China doet heel veel, meer dan Nederland.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Als je niks doet aan de bevolkingsexplosie is het ook wel dweilen met de kraan open.
China heeft toegezegd meer te doen. En daar heb ik net zoveel vertrouwen in als in de beloftes van de Taliban.
Wij van WC-EENDquote:Op woensdag 22 september 2021 13:42 schreef skysherrif het volgende:
Mooi Hermans gaat de VVD aanpakken merk ik
Op dit vlak heeft China volgens mij een vrij reputabele staat van dienst.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:02 schreef Aurelius het volgende:
China heeft toegezegd meer te doen. En daar heb ik net zoveel vertrouwen in als in de beloftes van de Taliban.
'Deze eeuw' vind ik niet per se schokkend.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef Hanca het volgende:
En die bevolkingsgroei gaat deze eeuw al naar een bevolkingskrimp.
Die hebben toch ook geen APB?quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Op dit vlak heeft China volgens mij een vrij reputabele staat van dienst.
Dat geldt wel voor meer politieke partijen.....quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terechte opmerking dat VVD grote woorden heeft en niets doet
2065 ongeveer gaat de wereldbevolking krimpen.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
'Deze eeuw' vind ik niet per se schokkend.
Tja, je kunt ervan vinden wat je vindt, maar zo'n model werkt wel als je wat gedaan wilt krijgen.quote:
Dat dacht ik ook bij 't lezen van dat artikel net. Miljoentje mensen minder, zo geregeld daarquote:Op woensdag 22 september 2021 14:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Tja, je kunt ervan vinden wat je vindt, maar zo'n model werkt wel als je wat gedaan wilt krijgen.
Nee maar dit jaar gaat het echt anders zijn. Heus.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Terechte opmerking dat VVD grote woorden heeft en niets doet
Dat snap ik. Maar als het stabiliseert rond de 12 miljard is het maar de vraag of dat wel duurzaam is.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
2065 ongeveer gaat de wereldbevolking krimpen.
Nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef TomWaits het volgende:
Nou, best terechte vraag van Thierry.
Beetje kort door de bocht. De woningnood zit ook in betaalbare koopwoningen, en daar draagt de immigrant niet aan mee.quote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef TomWaits het volgende:
Nou, best terechte vraag van Thierry.
Nachtje doorhalen wordt het!quote:
Nee, 2100 zitten we rond de 8,8 miljard: https://www.scientias.nl/(...)-en-neemt-daarna-af/quote:Op woensdag 22 september 2021 14:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar als het stabiliseert rond de 12 miljard is het maar de vraag of dat wel duurzaam is.
Nou ja, ik ben het verder totaal niet met de beste man eens hoor, maar immigratie (als geheel) legt ook een druk op de woningmarkt. Iets wat Hermans trouwens netjes erkent verder. De factor asielzoekers is wel schromelijk overdreven verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |