rare redenatiequote:Op donderdag 23 september 2021 17:59 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das dus zo'n fulltime gamer?
Ben blij dat ik een wel echte baan heb dan want kan mij echt niet voorstellen dat je dan nog gamed voor je lol of het iig leuk vind.
Afgezien van het het achterlijk hoge bedrag dat ie ermee verdient...
ja, ik ga ze ook wel doenquote:Op donderdag 23 september 2021 18:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar leveren wel prima packs op.
Alle Advanced SBCs zijn over het algemeen vrij lucratief. Vorige FUTs maakte veel mensen verschillende accounts op hun console, zetten er xx coins op en deden al die Advanced SBCs. Na afloop alles weer terug coins transferen (met uiteraard kans op een ban) en zo verdiende je gemakkelijk coins.quote:
Sloom ja? Ik vind hem echt moker snel aanvoelen zeker met die steekballen die je kan pompen.quote:Op donderdag 23 september 2021 18:11 schreef Bolasie het volgende:
Ik vind de gameplay trouwens hinderlijk sloomHeb überhaupt lang niet meer écht in-game gespeeld, maar het is wel even wennen.
Ja, ik ben er ook weer helemaal uit, zal daar aan liggenquote:Op donderdag 23 september 2021 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sloom ja? Ik vind hem echt moker snel aanvoelen zeker met die steekballen die je kan pompen.
Speel je ps5? Want er zit echt een heel groot verschil tussen next gen en old gen. ps4 versie is net fifa 21. ps5 voelt echt heel anders en veel trager aanquote:Op donderdag 23 september 2021 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sloom ja? Ik vind hem echt moker snel aanvoelen zeker met die steekballen die je kan pompen.
Ik speel series X. Zo sloom vond ik het niet spelen.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Speel je ps5? Want er zit echt een heel groot verschil tussen next gen en old gen. ps4 versie is net fifa 21. ps5 voelt echt heel anders en veel trager aan
Nou dan ben je zo ongeveer de enige die dat vind als je twitch en forums moet gelovenquote:Op donderdag 23 september 2021 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel series X. Zo sloom vond ik het niet spelen.
Zal eens proberen zo. Ligt natuurlijk ook gewoon aan dat niemand een 195 rated team heeft en dat wel gewend is de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan ben je zo ongeveer de enige die dat vind als je twitch en forums moet geloven
Start de old gen versie maar eens op voor de grap en zie het verschil
en je speelt op?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik vind het ook niet sloom eerlijk gezegd. Prima tempo.
Xbox onequote:
Dat mag ik hopen ja dat het bevalt met dit teamquote:Op donderdag 23 september 2021 21:13 schreef Kiid het volgende:
Net 5 potjes Rivals gespeeld en het beviel me wel. Vond het prettig spelen. Alleen jammer dat je nu niks meer krijgt? Vorig jaar kreeg ik 100k erbij, dat was wel prettig
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik het echt een heel saai generiek elftal vind zo. Alleen wil ze ook weer niet wegdoen omdat ik denk dat die BPL spelers nog wel zullen stijgen. Liefst maak ik een BBVA team
Het is best wat waard aan coins maar ben er zelf niet kapot van. Mijn speelstijl is toch nog een beetje flexibel, wat ik nu heb lopen is wat houterig.quote:Op donderdag 23 september 2021 21:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen ja dat het bevalt met dit team
Je mist 2 spelers, creditcard limiet bereikt?quote:Op donderdag 23 september 2021 21:13 schreef Kiid het volgende:
Net 5 potjes Rivals gespeeld en het beviel me wel. Vond het prettig spelen. Alleen jammer dat je nu niks meer krijgt? Vorig jaar kreeg ik 100k erbij, dat was wel prettig
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat ik het echt een heel saai generiek elftal vind zo. Alleen wil ze ook weer niet wegdoen omdat ik denk dat die BPL spelers nog wel zullen stijgen. Liefst maak ik een BBVA team
lolquote:Op donderdag 23 september 2021 21:13 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Snap zulke reacties dan weer niet. Als jij het financieel niet trekt of wilt trekken dan hoef je dat niet te projecteren op anderen. Een jaar lang plezier voor slechts 100 a 200 euro vind ik een hele goede return.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:59 schreef byah het volgende:
[..]
Je mist 2 spelers, creditcard limiet bereikt?
haha je geeft paar % van je maand salaris uit aan een hobby. Kan echt niet!quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap zulke reacties dan weer niet. Als jij het financieel niet trekt of wilt trekken dan hoef je dat niet te projecteren op anderen. Een jaar lang plezier voor slechts 100 a 200 euro vind ik een hele goede return.
gewoon de standaardquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Dopekoe het volgende:
Welke camera stand gebruiken jullie eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |