ]
Ik gok er op dat hij gaat vragen of Hermans een zekere16e eeuws Frans filosoof kent, die een theorie heeft ontwikkeld over de weging van gemiddelde inkomen versus de uitgaves voor het corona en klimaat beleid.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:52 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Hopelijk stelt hij wel een vraag die wij met ons IQ kunnen begrijpen
Ze bevragen hier alleen Rutte. Hoekstra, Schouten en alle anderen komen ook niet aan het woord. Als ze nog minister was, had ze hier ook niks gezegd.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ah op die manier, oké. Maar zou ze dan niet daar ook op bevraagd moeten worden?
Nogmaals, het voelt als een nogal makkelijke uitweg. Je schrijft mee, krijgt niet wat je wil, neemt ontslag uit het kabinet en gaat in de kamer zitten en zegt: Ik ga niet meedoen aan het debat, en je kunt me er ook niets over vragen.
Nee, zij is geen minister meer, dus kan ook niet bij monde van het kabinet bevraagd worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:54 schreef chratnox het volgende:
Ah op die manier, oké. Maar zou ze dan niet daar ook op bevraagd moeten worden?
Alle koeien het land uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef VoMy het volgende:
De VVD wil graag applaus dat ze elk jaar ietsjes verder opschuiven richting de werkelijkheid, in tegenstelling tot al die partijen die al tientallen jaren inzien dat het klimaat aandacht behoeft.
En dan de boel sussen onder het mom van 'wij zijn nu ook om, dus nu komt het goed'.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef VoMy het volgende:
De VVD wil graag applaus dat ze elk jaar ietsjes verder opschuiven richting de werkelijkheid, in tegenstelling tot al die partijen die al tientallen jaren inzien dat het klimaat aandacht behoeft.
https://www.nporadio1.nl/(...)klimaatneutraal-zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef Aurelius het volgende:
CO2 reductie door Nederland.
[ afbeelding ]
Je kent de toezeggingen van vandaag van China?quote:
Dan gaat onze aandacht weer naar Corona.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef JohnBercow het volgende:
Na Hermans kunnen we gaan lunchen.
Omdat dat afgesproken is.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef aTypisch het volgende:
waarom denken mensen dat de tweede kamer een wezenlijk verschil kan maken in klimaatverandering
beter strijden voor milieu
einde bericht
Precies... Nederland is maar een postzegel... het maakt niets uit... Het is meer solidariteit...quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef Aurelius het volgende:
CO2 reductie door Nederland.
[ afbeelding ]
Maar Nederland is inmiddels wel zo ongeveer het westerse land dat het minste doet van allemaal.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Precies... Nederland is maar een postzegel... het maakt niets uit... Het is meer solidariteit...
Klaver doet net alsof we doodgaan als we in NEDERLAND niets doen!
Klimaatverandering, of dit nu door mens of niet wordt veroorzaakt, gaan we als klein land echt niet terugdraaien.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef aTypisch het volgende:
waarom denken mensen dat de tweede kamer een wezenlijk verschil kan maken in klimaatverandering
beter strijden voor milieu
einde bericht
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Precies... Nederland is maar een postzegel... het maakt niets uit... Het is meer solidariteit...
Klaver doet net alsof we doodgaan als we in NEDERLAND niets doen!
Je had niet verwacht dat er bij de VVD veel interrupties zouden komen?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef Gunner het volgende:
hallo staat die hermans er nu nog steeds. paar uur geleden ook al
Het zou ook helpen als we stoppen met massa-consumptie bij de Primark en dat soort tenten lijkt mij. Of 15 oplaadkabels voor je iphone voor 8 euro, omdat ze iedere maand stuk gaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Klimaatverandering, of dit nu door mens of niet wordt veroorzaakt, gaan we als klein land echt niet terugdraaien.
Beter investeren we dat geld in grote infrastructurele projecten om ons te beschermen tegen de gevolgen van die klimaatverandering.
Zelf steek ik mijn geld ook liever in een AC dan in een warmtepomp.
Zou kunnen, maar we gaan wel gewoon doen wat ons is opgedragen... (rechter, urgenda, parijs 2015)quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar Nederland is inmiddels wel zo ongeveer het westerse land dat het minste doet van allemaal.
China doet ook veel meer.
Die oplaadkabels willen ze vanaf 2024 verplicht hetzelfde laten zijn las ik, dat scheelt bij mij thuis ook al aardig.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het zou ook helpen als we stoppen met massa-consumptie bij de Primark en dat soort tenten lijkt mij. Of 15 oplaadkabels voor je iphone voor 8 euro, omdat ze iedere maand stuk gaan.
BTW: Ik heb zo'n warmtepomp. Aanradertje hoor
Niet als we zo doorgaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar we gaan wel gewoon doen wat ons is opgedragen... (rechter, urgenda, parijs 2015)
Als je niks doet aan de bevolkingsexplosie is het ook wel dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar Nederland is inmiddels wel zo ongeveer het westerse land dat het minste doet van allemaal.
China doet ook veel meer.
Zo gaan we niet door... geloof me maar die 7 miljard is niet voor niets... komt wel goed!quote:
Eén grote echoput van de Wierd Dukjes. Zogenaamd 'hoogopgeleid' rechts.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:01 schreef VoMy het volgende:
Leon de Winter schrijft columns voor zwakzinnigen, Joost. Vandaar ook zijn ongelooflijk lelijke anglicismen, zoals 'de olifant in de kamer' en 'Stoelriemen vast, hier komt de Obamagate.' Omdat hij zijn 'inzichten' rechtstreeks kopieert van het internet.
China doet heel veel, meer dan Nederland.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Als je niks doet aan de bevolkingsexplosie is het ook wel dweilen met de kraan open.
China heeft toegezegd meer te doen. En daar heb ik net zoveel vertrouwen in als in de beloftes van de Taliban.
Wij van WC-EENDquote:Op woensdag 22 september 2021 13:42 schreef skysherrif het volgende:
Mooi Hermans gaat de VVD aanpakken merk ik
Op dit vlak heeft China volgens mij een vrij reputabele staat van dienst.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:02 schreef Aurelius het volgende:
China heeft toegezegd meer te doen. En daar heb ik net zoveel vertrouwen in als in de beloftes van de Taliban.
'Deze eeuw' vind ik niet per se schokkend.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef Hanca het volgende:
En die bevolkingsgroei gaat deze eeuw al naar een bevolkingskrimp.
Die hebben toch ook geen APB?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Op dit vlak heeft China volgens mij een vrij reputabele staat van dienst.
Dat geldt wel voor meer politieke partijen.....quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terechte opmerking dat VVD grote woorden heeft en niets doet
2065 ongeveer gaat de wereldbevolking krimpen.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Deze eeuw' vind ik niet per se schokkend.
Tja, je kunt ervan vinden wat je vindt, maar zo'n model werkt wel als je wat gedaan wilt krijgen.quote:
Dat dacht ik ook bij 't lezen van dat artikel net. Miljoentje mensen minder, zo geregeld daarquote:Op woensdag 22 september 2021 14:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, je kunt ervan vinden wat je vindt, maar zo'n model werkt wel als je wat gedaan wilt krijgen.
Nee maar dit jaar gaat het echt anders zijn. Heus.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terechte opmerking dat VVD grote woorden heeft en niets doet
Dat snap ik. Maar als het stabiliseert rond de 12 miljard is het maar de vraag of dat wel duurzaam is.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
2065 ongeveer gaat de wereldbevolking krimpen.
Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef TomWaits het volgende:
Nou, best terechte vraag van Thierry.
Beetje kort door de bocht. De woningnood zit ook in betaalbare koopwoningen, en daar draagt de immigrant niet aan mee.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef TomWaits het volgende:
Nou, best terechte vraag van Thierry.
Nachtje doorhalen wordt het!quote:
Nee, 2100 zitten we rond de 8,8 miljard: https://www.scientias.nl/(...)-en-neemt-daarna-af/quote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als het stabiliseert rond de 12 miljard is het maar de vraag of dat wel duurzaam is.
En die arme Omtzigt is de allerlaatste. Ze willen hem weer weg hebbenquote:
Nou ja, ik ben het verder totaal niet met de beste man eens hoor, maar immigratie (als geheel) legt ook een druk op de woningmarkt. Iets wat Hermans trouwens netjes erkent verder. De factor asielzoekers is wel schromelijk overdreven verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |