gewoon casual spelen, prima spelletje om dat te doenquote:Op maandag 20 september 2021 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
Ik skip deze. Het is me de grind niet meer waard.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar die nieuwe voetbalgame die uitkomt, UFL.quote:Op maandag 20 september 2021 23:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon casual spelen, prima spelletje om dat te doen
Die hebben toch amper licenties.quote:Op maandag 20 september 2021 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar die nieuwe voetbalgame die uitkomt, UFL.
is daar al wat van bekend behalve die korte trailer?quote:Op maandag 20 september 2021 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar die nieuwe voetbalgame die uitkomt, UFL.
hopelijk helemaal geen licenties en een andere opzetquote:Op maandag 20 september 2021 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben toch amper licenties.
Nou ze hebben al 5000 gelicenceerde spelers dus dat gaat al niet meer op.quote:Op maandag 20 september 2021 23:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk helemaal geen licenties en een andere opzet
oh, ja heb er nog niet zoveel van gevolgdquote:Op maandag 20 september 2021 23:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ze hebben al 5000 gelicenceerde spelers dus dat gaat al niet meer op.
Slechter dan "eFootball" kan het niet zijn dat is toch wel elk jaar zo'n farcequote:Op maandag 20 september 2021 23:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh, ja heb er nog niet zoveel van gevolgd
Officieel morgen maar ze releasen hem vaak avond ervoor al. Schijnt dat ze die 20 uur wel gefixed hebben helaas.quote:
waar lees je dat?quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Officieel morgen maar ze releasen hem vaak avond ervoor al. Schijnt dat ze die 20 uur wel gefixed hebben helaas.
ga jij dat doen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 08:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Veel succes aan iedereen die weer gaat grinden en ‘verplicht’ weekend league gaat spelen. Je kan ook een potje seasons opstarten en dan kan je meteen met Mbappe spelen of je start 21 weer op (die toch bijna hetzelfde is). Ter info.
Meh ik wacht wel die paar dagenquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Officieel morgen maar ze releasen hem vaak avond ervoor al. Schijnt dat ze die 20 uur wel gefixed hebben helaas.
Was een post op reddit dat ze het gefixed hebben.quote:
Is nog niet uit toch?quote:Op maandag 20 september 2021 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechter dan "eFootball" kan het niet zijn dat is toch wel elk jaar zo'n farce
Die hebben al zoveel jaar dezelfde onduidelijk omslachtige menu's met gigantisch trage gameplay dat zullen ze niet ineens veranderen gok ik zo.quote:
Ze hebben een jaar overgeslagen, nieuwe engine en alles opnieuw opgebouwd..quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hebben al zoveel jaar dezelfde onduidelijk omslachtige menu's met gigantisch trage gameplay dat zullen ze niet ineens veranderen gok ik zo.
We gaan het meemaken, hij is gratis dus zal hem wel keer downloaden. De afgelopen 4 jaar was het niks in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ze hebben een jaar overgeslagen, nieuwe engine en alles opnieuw opgebouwd..
Nee ik ga hier meelezen en me kostelijk vermaken.quote:
Lekker pik nu mag je weer wieberen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee ik ga hier meelezen en me kostelijk vermaken.
veel plezierquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee ik ga hier meelezen en me kostelijk vermaken.
wanneer komt dat uit?quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, hij is gratis dus zal hem wel keer downloaden. De afgelopen 4 jaar was het niks in ieder geval.
Is goed vriend. Np.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker pik nu mag je weer wieberen.
Ja, dat was toch al ruim van te voren duidelijk?quote:
Yup.quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:49 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja, dat was toch al ruim van te voren duidelijk?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 19:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Hopelijk is Career Mode eens aangepakt. Wel leuk dat Conference Leaque erook inzit. Alleen jammer dat ze zoveel Serie A licenties kwijt zijn. Misschien een kans geven als het wat afgeprijsd is.
Is wel treurig dat ze zoveel licenties verliezen en veel geld uitgeven aan Dua Lipa, lekker gefocust op de game.quote:Op woensdag 22 september 2021 08:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zit er niet in denk ik
Tezequote:Op woensdag 22 september 2021 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand al wat goede silvers gevonden? Bijvoorbeeld spelers als dit: https://www.futbin.com/22/player/8408/marcelino-moreno
En een oude bekende keert terug als CB en heeft de meeste PHY van alle silvers: https://www.futbin.com/22/player/1336/jorge-torres-nilo
Tezequote:Op woensdag 22 september 2021 14:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met Teze en Timber heeft de Eredivisie al 2 80+ CBs, vorig jaar had je dat al niet.
FUT13 silvers waren echt de beste tijden. Agbonlahor, Mayuka, Kouyaté, Almebäck, Tchité, Donk, Odjija..quote:Op woensdag 22 september 2021 11:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand al wat goede silvers gevonden? Bijvoorbeeld spelers als dit: https://www.futbin.com/22/player/8408/marcelino-moreno
En een oude bekende keert terug als CB en heeft de meeste PHY van alle silvers: https://www.futbin.com/22/player/1336/jorge-torres-nilo
Straks rond 17:00 misschien al. Anders 19:00. Webapp ook rond die tijden gok ik zo.quote:
Ik had Horn in mijn loyalty packsquote:Op woensdag 22 september 2021 17:15 schreef Bolasie het volgende:
Het is er. Web app volgt vanavond.
[ twitter ]
Heb net starter packs geopend, heb Lukaku eruit gekregenquote:Op woensdag 22 september 2021 15:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Straks rond 17:00 misschien al. Anders 19:00. Webapp ook rond die tijden gok ik zo.
Easy 10K, is toch nice?quote:
Ja krijg je met 8 verschillende doelpunt makersquote:
Lekker houden. Ik ga mijne zo openen.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:05 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb net starter packs geopend, heb Lukaku eruit gekregen
Nu sowieso nog niks verkopen, shit is veel te cheap.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker houden. Ik ga mijne zo openen.
2 goals en een assist in een 9-0 overwinning voor Neres die had er gewoon in moeten zittenquote:Op woensdag 22 september 2021 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja krijg je met 8 verschillende doelpunt makers
Ja Neres had er idd wel 1 mogen krijgen. Mooi doelpunt ook wel die 2e van hemquote:Op woensdag 22 september 2021 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
2 goals en een assist in een 9-0 overwinning voor Neres die had er gewoon in moeten zitten
quote:
Ik heb echt al weer debiele packs gezienquote:
Dat kan slechter.quote:
Hoe kom jij al aan een pack waar zoiets in kan zitten?quote:
Loyalty pack, krijg je bij het begin van elke FUT als je het eerder (actief) hebt gespeeld. Zit 1 rare bij, dus de kans op zoiets is natuurlijk extreem klein.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe kom jij al aan een pack waar zoiets in kan zitten?
Als je SBCs doet kun je ook die SBC met 88 chem (elite acht oid) heel makkelijk voltooien.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoe kom jij al aan een pack waar zoiets in kan zitten?
Hmmm heb het net geïnstalleerd op m'n X, daar heb ik nog geen loyalty dus, want heb nu pas m'n 1e xbox...quote:Op woensdag 22 september 2021 18:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Loyalty pack, krijg je bij het begin van elke FUT als je het eerder (actief) hebt gespeeld.
Dan kan je dus 30 uurquote:Op woensdag 22 september 2021 18:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hmmm heb het net geïnstalleerd op m'n X, daar heb ik nog geen loyalty dus, want heb nu pas m'n 1e xbox...
Dan ook maar ff op m'n ps5 installeren dus
Met een beetje geluk heb dan ook 20 uur
Dit moet een geintje zijn tochquote:
Moet je trouwens een ea play abonnement hebben op de ps om de proefversie te kunnen downloaden?quote:Op woensdag 22 september 2021 18:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan kan je dus 30 uur10 xbox. 10 ps5 en 10 ps4
Ja dat moetquote:Op woensdag 22 september 2021 19:11 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Moet je trouwens een ea play abonnement hebben op de ps om de proefversie te kunnen downloaden?
Heb op m'n X gamepass ultimate waar ea play inbegrepen zit...
Dan doen we dat ffquote:
Je kan fifa points kopen. Dus allemaal mensen met geld te veel die nu packs kopenquote:Op woensdag 22 september 2021 19:44 schreef Bolasie het volgende:
Nu al bijna drie volledige pagina's aan Messi, dat gaat rap.
Dat snap ikquote:Op woensdag 22 september 2021 19:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je kan fifa points kopen. Dus allemaal mensen met geld te veel die nu packs kopen
Alaba is duur man 😂quote:Op woensdag 22 september 2021 20:08 schreef Dopekoe het volgende:
Niets echt boeiends uit de pack, heb al wel een full gold LaLiga team
Met Alaba, Marcelo en Carvajal
Heb ook serie Xquote:Op woensdag 22 september 2021 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb jij een series X ja? Keer potje spelen dan Dopekoe
die goedkoopste is er uit?quote:Op woensdag 22 september 2021 19:00 schreef over_hedge het volgende:
@:ds2 Laat eens weten of bronze packs kopen het waard is dit jaar.
Ja, van de week gescoord bij Amazon, heb m'n S series nog net kunnen retourneren naar bolquote:Op woensdag 22 september 2021 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb jij een series X ja? Keer potje spelen dan Dopekoe
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 september 2021 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
Klopt 't dat de pc-versie niet hetzelfde is als de PS5/XS-versie?
quote:Op woensdag 22 september 2021 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat klopt.
FIFA op de PC is namelijk voor proleten.
Verkopen en leuk teampje maken. Haal je meer lol uit dan die paar k winst die je misschien kan makenquote:Op donderdag 23 september 2021 00:16 schreef papert het volgende:
Walker uit de welkomspacks. De vraag nu is, hem verkopen, en van die coins een redelijk goed team maken. Of wachten tot ie misschien meer waard wordt.
Paar k? Die gaat gewoon dubbele in waarde zoals elk jaar.quote:Op donderdag 23 september 2021 00:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Verkopen en leuk teampje maken. Haal je meer lol uit dan die paar k winst die je misschien kan maken
Dat weet ik niet zeker, maar dinsdag gaan er heel veel coins op de markt komen ja.quote:Op donderdag 23 september 2021 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Paar k? Die gaat gewoon dubbele in waarde zoals elk jaar.
Verkopen en een team kopen. Want als je vervolgens een team hebt met wat meer populaire spelers dan zal dat ook in waarde gaan stijgen. Maar je kan er wel mee spelen in de tussentijd.quote:Op donderdag 23 september 2021 00:16 schreef papert het volgende:
Walker uit de welkomspacks. De vraag nu is, hem verkopen, en van die coins een redelijk goed team maken. Of wachten tot ie misschien meer waard wordt.
Ligt er een beetje aan natuurlijk ik had 100k en heb daarvan 3 joe gomez gekocht die gaat makkelijk het dubbele waard worden bij release dan kan ik alles verkopen.quote:Op donderdag 23 september 2021 07:44 schreef Dopekoe het volgende:
Wat is nu de juiste manier om goed te beginnen?
Alle spelers die je pakt en kunt verkopen verkopen of alles in je club bewaren?
Opzich wel primaquote:Op donderdag 23 september 2021 08:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alle golds zijn nu gewoon 650 doordat de min 600 is.. dat deed EA vorig jaar ook al. En bronzes zijn minimaal 250. De 400c packs zijn dus echt weg net als de 5k en 2.5k packs.
Die dude heeft bijna een miljoen volgers, gemiddeld 6.000 viewers per stream en wordt gesponsord door G-Fuel. 436.000 FIFA-points is echt peanuts voor hem (wat is dat, 4000 eu ofzo?). Die kerel harkt een heel fraai bedrag binnen iedere maand moet je rekenen.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
Was ff aan het rondhangen op twitch en kwam bij fifa 22 stream ene bateson tegen...
Die gast heeft gewoon 436.000 Fifa points.
Als je veel geld aan een game uitgeeft dan spoor je toch niet in je bovenkamer?
En hij verdient er 20 keer zoveel mee terug.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
Was ff aan het rondhangen op twitch en kwam bij fifa 22 stream ene bateson tegen...
Die gast heeft gewoon 436.000 Fifa points.
Als je veel geld aan een game uitgeeft dan spoor je toch niet in je bovenkamer?
Das dus zo'n fulltime gamer?quote:Op donderdag 23 september 2021 16:37 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die dude heeft bijna een miljoen volgers, gemiddeld 6.000 viewers per stream en wordt gesponsord door G-Fuel. 436.000 FIFA-points is echt peanuts voor hem (wat is dat, 4000 eu ofzo?). Die kerel harkt een heel fraai bedrag binnen iedere maand moet je rekenen.
Verder is FIFA-points kopen voor hem een investering in z'n 'business', althans ik denk dat je het zo mag zien (weinig verstand verder van FIFA of points maar heb wel een redelijk beeld bij het busines model van Twitch). Zou me ook niets verbazen als hij voor die points alleen al gesponsord wordt.
ik vind die zo saai omdat ze al jaren hetzelfde zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al best veel gepackt uit die advanced SBCs, geen Messi zoals vorig jaarWel al 4 IFs en spelers als Gabriel Jesus en Carrasco van 10k+. Nu de 2 dure nog, hybrid leagues met 9 en 11 verschillende competities en 1 land.
Maar leveren wel prima packs op.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind die zo saai omdat ze al jaren hetzelfde zijn
rare redenatiequote:Op donderdag 23 september 2021 17:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das dus zo'n fulltime gamer?
Ben blij dat ik een wel echte baan heb dan want kan mij echt niet voorstellen dat je dan nog gamed voor je lol of het iig leuk vind.
Afgezien van het het achterlijk hoge bedrag dat ie ermee verdient...
ja, ik ga ze ook wel doenquote:Op donderdag 23 september 2021 18:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar leveren wel prima packs op.
Alle Advanced SBCs zijn over het algemeen vrij lucratief. Vorige FUTs maakte veel mensen verschillende accounts op hun console, zetten er xx coins op en deden al die Advanced SBCs. Na afloop alles weer terug coins transferen (met uiteraard kans op een ban) en zo verdiende je gemakkelijk coins.quote:
Sloom ja? Ik vind hem echt moker snel aanvoelen zeker met die steekballen die je kan pompen.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:11 schreef Bolasie het volgende:
Ik vind de gameplay trouwens hinderlijk sloomHeb überhaupt lang niet meer écht in-game gespeeld, maar het is wel even wennen.
Ja, ik ben er ook weer helemaal uit, zal daar aan liggenquote:Op donderdag 23 september 2021 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sloom ja? Ik vind hem echt moker snel aanvoelen zeker met die steekballen die je kan pompen.
Speel je ps5? Want er zit echt een heel groot verschil tussen next gen en old gen. ps4 versie is net fifa 21. ps5 voelt echt heel anders en veel trager aanquote:Op donderdag 23 september 2021 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sloom ja? Ik vind hem echt moker snel aanvoelen zeker met die steekballen die je kan pompen.
Ik speel series X. Zo sloom vond ik het niet spelen.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Speel je ps5? Want er zit echt een heel groot verschil tussen next gen en old gen. ps4 versie is net fifa 21. ps5 voelt echt heel anders en veel trager aan
Nou dan ben je zo ongeveer de enige die dat vind als je twitch en forums moet gelovenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel series X. Zo sloom vond ik het niet spelen.
Zal eens proberen zo. Ligt natuurlijk ook gewoon aan dat niemand een 195 rated team heeft en dat wel gewend is de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan ben je zo ongeveer de enige die dat vind als je twitch en forums moet geloven
Start de old gen versie maar eens op voor de grap en zie het verschil
en je speelt op?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het ook niet sloom eerlijk gezegd. Prima tempo.
Xbox onequote:
Dat mag ik hopen ja dat het bevalt met dit teamquote:Op donderdag 23 september 2021 21:13 schreef Kiid het volgende:
Net 5 potjes Rivals gespeeld en het beviel me wel. Vond het prettig spelen. Alleen jammer dat je nu niks meer krijgt? Vorig jaar kreeg ik 100k erbij, dat was wel prettig
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik het echt een heel saai generiek elftal vind zo. Alleen wil ze ook weer niet wegdoen omdat ik denk dat die BPL spelers nog wel zullen stijgen. Liefst maak ik een BBVA team
Het is best wat waard aan coins maar ben er zelf niet kapot van. Mijn speelstijl is toch nog een beetje flexibel, wat ik nu heb lopen is wat houterig.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja dat het bevalt met dit team
Je mist 2 spelers, creditcard limiet bereikt?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:13 schreef Kiid het volgende:
Net 5 potjes Rivals gespeeld en het beviel me wel. Vond het prettig spelen. Alleen jammer dat je nu niks meer krijgt? Vorig jaar kreeg ik 100k erbij, dat was wel prettig
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik het echt een heel saai generiek elftal vind zo. Alleen wil ze ook weer niet wegdoen omdat ik denk dat die BPL spelers nog wel zullen stijgen. Liefst maak ik een BBVA team
lolquote:Op donderdag 23 september 2021 21:13 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Snap zulke reacties dan weer niet. Als jij het financieel niet trekt of wilt trekken dan hoef je dat niet te projecteren op anderen. Een jaar lang plezier voor slechts 100 a 200 euro vind ik een hele goede return.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:59 schreef byah het volgende:
[..]
Je mist 2 spelers, creditcard limiet bereikt?
haha je geeft paar % van je maand salaris uit aan een hobby. Kan echt niet!quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap zulke reacties dan weer niet. Als jij het financieel niet trekt of wilt trekken dan hoef je dat niet te projecteren op anderen. Een jaar lang plezier voor slechts 100 a 200 euro vind ik een hele goede return.
gewoon de standaardquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Dopekoe het volgende:
Welke camera stand gebruiken jullie eigenlijk?
Co op 20 height 5 zoom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Dopekoe het volgende:
Ik speel op co-op, maar ik moet hier wel bij zeggen dat ik speel op een 32" monitor en niet op een tv. Want dan vond ik het te ver weg en speelde ik altijd Tele met 20 height en 0 zoom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Dopekoe het volgende:
Samequote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel op co-op, maar ik moet hier wel bij zeggen dat ik speel op een 32" monitor en niet op een tv. Want dan vond ik het te ver weg en speelde ik altijd Tele met 20 height en 0 zoom.
Vind het fijn om zoveel mogelijk overzicht te hebben bovenaf
Als dit het resultaat is van 100,- dan zou ik het gelijk doen, maar als ik zie wat streamers eruithalen zal het eerder 500,- dan 100,- zijn geweestquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap zulke reacties dan weer niet. Als jij het financieel niet trekt of wilt trekken dan hoef je dat niet te projecteren op anderen. Een jaar lang plezier voor slechts 100 a 200 euro vind ik een hele goede return.
wat een onzinquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef byah het volgende:
[..]
Als dit het resultaat is van 100,- dan zou ik het gelijk doen, maar als ik zie wat streamers eruithalen zal het eerder 500,- dan 100,- zijn geweest
De standaard in 22 is ea gamecam, maar die bevalt me niet zo...quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon de standaard
ik ga daar niet mee zitten pielen
sinds een paar jaar kan ik er toch geen reet meer van, dus ik maak mij geen illusies dat zoiets veel gaat helpen
met pro clubs speel ik soms met die pro camera, dat is wel lachen
heb er nog niet echt op gelet moet ik zeggen, maar is dat die dynamische?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De standaard in 22 is ea gamecam, maar die bevalt me niet zo...
Doe nou gewoon co op zoals iedereen zegt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De standaard in 22 is ea gamecam, maar die bevalt me niet zo...
Zal morgen coop proberenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe nou gewoon co op zoals iedereen zegt.
Waarom zou ik hierover liegen? Als ik 500 wil besteden dan besteed ik 500 eraan, maar dit was het resultaat van 125 euro. Om toch mee te gaan in jouw vergelijking, streamers slaan waarschijnlijk alle spelers op in de club of discarden ze. Ik heb zo goed als alles verkocht wat ik heb gekregen qua spelersquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef byah het volgende:
[..]
Als dit het resultaat is van 100,- dan zou ik het gelijk doen, maar als ik zie wat streamers eruithalen zal het eerder 500,- dan 100,- zijn geweest
Waarom verdedig je jezelf is toch nergens voor nodig. De een koopt een paar schoenen voor 300 euro de ander fifa punten en weer een ander zit 5 avonden in de kroeg. Altijd dat sneue gedoe van mensen die geen FP kopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou ik hierover liegen? Als ik 500 wil besteden dan besteed ik 500 eraan, maar dit was het resultaat van 125 euro. Om toch mee te gaan in jouw vergelijking, streamers slaan waarschijnlijk alle spelers op in de club of discarden ze. Ik heb zo goed als alles verkocht wat ik heb gekregen qua spelers
Komt omdat je speler nu geen 99 passing hebben in elke stat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe, weet niet of fifa 22 mij zo trekt dit jaar, vind het niet echt lekker wegspelen.
Merk dat mn spelers extreem veel verkeerd passen, constant zie ik de bal bij een andere speler terecht komen dan waar ik wil. Verder voelt de game vrij sloom aan en lijken de spelers af en toe net ragdols hoe ze voor en op de bal liggen. Ook heel veel loos getrap in de 16, het lijkt wel vrouwen voetbal waar niemand een idee heeft wat ze met de bal aan moeten.
Ook het uittrappen met de doelman irriteert mij, je kan L1 (of is het R1?) indrukken om iemand naar je toe te roepen, maar dit werkt gewoon compleet niet, ze blijven ver op het veld staan
Het is dat ik de ult versie gekocht heb en het is vast te laat voor een refund, maar erg blij ben ik er niet mee
Over een paar patches is het weer compleet anders.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe, weet niet of fifa 22 mij zo trekt dit jaar, vind het niet echt lekker wegspelen.
Merk dat mn spelers extreem veel verkeerd passen, constant zie ik de bal bij een andere speler terecht komen dan waar ik wil. Verder voelt de game vrij sloom aan en lijken de spelers af en toe net ragdols hoe ze voor en op de bal liggen. Ook heel veel loos getrap in de 16, het lijkt wel vrouwen voetbal waar niemand een idee heeft wat ze met de bal aan moeten.
Ook het uittrappen met de doelman irriteert mij, je kan L1 (of is het R1?) indrukken om iemand naar je toe te roepen, maar dit werkt gewoon compleet niet, ze blijven ver op het veld staan
Het is dat ik de ult versie gekocht heb en het is vast te laat voor een refund, maar erg blij ben ik er niet mee
Je bent niet de enige die dit vindtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef Jimbo het volgende:
Exact dit, heb eigenlijk nog niemand skillmoves zien gebruikenquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:59 schreef over_hedge het volgende:
ik vind de trage gameplay wel leuk eigenlijk. De keepers mogen wel iets meer doorlaten. Want soms gaat het nergens over. Maar op dat na vind ik het wel prima eigenlijk. Niet de 20 skillsmoves achter elkaar maar echt een aanval op moeten zetten
Ik geef het een week ik weet nu al wat er OP is qua skillmoves.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Exact dit, heb eigenlijk nog niemand skillmoves zien gebruiken
Mja. Half mee eens. Kost even tijd en dan komen spelers er wel achter welke skillmoves werken. Maar de 20 skillsmoves achter elkaar waardoor het een soort fifa street word zie ik minder snel gebeuren in deze fifa (nextgen versie dan)\quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef het een week ik weet nu al wat er OP is qua skillmoves.
Ben het daar niet mee eens. De hoge divisie 1 spelers speelden allemaal op die manier (2300+)quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die 20 keer een skillmove doen kwam je überhaupt amper tegen. Ik heb dat op een heel jaar fifa een handje vol keren meegemaakt. Vaak zijn het de mensen die bagger slecht zijn die er over klagen natuurlijk.
Heb zelf ook een half jaar 2100 gezeten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben het daar niet mee eens. De hoge divisie 1 spelers speelden allemaal op die manier (2300+)
Luis Muriel vind ik ook erg goed voor 2K.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Isak. Goedkoop op te pikken, maar wat een speler zeg.
Jip. BPL lijkt minder OP momenteel.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Luis Muriel vind ik ook erg goed voor 2K.
LB Y Y of driehoekje is pas OP die komen altijd perfect aan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef leeroy het volgende:
Dubbel R2 is pas OP. Ik heb Hakimi op de flank wat kan die gast gas geven 😂😂
Net het filmpje van Boras erover gekeken ja. Te ziekquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
LB Y Y of driehoekje is pas OP die komen altijd perfect aan.
Ik heb hem naast Williams staan in 442quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Isak. Goedkoop op te pikken, maar wat een speler zeg.
Ja, zat ik ook aan te denken. IF's tegen discard opkopen lijkt me ook een goede investering. Morgen krijgt iedereen z'n fifa punten van de ultimate versie, dat zou een goed koopraam kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2021 02:36 schreef leeroy het volgende:
Zit eraan te denken om te investeren in 84-85 rated spelers. Die zijn 1.7-3.5k vrij cheap nu.
ik heb ook echt geen ideequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:31 schreef Kiid het volgende:
Weet iemand hoe die rewards werken in Rivals? Is het alles wat je krijgt per progressie of wordt de reward per progressje verbeterd? In het laatste geval zou het wel erg pover zijn
Kan je doen, maar je moet wel wat geduld hebben als je dat nu al wilt doen.quote:Op zondag 26 september 2021 11:02 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook aan te denken. IF's tegen discard opkopen lijkt me ook een goede investering. Morgen krijgt iedereen z'n fifa punten van de ultimate versie, dat zou een goed koopraam kunnen zijn.
als je dit soort info op fora als fok zoekt kun je beter niet 'investeren' en gewoon spelenquote:Op zondag 26 september 2021 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een kaart zoals Kane, gaat die nog in prijs stijgen of is dat niet het investeren waard ?
Ok, anders gesteld dan....quote:Op zondag 26 september 2021 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dit soort info op fora als fok zoekt kun je beter niet 'investeren' en gewoon spelen
ik denk dat we na de launch day patch en wat youtuber tactics de spelers zonder pace (zeker voorin) gewoon weer snel dalen in populariteitquote:Op zondag 26 september 2021 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, anders gesteld dan....
Kreeg hem net uit een MM pack, is het het waard om hem nu te verkopen of nog ff een paar dagen wachten ?
Vorig jaar steeg hij niet veel in prijs. Maar hij is nu natuurlijk een 90-rated kaart...
Gewoon verkopen. Als Kane stijgt dan betekent dat een algehele stijging van de markt aangezien het geen speler is die past binnen de bekende Fifa 'meta-. Dus als je er een team van koopt met wat populaire BPL spelers dan zal je er ook op vooruit gaan financieel gezien.quote:Op zondag 26 september 2021 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, anders gesteld dan....
Kreeg hem net uit een MM pack, is het het waard om hem nu te verkopen of nog ff een paar dagen wachten ?
Vorig jaar steeg hij niet veel in prijs. Maar hij is nu natuurlijk een 90-rated kaart...
Nee die gaat niet stijgen is geen kaart die men gaat gebruiken.quote:Op zondag 26 september 2021 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een kaart zoals Kane, gaat die nog in prijs stijgen of is dat niet het investeren waard ?
Ilic en 3 keer Trippier.quote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef Doevelaer het volgende:
Alle SBC's klaar, ik klaag niet met KdB, Sancho, Allan, TAA, Lloris, Martial en Bobby.
'Starter' squad is wel klaar zo.
Ik heb een manier gebonden waarop werkelijk 90% van mijn corners erin gaat. Je speelt de man randje 16 in wacht heel even op de loopactie bij de 2de paal en je kopt hem erin.quote:Op zondag 26 september 2021 21:14 schreef Bolasie het volgende:
Voorzetten zijn ook best OP heb ik het idee als je er de juiste mensen hebt staan. Elke kopbal gaat erin.
Ja, morgen, als het goed is straks al.quote:Op zondag 26 september 2021 21:30 schreef Dopekoe het volgende:
Met de ultimate edition heb je morgen ook direct je punten?
FIFA pre-order doe ik nooit, dus ik kan je vraag niet echt beantwoorden. Ik betwijfel alleen of er meteen special packs komen, dus ik gok dat de meesten de 'gewone' packs gebruiken. Tenzij er meteen special packs zijn uiteraard.quote:Op zondag 26 september 2021 21:30 schreef Dopekoe het volgende:
Geven jullie die uit aan normale packs of wachten jullie op speciale packs?
randje 16 inlopen of de speler die daar al staat?quote:Op zondag 26 september 2021 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een manier gebonden waarop werkelijk 90% van mijn corners erin gaat. Je speelt de man randje 16 in wacht heel even op de loopactie bij de 2de paal en je kopt hem erin.
Je geeft een harde pass naar de gene die daar staat.quote:Op zondag 26 september 2021 23:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
randje 16 inlopen of de speler die daar al staat?
Ja ach die hebben dat nodig voor hun werk.quote:Op maandag 27 september 2021 11:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Die teams van die Nederlandse esporters al
Hoe ziet jouw team er nu uit maatje?quote:Op maandag 27 september 2021 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach die hebben dat nodig voor hun werk.
Tja, maar zo dooie hork van FCG heeft alweer een rb op cv staan, dit zou toch aangepast worden in FIFA 22?quote:Op maandag 27 september 2021 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ach die hebben dat nodig voor hun werk.
Ik vind old gen ook fijner, sloop mensen daar vrij hard en op New gen lukt niks. Speelt ook zo traag als dikke stront.quote:Op zondag 26 september 2021 22:42 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, morgen, als het goed is straks al.
[..]
FIFA pre-order doe ik nooit, dus ik kan je vraag niet echt beantwoorden. Ik betwijfel alleen of er meteen special packs komen, dus ik gok dat de meesten de 'gewone' packs gebruiken. Tenzij er meteen special packs zijn uiteraard.
De fysieke editie koop ik, ben alleen nog aan het twijfelen of het de PS4 of PS5 versie wordtIk speel namelijk op beide consoles, al zal de meerderheid op next gen zijn. Daarnaast heb ik het vage vermoeden dat old gen eigenlijk iets fijner speelt.
Homie staat letterlijk 2M minimaal van zijn man af. Als je daar om mee kan gaan prima. Zie er ook niet de meerwaarde van in want je hebt nu genoeg snelle CB’s. Mijn Marquinhos met shadow blijft makkelijk bij, vooral in deze staat van de game.quote:Op maandag 27 september 2021 13:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja, maar zo dooie hork van FCG heeft alweer een rb op cv staan, dit zou toch aangepast worden in FIFA 22?
Die 500 goals is met een 85+ teamquote:Op maandag 27 september 2021 00:27 schreef Kiid het volgende:
Misschien nog een tip voor degene die het niet weet. Je kan 2x een 100k jumbo player pack en 50k player pack verdienen door 500 gpals/assist te scoren. Dat klinkt veel, maar als je tegen de makkelijkste moeilijkheidsgraad speelt heb je het met 3 uurtjes want dan kan je 40 a 50 goals scoren per wedstrijd.
Kan je een team leuk mee upgraden. Ik ben nu net klaar en ga ze zo openen
Standaard bpl teampje heb gisteren wel Bruno gepacked. Zal hem vanvond even posten. Heb ook walker op CBquote:Op maandag 27 september 2021 13:05 schreef leeroy het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw team er nu uit maatje?
die zijn ook zwaar overratedquote:Op zondag 26 september 2021 13:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, ik zie geen Pelé of Ronaldo.
Waarom zouden ze dat aanpassen? Je kan toch ook een buitenspeler in de spits zetten?quote:Op maandag 27 september 2021 13:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tja, maar zo dooie hork van FCG heeft alweer een rb op cv staan, dit zou toch aangepast worden in FIFA 22?
Dacht gelezen te hebben dat met FIFA 22 je minpunten kreeg als je een rb op cb zou zettenquote:Op maandag 27 september 2021 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat aanpassen? Je kan toch ook een buitenspeler in de spits zetten?
Ja maar wat boeit dat nou werkelijk. Je gooit er een shadow op en je bent weer op de oude rating.quote:Op maandag 27 september 2021 13:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat met FIFA 22 je minpunten kreeg als je een rb op cb zou zetten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2021 16:12 schreef amp25 het volgende:
mensen die al fifa22 hebben en wat is een goed elftal voor 100.000 point
Welke editie ga jij kopen dan? Old of next?quote:Op maandag 27 september 2021 13:07 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik vind old gen ook fijner, sloop mensen daar vrij hard en op New gen lukt niks. Speelt ook zo traag als dikke stront.
Als je het spel nu al hebt. Dan heb je sowieso alle 2 de versies.quote:Op maandag 27 september 2021 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Welke editie ga jij kopen dan? Old of next?
Neem aan dat je op next gen (PS5?) speelt.
Ik koop het spel pas vanaf vrijdag fysiekquote:Op maandag 27 september 2021 18:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je het spel nu al hebt. Dan heb je sowieso alle 2 de versies.
Ik heb hem digitaal gekocht en kan als het goed is beide spelen. Hoewel rivals vandaag best prima ging vind ik het nog steeds wennen. Het is net soms holiday on ice met je spelers.quote:Op maandag 27 september 2021 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Welke editie ga jij kopen dan? Old of next?
Neem aan dat je op next gen (PS5?) speelt.
Speel je hier ook rivals mee? Ik speel met een la Liga x PSG team.quote:Op maandag 27 september 2021 18:54 schreef papert het volgende:
Ik speel momenteel even met een niet zo bijzonder overwegend Nederlands team.
Kluivert - Boadu - Van Bergen
Gravenberch- Kudus - Wijnaldum
Wijndal- De Ligt - Timber - Mazraoui
Stekelenburg
Speelt best lekker. Heb wel best wat coins om wat te upgraden, maar nog geen behoefte aan. Die komt vast wel als ik ga vastlopen in m'n progressie.
Leuk team. Hoe speelt Depay?quote:Op dinsdag 28 september 2021 01:43 schreef leeroy het volgende:
[..]
Speel je hier ook rivals mee? Ik speel met een la Liga x PSG team.
Carrasco - Llorente - Dembele
Valverde - Depay - Wijnaldum
Gaya - Militao - Marquinhos - Hakimi
Keylor Navas
Droevigquote:Op maandag 27 september 2021 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Standaard bpl teampje heb gisteren wel Bruno gepacked. Zal hem vanvond even posten. Heb ook walker op CB
Wat ik hoorde speelt FIFA beter op old-gen dan nieuw gen. Degene hier die op X-box spelen weten vast wel of er genoeg spelers zijn, maar ik neem eigenlijk aan van wel. Aangezien FIFA waarschijnlijk ook voor die console 1 van de meest verkochte spellen is.quote:Op dinsdag 28 september 2021 10:24 schreef Ciclon het volgende:
Op welke console kopen jullie FIFA?
Ik zit in dubio, ik beschik over Xbox one en speel eigenlijk alleen maar Fifa. Liefst zou ik Series willen halen maar zo'n ding is 100en de euros, dat heb ik voor het spelen van 1 spel niet voor over.
Ding is, zijn er nog wel veel spelers over om online tegen te spelen?
Wat denken jullie?
Vind old gen helemaal niet beter spelen. Het is sneller en lijkt meer op fifa 21. Waardoor mensen lopen te huilen dat next gen te traag is en skillmoves zijn niet meer zo op. Dus die kan je niet meer misbruiken. Dus de try hards die 2000 skills moves per wedstrijd doen lopen te huilen en zijn old gen gaan spelenquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:56 schreef papert het volgende:
[..]
Wat ik hoorde speelt FIFA beter op old-gen dan nieuw gen. Degene hier die op X-box spelen weten vast wel of er genoeg spelers zijn, maar ik neem eigenlijk aan van wel. Aangezien FIFA waarschijnlijk ook voor die console 1 van de meest verkochte spellen is.
Ik speel hem nu met een engine op de cam in een 41212 smal. En dat gaat hem best prima af.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:11 schreef papert het volgende:
[..]
Leuk team. Hoe speelt Depay?
Ja, speel wel Rivals, maar nog niet zoveel gespeeld. Nu in divisie 7, terwijl ik vorig seizoen in disvisie 1/2 speelde. Maar met dit nieuwe systeem is dat onvergelijkbaar. Zolang ik in divisies blijf stijgen ga ik niet veel uitgeven aan een beter team denk ik.
Heb nu wel 200.000 coins + 100.000 geïnvesteerd in TOTW tegen discord prijs, en nog 150 tradeble (geen meta) spelers. Dus mocht ik een hele goede speler untradeble packen, bouw ik daar een mooi team omheen.
Er staat toch niet voor niets RB op zijn kaart. Nee lekker pacen met je RB als CV, origineel ben je manquote:Op dinsdag 28 september 2021 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want? Ben nu toch wel erg benieuwd of je dit goed onderbouwt krijgt.
Maar met Neymar in de spits of op 10 spelen vind je wel goed? Beetje apart niet?quote:Op dinsdag 28 september 2021 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Er staat toch niet voor niets RB op zijn kaart. Nee lekker pacen met je RB als CV, origineel ben je man
Bedoel je dit?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
RB's op CB hebben ze dit jaar slechter gemaakt toch? Dat Awareness dan matig is of zoiets toch?
quote:Op maandag 27 september 2021 13:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dacht gelezen te hebben dat met FIFA 22 je minpunten kreeg als je een rb op cb zou zetten
[ afbeelding ]
Ja dat jaquote:
Geloof niet dat het veel boeit, neequote:Op dinsdag 28 september 2021 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gooi je er een shadow op en 7 chem dan is het gewoon prima. Wellicht dat het niet meer loont om 4 backs achterin te hebben maar het maakt echt niet zoveel uit.
Verbaas mij overigens dat mensen nog altijd de term 'BPL' hanteren in FUT. Vroeger klopte dat in de oudere FUT versies, maar Barclays is jaren geen Premier League naamsponsor meer. Ze zijn gewoon partner van de Premier League. 'PL' of 'EPL' is meer dan voldoende.quote:Op maandag 27 september 2021 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Standaard bpl teampje heb gisteren wel Bruno gepacked. Zal hem vanvond even posten. Heb ook walker op CB
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Verbaas mij overigens dat mensen nog altijd de term 'BPL' hanteren in FUT. Vroeger klopte dat in de oudere FUT versies, maar Barclays is jaren geen Premier League naamsponsor meer. Ze zijn gewoon partner van de Premier League. 'PL' of 'EPL' is meer dan voldoende.
Tot zover de feiten.
Je hebt de digitale next-gen versie gekocht en kan ook de old-gen versie spelen? PS5 en PS4?quote:Op dinsdag 28 september 2021 01:41 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb hem digitaal gekocht en kan als het goed is beide spelen.
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je hebt de digitale next-gen versie gekocht en kan ook de old-gen versie spelen? PS5 en PS4?
Thiago vind ik ook heel fijn. Firmino is voor nu ook nog echt een killer.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef over_hedge het volgende:
Wat is jullie favo speler tot nu toe?
Voor mij verrattiWat een held, pakt alles af. En voelt 2x zo snel aan dan zijn stats doen vermoeden. En is maar 9k, wat ook wel apart is
marquinhos, uit een untradeable pack gekregenquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef over_hedge het volgende:
Voor mij verrattiWat een held, pakt alles af. En voelt 2x zo snel aan dan zijn stats doen vermoeden. En is maar 9k, wat ook wel apart is
waar stel je firmino in-game op?quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thiago vind ik ook heel fijn. Firmino is voor nu ook nog echt een killer.
Ndombele.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef over_hedge het volgende:
Frenkie de Jong. Ben geen liefhebber van dat gegeil op dat jong, maar in-game vond ik hem wel prettig spelen.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef over_hedge het volgende:
Yessssquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je hebt de digitale next-gen versie gekocht en kan ook de old-gen versie spelen? PS5 en PS4?
De Ligt, verwachte er niks van, maar is overal waar ie moet zijn. En verliest geen duel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef over_hedge het volgende:
Spits met werner ernaast.quote:Op dinsdag 28 september 2021 17:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waar stel je firmino in-game op?
Tot nu toe Werner. Wel heel benieuwd hoe de type Lukaku's zijn in dit spel.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:34 schreef over_hedge het volgende:
Die kutpaus was vorig jaar ook al OP...quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Tot nu toe Werner. Wel heel benieuwd hoe de type Lukaku's zijn in dit spel.
Pope tot nu toe the most OP GK.
maak een leuke hybrid als je opzoek bent naar originaliteitquote:Op woensdag 29 september 2021 09:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die kutpaus was vorig jaar ook al OP...
Heb nu een stuk of 12 rivals wedstrijden gespeeld en daarvan hadden er 11 een PL team....
En 1 had een volledig Frans team.
En de helft van al die PL teams had IF Sarr in het team staan....
De originaliteit is weer ver te zoeken
Ben blij met m'n LaLiga team
[ afbeelding ]
Was ik ook van plan, hoewel een laliga team al origineel is momenteelquote:Op woensdag 29 september 2021 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maak een leuke hybrid als je opzoek bent naar originaliteit
Prima team maar je mist een beetje een controleur op je middenveld. Merino zou goed passen en is niet duur.quote:Op woensdag 29 september 2021 09:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die kutpaus was vorig jaar ook al OP...
Heb nu een stuk of 12 rivals wedstrijden gespeeld en daarvan hadden er 11 een PL team....
En 1 had een volledig Frans team.
En de helft van al die PL teams had IF Sarr in het team staan....
De originaliteit is weer ver te zoeken
Ben blij met m'n LaLiga team
[ afbeelding ]
casemiro is ook maar 17k zag ikquote:Op woensdag 29 september 2021 10:48 schreef leeroy het volgende:
[..]
Prima team maar je mist een beetje een controleur op je middenveld. Merino zou goed passen en is niet duur.
Die heb ik in mn 433 staanquote:Op woensdag 29 september 2021 10:48 schreef leeroy het volgende:
[..]
Prima team maar je mist een beetje een controleur op je middenveld. Merino zou goed passen en is niet duur.
Valt mee. Je moet alleen ff doorkrijgen wat werkt. Keepers zijn vrij OP in de 16. Maar first time schoten en low driven en gericht randje 16 werken allemaal vrij goed.quote:Op woensdag 29 september 2021 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Las dat afmaken bizar moeilijk is
Bij 7/7 wins krijg je betere rewards dan bij 3/3quote:Op woensdag 29 september 2021 13:30 schreef byah het volgende:
ik snap de nieuwe division rivals opzet niet helemaal, ik kan maar max. 7/7 wins hebben?
Nice! Potje doen vandaag of morgen?quote:Op woensdag 29 september 2021 11:40 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die heb ik in mn 433 staan
[ afbeelding ]
Maar 7 wins over een hele week is toch niet zoveel?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij 7/7 wins krijg je betere rewards dan bij 3/3
Nee dat klopt is toch ook prima. Je hoeft deze fifa niet meer zoveel te grinden als voorheen.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:01 schreef byah het volgende:
[..]
Maar 7 wins over een hele week is toch niet zoveel?
Is wel redelijk op de cam toch? Ferland wel goated, twijfel of ik hem moet kopen. Heb 200Kquote:Op woensdag 29 september 2021 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hazard vind ik wel echt matig heb hem untradeble dus heb hem gelinked aan Ferland.
Dat is nog eens geluk! Gratz. Ik heb maar 1x een icon/legend gekregen in al die jarenquote:Op woensdag 29 september 2021 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net mid Raul gepacked, had nog 20 euro via xbox rewards gespaard dacht knal die er even op
hoeveel punten krijg je in die hogere divisies voor WL?quote:Op woensdag 29 september 2021 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is nog eens geluk! Gratz. Ik heb maar 1x een icon/legend gekregen in al die jaren
Zojuist gekwalificeerd voor weekend league. Alleen jammer dat het pas volgende week is...
Bedoel je in rivals of WL? Ik kreeg nu 500 WL punten weer terug na kwalificatie. Maar de laatste 3 potjes heb ik niet gespeeld want dat was niet meer nodig.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoeveel punten krijg je in die hogere divisies voor WL?
Slim, ik heb Aspas, Felipe en dat soort gasten ingekocht.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Eergisteren 10 Kroos' en 20 Oyarzabels gekocht. Die 2 gaan me rijk maken. 😉
Ja die was wel lekker. Heb er vorig jaar 5 gepacked maar heb wel veel de menu's gegrind.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is nog eens geluk! Gratz. Ik heb maar 1x een icon/legend gekregen in al die jaren
Zojuist gekwalificeerd voor weekend league. Alleen jammer dat het pas volgende week is...
Ik heb 100 83+ op de lijst en dan nog 40 in de club.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Slim, heb het idee dat met de iets mindere rewards traden de manier om iets op te bouwen is deze FIFA. Ik heb niet zoveel coins om te investeren. Maar heb nu vooral alle niet meta kaarten (of SBC oplossing kaarten) in m'n club te houden. En heb nu een stuk of 16 TOTW kaarten ingekocht.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Omdat die een kut kaart heeftquote:Op donderdag 30 september 2021 15:06 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe kan het dat een speler als Modric zo goedkoop is zo vroeg in het seizoen ?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:35 schreef hyviiee het volgende:
Fut is kut. Het heeft heel fifa verneukt,en ea is er luier dan lui door geworden. Fifa is offline al jaren hetzelfde omdat mensen letterlijk honderden euro's in een paar packs steken om online de held uit te hangen met hun Messi en neymar pakjes. Kut fifa.
Dat valt eigenlijk best mee voor deze fifa wat ik begrepen heb.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat die een kut kaart heeft
Hij is zeker geen meta, dat probeert hij aan te geven gok ik, maar inderdaad op zich niet slecht.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best mee voor deze fifa wat ik begrepen heb.
Nee mee eens, het is geen Bruno Fernandes of KDB nee.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij is zeker geen meta, dat probeert hij aan te geven gok ik, maar inderdaad op zich niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |