Co op 20 height 5 zoom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Dopekoe het volgende:
Welke camera stand gebruiken jullie eigenlijk?
Ik speel op co-op, maar ik moet hier wel bij zeggen dat ik speel op een 32" monitor en niet op een tv. Want dan vond ik het te ver weg en speelde ik altijd Tele met 20 height en 0 zoom.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Dopekoe het volgende:
Welke camera stand gebruiken jullie eigenlijk?
Samequote:Op vrijdag 24 september 2021 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel op co-op, maar ik moet hier wel bij zeggen dat ik speel op een 32" monitor en niet op een tv. Want dan vond ik het te ver weg en speelde ik altijd Tele met 20 height en 0 zoom.
Vind het fijn om zoveel mogelijk overzicht te hebben bovenaf
Als dit het resultaat is van 100,- dan zou ik het gelijk doen, maar als ik zie wat streamers eruithalen zal het eerder 500,- dan 100,- zijn geweestquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap zulke reacties dan weer niet. Als jij het financieel niet trekt of wilt trekken dan hoef je dat niet te projecteren op anderen. Een jaar lang plezier voor slechts 100 a 200 euro vind ik een hele goede return.
wat een onzinquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef byah het volgende:
[..]
Als dit het resultaat is van 100,- dan zou ik het gelijk doen, maar als ik zie wat streamers eruithalen zal het eerder 500,- dan 100,- zijn geweest
De standaard in 22 is ea gamecam, maar die bevalt me niet zo...quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewoon de standaard
ik ga daar niet mee zitten pielen
sinds een paar jaar kan ik er toch geen reet meer van, dus ik maak mij geen illusies dat zoiets veel gaat helpen
met pro clubs speel ik soms met die pro camera, dat is wel lachen
heb er nog niet echt op gelet moet ik zeggen, maar is dat die dynamische?quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De standaard in 22 is ea gamecam, maar die bevalt me niet zo...
Doe nou gewoon co op zoals iedereen zegt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 17:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De standaard in 22 is ea gamecam, maar die bevalt me niet zo...
Zal morgen coop proberenquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe nou gewoon co op zoals iedereen zegt.
Waarom zou ik hierover liegen? Als ik 500 wil besteden dan besteed ik 500 eraan, maar dit was het resultaat van 125 euro. Om toch mee te gaan in jouw vergelijking, streamers slaan waarschijnlijk alle spelers op in de club of discarden ze. Ik heb zo goed als alles verkocht wat ik heb gekregen qua spelersquote:Op vrijdag 24 september 2021 17:26 schreef byah het volgende:
[..]
Als dit het resultaat is van 100,- dan zou ik het gelijk doen, maar als ik zie wat streamers eruithalen zal het eerder 500,- dan 100,- zijn geweest
Waarom verdedig je jezelf is toch nergens voor nodig. De een koopt een paar schoenen voor 300 euro de ander fifa punten en weer een ander zit 5 avonden in de kroeg. Altijd dat sneue gedoe van mensen die geen FP kopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou ik hierover liegen? Als ik 500 wil besteden dan besteed ik 500 eraan, maar dit was het resultaat van 125 euro. Om toch mee te gaan in jouw vergelijking, streamers slaan waarschijnlijk alle spelers op in de club of discarden ze. Ik heb zo goed als alles verkocht wat ik heb gekregen qua spelers
Komt omdat je speler nu geen 99 passing hebben in elke stat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe, weet niet of fifa 22 mij zo trekt dit jaar, vind het niet echt lekker wegspelen.
Merk dat mn spelers extreem veel verkeerd passen, constant zie ik de bal bij een andere speler terecht komen dan waar ik wil. Verder voelt de game vrij sloom aan en lijken de spelers af en toe net ragdols hoe ze voor en op de bal liggen. Ook heel veel loos getrap in de 16, het lijkt wel vrouwen voetbal waar niemand een idee heeft wat ze met de bal aan moeten.
Ook het uittrappen met de doelman irriteert mij, je kan L1 (of is het R1?) indrukken om iemand naar je toe te roepen, maar dit werkt gewoon compleet niet, ze blijven ver op het veld staan
Het is dat ik de ult versie gekocht heb en het is vast te laat voor een refund, maar erg blij ben ik er niet mee
Over een paar patches is het weer compleet anders.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe, weet niet of fifa 22 mij zo trekt dit jaar, vind het niet echt lekker wegspelen.
Merk dat mn spelers extreem veel verkeerd passen, constant zie ik de bal bij een andere speler terecht komen dan waar ik wil. Verder voelt de game vrij sloom aan en lijken de spelers af en toe net ragdols hoe ze voor en op de bal liggen. Ook heel veel loos getrap in de 16, het lijkt wel vrouwen voetbal waar niemand een idee heeft wat ze met de bal aan moeten.
Ook het uittrappen met de doelman irriteert mij, je kan L1 (of is het R1?) indrukken om iemand naar je toe te roepen, maar dit werkt gewoon compleet niet, ze blijven ver op het veld staan
Het is dat ik de ult versie gekocht heb en het is vast te laat voor een refund, maar erg blij ben ik er niet mee
Je bent niet de enige die dit vindtquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:25 schreef Jimbo het volgende:
Exact dit, heb eigenlijk nog niemand skillmoves zien gebruikenquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:59 schreef over_hedge het volgende:
ik vind de trage gameplay wel leuk eigenlijk. De keepers mogen wel iets meer doorlaten. Want soms gaat het nergens over. Maar op dat na vind ik het wel prima eigenlijk. Niet de 20 skillsmoves achter elkaar maar echt een aanval op moeten zetten
Ik geef het een week ik weet nu al wat er OP is qua skillmoves.quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Exact dit, heb eigenlijk nog niemand skillmoves zien gebruiken
Mja. Half mee eens. Kost even tijd en dan komen spelers er wel achter welke skillmoves werken. Maar de 20 skillsmoves achter elkaar waardoor het een soort fifa street word zie ik minder snel gebeuren in deze fifa (nextgen versie dan)\quote:Op zaterdag 25 september 2021 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef het een week ik weet nu al wat er OP is qua skillmoves.
Ben het daar niet mee eens. De hoge divisie 1 spelers speelden allemaal op die manier (2300+)quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die 20 keer een skillmove doen kwam je überhaupt amper tegen. Ik heb dat op een heel jaar fifa een handje vol keren meegemaakt. Vaak zijn het de mensen die bagger slecht zijn die er over klagen natuurlijk.
Heb zelf ook een half jaar 2100 gezeten.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben het daar niet mee eens. De hoge divisie 1 spelers speelden allemaal op die manier (2300+)
Luis Muriel vind ik ook erg goed voor 2K.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Isak. Goedkoop op te pikken, maar wat een speler zeg.
Jip. BPL lijkt minder OP momenteel.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Luis Muriel vind ik ook erg goed voor 2K.
LB Y Y of driehoekje is pas OP die komen altijd perfect aan.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:39 schreef leeroy het volgende:
Dubbel R2 is pas OP. Ik heb Hakimi op de flank wat kan die gast gas geven 😂😂
Net het filmpje van Boras erover gekeken ja. Te ziekquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
LB Y Y of driehoekje is pas OP die komen altijd perfect aan.
Ik heb hem naast Williams staan in 442quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Isak. Goedkoop op te pikken, maar wat een speler zeg.
Ja, zat ik ook aan te denken. IF's tegen discard opkopen lijkt me ook een goede investering. Morgen krijgt iedereen z'n fifa punten van de ultimate versie, dat zou een goed koopraam kunnen zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2021 02:36 schreef leeroy het volgende:
Zit eraan te denken om te investeren in 84-85 rated spelers. Die zijn 1.7-3.5k vrij cheap nu.
ik heb ook echt geen ideequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:31 schreef Kiid het volgende:
Weet iemand hoe die rewards werken in Rivals? Is het alles wat je krijgt per progressie of wordt de reward per progressje verbeterd? In het laatste geval zou het wel erg pover zijn
Kan je doen, maar je moet wel wat geduld hebben als je dat nu al wilt doen.quote:Op zondag 26 september 2021 11:02 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, zat ik ook aan te denken. IF's tegen discard opkopen lijkt me ook een goede investering. Morgen krijgt iedereen z'n fifa punten van de ultimate versie, dat zou een goed koopraam kunnen zijn.
als je dit soort info op fora als fok zoekt kun je beter niet 'investeren' en gewoon spelenquote:Op zondag 26 september 2021 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een kaart zoals Kane, gaat die nog in prijs stijgen of is dat niet het investeren waard ?
Ok, anders gesteld dan....quote:Op zondag 26 september 2021 13:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je dit soort info op fora als fok zoekt kun je beter niet 'investeren' en gewoon spelen
ik denk dat we na de launch day patch en wat youtuber tactics de spelers zonder pace (zeker voorin) gewoon weer snel dalen in populariteitquote:Op zondag 26 september 2021 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, anders gesteld dan....
Kreeg hem net uit een MM pack, is het het waard om hem nu te verkopen of nog ff een paar dagen wachten ?
Vorig jaar steeg hij niet veel in prijs. Maar hij is nu natuurlijk een 90-rated kaart...
Gewoon verkopen. Als Kane stijgt dan betekent dat een algehele stijging van de markt aangezien het geen speler is die past binnen de bekende Fifa 'meta-. Dus als je er een team van koopt met wat populaire BPL spelers dan zal je er ook op vooruit gaan financieel gezien.quote:Op zondag 26 september 2021 13:13 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, anders gesteld dan....
Kreeg hem net uit een MM pack, is het het waard om hem nu te verkopen of nog ff een paar dagen wachten ?
Vorig jaar steeg hij niet veel in prijs. Maar hij is nu natuurlijk een 90-rated kaart...
Nee die gaat niet stijgen is geen kaart die men gaat gebruiken.quote:Op zondag 26 september 2021 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
Een kaart zoals Kane, gaat die nog in prijs stijgen of is dat niet het investeren waard ?
Ilic en 3 keer Trippier.quote:Op zondag 26 september 2021 13:27 schreef Doevelaer het volgende:
Alle SBC's klaar, ik klaag niet met KdB, Sancho, Allan, TAA, Lloris, Martial en Bobby.
'Starter' squad is wel klaar zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |