Maar 7 wins over een hele week is toch niet zoveel?quote:Op woensdag 29 september 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij 7/7 wins krijg je betere rewards dan bij 3/3
Nee dat klopt is toch ook prima. Je hoeft deze fifa niet meer zoveel te grinden als voorheen.quote:Op woensdag 29 september 2021 15:01 schreef byah het volgende:
[..]
Maar 7 wins over een hele week is toch niet zoveel?
Is wel redelijk op de cam toch? Ferland wel goated, twijfel of ik hem moet kopen. Heb 200Kquote:Op woensdag 29 september 2021 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hazard vind ik wel echt matig heb hem untradeble dus heb hem gelinked aan Ferland.
Dat is nog eens geluk! Gratz. Ik heb maar 1x een icon/legend gekregen in al die jarenquote:Op woensdag 29 september 2021 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net mid Raul gepacked, had nog 20 euro via xbox rewards gespaard dacht knal die er even op
hoeveel punten krijg je in die hogere divisies voor WL?quote:Op woensdag 29 september 2021 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is nog eens geluk! Gratz. Ik heb maar 1x een icon/legend gekregen in al die jaren
Zojuist gekwalificeerd voor weekend league. Alleen jammer dat het pas volgende week is...
Bedoel je in rivals of WL? Ik kreeg nu 500 WL punten weer terug na kwalificatie. Maar de laatste 3 potjes heb ik niet gespeeld want dat was niet meer nodig.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoeveel punten krijg je in die hogere divisies voor WL?
Slim, ik heb Aspas, Felipe en dat soort gasten ingekocht.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Eergisteren 10 Kroos' en 20 Oyarzabels gekocht. Die 2 gaan me rijk maken. 😉
Ja die was wel lekker. Heb er vorig jaar 5 gepacked maar heb wel veel de menu's gegrind.quote:Op woensdag 29 september 2021 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is nog eens geluk! Gratz. Ik heb maar 1x een icon/legend gekregen in al die jaren
Zojuist gekwalificeerd voor weekend league. Alleen jammer dat het pas volgende week is...
Ik heb 100 83+ op de lijst en dan nog 40 in de club.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Slim, heb het idee dat met de iets mindere rewards traden de manier om iets op te bouwen is deze FIFA. Ik heb niet zoveel coins om te investeren. Maar heb nu vooral alle niet meta kaarten (of SBC oplossing kaarten) in m'n club te houden. En heb nu een stuk of 16 TOTW kaarten ingekocht.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Omdat die een kut kaart heeftquote:Op donderdag 30 september 2021 15:06 schreef Dopekoe het volgende:
Hoe kan het dat een speler als Modric zo goedkoop is zo vroeg in het seizoen ?
Waarvan akte.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:35 schreef hyviiee het volgende:
Fut is kut. Het heeft heel fifa verneukt,en ea is er luier dan lui door geworden. Fifa is offline al jaren hetzelfde omdat mensen letterlijk honderden euro's in een paar packs steken om online de held uit te hangen met hun Messi en neymar pakjes. Kut fifa.
Dat valt eigenlijk best mee voor deze fifa wat ik begrepen heb.quote:Op donderdag 30 september 2021 16:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat die een kut kaart heeft
Hij is zeker geen meta, dat probeert hij aan te geven gok ik, maar inderdaad op zich niet slecht.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk best mee voor deze fifa wat ik begrepen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |