Heb zelf ook een half jaar 2100 gezeten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben het daar niet mee eens. De hoge divisie 1 spelers speelden allemaal op die manier (2300+)
Luis Muriel vind ik ook erg goed voor 2K.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Isak. Goedkoop op te pikken, maar wat een speler zeg.
Jip. BPL lijkt minder OP momenteel.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Luis Muriel vind ik ook erg goed voor 2K.
LB Y Y of driehoekje is pas OP die komen altijd perfect aan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef leeroy het volgende:
Dubbel R2 is pas OP. Ik heb Hakimi op de flank wat kan die gast gas geven 😂😂
Net het filmpje van Boras erover gekeken ja. Te ziekquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
LB Y Y of driehoekje is pas OP die komen altijd perfect aan.
Ik heb hem naast Williams staan in 442quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Isak. Goedkoop op te pikken, maar wat een speler zeg.
Ja, zat ik ook aan te denken. IF's tegen discard opkopen lijkt me ook een goede investering. Morgen krijgt iedereen z'n fifa punten van de ultimate versie, dat zou een goed koopraam kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2021 02:36 schreef leeroy het volgende:
Zit eraan te denken om te investeren in 84-85 rated spelers. Die zijn 1.7-3.5k vrij cheap nu.
ik heb ook echt geen ideequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:31 schreef Kiid het volgende:
Weet iemand hoe die rewards werken in Rivals? Is het alles wat je krijgt per progressie of wordt de reward per progressje verbeterd? In het laatste geval zou het wel erg pover zijn
Kan je doen, maar je moet wel wat geduld hebben als je dat nu al wilt doen.quote:Op zondag 26 september 2021 11:02 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook aan te denken. IF's tegen discard opkopen lijkt me ook een goede investering. Morgen krijgt iedereen z'n fifa punten van de ultimate versie, dat zou een goed koopraam kunnen zijn.
als je dit soort info op fora als fok zoekt kun je beter niet 'investeren' en gewoon spelenquote:Op zondag 26 september 2021 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een kaart zoals Kane, gaat die nog in prijs stijgen of is dat niet het investeren waard ?
Ok, anders gesteld dan....quote:Op zondag 26 september 2021 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dit soort info op fora als fok zoekt kun je beter niet 'investeren' en gewoon spelen
ik denk dat we na de launch day patch en wat youtuber tactics de spelers zonder pace (zeker voorin) gewoon weer snel dalen in populariteitquote:Op zondag 26 september 2021 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, anders gesteld dan....
Kreeg hem net uit een MM pack, is het het waard om hem nu te verkopen of nog ff een paar dagen wachten ?
Vorig jaar steeg hij niet veel in prijs. Maar hij is nu natuurlijk een 90-rated kaart...
Gewoon verkopen. Als Kane stijgt dan betekent dat een algehele stijging van de markt aangezien het geen speler is die past binnen de bekende Fifa 'meta-. Dus als je er een team van koopt met wat populaire BPL spelers dan zal je er ook op vooruit gaan financieel gezien.quote:Op zondag 26 september 2021 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, anders gesteld dan....
Kreeg hem net uit een MM pack, is het het waard om hem nu te verkopen of nog ff een paar dagen wachten ?
Vorig jaar steeg hij niet veel in prijs. Maar hij is nu natuurlijk een 90-rated kaart...
Nee die gaat niet stijgen is geen kaart die men gaat gebruiken.quote:Op zondag 26 september 2021 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een kaart zoals Kane, gaat die nog in prijs stijgen of is dat niet het investeren waard ?
Ilic en 3 keer Trippier.quote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef Doevelaer het volgende:
Alle SBC's klaar, ik klaag niet met KdB, Sancho, Allan, TAA, Lloris, Martial en Bobby.
'Starter' squad is wel klaar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |