Nee, zij is geen minister meer, dus kan ook niet bij monde van het kabinet bevraagd worden.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:54 schreef chratnox het volgende:
Ah op die manier, oké. Maar zou ze dan niet daar ook op bevraagd moeten worden?
Alle koeien het land uit.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef VoMy het volgende:
De VVD wil graag applaus dat ze elk jaar ietsjes verder opschuiven richting de werkelijkheid, in tegenstelling tot al die partijen die al tientallen jaren inzien dat het klimaat aandacht behoeft.
En dan de boel sussen onder het mom van 'wij zijn nu ook om, dus nu komt het goed'.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef VoMy het volgende:
De VVD wil graag applaus dat ze elk jaar ietsjes verder opschuiven richting de werkelijkheid, in tegenstelling tot al die partijen die al tientallen jaren inzien dat het klimaat aandacht behoeft.
https://www.nporadio1.nl/(...)klimaatneutraal-zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef Aurelius het volgende:
CO2 reductie door Nederland.
[ afbeelding ]
Je kent de toezeggingen van vandaag van China?quote:
Dan gaat onze aandacht weer naar Corona.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef JohnBercow het volgende:
Na Hermans kunnen we gaan lunchen.
Omdat dat afgesproken is.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef aTypisch het volgende:
waarom denken mensen dat de tweede kamer een wezenlijk verschil kan maken in klimaatverandering
beter strijden voor milieu
einde bericht
Precies... Nederland is maar een postzegel... het maakt niets uit... Het is meer solidariteit...quote:Op woensdag 22 september 2021 13:56 schreef Aurelius het volgende:
CO2 reductie door Nederland.
[ afbeelding ]
Maar Nederland is inmiddels wel zo ongeveer het westerse land dat het minste doet van allemaal.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Precies... Nederland is maar een postzegel... het maakt niets uit... Het is meer solidariteit...
Klaver doet net alsof we doodgaan als we in NEDERLAND niets doen!
Klimaatverandering, of dit nu door mens of niet wordt veroorzaakt, gaan we als klein land echt niet terugdraaien.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef aTypisch het volgende:
waarom denken mensen dat de tweede kamer een wezenlijk verschil kan maken in klimaatverandering
beter strijden voor milieu
einde bericht
quote:Op woensdag 22 september 2021 13:58 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Precies... Nederland is maar een postzegel... het maakt niets uit... Het is meer solidariteit...
Klaver doet net alsof we doodgaan als we in NEDERLAND niets doen!
Je had niet verwacht dat er bij de VVD veel interrupties zouden komen?quote:Op woensdag 22 september 2021 13:57 schreef Gunner het volgende:
hallo staat die hermans er nu nog steeds. paar uur geleden ook al
Het zou ook helpen als we stoppen met massa-consumptie bij de Primark en dat soort tenten lijkt mij. Of 15 oplaadkabels voor je iphone voor 8 euro, omdat ze iedere maand stuk gaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Klimaatverandering, of dit nu door mens of niet wordt veroorzaakt, gaan we als klein land echt niet terugdraaien.
Beter investeren we dat geld in grote infrastructurele projecten om ons te beschermen tegen de gevolgen van die klimaatverandering.
Zelf steek ik mijn geld ook liever in een AC dan in een warmtepomp.
Zou kunnen, maar we gaan wel gewoon doen wat ons is opgedragen... (rechter, urgenda, parijs 2015)quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar Nederland is inmiddels wel zo ongeveer het westerse land dat het minste doet van allemaal.
China doet ook veel meer.
Die oplaadkabels willen ze vanaf 2024 verplicht hetzelfde laten zijn las ik, dat scheelt bij mij thuis ook al aardig.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het zou ook helpen als we stoppen met massa-consumptie bij de Primark en dat soort tenten lijkt mij. Of 15 oplaadkabels voor je iphone voor 8 euro, omdat ze iedere maand stuk gaan.
BTW: Ik heb zo'n warmtepomp. Aanradertje hoor
Niet als we zo doorgaan.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:01 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar we gaan wel gewoon doen wat ons is opgedragen... (rechter, urgenda, parijs 2015)
Als je niks doet aan de bevolkingsexplosie is het ook wel dweilen met de kraan open.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:59 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar Nederland is inmiddels wel zo ongeveer het westerse land dat het minste doet van allemaal.
China doet ook veel meer.
Zo gaan we niet door... geloof me maar die 7 miljard is niet voor niets... komt wel goed!quote:
Eén grote echoput van de Wierd Dukjes. Zogenaamd 'hoogopgeleid' rechts.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:01 schreef VoMy het volgende:
Leon de Winter schrijft columns voor zwakzinnigen, Joost. Vandaar ook zijn ongelooflijk lelijke anglicismen, zoals 'de olifant in de kamer' en 'Stoelriemen vast, hier komt de Obamagate.' Omdat hij zijn 'inzichten' rechtstreeks kopieert van het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |